Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 4 5 6 7 >  
Reply to this topicStart new topic
> 1.8T nie jezdzi - brak mocy. Nikt nie potrafi pomoc
siwy224
post Mon, 04 Sep 2006 - 20:35
Post #101


Rookie
Dołączył: Mon, 04 September 2006
Skąd: Wawa





Mam podobne wrażenie u siebie w swoim 1.8T 1998r agu i mam identycznego kompa moglibyśmy powalczyć i nie mam gazu.

Added after 11 minutes:

ps. Witam wszystich jestem tu nowy.Sam jestem mech. sam. może nie jestem tak obkuty jak inni lecz mam troche wiedzy lubie takie zagadki.Ze swojego doświadczenia wiem że najlepszy jest sposób wymiany metodą prób i błędów z drugiego auta.Miałem kiedyś vr-a i co jakiś czas gubił iskre potem sam sie naprawiał walczyłem z k........wą 3 tyg. i zrobiłem bez super przyrządów elektr. po prostu na forum golfa w warszawie poznałem ludzi jeden pożyczył mi swojego vr-a i znalazłem.Tak robią serwisy idzie do magazynu bierze drugrą część i sprawdza.Twoim problemem jest odległość do warszawy daleko można by się po bawić.Nie wieże że byśmy nie znależli.

Added after 10 minutes:

W moim przypadku auto hula lecz czasami mam wrażenie że gożej chodzi,a np. jutro zapier. jakby miał swoje humory martwi mnie pojawiający się swąd niespalowego paliwa jak się zatrzymam na światłach w kabinie niby wszystko szczelne sprawdzałem, jak wymieniałem złącze elastyczne to zauważyłem w ukł. wyd. sadze jak z diesla jakby za bogata mieszanka napewno za bogata lecz jak to zwykle bywa nie mam czasu pojechać i sprawdzić z jakiej przyczyny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 04 Sep 2006 - 20:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Magik
post Mon, 04 Sep 2006 - 23:38
Post #102


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





CYTAT("PITERd":daddbg3y)
oraz co to oznacza:
16506 - Throttle Position Sensor (G69): Signal too Low
P0122 - 35-10 - - - Intermittent
czyli:
Obwód czujnika A pozycji przepustnicy – niskie napięcie wejściowe


oznacza nic innego jak tylko to , że przepustnica powoli daje znać , że ma dość współpracy...
pod warunkiem , oczywiście, że kabelki i adaptacje są w porządku

za niski sygnał to w wiekszości przypadków wytarty potencjometr położenia wymienionej wyżej ścieżki A i generalnie regeneracja tego bedzie psu w du@# bo pomoże na dość krótki okres...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Mon, 04 Sep 2006 - 23:42
Post #103


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





No ja w swoim temacie powiem ze odstawiam autko do kolegi Magika - miejmy nadzieje ze upora sie szybko i zakonczymy ten monolog w tym temacie.

Zycze sobie tego ja i zycze moijemu przyszlemu mechanikowi!!


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siwy224
post Tue, 05 Sep 2006 - 07:21
Post #104


Rookie
Dołączył: Mon, 04 September 2006
Skąd: Wawa





Dajcie znać co było przyczyną każdy bedzie mądrzejszy co ma taki silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PITERd
post Fri, 08 Sep 2006 - 01:02
Post #105


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 July 2004
Skąd: Kaliszfornia





w salonie w Kaliszu za zaworek n75 powiedzieli mi 300zl
czy to jest cena normalna czy po prostu oni maja cos nie tak z glowa?
Jesli by ktos mial taki zaworek to bardzo chetnie odkupie


--------------------
APevents.pl - zloty i spotkania motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Fri, 08 Sep 2006 - 23:35
Post #106


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





U mnie w skrocie bylo tak: auto zaczelo przerywac i tracic moc, po krotkim czasie wypalilo tlok, stopilo swiece i naruszylo gladz cylindra. Po naprawie niestety nic sie nie poprawilo, co ja nie sprawdzalem ech. Po kolei: doladowanie ok, listwe wtryskowa, regulator cisnienia, przeplywke, wylewalem paliwo z baku i lalem inne, wyslalem kompa zeby mi na nowo wgrali softa, vag nie pokazywal nic. Az dokupilem nowa pompe paliwa 4barowa i hula az milo. Nie wpadlem na to od razu bo pompa byla ostatnio wymieniona na nowke w serwisie i jej nie podejrzewalem. A co nerwow zjadlem to moje, samochod stal od polowy czerwca do teraz.... Passat 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Fri, 08 Sep 2006 - 23:41
Post #107


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





No wlasnie jeszcze tego sam osobiscie nie sprawdzalem - musze o tym jutro pomyslec

Added after 4 minutes:

Na kompie pokaze cisnienie paliwa jakie dawkuje pompa?
Niby moj spec to sprawdzal ale ja juz mu nie wierze


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Sat, 09 Sep 2006 - 09:56
Post #108


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Bierzesz manometr na przewodzie ok. 2m wpinasz w układ paliwowy i sprawdzasz ciśnienie pod obciążeniem w czasie jazdy. To najlepszy sposób na sprawdzenie wydajności pompy.


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACH
post Mon, 11 Sep 2006 - 21:41
Post #109


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("PITERd":3dfk9zrs)
w salonie w Kaliszu za zaworek n75 powiedzieli mi 300zl
czy to jest cena normalna czy po prostu oni maja cos nie tak z glowa?

ja kupilem niedawno w wawie u szewczyka - cena 246zl brutto (tzw F-ke) bez znizek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Mon, 11 Sep 2006 - 23:10
Post #110


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT("olozwirski":34wti4fs)
dokupilem nowa pompe paliwa 4barowa i hula az milo

sorki za OT, ale spytam na marginesie jaką pompę kupiłes?, gdzie ją wpiąłeś?, jak zorganizowane jest sterowanie jej pracą?
pozdr


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magik
post Tue, 12 Sep 2006 - 22:49
Post #111


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





Wracając do tematu:
można już zmienić tytuł topica na:
"1,8T jeździ- mocy jest aż nadto (w serii). Dało radę naprawić."


...a za 300 zeta za N75 powinna być chyba wieksza kara niż za "rozbój z bronią w ręku"...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Wed, 13 Sep 2006 - 03:08
Post #112


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





magik ja dopiero dotarlem do domu
narazie dzieki - jak odbiore autko to splodze tu jakas litanie


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Wed, 13 Sep 2006 - 14:35
Post #113


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Tak na szybko wykresik:



--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kufel99
post Thu, 14 Sep 2006 - 21:22
Post #114


User
Dołączył: Sun, 06 February 2005
Skąd: Trójmiasto Rumia





Jeśli można wiedzieć..co było przyczyną niesprawności??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Fri, 15 Sep 2006 - 08:55
Post #115


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Juz odpowiadam
Wczoraj odebralem autko od kolegi Magika - dokladnie firmy Techmax z Lublina
Wrocilem z Lublina do Belchatowa i jeszcze po miescie zaliczylem kilka rundek
Auto jezdzi niemilosiernie super
Ten moment robi swoje - kilowanie wyglada pieknie
W sobote lece na Bemowo wiec zoabczymy czy bedzie lepiej niz bylo

Ksywka Magik jest odpowiednia dla kolegi - czynil cuda i zagralo autko
Co bylo przyczyna? Blachostka w sumie !!

-przeplywka
-dv
-zapchany przewod

Gdzie przeplywke kupilem nowa ale podrobke ktora byla nie sprawna od samego poczatku a ona generowala niby dobre wartosci na vagu

I rowniez dobra obsluga w warsztacie - luzna atmosfera i profesjonalne podejscie do klienta.
Niektorzy mowia ze u Magika w warsztacie panuje balagan - dla jednych to balagan dla innych atystyczny pozadek - w kazdy badz razie auto bangla pieknie.

I tyle na na ta chwile - a goscia co robil mi poprzednio autko jade zaczepic za jaja i pokazac jaki ma moment audi .

Spotykamy sie jutro na Bemowie !


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sline
post Fri, 15 Sep 2006 - 10:00
Post #116


User
Dołączył: Sun, 09 April 2006
Skąd: PL





czyli wszystko to o czym pisaliśmy pare postów wstecz...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magik
post Fri, 15 Sep 2006 - 10:02
Post #117


User
Dołączył: Mon, 25 July 2005





mniej więcej...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Fri, 15 Sep 2006 - 10:06
Post #118


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





no nareszcie!!

napisz coś więcej o tym zapchanym przewodzie


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Fri, 15 Sep 2006 - 10:08
Post #119


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





co ma wpływ na taki wzrtost momentu? bo to mnie troche ciekawi.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIEK026
post Fri, 15 Sep 2006 - 10:15
Post #120


Super User
Dołączył: Sun, 24 November 2002
Skąd: WARSZAWKA





Jaki zapchany przewód od czego???


--------------------
Thx.. HPG
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 4 5 6 7 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 07:50