Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> 1.8T nie jezdzi - brak mocy. Nikt nie potrafi pomoc
(A)rturo
post Mon, 21 Aug 2006 - 23:42
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Magik: odbierz PW


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 21 Aug 2006 - 23:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MACH
post Tue, 22 Aug 2006 - 02:35
Post #42


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("pavel":1pde7qcn)
CYTAT("antinet":1pde7qcn)
Zaslepiony - po prostu jest zaslepka i tyle


a to ci To gdzie podział się czujnik pewnie jakiś magik powstawiał kiedys jakieś oporniki itp i system nie wywala błedu a silnik nie chodzi. Chyba powoli dochodzimy do sedna sprawy


pavel, niby siedzisz w swoim 1.8T calymi dniami a czesem jak cos napiszesz w temacie VAGow to cycki opdaja

Nie siej zamentu z tym MAPem... w AGU nigdy takowego nie bylo w zwiazku z tym nie moze byc on przyczyna problemu.
Jest za to czujnik cisnienia atmosferycznego i odgrywa istotna role.

Z tego powodu np AGU nie chodzi w ogole po odpiciu przeplywomierza bo nie ma zadnej innej informacji o powietrzu (nie da sie tak stestowac przeplywki jak np w TDI odpinajac wtyczke)

Added after 4 minutes:

CYTAT("Magik":1pde7qcn)
kanału nie trzeba...

nie odpinasz od kol i dmuchasz, tylko dmuchasz "do" kol. (wejscie do kol. ma być drożne)

a wężyk...to taki zwyczajny...tylko do podciśnienia , żeby sie nie sklejał jak sie zagrzeje pod maska (nie pamiętam średnicy :4 lub 5mm) .

napoczątek żeby nie inwestowac sprawdż drucikiem czy drożne jest wejście króćca w kol. ...
nie widząc auta nie twierdzę na 100% ze to ta usterka, piszę tylko , że : (czyt. uwaznie) to jedyna usterka z jaka sie spotkałem w AGU w A3 , której wynikiem było zachowanie sie auta takie jak opisujesz , choć z pierwszym "brutalem" walczyłem 2 dni
Z drugiej strony w tym silniku trudno dopatrzeć sie innego elementu , powodującego takie objawy, chyba , że reg cisnienia paliwa lub pompa (jak narazie 0 przypadków) , no ale zawsze może byc ten pierwszy raz


bardzo ciekawa teoria... przy najblizszej okazji przyjze sie temu problemowi

osobiscie rowniez zrezygnowalem z metalowej rurki do DV... zastepujac ja na calej dlugosci odpowiednim przewodem;
dodam jeszcze ze warto zeby ten przewod byl jak najkrotszy - to poprawia szybkosc reakcji DV - oraz nie mniejszej srednicy niz 4mm (taki akurat jest idealny na kruciec sterujacy w DV)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Tue, 22 Aug 2006 - 09:24
Post #43


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT("MACH":34bcp7vd)
pavel, niby siedzisz w swoim 1.8T calymi dniami a czesem jak cos napiszesz w temacie VAGow to cycki opdaja

faktem jest, ze moja wiedza o 1,8T jezeli chodzi o detale- ograniczona jest do wersji 180 i 225KM, a te maja czujnik ciśnienia doładowania


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Tue, 22 Aug 2006 - 10:32
Post #44


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





antinet, kup przewód od LPG 4mm-5mm gumowy np semperita. w kazdym intercarsie maja.
Albo mozesz kupic oryginalny w oplotce, cena w ASO 25 pln/m


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Tue, 22 Aug 2006 - 10:38
Post #45


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Zaraz jade do fachowca wyrwac auto i jak uda mi sie to dzis sprobuje przedmuchac.


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Tue, 22 Aug 2006 - 18:14
Post #46


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Wracam od fachmana - nie zabralem auta - wsadzilismy nowego DV i przedmuchalismy ten waaz co wspominal Magik - byl drozny.
Auto nadal nie bangla
Ma jeszcze 3 dni w piatek definitygnie zabieram autko

Pewnie nic nie pomoze ale nagralem filmik
Widac na nim 2 bieg a potem 3 - na 3 biegu w okolicach 4tys dostaje czkawki - niekiedy dostaje czkawki juz po 3tys oobrotach
Na 3 biegow slabnie juz - najwiecej skacze i zatyka sie jak jest pedal w podlodze ..
http://www.cimoch.org/MOV00007.3gp - quick time [min.] to otworzy

Dodam ze po miescie jezdzilem z 10min i ok. ale w miescie 1 - 2 i tylko min. 3 - i lata ok ale jak sie wyjedzie na trase i juz wejda wieksze predkosci to vmax to 200km/h i auto nie za bardzo chce isc - ledwo co na trasie objezdza sie focusa. Dojezdzam do domu - zgaszam auto i potem auto wraca do swojej normy - czyli nie jezdzi jak powinno

I podobno moj fachowiec dzwonil do koraszewskiego [tak sie pisze?] i cos tam konsulotowali ale chyba nie do konca cos dobrego z tego wyniklo


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Tue, 22 Aug 2006 - 18:37
Post #47


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





antinet a moze wywal junkersa, bo jest szansa ze on cos chrzani...


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Tue, 22 Aug 2006 - 18:37
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





A co to junkers?


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Tue, 22 Aug 2006 - 18:54
Post #49


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





Antinet- juz kilka razy padło pytanie o cisnienie paliwa- sprawdzaliście to ?.

Czy fachowiec przejechał sie razem z Tobą ? Chodzi mi o to, czy miał on mozliwość posłuchać co dzieje się z Twoim silnikiem pod obciążeniem.

Po raz setny już spytam, czy diagnozowaliście sondę lambda ?


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Tue, 22 Aug 2006 - 18:58
Post #50


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





pavel:
- Cisnienie paliwa bylo sprawdzane
- Fachowiec sam jezdzi autem wiec wie co sie dzieje
- Sonda byla sprawdzona
- DV byl sprawdzony
- N75 byl sprawdzony
- WG byl sprawdzony
- Turibina byla sprawdzona
- Napiecie w instalacji bylo sprawdzone
- Katalizator byl sprawdzany czy nie zapchany
- Czy nie ma nieszczelnosci tez bylo sprawdzone
- i juz sam nie wiem

Na kazdym wezu jest nowa opaska co swiadczy ze praktycznie wszystkie byly sprawdzane itd.

Teoria jest taka ze to zagadka stulecia! Podobno za czasow faraona byly latwiejsze zagadki [ile cegiel ma piramida itd ]


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Tue, 22 Aug 2006 - 19:07
Post #51


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





- kompresję sprawdzaliście ?
- drożność wydechu sprawdzaliście ?
- sprawdzaliście czy rozrząd jest dobrze ustawiony ?


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Tue, 22 Aug 2006 - 19:08
Post #52


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





A rozrzad ma wplyw na to?
przestawil by sie sam podczas jazdy?
Pasek byl wymieniany ponad 30tys km temu


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Tue, 22 Aug 2006 - 19:24
Post #53


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





Bardzo ważne jest dokładne ustawienie rozrządu (raczej podczas jazdy sie nie przestawił)- to jest bardzo łatwo sprawdzić.

Tak samo ważne jest ustawienie wałków rozrządu względem siebie- sprawdz koniecznie ten trop (fachowiec musi zdjąć pokrywę rozrządu i i sprawdzić czy znaki na kółkach zębatych wałków pokrywają się ze znakami na głowicy- niedokładność o jeden ząbek powoduje takie dziwolągi jak u Ciebie)


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mistersport
post Tue, 22 Aug 2006 - 19:25
Post #54


User
Dołączył: Mon, 10 February 2003
Skąd: Kędzierzyn-Kożle





-bezpiecznik przeplywomierza??
-przeplywomierz napewno z 1.8T??
-informacje z bloku pomiarowego 01->08->002->czwarta pozycja~wartosc 1.8~4g/s...jest??
-przekaznik pompy paliwa J17??
-przepustnica??
-sonda lambda??mozna sprawdzic analizatorem CO...
-szczelnosc węży??
-hall??(małoprawdopodobne bo mógłby sie pojawic jako błąd ale nie wykluczone)
kolejnosc dowolna...
ale to tylko gdybanie
pozdrawiam


--------------------
AUDI OOOOnly
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 22 Aug 2006 - 19:32
Post #55


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT("pavel":1gkyzfvd)
Bardzo ważne jest dokładne ustawienie rozrządu (raczej podczas jazdy sie nie przestawił)- to jest bardzo łatwo sprawdzić.


Zdarza się przy odpalaniu na pych. Inna opcja, to wielokrotnie splanowana głowica i zakładanie seryjnych uszczelek. Zmieniają się współotwarcia zaworów.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Tue, 22 Aug 2006 - 19:35
Post #56


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Jak? Hehe jezeli nie przeciales glowicy na pol i nie zmieniles odleglosci miedzy walkami to niebardzo
Co najwyzej caly rozrzad sie przestawia e jedna albo w druga strone bo sie nie da idealnie na znak ustawic.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Tue, 22 Aug 2006 - 19:38
Post #57


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Mistersport: przeplywka jest nowka sztuka - stara poszla na smieci. I na 100% jest OK


Tak jak mowie zagadka dla szerloka holmsa


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 22 Aug 2006 - 20:06
Post #58


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT("Colin":3v9uezg9)
Jak? Hehe jezeli nie przeciales glowicy na pol i nie zmieniles odleglosci miedzy walkami to niebardzo
Co najwyzej caly rozrzad sie przestawia e jedna albo w druga strone bo sie nie da idealnie na znak ustawic.


Colin: pomyśl co jest grane, jak napinacz napnie pasek, ale obniżasz głowicę razem z wałkami o za dużo milimetrów...
Zresztą co tu myśleć za dużo. Sprawdzone organoleptycznie.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magik
post Tue, 22 Aug 2006 - 20:25
Post #59


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





trzeba przejechać sie razem z manometrem na ciśnieniu paliwa...

faktycznie zagadka

A jak zachowuje sie ciśnienie doładowania?

przecież w czasie jazdy , któraś wartość w blokach musi lecieć na leb , skoro czuć zmulenie.

jak sie zachowuje odczyt z knock sensora (to już silne naciągane)

wysypka softu mało prawdopodobna...

ciągle bedę sie upierał , ze jeżeli ciśnienie paliwa pod obciążeniem jest OK to coś świruje w układzie ciśnienia powietrza.
Do ilu wkreca sie przepływka ? i czy szczelna jest rura
przepływka-turbina?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Tue, 22 Aug 2006 - 20:27
Post #60


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT("hwojtek":35019ie7)
CYTAT("Colin":35019ie7)
Jak? Hehe jezeli nie przeciales glowicy na pol i nie zmieniles odleglosci miedzy walkami to niebardzo
Co najwyzej caly rozrzad sie przestawia e jedna albo w druga strone bo sie nie da idealnie na znak ustawic.


Colin: pomyśl co jest grane, jak napinacz napnie pasek, ale obniżasz głowicę razem z wałkami o za dużo milimetrów...
Zresztą co tu myśleć za dużo. Sprawdzone organoleptycznie.


No ale jak to sie ma do wspoltwarcia? odleglosc miedzy walkami tasama i jezeli na znaki ustawione to wspolotwarcie jest ok. Jedynie jak sie zmieni odleglosc miedzy walem a walkami to sie robia jaja. Sprawdzane organoleptycznie A co do 1.8t to tam wogole jest napedzany jeden walek, ktory z drugim jest lancuchem polaczony.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 14:10