![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Mario czytałeś regulamin tego działu ? czy widziałes jaki jest tytuł tego działu? zrobiłeś auto to je opisz a nie pokazujesz wydechy. Przetestowałes je na hamowni? Pokazałes na wykresach ze są lepsze np od SS ? To że SS robi z stali aluminiowanej niczego nie przekreśla - jesli tak mają opracowaną technologię i coi najważniejsze działa to poprawnie to dlaczego nie robić tego właśnie z tego materiału. A że wysyłasz do stanów - i co z tego? kogo to interesuje. Forumowicze wchodzą tutaj poczytac o jakimś fajnie dłubnietym autku, podpatrzeniu nowych rozwiązań a przede wszystkim wg regulaminu tego podforum o skończonym projekcie przebudowy samochodu (mam nadzieję że pojęcie samochód rozumiesz bo to nie jest decat, tłumik albo kolektor tylko trochę więcej) Jak zakładałem ten temat to opierał się on właśnie na obowiązującym regulaminie co nawet zacytowałem w moim pierwszym poście. Technologię mają o.k ale x-pipe są już gorzej wykonane. Pozatym napisałem o co chodziło. Moje wydechy na hamowniach już były oceniane i nie mam się czym wstydzić. A ze wysłane do Stanów podkreśla fakt że na rynku Polskim się praktycznie wogóle nie reklamuję (na Amerykańskim tym bardziej a jednak biorą ![]() Tuning to moje hobby a nie główne źródło utrzymania więc nie mam zamiaru robić Ci konkurencji co do Twoich tłumików ProEx. I nawet chwilowo się powstrzymam i nie wstawię tłumików które już od dłuższego czasu robię na ulicę i do sportu ![]() Pokazuję tylko pewne możliwości, rozwiązania bo jak forum było zakładane to jeszcze wszyscy niemal raczkowaliśmy w temacie a swoją wiedzę musiałem zdobywać całkowicie sam. Nawet nie było jak podpatrzeć jak firmy tuningowe łączą ze sobą części wydechu bo wiedza była tajna, zresztą teraz też nie jest wszystko oczywiste. Jesteś wrażliwą kobietą i portafię zrozumieć Twój niepokój oraz chwiejność emocjonalną związaną ze zmiennością hormonalną cyklu miesiączkowego ale czasami już przesadzasz i czepiasz się faktycznie detali ![]() Jeżeli jesteś facetem podszywającym się pod surykatkę to powiem Ci że chyba trafnie dobrałeś sobie tego małego drapieżnego ssaka jako odzwierciedlenie Twojej osobowosci. "surykatki wykazują wiele zachowań antydrapieżniczych, od sygnałów alarmowych po czynną, grupową obronę przed atakującym drapieżnikiem. W czasie żerowania co najmniej jeden z członków stada zajmuje pozycję w najwyższym punkcie terenu i obserwuje otoczenie. W razie niebezpieczeństwa strażnik wydaje odpowiedni do zagrożenia dźwięk alarmowy, na który stado reaguje stosownie do sytuacji" ![]() Tekst z wikipedii ![]() -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#282
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
Faktycznie może się wydawać ze temat wieje trochę reklamą Twojego warsztatu, ale moze to tylko takie złudzenie wynikające z ogolnego nastawienia na tym forum do ludzi którzy pokazują swoje wyniki prac(najlepeij jak nikt nic nie będzie pokazywłą w projektach, bo przeciez to moze być reklama
![]() Jak oceniacie wydajność tego "kolektora" który wkleił kontrolom? Chodiz mi o ten skrzynkowy spawany elektrodą? Myślę czy by nei zastosować takieog do swojego pikapa(stara pało pod ekeperyment z turbo), a niewątpliwą zaletą jest to ze moge go sobie sam pospawać za damski huj a nie pieniądze... Wydjae mi isę że takei rozwiązanie nie jest wcale takie złe? |
|
|
![]()
Post
#283
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 October 2010 ![]() |
wysyłasz do stanów tłumoki... a dziury w uchwytach montażowych wycinasz granatem
![]() |
|
|
![]()
Post
#284
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Nie plazmą bo frezarki jeszcze się nie dorobiłem ale to kwestia czasu - przynajmniej teraz już będziesz wiedział jak wyglądają wycięcia robione z ręki plazmą.
Ważne że działają no ale też wolał bym żeby te małe owalne otworki wyglądały bardziej profi to może mniej przygłupów zwracało by co rusz uwagę na to czy tamto P.S Miałeś już tu nie zaśmiecać Trolu chyba że znów czegoś nie zrozumiałeś -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#285
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 October 2010 ![]() |
Nie plazmą bo frezarki jeszcze się nie dorobiłem ale to kwestia czasu - przynajmniej teraz już będziesz wiedział jak wyglądają wycięcia robione z ręki plazmą. Ważne że działają no ale też wolał bym żeby te małe owalne otworki wyglądały bardziej profi to może mniej przygłupów zwracało by co rusz uwagę na to czy tamto P.S Miałeś już tu nie zaśmiecać Trolu chyba że znów czegoś nie zrozumiałeś kogo przygłupem nazywasz? klienta? czy moze mnie? uwazaj bo stąpasz po cienkim lodzie ..... a pozatym wiertłem lepiej to wytne ![]() a tak na marginesie ta pseudo reklama, którą tu uprawiasz nie powinna być w dziale projekty |
|
|
![]()
Post
#286
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Wiem że popełniłem błąd zniżając się do Twojego poziomu choćby odpisując na Twój post i już tego napewno nie zrobię Trolu.
Krytyka nie boli a motywuje. Do klienta napewno nigdy bym sie tak nie odezwał ![]() -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#287
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 October 2010 ![]() |
Wiem że popełniłem błąd zniżając się do Twojego poziomu choćby odpisując na Twój post i już tego napewno nie zrobię Trolu. Krytyka nie boli a motywuje. Do klienta napewno nigdy bym sie tak nie odezwał ![]() pokazałeś poziom, zarówno wypowiedzi jak i wątpliwej jakości pracy. pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#288
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 September 2003 Skąd: z okolicy ![]() |
Jak zakładałem ten temat to opierał się on właśnie na obowiązującym regulaminie co nawet zacytowałem w moim pierwszym poście. Technologię mają o.k ale x-pipe są już gorzej wykonane. Pozatym napisałem o co chodziło. Moje wydechy na hamowniach już były oceniane i nie mam się czym wstydzić. A ze wysłane do Stanów podkreśla fakt że na rynku Polskim się praktycznie wogóle nie reklamuję (na Amerykańskim tym bardziej a jednak biorą ![]() Tuning to moje hobby a nie główne źródło utrzymania więc nie mam zamiaru robić Ci konkurencji co do Twoich tłumików ProEx. I nawet chwilowo się powstrzymam i nie wstawię tłumików które już od dłuższego czasu robię na ulicę i do sportu ![]() Pokazuję tylko pewne możliwości, rozwiązania bo jak forum było zakładane to jeszcze wszyscy niemal raczkowaliśmy w temacie a swoją wiedzę musiałem zdobywać całkowicie sam. Nawet nie było jak podpatrzeć jak firmy tuningowe łączą ze sobą części wydechu bo wiedza była tajna, zresztą teraz też nie jest wszystko oczywiste. Jesteś wrażliwą kobietą i portafię zrozumieć Twój niepokój oraz chwiejność emocjonalną związaną ze zmiennością hormonalną cyklu miesiączkowego ale czasami już przesadzasz i czepiasz się faktycznie detali ![]() Jeżeli jesteś facetem podszywającym się pod surykatkę to powiem Ci że chyba trafnie dobrałeś sobie tego małego drapieżnego ssaka jako odzwierciedlenie Twojej osobowosci. "surykatki wykazują wiele zachowań antydrapieżniczych, od sygnałów alarmowych po czynną, grupową obronę przed atakującym drapieżnikiem. W czasie żerowania co najmniej jeden z członków stada zajmuje pozycję w najwyższym punkcie terenu i obserwuje otoczenie. W razie niebezpieczeństwa strażnik wydaje odpowiedni do zagrożenia dźwięk alarmowy, na który stado reaguje stosownie do sytuacji" ![]() Tekst z wikipedii ![]() Widzisz jak człowiek zaczyna konstruktywną polemikę odnośnie wyrobów to strona której brakuje konkrentych argumentów zaczyna kombinować jak zmienić temat . Poza tym dorosłość polega na tym że trzeba umieć przyznać się do swoich błędów - patrz nędzne kolektory bez ukierunkowania spalin które zrobiłeś jak sądzę nie do swojego auta tylko dla klienta , który nieświadomy zamontuje je i spłyną mu zawory chwiejna emocjonalnie nie jestem, fochów nie strzelam i migreny też nie mam. Jednak sądząc po twoich odpowiedziach uważam że powinieneś sobie upuścic sobie trochę z krzyża bo testosteron poszedł za wysoko. może jakiś moderator zainteresuje się reklamą w tym temacie? bo to co robi Mario nie ma nic wspólnego z tematyką działu i jego regulaminem -------------------- jedyna na forum
|
|
|
![]()
Post
#289
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Widzisz jak człowiek zaczyna konstruktywną polemikę odnośnie wyrobów to strona której brakuje konkrentych argumentów zaczyna kombinować jak zmienić temat . Poza tym dorosłość polega na tym że trzeba umieć przyznać się do swoich błędów - patrz nędzne kolektory bez ukierunkowania spalin które zrobiłeś jak sądzę nie do swojego auta tylko dla klienta , który nieświadomy zamontuje je i spłyną mu zawory chwiejna emocjonalnie nie jestem, fochów nie strzelam i migreny też nie mam. Jednak sądząc po twoich odpowiedziach uważam że powinieneś sobie upuścic sobie trochę z krzyża bo testosteron poszedł za wysoko. może jakiś moderator zainteresuje się reklamą w tym temacie? bo to co robi Mario nie ma nic wspólnego z tematyką działu i jego regulaminem Wypowiedziałaś swoje zdanie a ja swoje i nie mam zamiaru się powtarzać a konstruktywna polemika juz była łącznie z wymianą argumentów-zdań na ten temat (mimo że wiekszość dyskutantów jeszcze nigdy nie zrobiła samodzielnie projektów takiego czy innego kolektora ). Koledzy którzy jeżdzili i jeżdżą na podobnych kolektorach też się wypowiedzieli i jakos nie widziałem żeby komuś coś "spłyneło" z tego powodu. Męczysz temat tych okropnych i fatalnych kolektorów już tyle stron bo poprostu nie masz się czego dowalić i czepiasz się żeby się czepiać. Zanjdź sobie faceta który naprowadzi Cię na "dobrą drogę" bo jesteś jakaś niewyżyta i upuszczasz swoje emocje tu na forum zamiast przyjemnie z mężczyzną np. w łóżku a o mnie sie nie martw, wysoki poziom testosteronu świadczy tylko o tym ze rozmawiasz z facetem a czy go sobie obniżam to juz to moja prywatna sprawa ![]() -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#290
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Zazdrość i tyle, nie ma się co przejmować. Gdyby nie zazdrościli to by nie zaglądali skoro im to tu nie pasuje, bo nie jest to "projekt" tylko konkretne części, a że wchodzą i marudzą to jest jasne.
Ja tam uważam że właśnie fajnie wejść w ten temat i sobie pooglądać konkretne rozwiązania. Sam jak zobaczyłem ten temat to godzina z życia wycięta, przeczytałem cały od razu. ![]() A co do reklamy, nawet jeśli, to nikt nikogo nie zmusza do kupowania... Teraz trochę marudzenia, bo jestem ciekaw Co do x-pipe'a. Nie powinien on robić większej zwężki, aby uzyskać w tym miejscu większy przyrost ciśnienia? -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#291
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 14 October 2010 Skąd: PŁOCK ![]() |
jak dla mnie to wszyscy powinniście trochę spuścić ciśnienia jeden robi reklamę inni robią antyreklamę i reklamę sobie z tematu zrobił sie śmietnik przez kilka osób, ogarnijcie się trochę bo jak na was patrze to wydaje mi sie ze jesteście w piaskownicy i sie kłócicie kto lepsza "babkę z piasku zrobił".... Żal że "poważni" ludzie tak sie zachowują....
-------------------- astra GSI c20xe
|
|
|
![]()
Post
#292
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
Wypowiedziałaś swoje zdanie a ja swoje i nie mam zamiaru się powtarzać a konstruktywna polemika juz była łącznie z wymianą argumentów-zdań na ten temat (mimo że wiekszość dyskutantów jeszcze nigdy nie zrobiła samodzielnie projektów takiego czy innego kolektora ). Koledzy którzy jeżdzili i jeżdżą na podobnych kolektorach też się wypowiedzieli i jakos nie widziałem żeby komuś coś "spłyneło" z tego powodu. Mario, powiem szczerze, że lubię czytać ten temat, nie mam też nic do wyglądu Twoich spawów, bo jak dla mnie wydech ma działać, a jak te spawy wyglądają jest dla mnie obojętne, bo i tak ich nie widać. Natomiast kolektory o których tu ostatnio mowa są ewidentnie ZŁE i nie wiem dlaczego dziwisz się takim reakcjom skoro -- jak rozumiem -- jest to produkt wykonany dla osoby, która zań zapłaciła, a nie jakieś garażowe spawanie z odpadków dla rozrywki (jak kilka podobnie złych kolektorów które zostały tu pokazane i niby jakoś tam działają). Projekt tych kolektorów jest ZŁY sam w sobie i żeby to wiedzieć nie trzeba umieć spawać tylko znać jakieś zupełne podstawy dynamiki gazów. Nie obraź się, że ale skoro porównujesz ich konstrukcję z kolektorami z BMW które są -- w przeciwieństwie do Twoich -- zupełnie poprawne to mam wrażenie, że tych podstaw nie znasz. I bez cienia złośliwości zasugeruję, że może jednak warto byłoby liznąć trochę teorii, jeśli wykonuje się tego typu prace dla klientów, a nie hobbystycznie. Teraz trochę marudzenia, bo jestem ciekaw Co do x-pipe'a. Nie powinien on robić większej zwężki, aby uzyskać w tym miejscu większy przyrost ciśnienia? Też się nad tym zastanawiam, bo w sumie już wzorzec był, jak na X-pipe, raczej mało restrykcyjny. -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#293
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Kolektory BMW też są moje a nie czyjeś więc jak narazie jest to jedyny przykład na wiele tu pokazanych i jeszcze nie pokazanych projektów gdzie można się przyczepić bo o pozostałych kolektorach nie było ani jednego pozytywnego czy negatywnego komentarza no po po co jak jest powiedzmy o.k
Dynamikę gazów rozumiem i to dobrze. Miało być tanio i do softu więc te kolektory sobie spokojnie poradzą i nic się z ich powodu nie wysra. MOŻNA JE BYŁO ZROBIĆ LEPIEJ ale drożej -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#294
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 September 2003 Skąd: z okolicy ![]() |
Mario jak na ten moment mój mąż na mnie nie narzeka więc luzik
kolektory są złe bo nie mają ukierunkowanego przepływu spalin do ujścia - jeśli tego nie rozumiesz to powtórz fizykę z zakresu podstawówki. a tak trochę z boku - docięcie rurek pod kątem zamiast na wprost aż tyle u ciebie kosztuje. Mój śp tata zawsze mawiał "niech twoja praca jakakolwiek ona by nie była, świadczy o tobie" i z tego co widzę raczej na guru wydechowego się nie nadajesz a xpipe jak koledzy pisali jest do bani - ale co tam znowu się fizyka kłania -------------------- jedyna na forum
|
|
|
![]()
Post
#295
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Mario jak na ten moment mój mąż na mnie nie narzeka więc luzik kolektory są złe bo nie mają ukierunkowanego przepływu spalin do ujścia - jeśli tego nie rozumiesz to powtórz fizykę z zakresu podstawówki. a tak trochę z boku - docięcie rurek pod kątem zamiast na wprost aż tyle u ciebie kosztuje. Mój śp tata zawsze mawiał "niech twoja praca jakakolwiek ona by nie była, świadczy o tobie" i z tego co widzę raczej na guru wydechowego się nie nadajesz a xpipe jak koledzy pisali jest do bani - ale co tam znowu się fizyka kłania 1.Gratuluję że udało Ci się wyjść za mąż więc prowdopodobnie osiągnęłaś cel swojego życia a teraz spoczywasz na laurach 2.To masz mało wybrednego meża albo ma całkiem przyzwoitą kochankę. Fizykę miałem nawet i na studiach ale jak widać nic a nic nie wyniosłem Dociecie rurek pod kątem kosztuje szczególnie jak ktoś nie miał matematyki i nie wie jak kąty wyliczyć. Pewnie że nie jestem guru w końcu oceniasz mnie i moją pracę tylko na podsttawie jednego kolektora ![]() ![]() Oczywiście że X-pipe jest do bani - i chętnie posłucham wykłau na ten temat poprawnosci jego wykonania oraz po co się go wogóle robi żebyśmy wszyscy a przedewszystkim ja sie mógł tego dowiedzieć. Zapomniałem sie jeszcze dowiedzieć dlaczego tak przegrzałem kolektro do M3 bo już padła teoria wysokiego prądu podczas spawania ![]() -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#296
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 19:05 |