Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> 1.8T nie jezdzi - brak mocy. Nikt nie potrafi pomoc
Bartek ZTR
post Mon, 21 Aug 2006 - 21:30
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





To w takim razie to nie jest AGU, bo ma czujnik at. przy podszybiu a IC nie ma czujnika ciśnienia.

antinet który rok tego A3


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 21 Aug 2006 - 21:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
(A)rturo
post Mon, 21 Aug 2006 - 21:59
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





AGU na 200% - 1998r - 28 sierpien dokladnie
W IC nie ma czujnika - jest zaslepiony ! Razem z bartkiem to stwierdzilismy u niego w firmie i kazdy posiadacz AGU to potwierdzi


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Mon, 21 Aug 2006 - 22:15
Post #23


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT("antinet":3nrdy6mb)
AGU na 200% - 1998r - 28 sierpien dokladnie
W IC nie ma czujnika - jest zaslepiony ! Razem z bartkiem to stwierdzilismy u niego w firmie i kazdy posiadacz AGU to potwierdzi


Jak to zaślepiony No teraz to zaczęło sie robic bardzo ciekawie, bo wszystkie AGU maja ten czujnik w IC. Antinet masz moze jakąś fotkę tej "zaślepki" Nie ma tam jakiegoś obciętego przewodu (4 żyły) Ten przewód do czujnika wychodzi z wiązki blisko czujnika Halla, czujnika temperatury powietrza i kostki przepustnicy. Sprawdz, czy nie masz tam czegoś obciętego


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Mon, 21 Aug 2006 - 22:22
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Zaslepiony - po prostu jest zaslepka i tyle
Kolega Mach z tego forum tez ma AGU i tez ma zaslepke


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Mon, 21 Aug 2006 - 22:42
Post #25


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT("antinet":2m3bkocf)
Zaslepiony - po prostu jest zaslepka i tyle


a to ci To gdzie podział się czujnik pewnie jakiś magik powstawiał kiedys jakieś oporniki itp i system nie wywala błedu a silnik nie chodzi. Chyba powoli dochodzimy do sedna sprawy


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Mon, 21 Aug 2006 - 22:44
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





To jest oryginał były takie "chore" wersje


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Mon, 21 Aug 2006 - 22:45
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Nie nie.. tak jest fabrycznie.
Ale dla zrozumienia mowa o czujniku ktory powienien byc widoczny z gory - jest po prawej stronie IC i po otworzeniu maski na wysokosci ruru i IC powienien byc otwor i czujnik - oto ci chodzi ?

Wiem ze kolega [kalin] juz w nowyszm modelu - juz nie AGU ma ten czujnik


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Mon, 21 Aug 2006 - 22:50
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





W tym przypadku komputer czyta ciśnienie z przepływki i z cz. ciśnienia at.


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magik
post Mon, 21 Aug 2006 - 22:53
Post #29


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





AGU , to jeżeli dobrze pamiętam nie ma czujnika cisnienia???

jeżeli tak to najprawdopodobniej okolice DV-a są uwalone , ale nie on sam.

z kolektora dolotowego od dołu są 2 wyjścia pod-/nadciśnienia (koniec kolektora, od strony skrzyni),
jedno z nich idzie poprzez metalową rurkę (tuż przy głowcy) do zaworu DV...-> niedrożne jest wyjście z kolektora (właśnie to które steruje DV) , lub lekko zalepione jest przez syf , lub zbyt słabo drożna jest ta metalowa rurka.

kilka razy spotkałem sie z identycznymi objawami i prawie zawsze to było przyczyna.

EDIT: Sprawdziłem i na 100% żaden AGU nie ma czujnika ciśnienia ,
i na 98% usterką jest niedrożność kanału sterującego DV
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Mon, 21 Aug 2006 - 22:56
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





No to sprawe zaworka a raczej jego braku mamy zalatwiona. A co z autem?
Jutro jade zabrac auto bo mam dosc - ale co dalej?



No tak jest i rurka i waz. Da sie to przetkac jakims cisnieniem czy cos?
Zwyklym kompresorem takim do opon da sie to przeczyscic czy nie?
Czy w jakims ustrojstwem trzeba to przemyc?

Magik: dasz mi do siebie nr telefonu to jutro bym cie pomeczyl jakbym widzial auto? [of kors na PW]


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Mon, 21 Aug 2006 - 22:59
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





ściągnij wężyk z DV i dmuchnij ustami sprawdzając czy jest przepływ.


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magik
post Mon, 21 Aug 2006 - 22:59
Post #32


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





dalej sprawdz sam , to co napisałem.

możesz po zdjęciu osłony przed kol. zdjąć wężyk , nałożyć na niego drugi i probować dmuchnąć , lub założyć na niego manometr i zobaczyć czy zmienia sie ciśnienie...zapewne sie nie zmienia lub zmienia sie bardzo powoli.

EDIT: przepchnąć najlepiej drucikiem lub czymś sztywnym mocno , gdyż ten syf potrafi nieźle sie tam zalepić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Mon, 21 Aug 2006 - 23:04
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Magik powiedz mi co to jest za czujnik po prawej stronie przy podszybiu wielkości pudełka zapałek i wchodzi do niego wtyczka z trzema przewodami ?


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magik
post Mon, 21 Aug 2006 - 23:04
Post #34


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





APS


sorki
Czujnik ciśnienia atmosferycznego (w wolnym przekładzie)

EDIT: fajne jest w tym motorze to , że nie ma MAP sensora , gdyz komp nie widzi ciśnienia (jeżeli chcesz go przeładować) podobnie jak w AEB, i nie ścina wszystkiego (łącznie z przymknięciem przepustnicy) w momencie kiedy ma wyższe ciśnienie niż to na które mu pozwolili inzynierowie VAG.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Mon, 21 Aug 2006 - 23:07
Post #35


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





Magic a co zasyfienie czy wręcz zaślepienie rurki sterującej DV ma do problemu braku doładowania w tym A3 ??


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magik
post Mon, 21 Aug 2006 - 23:15
Post #36


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





Bardzo proste (tzn teraz dla mnie jak "wyleczyłem w ten sposob kilka kulejących AGU) :

jeżeli pjawia sie nadcisnienie w układzie , pojawia sie ono również nad membraną DV-a pomagając sprężynie je "przytrzymać" w układzie dolotowym za sprężarką.

jeżeli go nie ma (niedrożność tej rurki) to na 99% każdy stwierdza , że walniety jest właśnie DV , po czym po wymianie następuje ZONK bo usterka jest nadal.
Najlepszym sposobem jest zaciśnięcie wyjscia z DV i sprawdzenie czy wtedy auto "idzie".

Najciekawsze i najlepsze jest to , że stopień zasyfienia tego kanału powoduje inercje różnego stopnia i objaw jest taki , że tzw. zmulenie auta powstaje przy różnych prędkościach obr. silnika.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Mon, 21 Aug 2006 - 23:18
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Czyli jutro zrywam oslone - szukam DV - zdejmuje wezyki - dmucham - przepycham i testuje?


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magik
post Mon, 21 Aug 2006 - 23:25
Post #38


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





nie wężyki , a jeden wężyk - sterujący DV...paluszkiem idziesz po nim aż do kol ssącego.. króciec wychodzący z kol. również odpinasz ten wężyk i zakladasz na niego inny (tylko szczelnie i próbujesz dmuchnąć (zapewne bedzie bardzo ciężko)
wsadzasz w niego igiełkę lub lepiej cienkie wiertełko...udrażniasz kanał...składasz to wszysko jak należy i ...cieszysz sie mocą w pełnym zakresie obrotów

najlepiej ten VAGowski shit w postaci metalowej rurki zastąpić dobrym wężykiem ciśnieniowym od kol do DV i bedzie szybsza reakcja DV-a przez co bedzie on skuteczniejszy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Mon, 21 Aug 2006 - 23:29
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Magik a wiem - DV widac odrazu go pod pokrywa i ma dluzszy wezyk ktory idzie tam na dol wlasnie - czyli od kolektroa go wypinam i dmucham
Potrzeba kanalu do tego?

Added after 38 seconds:

A wezyk cisnieniowy to jaki? Kupie go w jakims sklepie? Czy tylko na zamowienie?


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magik
post Mon, 21 Aug 2006 - 23:39
Post #40


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





kanału nie trzeba...

nie odpinasz od kol i dmuchasz, tylko dmuchasz "do" kol. (wejscie do kol. ma być drożne)

a wężyk...to taki zwyczajny...tylko do podciśnienia , żeby sie nie sklejał jak sie zagrzeje pod maska (nie pamiętam średnicy :4 lub 5mm) .

napoczątek żeby nie inwestowac sprawdż drucikiem czy drożne jest wejście króćca w kol. ...
nie widząc auta nie twierdzę na 100% ze to ta usterka, piszę tylko , że : (czyt. uwaznie) to jedyna usterka z jaka sie spotkałem w AGU w A3 , której wynikiem było zachowanie sie auta takie jak opisujesz , choć z pierwszym "brutalem" walczyłem 2 dni
Z drugiej strony w tym silniku trudno dopatrzeć sie innego elementu , powodującego takie objawy, chyba , że reg cisnienia paliwa lub pompa (jak narazie 0 przypadków) , no ale zawsze może byc ten pierwszy raz
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 23:58