Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Closed TopicStart new topic
> Ciekawe projekty z Mario Tuning Garage- Update 22.04.2012
Speed R
post Sun, 29 Apr 2007 - 11:28
Post #61


User
Dołączył: Wed, 17 September 2003
Skąd: Warszawa - Wola

Ikona grupy



Gratulacje i nie ukrywam, że jestem pod wrażeniem
Jeśli możesz zdradzić kilka detali, to ciekawi mnie jaka jest średnica wewnętrzna rur ostatniego, wykonanego kolektora.

Czy w oryginale Supersprinta, mocowanie sondy jest ulokowane w tym samym miejscu co w Twoim projekcie?

Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam.
SpeedR


--------------------
Pozdrawiam - SpeedR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 29 Apr 2007 - 11:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mario
post Sun, 29 Apr 2007 - 20:09
Post #62


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





CYTAT("Speed R":1sv5evhq)
Gratulacje i nie ukrywam, że jestem pod wrażeniem
Jeśli możesz zdradzić kilka detali, to ciekawi mnie jaka jest średnica wewnętrzna rur ostatniego, wykonanego kolektora.

Czy w oryginale Supersprinta, mocowanie sondy jest ulokowane w tym samym miejscu co w Twoim projekcie?

Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam.
SpeedR

Dzięki
Kolektor był budowany na wzór supersprinta ale oparty na zdjęciach supersprinta gdzie widać w którym miejscu wypadają kolanka,zagięcia w stosunku do flanszy
Średnice wewnętrzne to 37mm, 39mm, 48mm
Sonda ulokowana jest po przeciwnej stronie ale to ze względu na jej łatwiejszy montarz.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gonzo_BB
post Sun, 29 Apr 2007 - 20:22
Post #63


User
Dołączył: Sun, 05 March 2006
Skąd: Bielsko Biała





a tak z ciekawosci, jakie sa koszta kwasiaka? bardziej oplaca sie robic kolektor z niego, czy moze z stali? Jak sie to potem ma do trwałosci...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Wed, 16 May 2007 - 21:04
Post #64


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





A teraz kolejna mała pipka
Jest to tak zwany exhaust clamp pod sondę lambda.
Przyjemna i użyteczna rzecz do montażu sondy przy strojeniu auta.







Całość wykonana z kwasówki


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Wed, 16 May 2007 - 21:42
Post #65


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





a zacisk nie wygodniej byloby dac z boku, sonda powinna byc w pionie a wtedy dokrecanie od gory jest klopotliwe


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Koniu
post Wed, 16 May 2007 - 21:45
Post #66


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 October 2002
Skąd: Kraków





Wg mojej wiedzy tak jest optymalnie . Sprawdzimy "w praniu".


--------------------
koniu.net | Gorechristmas.carbonmade.com | koniu.digart.pl | teksaschainsaw.blogspot.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
supras
post Fri, 18 May 2007 - 21:54
Post #67


Rookie
Dołączył: Fri, 26 January 2007





kurna takich spawow nie widzialem od czasow....

nie nigdy takich spawow nie widzialem ...

wejdz na google image i zobacz jak wygladaja japonskie spawy na wydechach
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Fri, 18 May 2007 - 22:10
Post #68


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





nie widze nakrętki kontrującej, dajcie koniecznie bo mi bez tego ciągle wypadała rurka

z zaciskiem z góry nie ma problemu, ale są czasami tak zamontowane tłumiki że z żadnej strony dobrze by nie było

ogólnie spawanie to fajna sprawa nic tak nie uspokaja jak widok płynnego metalu w jeziorku

nakrętka od sondy z innovate ?


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Koniu
post Fri, 18 May 2007 - 22:48
Post #69


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 October 2002
Skąd: Kraków





Dziś dostałem uchwyt, na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach . Profi robota.

Tulejka do sondy dorabiana u tokarza.


--------------------
koniu.net | Gorechristmas.carbonmade.com | koniu.digart.pl | teksaschainsaw.blogspot.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Fri, 18 May 2007 - 23:38
Post #70


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





CYTAT("supras":2yonqaf6)
kurna takich spawow nie widzialem od czasow....

nie nigdy takich spawow nie widzialem ...

wejdz na google image i zobacz jak wygladaja japonskie spawy na wydechach

Dzięki.
Spawy starałem się zrobić tak żeby były
1.jak najmocniejsze a przy tym...
2.bardzo wąskie 1-2 mm - koło sondy
3.kosmetyczne
Powiększenie samego spawu.





P.S Te mikroskopijne rowki na tulejce to rowki po tokarce więc na zdjęciu widać stosunek rowka grubości mniejszej niż włos do spawu


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sat, 19 May 2007 - 10:50
Post #71


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





A teraz
Rozpórka do BMW 328 E36.








--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Sat, 19 May 2007 - 17:48
Post #72


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





CYTAT("supras":102z7ow2)
kurna takich spawow nie widzialem od czasow....

nie nigdy takich spawow nie widzialem ...

wejdz na google image i zobacz jak wygladaja japonskie spawy na wydechach


tylko ze w Kraju Kwitnacej Wisni robia to maszyny a nie ludzie, dlatego spawy tamte wygladaja niemalze idealnie rowno, sa malutki - niemalze dziela sztuki.
mowie o Greddy/Apexi/HKS itp

takze jak potrafisz lepiej to sie pochwal.

widac Mario sie uczy i z czasem coraz lepiej wszystko wychodzi. w sumie to juz BARDZO dobrze

juz nie jeden kolektor widzialem, robiony przez "fachowca" z ilus tam nastoma latami praktyki, w ktorym nawet rurki nie byly rowno tylko sprawem nadlane zeby szpary zatkac.

takze Mario dajesz rade
oby tak dalej


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Fri, 29 Feb 2008 - 00:22
Post #73


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Witam po długiej przerwie.
Dużo się działo i nie miałem czasu powklejać nowych fotek.

Zacznę od zestawu turbo wykonanego do BMW M3 3.0.

Orurowanie











I na gotowo smile.gif










Robimy kolektor.

Nie jest to typowy kolektor skrzynkowy jaki możemy spotkać w amerykańskich firmach oferujących zestawy soft turbo.
Dzięki kolankom spaliny mają nadany kierunek żeby zminimalizować zaburzenia w przepływach.










Wyjście na zewnętrzny WG oraz EGT



Ciekawe co to może być smile.gif



Najgorsza robota:
Spasowanie turbo Garrett GT3582r i DP 3'' oczywiście opcja bez klepania kielichów














Rozpórka i prawie koniec









Maska się zamyka nie trzeba jej ciąć wink.gif


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Fri, 29 Feb 2008 - 00:48
Post #74


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





Wyglada naprawde swietnie! Profi robota!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcin-Lani
post Fri, 29 Feb 2008 - 01:03
Post #75


User
Dołączył: Sat, 22 September 2007
Skąd: Mazowsze





Miałem tą okazje i widziałem osobiście ten projekt i cóż tu więcej mówić.....robota jak zwykle świetna smile.gif
Korzystając z okazji pochwale się że najładniejszym elementem u mnie pod maską jest piękny baranek-kolektor wykonany również przez Mariusza smile.gif Mario oprócz zasady że ma świetnie działać wyznaje również teorie że ma świetnie wyglądać co widać smile.gif pzdr


--------------------
Lanos Turbo 300+@400+ / ET 13.1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Fri, 29 Feb 2008 - 01:05
Post #76


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





A jednak sie da!
I to nie za xxxxx € jak to mi swego czasu wyceniono w pewnej "renomowanej" firmie wink.gif

Gratuluje.

Domyslam sie, ze blachy zaczynaja sie na PO ?

Auto bylo hamowane?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maleckis
post Fri, 29 Feb 2008 - 09:22
Post #77


Forum Killer
Dołączył: Sun, 05 February 2006
Skąd: Poznań





Witam.

Jestem właścicielem tego M3. Chciałbym zaznaczyć, że wyżej udostępnione zdjęcia zawierają fazę wstępną projektu. Samochód wymagał jeszcze paru modyfikacji, aby zaczął dobrze jeździć. Modyfikacje te przeprowadziłem samodzielnie w moim garażu. Całość projektu przedstawię w ten weekend (łącznie z orientacyjnym pomiarem mocy i momentu, który zrobiliśmy na DET II).

Pozdrawiam.


--------------------
Maleckis Motorsport
www.maleckis.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zaq1982
post Fri, 29 Feb 2008 - 11:07
Post #78


Frequent User
Dołączył: Mon, 16 October 2006
Skąd: Rawa Mazowiecka





Musze Ci powiedzieć że naprawde dajesz rade!!! Śledziłem ten topic od początku i widze ogromny progres twoich umiejętności. Gratuluje!!! Tak trzymaj smile.gif

Elo


--------------------
SAAB 93 2,0T B204L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Fri, 29 Feb 2008 - 12:05
Post #79


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





CYTAT(maleckis @ Fri, 29 Feb 2008 - 09:22) *
Całość projektu przedstawię w ten weekend (łącznie z orientacyjnym pomiarem mocy i momentu, który zrobiliśmy na DET II).

Pozdrawiam.


Czekam z niecierpliwoscia... i pewnie nie tylko ja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Fri, 29 Feb 2008 - 12:56
Post #80


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





Ale to jest soft-turbo, czy 'kucizna' tak właściwie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 06:40