![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Magik: o cisnieniu pisalem w 1 poscie - tak pi razy drzwi bo ja juz nie pamietam.
A reszte to nie wiem Ja tylko jezdze - jezdzilem tym autem i niestety nie na wszystkim sie znam -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Czy ciśnienie paliwa było sprawdzane pod obciążeniem ?
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Bartek 1ZZ: Nie wiem
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
CYTAT("antinet":3nfy540z) A co to junkers?
LPG Panie, LPG -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
the.wolf: a to pisalem powyzej - zostal zupelnie odlaczony juz dawno aby nie wprowadzal konfiliktow.
Wiec to nie jego wina -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
CYTAT("antinet":2hqcw0gw) Ja tylko jezdze - jezdzilem tym autem i niestety nie na wszystkim sie znam
skromny to Ty nie jesteś -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
pavel: he. Mowie prawde - szczera prawde
A dwa miesiace temu nie wiedzialem co to DV i gdzie umieszczona jest turbina! -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
CYTAT("antinet":9q0m83lo) Bartek 1ZZ: Nie wiem
Podjedź to Ci sprawdzę -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Bartek 1ZZ: chetnie ale auto do piatku jest u tego fachaman z lipowej - jutro sie spytam go.
A w sobote wyjezdzam i dopiero pojawie sie we wrzesniu Pewnie do tego czasu nic sie nie zmieni -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
chyba fachowiec bedzie sie jednak musiał przeprosić z VAGiem (chyba ze ma VASa)
jeżeli te same błedy ciągle wracają to po pierwsze bardzo ważny jest status błedu a poza tym : 561-> za niskie ciśnienie paliwa ( pod obciążeniem) , przepływomierz , lub lejące wtryskiwacze (przy gazie dość prawdopodobne!!!) 575 -> przepływka , dziura miedzy przepływką a kol. ssącym (np.rura do turbiny) pominąłem pozostałe elementy które zostały wymienione na nowe. czy auto przechodzi adaptacje przepustnicy i składu mieszanki (lambda)??? nie ma lewara , albo dziura , albo membranowa przeszkoda w dolocie , albo coś z paliwem (ciśnienie, wtryskiwacze)... to nie archiwum X ... wypadało by to wszystko sprawdzić na rolkach , wtedy lepiej przyjrzeć sie problemowi i pomierzyć wszystko jak należy... |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
O wlasnie on ma VASa - mowi ze takie cos tez uzywaja w serwisach
Magik, a moze jutro sobie z nim pogadasz i moze naprowadzisz goscia - he. Moze ty cos wiesz a on nie wie? Bo do lublina daleko Bo ja juz nie mam sil - w dodatku fachamn jest 60km odemnie - no i to stanowi tez problem -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
problem w tym , że posiadanie VASa nie czyni jeszcze z niego "księżniczki" [ też mam vasa i leży w kącie bo wole mniejszego laptopa a VAS uzywany jest na klientów tzw."grube ryby" co naogladali sie w serwisie "dużych telewizorów" i nie wyobrażaja sobie podejscia do ich cudnego B6 lub A8 z czyms tak małym jak laptop ]
przecie VAS ma wiele cudnych funkcji do "wytrzepania" Twego auta jak należy i sprawdzenia każdego elementu ...ale poza posiadaniem należy odp. interpretowac to co pokaże "pudło". i z cała odp stwierdzę , że jeżeli nie kłamiesz i to auto banglało jak nalezy w tym zestawie , który jest teraz jest (komp i osprzet) i nagle sie coś zdupiło to nie ma siły ale powinno to byc widoczne . Jest jeszcze ostatnia mozliwość : przeflashowanie bo od złej emulacji gazu rozsypały sie kompletnie adaptacje i sam ECU nie jest w stanie sie naprostowac (sam zapędził sie w kozi róg) ... dość rzadkie ale jednak wystepujące zjawisko... |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Magik: tak banglalo od kad je mam - ponad rok. W maju na bemowie wykrecilem 15.7 - moga potwierdzic tysiace ludzi
A co do gazu to w sumie moze racja jutro podjade moze do gazownika i moze niech wgrac nowa mape? Ale chyba to nie ma nic do rzeczy czy ma? Instalacja ma swoj komp, wtryskiwacze i inne gadzety -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
nie nowa mapa inst. gazowej tylko sterownika silnika...i nie sądze by zrobił Ci to "gazownik" chyba ze ma programator i oryginalny soft do twojego sterownika z nowego lub nie jeżdżonego na gazie ECU i nie bedzie sie bał wylutować flasha i go przeprogramować ( osobiście nie znam ani jednego takiego )
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Acha - takie buty. Czyli na szybko bylo by najlepiej wpiac ECU od innego AGU. Tylko skad go uswiadczyc
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
i jeszcze immo zostanie do przyuczenia
z tym rozsypaniem adaptacji w ME7.5 to teoria jak ostra jazda po bandzie...ale skoro nic innego nie skutkuje... |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Watpie aby fachowiec cos wymyslil - no ale dajmu mu szanse.
Dzis powiedzial wazne slowa: "naprawienie tego audi stawiam sobie za sprawe honorowa - nigdy nie mialem takiego przypadku a pracuje juz xx lat" Na to ja "to co w piatek mam przywiez maczete i popelni pan harakiri?" :> Takie miecz samurajski to chyba nazywa sie katana? -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
wybacz , ale z tego nie bede sie nabijał ...
nie raz było tak , ze myślałem ze w VAGu znam prawie wszystkie myki a wjeżdżał taki AWX lub AGU , brakowało mu 20-30KM i wszelkie prawa diagnostyki , fizyki i zasad pracy silnika szły wpi%$# Klienci nieraz po objeżdżeniu wszystkich trafiając do "stodoły" wymagali cudu w jeden dzień (a to podobno tylko w Erze)...na ciężkie przypadki trzeba cierpliwości...daj szanse gościowi a później bedziesz sie martwił... być może jest to usterka , której nie należy znaleźć tylko należy na nią wpaść...(jak pomysłowy Dobromir )... |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Magik: no to juz trwa w sumie 3 - tydzien
Jak sobie ten fachowiec nie poradzi to wysle ci audi DHL co? Podejmniesz nie rowna walke z AGU? Mnie osobiscie by szlak trafil - przez te 3 tyg. by zrobil kilka innych aut i zarobil 10razy tyle niz na mnie. Ale lajf is brutal niestety On sie wkurza, ja sie wkurzam, streetrancing sie wkurza, wiec za ciekawie nie jest! -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
CYTAT("Colin":1qpqlz6d) No ale jak to sie ma do wspoltwarcia? odleglosc miedzy walkami tasama i jezeli na znaki ustawione to wspolotwarcie jest ok. Jedynie jak sie zmieni odleglosc miedzy walem a walkami to sie robia jaja.
No i sie zmieni, nie? Bo złożysz rozrząd na znaki, skręcisz napinacz, a on swoje przesunie... Jeden wałek, najczęściej ssący, nie? no, nie wiem jak to jest w VAGach, ale Nissany i Toyoty tak mają, że trzeba rozrząd składać inaczej niż się wydaje, że jest dobrze. Szczególnie z poplanowaną ostro głowicą (moja Toyota jeździła kiedys jak N/A 1.6 ostro wykręcone, rozrząd był przesunięty o 2 zęby na ssącym, mimo że składany był idealnie na znaki - tylko że jak napinacz ruszył, to przekręcił właśnie ssący wałek). Dobra, kończę O/T. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 02:49 |