Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 5 6 7  
Reply to this topicStart new topic
> 1.8T nie jezdzi - brak mocy. Nikt nie potrafi pomoc
MACH
post Fri, 15 Sep 2006 - 11:41
Post #121


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("antinet":pdfg7sn2)
Co bylo przyczyna? Blachostka w sumie !!
-przeplywka
-dv
-zapchany przewod

Gdzie przeplywke kupilem nowa ale podrobke ktora byla nie sprawna od samego poczatku a ona generowala niby dobre wartosci na vagu


W jakim sensie przyplywka byla zla jesli mierzyla odpowidnia ilosc powietrza ?
Ktory przowod mieles zapchany i w kotym miejscy mniej wiecej ?
DV przy Twoim przebiegu juz dawno nalezalo wyrzucic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 15 Sep 2006 - 11:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Magik
post Fri, 15 Sep 2006 - 19:17
Post #122


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





przepływka mierzyła "zbyt intensywnie" , za dużo mierzyła na dole , za mało "na górze" , po prostu dziwną charakterystykę miała co powodowało wywalenie błędu z przepływki (signal too high) .
przewodzik do reg. cisnienia był zapchany w związku z czym reg. reagował zbyt ospale i mało przewidywalnie co powodowało zbyt małą ilość paliwa przy wkręcaniu sie
i szarpanie i w wyniku tego zrzucanie otwarcia N75 na 5%.

No a DV to wiadomo co powoduje , a w AGU szczególnie to sie odbija na wariowaniu całego układu , gdzie pierwsze skrzypce gra MAF i APS.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Artic
post Sat, 16 Sep 2006 - 01:28
Post #123


Forum Killer
Dołączył: Sat, 23 August 2003
Skąd: Warszawa





o ktory to wezyk cisnieniowy chodzilo konkretnie - miedzy ukladem cisnienia a n75 czy miedzy n75 a turbina??


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magik
post Sat, 16 Sep 2006 - 09:55
Post #124


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





miedzy kolektorem dolotowym a regulatorem ciśnienia paliwa , a dokładniej o samo wyjscie z kolektora (króciec
od spodu kol.)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Sat, 16 Sep 2006 - 10:38
Post #125


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





ponawiam pytanie,

co zaowocowalo taki wzrostem Nm?


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magik
post Sat, 16 Sep 2006 - 13:19
Post #126


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





A kto to wie i kto sie na tym zna ???

lekko podniesione cisnionko , po prostu jak ustawialiśmy WG , jechalismy w góre dopóki tolerował to sterownik i ogarniał parametry zeby wszystko było OK.
zostało na granicy tuż przed wywalaniem błędu "MAF-signal too high".

reszta to kwestia zdrowej przepływki i doprowadzenia wszystkiego do ładu jak należy ... po każdej kombinacji auto było rolowane i jakoś tak niechcący te niutony "wylazły"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 5 6 7
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 21:30