![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
To w takim razie to nie jest AGU, bo ma czujnik at. przy podszybiu a IC nie ma czujnika ciśnienia.
antinet który rok tego A3 -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
AGU na 200% - 1998r - 28 sierpien dokladnie
W IC nie ma czujnika - jest zaslepiony ! Razem z bartkiem to stwierdzilismy u niego w firmie i kazdy posiadacz AGU to potwierdzi -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
CYTAT("antinet":3nrdy6mb) AGU na 200% - 1998r - 28 sierpien dokladnie
W IC nie ma czujnika - jest zaslepiony ! Razem z bartkiem to stwierdzilismy u niego w firmie i kazdy posiadacz AGU to potwierdzi Jak to zaślepiony No teraz to zaczęło sie robic bardzo ciekawie, bo wszystkie AGU maja ten czujnik w IC. Antinet masz moze jakąś fotkę tej "zaślepki" Nie ma tam jakiegoś obciętego przewodu (4 żyły) Ten przewód do czujnika wychodzi z wiązki blisko czujnika Halla, czujnika temperatury powietrza i kostki przepustnicy. Sprawdz, czy nie masz tam czegoś obciętego -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Zaslepiony - po prostu jest zaslepka i tyle
Kolega Mach z tego forum tez ma AGU i tez ma zaslepke -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
CYTAT("antinet":2m3bkocf) Zaslepiony - po prostu jest zaslepka i tyle
a to ci To gdzie podział się czujnik pewnie jakiś magik powstawiał kiedys jakieś oporniki itp i system nie wywala błedu a silnik nie chodzi. Chyba powoli dochodzimy do sedna sprawy -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
To jest oryginał były takie "chore" wersje
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Nie nie.. tak jest fabrycznie.
Ale dla zrozumienia mowa o czujniku ktory powienien byc widoczny z gory - jest po prawej stronie IC i po otworzeniu maski na wysokosci ruru i IC powienien byc otwor i czujnik - oto ci chodzi ? Wiem ze kolega [kalin] juz w nowyszm modelu - juz nie AGU ma ten czujnik -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
W tym przypadku komputer czyta ciśnienie z przepływki i z cz. ciśnienia at.
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
AGU , to jeżeli dobrze pamiętam nie ma czujnika cisnienia???
jeżeli tak to najprawdopodobniej okolice DV-a są uwalone , ale nie on sam. z kolektora dolotowego od dołu są 2 wyjścia pod-/nadciśnienia (koniec kolektora, od strony skrzyni), jedno z nich idzie poprzez metalową rurkę (tuż przy głowcy) do zaworu DV...-> niedrożne jest wyjście z kolektora (właśnie to które steruje DV) , lub lekko zalepione jest przez syf , lub zbyt słabo drożna jest ta metalowa rurka. kilka razy spotkałem sie z identycznymi objawami i prawie zawsze to było przyczyna. EDIT: Sprawdziłem i na 100% żaden AGU nie ma czujnika ciśnienia , i na 98% usterką jest niedrożność kanału sterującego DV |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
No to sprawe zaworka a raczej jego braku mamy zalatwiona. A co z autem?
Jutro jade zabrac auto bo mam dosc - ale co dalej? No tak jest i rurka i waz. Da sie to przetkac jakims cisnieniem czy cos? Zwyklym kompresorem takim do opon da sie to przeczyscic czy nie? Czy w jakims ustrojstwem trzeba to przemyc? Magik: dasz mi do siebie nr telefonu to jutro bym cie pomeczyl jakbym widzial auto? [of kors na PW] -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
ściągnij wężyk z DV i dmuchnij ustami sprawdzając czy jest przepływ.
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
dalej sprawdz sam , to co napisałem.
możesz po zdjęciu osłony przed kol. zdjąć wężyk , nałożyć na niego drugi i probować dmuchnąć , lub założyć na niego manometr i zobaczyć czy zmienia sie ciśnienie...zapewne sie nie zmienia lub zmienia sie bardzo powoli. EDIT: przepchnąć najlepiej drucikiem lub czymś sztywnym mocno , gdyż ten syf potrafi nieźle sie tam zalepić. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Magik powiedz mi co to jest za czujnik po prawej stronie przy podszybiu wielkości pudełka zapałek i wchodzi do niego wtyczka z trzema przewodami ?
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
APS
sorki Czujnik ciśnienia atmosferycznego (w wolnym przekładzie) EDIT: fajne jest w tym motorze to , że nie ma MAP sensora , gdyz komp nie widzi ciśnienia (jeżeli chcesz go przeładować) podobnie jak w AEB, i nie ścina wszystkiego (łącznie z przymknięciem przepustnicy) w momencie kiedy ma wyższe ciśnienie niż to na które mu pozwolili inzynierowie VAG. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Magic a co zasyfienie czy wręcz zaślepienie rurki sterującej DV ma do problemu braku doładowania w tym A3 ??
-------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
Bardzo proste (tzn teraz dla mnie jak "wyleczyłem w ten sposob kilka kulejących AGU) :
jeżeli pjawia sie nadcisnienie w układzie , pojawia sie ono również nad membraną DV-a pomagając sprężynie je "przytrzymać" w układzie dolotowym za sprężarką. jeżeli go nie ma (niedrożność tej rurki) to na 99% każdy stwierdza , że walniety jest właśnie DV , po czym po wymianie następuje ZONK bo usterka jest nadal. Najlepszym sposobem jest zaciśnięcie wyjscia z DV i sprawdzenie czy wtedy auto "idzie". Najciekawsze i najlepsze jest to , że stopień zasyfienia tego kanału powoduje inercje różnego stopnia i objaw jest taki , że tzw. zmulenie auta powstaje przy różnych prędkościach obr. silnika. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Czyli jutro zrywam oslone - szukam DV - zdejmuje wezyki - dmucham - przepycham i testuje?
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
nie wężyki , a jeden wężyk - sterujący DV...paluszkiem idziesz po nim aż do kol ssącego.. króciec wychodzący z kol. również odpinasz ten wężyk i zakladasz na niego inny (tylko szczelnie i próbujesz dmuchnąć (zapewne bedzie bardzo ciężko)
wsadzasz w niego igiełkę lub lepiej cienkie wiertełko...udrażniasz kanał...składasz to wszysko jak należy i ...cieszysz sie mocą w pełnym zakresie obrotów najlepiej ten VAGowski shit w postaci metalowej rurki zastąpić dobrym wężykiem ciśnieniowym od kol do DV i bedzie szybsza reakcja DV-a przez co bedzie on skuteczniejszy. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Magik a wiem - DV widac odrazu go pod pokrywa i ma dluzszy wezyk ktory idzie tam na dol wlasnie - czyli od kolektroa go wypinam i dmucham
Potrzeba kanalu do tego? Added after 38 seconds: A wezyk cisnieniowy to jaki? Kupie go w jakims sklepie? Czy tylko na zamowienie? -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
kanału nie trzeba...
nie odpinasz od kol i dmuchasz, tylko dmuchasz "do" kol. (wejscie do kol. ma być drożne) a wężyk...to taki zwyczajny...tylko do podciśnienia , żeby sie nie sklejał jak sie zagrzeje pod maska (nie pamiętam średnicy :4 lub 5mm) . napoczątek żeby nie inwestowac sprawdż drucikiem czy drożne jest wejście króćca w kol. ... nie widząc auta nie twierdzę na 100% ze to ta usterka, piszę tylko , że : (czyt. uwaznie) to jedyna usterka z jaka sie spotkałem w AGU w A3 , której wynikiem było zachowanie sie auta takie jak opisujesz , choć z pierwszym "brutalem" walczyłem 2 dni Z drugiej strony w tym silniku trudno dopatrzeć sie innego elementu , powodującego takie objawy, chyba , że reg cisnienia paliwa lub pompa (jak narazie 0 przypadków) , no ale zawsze może byc ten pierwszy raz |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 11 July 2025 - 23:58 |