![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 04 September 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Mam podobne wrażenie u siebie w swoim 1.8T 1998r agu i mam identycznego kompa moglibyśmy powalczyć i nie mam gazu.
Added after 11 minutes: ps. Witam wszystich jestem tu nowy.Sam jestem mech. sam. może nie jestem tak obkuty jak inni lecz mam troche wiedzy lubie takie zagadki.Ze swojego doświadczenia wiem że najlepszy jest sposób wymiany metodą prób i błędów z drugiego auta.Miałem kiedyś vr-a i co jakiś czas gubił iskre potem sam sie naprawiał walczyłem z k........wą 3 tyg. i zrobiłem bez super przyrządów elektr. po prostu na forum golfa w warszawie poznałem ludzi jeden pożyczył mi swojego vr-a i znalazłem.Tak robią serwisy idzie do magazynu bierze drugrą część i sprawdza.Twoim problemem jest odległość do warszawy daleko można by się po bawić.Nie wieże że byśmy nie znależli. Added after 10 minutes: W moim przypadku auto hula lecz czasami mam wrażenie że gożej chodzi,a np. jutro zapier. jakby miał swoje humory martwi mnie pojawiający się swąd niespalowego paliwa jak się zatrzymam na światłach w kabinie niby wszystko szczelne sprawdzałem, jak wymieniałem złącze elastyczne to zauważyłem w ukł. wyd. sadze jak z diesla jakby za bogata mieszanka napewno za bogata lecz jak to zwykle bywa nie mam czasu pojechać i sprawdzić z jakiej przyczyny. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
CYTAT("PITERd":daddbg3y) oraz co to oznacza:
16506 - Throttle Position Sensor (G69): Signal too Low P0122 - 35-10 - - - Intermittent czyli: Obwód czujnika A pozycji przepustnicy – niskie napięcie wejściowe oznacza nic innego jak tylko to , że przepustnica powoli daje znać , że ma dość współpracy... pod warunkiem , oczywiście, że kabelki i adaptacje są w porządku za niski sygnał to w wiekszości przypadków wytarty potencjometr położenia wymienionej wyżej ścieżki A i generalnie regeneracja tego bedzie psu w du@# bo pomoże na dość krótki okres... |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
No ja w swoim temacie powiem ze odstawiam autko do kolegi Magika - miejmy nadzieje ze upora sie szybko i zakonczymy ten monolog w tym temacie.
Zycze sobie tego ja i zycze moijemu przyszlemu mechanikowi!! -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 04 September 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Dajcie znać co było przyczyną każdy bedzie mądrzejszy co ma taki silnik
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 04 July 2004 Skąd: Kaliszfornia ![]() |
w salonie w Kaliszu za zaworek n75 powiedzieli mi 300zl
czy to jest cena normalna czy po prostu oni maja cos nie tak z glowa? Jesli by ktos mial taki zaworek to bardzo chetnie odkupie -------------------- APevents.pl - zloty i spotkania motoryzacyjne
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
U mnie w skrocie bylo tak: auto zaczelo przerywac i tracic moc, po krotkim czasie wypalilo tlok, stopilo swiece i naruszylo gladz cylindra. Po naprawie niestety nic sie nie poprawilo, co ja nie sprawdzalem ech. Po kolei: doladowanie ok, listwe wtryskowa, regulator cisnienia, przeplywke, wylewalem paliwo z baku i lalem inne, wyslalem kompa zeby mi na nowo wgrali softa, vag nie pokazywal nic. Az dokupilem nowa pompe paliwa 4barowa i hula az milo. Nie wpadlem na to od razu bo pompa byla ostatnio wymieniona na nowke w serwisie i jej nie podejrzewalem. A co nerwow zjadlem to moje, samochod stal od polowy czerwca do teraz.... Passat 1.8T
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
No wlasnie jeszcze tego sam osobiscie nie sprawdzalem - musze o tym jutro pomyslec
Added after 4 minutes: Na kompie pokaze cisnienie paliwa jakie dawkuje pompa? Niby moj spec to sprawdzal ale ja juz mu nie wierze -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Bierzesz manometr na przewodzie ok. 2m wpinasz w układ paliwowy i sprawdzasz ciśnienie pod obciążeniem w czasie jazdy. To najlepszy sposób na sprawdzenie wydajności pompy.
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("PITERd":3dfk9zrs) w salonie w Kaliszu za zaworek n75 powiedzieli mi 300zl
czy to jest cena normalna czy po prostu oni maja cos nie tak z glowa? ja kupilem niedawno w wawie u szewczyka - cena 246zl brutto (tzw F-ke) bez znizek |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
CYTAT("olozwirski":34wti4fs) dokupilem nowa pompe paliwa 4barowa i hula az milo
sorki za OT, ale spytam na marginesie jaką pompę kupiłes?, gdzie ją wpiąłeś?, jak zorganizowane jest sterowanie jej pracą? pozdr -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
Wracając do tematu:
można już zmienić tytuł topica na: "1,8T jeździ- mocy jest aż nadto (w serii). Dało radę naprawić." ...a za 300 zeta za N75 powinna być chyba wieksza kara niż za "rozbój z bronią w ręku"... |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
magik ja dopiero dotarlem do domu
narazie dzieki - jak odbiore autko to splodze tu jakas litanie -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Tak na szybko wykresik:
![]() -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 06 February 2005 Skąd: Trójmiasto Rumia ![]() |
Jeśli można wiedzieć..co było przyczyną niesprawności??
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Juz odpowiadam
Wczoraj odebralem autko od kolegi Magika - dokladnie firmy Techmax z Lublina Wrocilem z Lublina do Belchatowa i jeszcze po miescie zaliczylem kilka rundek Auto jezdzi niemilosiernie super Ten moment robi swoje - kilowanie wyglada pieknie W sobote lece na Bemowo wiec zoabczymy czy bedzie lepiej niz bylo Ksywka Magik jest odpowiednia dla kolegi - czynil cuda i zagralo autko Co bylo przyczyna? Blachostka w sumie !! -przeplywka -dv -zapchany przewod Gdzie przeplywke kupilem nowa ale podrobke ktora byla nie sprawna od samego poczatku a ona generowala niby dobre wartosci na vagu I rowniez dobra obsluga w warsztacie - luzna atmosfera i profesjonalne podejscie do klienta. Niektorzy mowia ze u Magika w warsztacie panuje balagan - dla jednych to balagan dla innych atystyczny pozadek - w kazdy badz razie auto bangla pieknie. I tyle na na ta chwile - a goscia co robil mi poprzednio autko jade zaczepic za jaja i pokazac jaki ma moment audi . Spotykamy sie jutro na Bemowie ! -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 09 April 2006 Skąd: PL ![]() |
czyli wszystko to o czym pisaliśmy pare postów wstecz...
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2005 ![]() |
mniej więcej...
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
no nareszcie!!
napisz coś więcej o tym zapchanym przewodzie -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
co ma wpływ na taki wzrtost momentu? bo to mnie troche ciekawi.
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 24 November 2002 Skąd: WARSZAWKA ![]() |
Jaki zapchany przewód od czego???
-------------------- Thx.. HPG
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 07:50 |