Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> 1.8T nie jezdzi - brak mocy. Nikt nie potrafi pomoc
(A)rturo
post Tue, 22 Aug 2006 - 20:28
Post #61


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Magik: o cisnieniu pisalem w 1 poscie - tak pi razy drzwi bo ja juz nie pamietam.
A reszte to nie wiem Ja tylko jezdze - jezdzilem tym autem i niestety nie na wszystkim sie znam


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 22 Aug 2006 - 20:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Bartek ZTR
post Tue, 22 Aug 2006 - 21:11
Post #62


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Czy ciśnienie paliwa było sprawdzane pod obciążeniem ?


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Tue, 22 Aug 2006 - 21:20
Post #63


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Bartek 1ZZ: Nie wiem


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Tue, 22 Aug 2006 - 21:39
Post #64


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





CYTAT("antinet":3nfy540z)
A co to junkers?


LPG Panie, LPG


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Tue, 22 Aug 2006 - 21:40
Post #65


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





the.wolf: a to pisalem powyzej - zostal zupelnie odlaczony juz dawno aby nie wprowadzal konfiliktow.
Wiec to nie jego wina


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Tue, 22 Aug 2006 - 21:40
Post #66


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT("antinet":2hqcw0gw)
Ja tylko jezdze - jezdzilem tym autem i niestety nie na wszystkim sie znam


skromny to Ty nie jesteś


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Tue, 22 Aug 2006 - 21:42
Post #67


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





pavel: he. Mowie prawde - szczera prawde
A dwa miesiace temu nie wiedzialem co to DV i gdzie umieszczona jest turbina!


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Tue, 22 Aug 2006 - 21:50
Post #68


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





CYTAT("antinet":9q0m83lo)
Bartek 1ZZ: Nie wiem


Podjedź to Ci sprawdzę


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Tue, 22 Aug 2006 - 21:54
Post #69


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Bartek 1ZZ: chetnie ale auto do piatku jest u tego fachaman z lipowej - jutro sie spytam go.
A w sobote wyjezdzam i dopiero pojawie sie we wrzesniu
Pewnie do tego czasu nic sie nie zmieni


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magik
post Tue, 22 Aug 2006 - 22:00
Post #70


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





chyba fachowiec bedzie sie jednak musiał przeprosić z VAGiem (chyba ze ma VASa)

jeżeli te same błedy ciągle wracają to po pierwsze bardzo ważny jest status błedu a poza tym :
561-> za niskie ciśnienie paliwa ( pod obciążeniem) , przepływomierz , lub lejące wtryskiwacze (przy gazie dość prawdopodobne!!!)

575 -> przepływka , dziura miedzy przepływką a kol. ssącym (np.rura do turbiny)

pominąłem pozostałe elementy które zostały wymienione na nowe.

czy auto przechodzi adaptacje przepustnicy i składu mieszanki (lambda)???

nie ma lewara , albo dziura , albo membranowa przeszkoda w dolocie , albo coś z paliwem (ciśnienie, wtryskiwacze)...

to nie archiwum X ...

wypadało by to wszystko sprawdzić na rolkach , wtedy lepiej przyjrzeć sie problemowi i pomierzyć wszystko jak należy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Tue, 22 Aug 2006 - 22:03
Post #71


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





O wlasnie on ma VASa - mowi ze takie cos tez uzywaja w serwisach
Magik, a moze jutro sobie z nim pogadasz i moze naprowadzisz goscia - he. Moze ty cos wiesz a on nie wie? Bo do lublina daleko
Bo ja juz nie mam sil - w dodatku fachamn jest 60km odemnie - no i to stanowi tez problem


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magik
post Tue, 22 Aug 2006 - 22:29
Post #72


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





problem w tym , że posiadanie VASa nie czyni jeszcze z niego "księżniczki" [ też mam vasa i leży w kącie bo wole mniejszego laptopa a VAS uzywany jest na klientów tzw."grube ryby" co naogladali sie w serwisie "dużych telewizorów" i nie wyobrażaja sobie podejscia do ich cudnego B6 lub A8 z czyms tak małym jak laptop ]

przecie VAS ma wiele cudnych funkcji do "wytrzepania" Twego auta jak należy i sprawdzenia każdego elementu ...ale poza posiadaniem należy odp. interpretowac to co pokaże "pudło".

i z cała odp stwierdzę , że jeżeli nie kłamiesz i to auto banglało jak nalezy w tym zestawie , który jest teraz jest (komp i osprzet) i nagle sie coś zdupiło to nie ma siły ale powinno to byc widoczne .

Jest jeszcze ostatnia mozliwość : przeflashowanie bo od złej emulacji gazu rozsypały sie kompletnie adaptacje i sam ECU nie jest w stanie sie naprostowac (sam zapędził sie w kozi róg) ... dość rzadkie ale jednak wystepujące zjawisko...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Tue, 22 Aug 2006 - 22:34
Post #73


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Magik: tak banglalo od kad je mam - ponad rok. W maju na bemowie wykrecilem 15.7 - moga potwierdzic tysiace ludzi
A co do gazu to w sumie moze racja jutro podjade moze do gazownika i moze niech wgrac nowa mape?
Ale chyba to nie ma nic do rzeczy czy ma? Instalacja ma swoj komp, wtryskiwacze i inne gadzety


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magik
post Tue, 22 Aug 2006 - 22:41
Post #74


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





nie nowa mapa inst. gazowej tylko sterownika silnika...i nie sądze by zrobił Ci to "gazownik" chyba ze ma programator i oryginalny soft do twojego sterownika z nowego lub nie jeżdżonego na gazie ECU i nie bedzie sie bał wylutować flasha i go przeprogramować ( osobiście nie znam ani jednego takiego )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Tue, 22 Aug 2006 - 22:43
Post #75


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Acha - takie buty. Czyli na szybko bylo by najlepiej wpiac ECU od innego AGU. Tylko skad go uswiadczyc


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magik
post Tue, 22 Aug 2006 - 22:51
Post #76


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





i jeszcze immo zostanie do przyuczenia

z tym rozsypaniem adaptacji w ME7.5 to teoria jak ostra jazda po bandzie...ale skoro nic innego nie skutkuje...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Tue, 22 Aug 2006 - 22:55
Post #77


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Watpie aby fachowiec cos wymyslil - no ale dajmu mu szanse.
Dzis powiedzial wazne slowa: "naprawienie tego audi stawiam sobie za sprawe honorowa - nigdy nie mialem takiego przypadku a pracuje juz xx lat"
Na to ja "to co w piatek mam przywiez maczete i popelni pan harakiri?" :>
Takie miecz samurajski to chyba nazywa sie katana?


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magik
post Tue, 22 Aug 2006 - 23:04
Post #78


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





wybacz , ale z tego nie bede sie nabijał ...
nie raz było tak , ze myślałem ze w VAGu znam prawie wszystkie myki a wjeżdżał taki AWX lub AGU , brakowało mu 20-30KM i wszelkie prawa diagnostyki , fizyki i zasad pracy silnika szły wpi%$#

Klienci nieraz po objeżdżeniu wszystkich trafiając do "stodoły" wymagali cudu w jeden dzień (a to podobno tylko w Erze)...na ciężkie przypadki trzeba cierpliwości...daj szanse gościowi a później bedziesz sie martwił...
być może jest to usterka , której nie należy znaleźć tylko należy na nią wpaść...(jak pomysłowy Dobromir )...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Tue, 22 Aug 2006 - 23:16
Post #79


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Magik: no to juz trwa w sumie 3 - tydzien
Jak sobie ten fachowiec nie poradzi to wysle ci audi DHL co? Podejmniesz nie rowna walke z AGU?

Mnie osobiscie by szlak trafil - przez te 3 tyg. by zrobil kilka innych aut i zarobil 10razy tyle niz na mnie.
Ale lajf is brutal niestety

On sie wkurza, ja sie wkurzam, streetrancing sie wkurza, wiec za ciekawie nie jest!


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 22 Aug 2006 - 23:18
Post #80


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT("Colin":1qpqlz6d)
No ale jak to sie ma do wspoltwarcia? odleglosc miedzy walkami tasama i jezeli na znaki ustawione to wspolotwarcie jest ok. Jedynie jak sie zmieni odleglosc miedzy walem a walkami to sie robia jaja.


No i sie zmieni, nie? Bo złożysz rozrząd na znaki, skręcisz napinacz, a on swoje przesunie... Jeden wałek, najczęściej ssący, nie?

no, nie wiem jak to jest w VAGach, ale Nissany i Toyoty tak mają, że trzeba rozrząd składać inaczej niż się wydaje, że jest dobrze. Szczególnie z poplanowaną ostro głowicą (moja Toyota jeździła kiedys jak N/A 1.6 ostro wykręcone, rozrząd był przesunięty o 2 zęby na ssącym, mimo że składany był idealnie na znaki - tylko że jak napinacz ruszył, to przekręcił właśnie ssący wałek).

Dobra, kończę O/T.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 02:49