![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
ale "cięższe" tematy maja "cięższy" cennik:D
ja sie nie boje tej usterki , ale poczekaj i daj szansę obecnemu mechanikowi... jedynie liczę , że jeżeli wpadnie na usterkę to sie pochwali co to było a Ty to przekażesz tutaj...pomoże to innym a ja będę miał kolejnego "dziwoląga" do kolekcji w stylu "nie do wiary" |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Magik: tylko ja juz zaplacilem
2 dni roboty i zadzownil do mnie ze auto bangla - przjechalismy sie po miescie i ok. zaplacilem i pojechalem i za 15min wrocilem:) Dobra robimy OT a tu chodzi aby a3 jezdzilo ! -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Update: Cisnienie paliwa bylo sprawdzane - jest OK
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 10 February 2004 Skąd: Barwice/Poznan ![]() |
nie wiem stary mialem podobny problem z takim samym motorem 1.8T z tym ,ze u mnie po wymianie turbiny na nowke ,odczuwalne bylo calkowity brak mocy przy ok.4,5tys/obr.doslownie jakby odcinalo paliwo wskazowka w miejscu pomimo wcisnietego gazu na full...generalnie golf 1,6 seria zrobil mi "PaPa!" a mialem auto z virusem na 187ps wiec wyobraz sobie jak bylem "zniesmaczony".W moim przypadku tradycyjnie "szpece" zaczeli od wymiany przeplywki auto jezdzilo przez ponad 1,5miesiaca po roznych mechanikach az na koniec postanowilem je sprzedac a wyszlo pozniej na to co mi "golebie" doniosly ze byla to pompa paliwa...
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
wianek: no ale jesli byla to by wina pompy to na gazie chocby jezdzilo auto ok - a tak nie jest.
I samo cisnienie paliwa podawanego przez pompe jest rowniez wpozadku -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 24 August 2006 Skąd: Hamburg / Niemcy ![]() |
@Antinet
N75 sprobowales wymienic? Moze wsumie byc. Mnialem takie same problemy. -------------------- Audi A4 B5 1,8T - AEB - KW Var 2 - 8Jx17 (215/45/17) / 9Jx17 (235/40/17) - KKK K03 - PopOff S3 - N75J - Chip - NGK PFR6Q
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
megarobi: Pisalem o tym kilku krotnie ale tak duzo juz OT ze pewnie nie przeczytales: Tak byl podmieniany - zarowno przez obecnego fachowca jak i Bartka z Zastecu
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
oczywiscie masz sekwencyjny wtrysk gazu?? bo jak nie to slyszalem ze w starych instalacjach moze namieszac w pewnym zakresie obrotow mieszalnik gazu.
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
mate96: wiem ze trudno przebrnoc przez te posty ale prosze nie zadawaj takich pytan
A do innych: czy komputer od passata [1.8T 150KM] z tego samo reku co ja bedzie pasowac do mnie? Chodzi aby wsdzic na sprawdzenie czy soft w moim audi sie nie posypal i moze to jest tego wina? -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
komputer tylko od AGU ...za dużo kombinacji...prościej i szybciej przeflashować oryginał..
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Magik: no to kicha
A w Passacie nie ma AGU? W kazdym badz razie chcialbym sie z toba umowic Po jutrze zadzwonie -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
W passatach nie bylo AGU były:
AEB ANB APU AWT ATW AUG -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 August 2006 Skąd: Schaumburg ![]() |
Jakis czas temu na jakims amerykanskim forum , gosc mial podobny problem . Kombinowali jak mogli i nic....Ktos zaproponowal wymiane ECU i gosc tak zrobil , autko jezdzilo jak powinno ale tylko na tym nowym kompie .
Moze to zbyt banalne zeby zadzialalo u Ciebie... Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Nadal stoje w miejscu
Unitronic na urlopie - wraca dopiero w pon i wtedy ew. bede mogl sie umowic . Moj spec nadal upiera sie ze bedzie w stanie zadaptowac komputer z Passata do mnie - chcialem go wyprowadzic z bledu ale on sie upiera. Mowi sie trudno - niech sprobuje -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
CYTAT Moj spec nadal upiera sie ze bedzie w stanie zadaptowac komputer z Passata do mnie
wydaje mi się ze jest dość odporny na wiedzę... , ale chwała mu za upór przy pokonywaniu problemu. Jeżeli mnie pamięć nie myli to z "paska" podejdzie tylko sterownik z wersji AEB (też bez MAP-a) , tylko nie pamiętam czy kształt kostek w kompie jest identyczny...co dość skutecznie może zkomplikować operacje czyż nie szybszy jest re-flash sterownika i to powinno naprostować kwestię sporną tyczącą sie "niedyspozyji" ECU??? |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Magik: zobaczymy co z kostkami - a co do re-flasha to Chyba musi byc jakis 'magik' aby to zrobic - o ile sie nie myle to mozna wziosc przyklad BIOSu w kompie: wyjmujesz kostke biosu i od nowa ja flashujesz - i tak samo w aucie - tak?
Mam kolege z AGU ale z kalisza - nawet jest na forum - tylko czy przyjedzie do lodzi? BTW: Probowalem sie do Ciebie dodzownic ale cos telefon byl nie wlaczony twoj -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
CYTAT o ile sie nie myle to mozna wziosc przyklad BIOSu w kompie: wyjmujesz kostke biosu i od nowa ja flashujesz - i tak samo w aucie - tak? mniej...więcej tak to wygląda CYTAT BTW: Probowalem sie do Ciebie dodzownic ale cos telefon byl nie wlaczony twoj
...niestety...do mnie dość ciężko sie dodzwonić (takie małe O/T) |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 04 July 2004 Skąd: Kaliszfornia ![]() |
Antinet - mge do Ciebie do Lodzi przyjechac nie ma sprawy
a tak przy okazji KOD VAG 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 29-10 - Short to Ground - Intermittent czyli: Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75 to jest blad zaworka n75 tak?? oraz co to oznacza: 16506 - Throttle Position Sensor (G69): Signal too Low P0122 - 35-10 - - - Intermittent czyli: Obwód czujnika A pozycji przepustnicy – niskie napięcie wejściowe 1.8T agu... objawy mam podobne do tych co Antinet. takie ze przy starcie auto ciagnie do 4tys, a pozniej kaplica tak jak bym nie trzymal juz gazu, co prawda przyspiesza i kreci sie na ponad 200km/h ale to juz nie jest to samo. Jak puszcze gaz na chwile i wciskam ponownie to czuje jak by juz lepiej przyspieszal. Z tego co sie domyslam to moze byc wina tego zaworka N75, ale chciaelm sie was jeszcze spytac o zdanie i moze jakies naprowadzenie na inna rzecz. Edit: czy ma ktos nr seryjny zaworka n75 do audi a3, '98 1.8t AGU? bo jak powiedzialem u mnie w serwisie ze chce zaworek n75 to nie wiedzieli gdzie maja z oczami uciekac byle by na mnie nie patrzec.. heheh wiem ze pewnie gdzies jest na zaworku wybity, ale pytam moze ktos ma bedize latwiej... -------------------- APevents.pl - zloty i spotkania motoryzacyjne
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
058 906 283 C
to nr z APX ale w AGU powinno być to samo -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 04 July 2004 Skąd: Kaliszfornia ![]() |
pavel: dziekuje za nr tego zaworka.
Wie ktos moze cos na temat tego drugiego bledu (16506 ) jaki napisalem, o co w tym chodzi i co nalezy zrobic zeby go naprawic? czy moze po prostu to wynikac tez z ulomnosci tego zaworka i jedno ciagnie za drugim takie bledy? -------------------- APevents.pl - zloty i spotkania motoryzacyjne
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 20:51 |