![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
User Dołączył: Wed, 17 September 2003 Skąd: Warszawa - Wola ![]() ![]() |
Gratulacje i nie ukrywam, że jestem pod wrażeniem
Jeśli możesz zdradzić kilka detali, to ciekawi mnie jaka jest średnica wewnętrzna rur ostatniego, wykonanego kolektora. Czy w oryginale Supersprinta, mocowanie sondy jest ulokowane w tym samym miejscu co w Twoim projekcie? Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam. SpeedR -------------------- Pozdrawiam - SpeedR
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
CYTAT("Speed R":1sv5evhq) Gratulacje i nie ukrywam, że jestem pod wrażeniem
Jeśli możesz zdradzić kilka detali, to ciekawi mnie jaka jest średnica wewnętrzna rur ostatniego, wykonanego kolektora. Czy w oryginale Supersprinta, mocowanie sondy jest ulokowane w tym samym miejscu co w Twoim projekcie? Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam. SpeedR Dzięki Kolektor był budowany na wzór supersprinta ale oparty na zdjęciach supersprinta gdzie widać w którym miejscu wypadają kolanka,zagięcia w stosunku do flanszy Średnice wewnętrzne to 37mm, 39mm, 48mm Sonda ulokowana jest po przeciwnej stronie ale to ze względu na jej łatwiejszy montarz. -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
User Dołączył: Sun, 05 March 2006 Skąd: Bielsko Biała ![]() |
a tak z ciekawosci, jakie sa koszta kwasiaka? bardziej oplaca sie robic kolektor z niego, czy moze z stali? Jak sie to potem ma do trwałosci...
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
A teraz kolejna mała pipka
Jest to tak zwany exhaust clamp pod sondę lambda. Przyjemna i użyteczna rzecz do montażu sondy przy strojeniu auta. ![]() ![]() ![]() Całość wykonana z kwasówki -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
a zacisk nie wygodniej byloby dac z boku, sonda powinna byc w pionie a wtedy dokrecanie od gory jest klopotliwe
-------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Wg mojej wiedzy tak jest optymalnie . Sprawdzimy "w praniu".
-------------------- koniu.net | Gorechristmas.carbonmade.com | koniu.digart.pl | teksaschainsaw.blogspot.com
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 26 January 2007 ![]() |
kurna takich spawow nie widzialem od czasow....
nie nigdy takich spawow nie widzialem ... wejdz na google image i zobacz jak wygladaja japonskie spawy na wydechach |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
nie widze nakrętki kontrującej, dajcie koniecznie bo mi bez tego ciągle wypadała rurka
z zaciskiem z góry nie ma problemu, ale są czasami tak zamontowane tłumiki że z żadnej strony dobrze by nie było ogólnie spawanie to fajna sprawa nic tak nie uspokaja jak widok płynnego metalu w jeziorku nakrętka od sondy z innovate ? -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Dziś dostałem uchwyt, na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach . Profi robota.
Tulejka do sondy dorabiana u tokarza. -------------------- koniu.net | Gorechristmas.carbonmade.com | koniu.digart.pl | teksaschainsaw.blogspot.com
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
CYTAT("supras":2yonqaf6) kurna takich spawow nie widzialem od czasow.... nie nigdy takich spawow nie widzialem ... wejdz na google image i zobacz jak wygladaja japonskie spawy na wydechach Dzięki. Spawy starałem się zrobić tak żeby były 1.jak najmocniejsze a przy tym... 2.bardzo wąskie 1-2 mm - koło sondy 3.kosmetyczne Powiększenie samego spawu. ![]() ![]() P.S Te mikroskopijne rowki na tulejce to rowki po tokarce więc na zdjęciu widać stosunek rowka grubości mniejszej niż włos do spawu -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
A teraz
Rozpórka do BMW 328 E36. ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
CYTAT("supras":102z7ow2) kurna takich spawow nie widzialem od czasow....
nie nigdy takich spawow nie widzialem ... wejdz na google image i zobacz jak wygladaja japonskie spawy na wydechach tylko ze w Kraju Kwitnacej Wisni robia to maszyny a nie ludzie, dlatego spawy tamte wygladaja niemalze idealnie rowno, sa malutki - niemalze dziela sztuki. mowie o Greddy/Apexi/HKS itp takze jak potrafisz lepiej to sie pochwal. widac Mario sie uczy i z czasem coraz lepiej wszystko wychodzi. w sumie to juz BARDZO dobrze juz nie jeden kolektor widzialem, robiony przez "fachowca" z ilus tam nastoma latami praktyki, w ktorym nawet rurki nie byly rowno tylko sprawem nadlane zeby szpary zatkac. takze Mario dajesz rade oby tak dalej -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Witam po długiej przerwie.
Dużo się działo i nie miałem czasu powklejać nowych fotek. Zacznę od zestawu turbo wykonanego do BMW M3 3.0. Orurowanie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I na gotowo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Robimy kolektor. Nie jest to typowy kolektor skrzynkowy jaki możemy spotkać w amerykańskich firmach oferujących zestawy soft turbo. Dzięki kolankom spaliny mają nadany kierunek żeby zminimalizować zaburzenia w przepływach. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wyjście na zewnętrzny WG oraz EGT ![]() Ciekawe co to może być ![]() ![]() Najgorsza robota: Spasowanie turbo Garrett GT3582r i DP 3'' oczywiście opcja bez klepania kielichów ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Rozpórka i prawie koniec ![]() ![]() ![]() Maska się zamyka nie trzeba jej ciąć ![]() ![]() -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
Wyglada naprawde swietnie! Profi robota!
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 22 September 2007 Skąd: Mazowsze ![]() |
Miałem tą okazje i widziałem osobiście ten projekt i cóż tu więcej mówić.....robota jak zwykle świetna
![]() Korzystając z okazji pochwale się że najładniejszym elementem u mnie pod maską jest piękny baranek-kolektor wykonany również przez Mariusza ![]() ![]() -------------------- Lanos Turbo 300+@400+ / ET 13.1
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
A jednak sie da!
I to nie za xxxxx € jak to mi swego czasu wyceniono w pewnej "renomowanej" firmie ![]() Gratuluje. Domyslam sie, ze blachy zaczynaja sie na PO ? Auto bylo hamowane? |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Witam.
Jestem właścicielem tego M3. Chciałbym zaznaczyć, że wyżej udostępnione zdjęcia zawierają fazę wstępną projektu. Samochód wymagał jeszcze paru modyfikacji, aby zaczął dobrze jeździć. Modyfikacje te przeprowadziłem samodzielnie w moim garażu. Całość projektu przedstawię w ten weekend (łącznie z orientacyjnym pomiarem mocy i momentu, który zrobiliśmy na DET II). Pozdrawiam. -------------------- Maleckis Motorsport
www.maleckis.com |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 16 October 2006 Skąd: Rawa Mazowiecka ![]() |
Musze Ci powiedzieć że naprawde dajesz rade!!! Śledziłem ten topic od początku i widze ogromny progres twoich umiejętności. Gratuluje!!! Tak trzymaj
![]() Elo -------------------- SAAB 93 2,0T B204L
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Ale to jest soft-turbo, czy 'kucizna' tak właściwie?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 06:40 |