![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("antinet":pdfg7sn2) Co bylo przyczyna? Blachostka w sumie !!
-przeplywka -dv -zapchany przewod Gdzie przeplywke kupilem nowa ale podrobke ktora byla nie sprawna od samego poczatku a ona generowala niby dobre wartosci na vagu W jakim sensie przyplywka byla zla jesli mierzyla odpowidnia ilosc powietrza ? Ktory przowod mieles zapchany i w kotym miejscy mniej wiecej ? DV przy Twoim przebiegu juz dawno nalezalo wyrzucic |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
przepływka mierzyła "zbyt intensywnie" , za dużo mierzyła na dole , za mało "na górze" , po prostu dziwną charakterystykę miała co powodowało wywalenie błędu z przepływki (signal too high) .
przewodzik do reg. cisnienia był zapchany w związku z czym reg. reagował zbyt ospale i mało przewidywalnie co powodowało zbyt małą ilość paliwa przy wkręcaniu sie i szarpanie i w wyniku tego zrzucanie otwarcia N75 na 5%. No a DV to wiadomo co powoduje , a w AGU szczególnie to sie odbija na wariowaniu całego układu , gdzie pierwsze skrzypce gra MAF i APS. |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 23 August 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
o ktory to wezyk cisnieniowy chodzilo konkretnie - miedzy ukladem cisnienia a n75 czy miedzy n75 a turbina??
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
miedzy kolektorem dolotowym a regulatorem ciśnienia paliwa , a dokładniej o samo wyjscie z kolektora (króciec
od spodu kol.) |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
ponawiam pytanie,
co zaowocowalo taki wzrostem Nm? -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
A kto to wie i kto sie na tym zna ???
lekko podniesione cisnionko , po prostu jak ustawialiśmy WG , jechalismy w góre dopóki tolerował to sterownik i ogarniał parametry zeby wszystko było OK. zostało na granicy tuż przed wywalaniem błędu "MAF-signal too high". reszta to kwestia zdrowej przepływki i doprowadzenia wszystkiego do ładu jak należy ... po każdej kombinacji auto było rolowane i jakoś tak niechcący te niutony "wylazły" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 21:30 |