Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Closed TopicStart new topic
> Ciekawe projekty z Mario Tuning Garage- Update 22.04.2012
Flathead
post Thu, 05 Apr 2012 - 11:02
Post #161


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





Żartujesz?

Dla porównania, warsztat :


I spaw (po około 6 miesiącach nauki) przed końcowym czyszczeniem SB 3M :




Widać różnicę?


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 05 Apr 2012 - 11:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
SONIC
post Thu, 05 Apr 2012 - 11:35
Post #162


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





No taaaa za kazdym razem jak słysze sportowy tłumik to gonie goscia po całym miescie , kaze mu pod lewarowac samochód ogladam spawy i mowie :ile dałes? leee to chinczyki maja ladniejsze spawy i sa 2X tansze....
No k..... ogarnijcie sie!


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Thu, 05 Apr 2012 - 12:50
Post #163


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





Ja mam wydech od Mario w S3 na jednym tłumiku i jest super robił poprzedni właściciel nie wiem jaki czas temu ale ja już rok jeżdżę nic się nie dzieje smile.gif Jest fajny dźwięk niema żadnego buczenia w średnim zakresie obrotów im wyższe tym głośniej. A słyszałem już w kilku autach że są głośne w zakresie 3/4tys a im wyżej się zakręci tym ciszej... Tak więc ja polecam smile.gif


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Thu, 05 Apr 2012 - 14:45
Post #164


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





bije brawa dla tych spawów , ostatnio pare dni poswiecilem na nauke spawania tigiem i wiem ze jeszcze wiele butli gazu zmarnuje zanim moje zaczna choc troche przypominac powyższe .


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Thu, 05 Apr 2012 - 14:53
Post #165


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





tu nie o wygląd chodzi tylko o to zeby był przetop nie jednego takiego "plastyka " do spawacza porównywano a po przeswietleniu spawów był lipton juz to pisałem ale napisze jeszcze raz w firmie gdzie kiedys pracowałem wysłano 2 ludzi na kurs (spawac potrafili ale potrzebny był certyfikat) i wyszło na to ,ze ten co "smarkał po przeswietleniu spawów zaliczył egzamin a ten plastyk z pieknymi spawamiu niestety nie to raz po 2 to spójrzcie na te pinkne chinczyki które raz po raz pekaja ... wazne aby trzymały jak nalezy .... btw. moge wam zrobic za kilka dni jak wróce z urlopu zdjecie sp[awów jak spawa robot spawalniczy za kilka baniek zł to wtedy pogadamy o jakosci i wyglądzie...


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Thu, 05 Apr 2012 - 16:08
Post #166


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





CYTAT(mx79 @ Thu, 05 Apr 2012 - 10:18) *
Mario jesteś zawodowcem, a smarki jak u amatora. Popracuj trochę nad tymi spawami, u nas chłopaki ładniej spawają wkłady kominowe. Dlatego przyjmij to na klatę i trenuj. Może poproś jakiegoś spawacza z wieloletnim stażem, żeby popracował kilka godzin z Tobą.

PS. tylko nie obrażaj się.


Nie mam zamiaru pracować nad spawami bo:
-czesć wydechu z katalizatorami robiłem ja własnoręcznie i spawy są takie jak pokazał Flathead co widać również i na moich zdjęciach i w poprzednich wystawionych przezmnie wiele lat temu projektach.

-natomiast końcowy tłumik do M3 był spawany przez WIELOLETNIEGO ZAWODOWEGO SPAWACZA spawającego metodą TIG konstrukcje również i dla Orlenu a jak to każdy spawacz zawodowy- wykonał spawy mocne a nie tylko ładne ale i na to zwróciłem mu uwagę bo zawsze znajdą sie takie marudy i trzeba produkt dostosować też pod mocno wybrednych odbiorców.

Mam nadzieję że jak troche spawacz ze mną posiedzi to bedzie wiedział już o co chodzi.
Spawam już wiele lat i potrafię zrobić rózne rodzaje spawów od gładkich przez łuski więc nie muszę sie tego już uczyć.

Zresztą jak materiał jest idealnie spasowany jak na fotkach Flatheada to takie spaw idzie zrobić bez problemu bez dodawania drutu w trakcie spawania.
Jednak nauczony doswiadczeniem mogę powiedzieć ze spawy kosmetyczne na sztywnych układach wydechowych sie nie spawdzają i trzeba użyć topnika-drutu do spawania uzyskując troszkę gorszy efekt kosmetyczny jak np tu przy spawaniu flansz wyżej wspomnianego wydechu z katami.


Specjalne powiększenie dla Flatheada i mx79 smile.gif


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartpa
post Thu, 05 Apr 2012 - 17:23
Post #167


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 June 2007
Skąd: malopolska





1. to ze gosc spawa konstrukcjie tigiem kompletnie nic nie znaczy, jak siedzisz w spawalnictwie wiesz ze uprawnienia masz podzielone na : metode material, grubosc materialu,pozycje,rure pachwine etc
2. Jezeli gosc spawa to powinien umiec polozyc spoine estetyczna rowniez z drutem chyba ze mial to gdzies.....
3. Prawda jest ze spoina wypukla(z drutem) jest silniejsza
4. Nieprawda jest natomiast ze sponia bez drutu nie moze byc silna - trzeba osonic gran
5.Umiejacy spawac od spawajcych rozni to iz ci drudzi potrafia polazyc poprawna spoine w kazdej pozycji, obiema rekami z uwzglednieniem specyfiki materialu(cienki gruby etc)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Thu, 05 Apr 2012 - 17:25
Post #168


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Ja bym jeszcze olał te flansze i łączył wszystko na Vbandy. Dużo łatwiej , brak uszczelek i masz pewien zakres regulacji przy montażu tego już w aucie. Pomyśl o tym.


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kefirsky
post Thu, 05 Apr 2012 - 20:15
Post #169


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2003
Skąd: Niepolska





Mario...nie przejmuj się opiniami... Zrobiłeś za fajny i za ładny wydech, to masz pojechane. Tą tendencję widać w większości fajnych projektów na tym forum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
surykatka
post Thu, 05 Apr 2012 - 21:58
Post #170


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 September 2003
Skąd: z okolicy





spawy na konkurs piękności nie chodzą - co mi po ładnym spawie jesli on nie trzyma? Po drugie przecież i tak ich nie widać to po co się nad tym spuszczać


--------------------
jedyna na forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Thu, 05 Apr 2012 - 22:57
Post #171


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





CYTAT(ZoLt4R @ Thu, 05 Apr 2012 - 17:25) *
Ja bym jeszcze olał te flansze i łączył wszystko na Vbandy. Dużo łatwiej , brak uszczelek i masz pewien zakres regulacji przy montażu tego już w aucie. Pomyśl o tym.

Vbandów nie trzeba bo zapomniałem dodać że wydechy pasują plug&play do M3 E46 isą typu RACE czyli o większej przepustowości smile.gif


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tcharec
post Thu, 05 Apr 2012 - 23:35
Post #172


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





Ja się na spawaniu i wydechach znam średnio więc zapytam fachowców - czy takie kolanko jest profi czy raczej ..ujowe? Bo szczerze powiem, że słabo to wygląda.



--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Thu, 05 Apr 2012 - 23:37
Post #173


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Już Ci wyjaśniam dlaczego jest o.k a nie "..ujowo"
Inaczej się tego poprostu nie da zrobić w wersji RACE ze względu na promień gięcia tego typu kolanek a nie pogarsza to w żaden sposób przepływu spalin.
Przy zachowaniu pełnowymiarowych kolanek tłumik nie mieścił by się już pod autem.
No ale co fachowiec to opinia wink.gif
Dla jednych ma wyglądać a dla drugich jeździć.
Nieraz cieżko jest połączyć te dwie rzeczy


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tcharec
post Thu, 05 Apr 2012 - 23:47
Post #174


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





CYTAT(Mario @ Thu, 05 Apr 2012 - 23:37) *
nie pogarsza to w żaden sposób przepływu spalin
O taką odpowiedź mi chodziło. Co prawda lekko nie dowierzam, ale to nie ja skonstruowałem dziesiątki wydechów do na prawdę grubych projektów.


--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Thu, 05 Apr 2012 - 23:59
Post #175


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Wiesz też mi nie na rękę dopasowywać kolanka do wydechu zamiast stosować nie przerabiane ale inaczej w tym wypadku się nie da.
Co by można było zrobić żeby poprawić efekt kosmetyczny a takim przypadku to nagrzać ten łuk, zasadzić kilka młotów w szczyt kolanek zeby się trochę wypłaszczyły, potem zeszlifować spawy do zera i finisz.
Nikt by nie powiedział że że to kombinowane kolanka no ale to ma być tłumik który będzie dostępny za rozsądne pieniądze a nie za 1400-1500 $ czy Euro.
Miałem juz w rękach nie jeden tłumik supersprinta za xxxx $ i wierzcie mi że spotkałem się już z wymianą tego rodzaju produktu na produkt polski a-że cena b-że jakość


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej87
post Fri, 06 Apr 2012 - 01:05
Post #176


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





Skoro mowa cenie i jakości. Mario jesteś w stanie zrobić replikę(te same bądź lepsze przepływy) kolektorów Supersprinta do M54 w E46 lub E36? Ile coś takiego by kosztowało?

Chodzi mi o takie: http://www.ebay.pl/itm/787401-Supersprint-...=item35a6cf6a27


--------------------
Sprzedam części do E36, E39.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebec
post Fri, 06 Apr 2012 - 14:32
Post #177


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 October 2010





CYTAT(surykatka @ Thu, 05 Apr 2012 - 21:58) *
spawy na konkurs piękności nie chodzą - co mi po ładnym spawie jesli on nie trzyma? Po drugie przecież i tak ich nie widać to po co się nad tym spuszczać



spaw moze być ładny i mocny i jest to fakt, któremu trudno zaprzeczyc biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Fri, 06 Apr 2012 - 21:14
Post #178


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





no nie mam pytań, co to za brednie ze dobry spaw musi byc brzydki ?


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
surykatka
post Fri, 06 Apr 2012 - 22:22
Post #179


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 September 2003
Skąd: z okolicy





nie napisałam że musi dobry spaw musi być brzydki, ale to że nie ma to większego znaczenia. Ważne jest aby w środku nie było glutów. A może odpowiecie w czym przeszkadza wygląd spawu jesli jest dobry przetop i jest on szczelny?


--------------------
jedyna na forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartpa
post Fri, 06 Apr 2012 - 22:47
Post #180


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 June 2007
Skąd: malopolska





CYTAT(surykatka @ Fri, 06 Apr 2012 - 22:22) *
nie napisałam że musi dobry spaw musi być brzydki, ale to że nie ma to większego znaczenia. Ważne jest aby w środku nie było glutów. A może odpowiecie w czym przeszkadza wygląd spawu jesli jest dobry przetop i jest on szczelny?

W tym ze wyglad spawu daje poglad na jego wnetrze. Jest pierwszy etap kontroli spoiny.
99% procent "tuningowych" spawaczy nie ma tak naprawde pojecia o poprawnym spawaniu o papierach nie wspominajac.
Chwala sie nimi , nie majac pojecia ze sa do niczego(spoina)- przyklad kolegi powyzej ktory pokazuje swoja "piekna" wklesla spoine ... dramat
Jak chce ktos zobczyc porzadne spoiny polecam poszukac zdjec klatek kolegow z ireco(mag)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 21:44