![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Żartujesz?
Dla porównania, warsztat : ![]() I spaw (po około 6 miesiącach nauki) przed końcowym czyszczeniem SB 3M : ![]() Widać różnicę? -------------------- On the edge.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
No taaaa za kazdym razem jak słysze sportowy tłumik to gonie goscia po całym miescie , kaze mu pod lewarowac samochód ogladam spawy i mowie :ile dałes? leee to chinczyki maja ladniejsze spawy i sa 2X tansze....
No k..... ogarnijcie sie! -------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Ja mam wydech od Mario w S3 na jednym tłumiku i jest super robił poprzedni właściciel nie wiem jaki czas temu ale ja już rok jeżdżę nic się nie dzieje
![]() ![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
bije brawa dla tych spawów , ostatnio pare dni poswiecilem na nauke spawania tigiem i wiem ze jeszcze wiele butli gazu zmarnuje zanim moje zaczna choc troche przypominac powyższe .
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
tu nie o wygląd chodzi tylko o to zeby był przetop nie jednego takiego "plastyka " do spawacza porównywano a po przeswietleniu spawów był lipton juz to pisałem ale napisze jeszcze raz w firmie gdzie kiedys pracowałem wysłano 2 ludzi na kurs (spawac potrafili ale potrzebny był certyfikat) i wyszło na to ,ze ten co "smarkał po przeswietleniu spawów zaliczył egzamin a ten plastyk z pieknymi spawamiu niestety nie to raz po 2 to spójrzcie na te pinkne chinczyki które raz po raz pekaja ... wazne aby trzymały jak nalezy .... btw. moge wam zrobic za kilka dni jak wróce z urlopu zdjecie sp[awów jak spawa robot spawalniczy za kilka baniek zł to wtedy pogadamy o jakosci i wyglądzie...
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Mario jesteś zawodowcem, a smarki jak u amatora. Popracuj trochę nad tymi spawami, u nas chłopaki ładniej spawają wkłady kominowe. Dlatego przyjmij to na klatę i trenuj. Może poproś jakiegoś spawacza z wieloletnim stażem, żeby popracował kilka godzin z Tobą. PS. tylko nie obrażaj się. Nie mam zamiaru pracować nad spawami bo: -czesć wydechu z katalizatorami robiłem ja własnoręcznie i spawy są takie jak pokazał Flathead co widać również i na moich zdjęciach i w poprzednich wystawionych przezmnie wiele lat temu projektach. -natomiast końcowy tłumik do M3 był spawany przez WIELOLETNIEGO ZAWODOWEGO SPAWACZA spawającego metodą TIG konstrukcje również i dla Orlenu a jak to każdy spawacz zawodowy- wykonał spawy mocne a nie tylko ładne ale i na to zwróciłem mu uwagę bo zawsze znajdą sie takie marudy i trzeba produkt dostosować też pod mocno wybrednych odbiorców. Mam nadzieję że jak troche spawacz ze mną posiedzi to bedzie wiedział już o co chodzi. Spawam już wiele lat i potrafię zrobić rózne rodzaje spawów od gładkich przez łuski więc nie muszę sie tego już uczyć. Zresztą jak materiał jest idealnie spasowany jak na fotkach Flatheada to takie spaw idzie zrobić bez problemu bez dodawania drutu w trakcie spawania. Jednak nauczony doswiadczeniem mogę powiedzieć ze spawy kosmetyczne na sztywnych układach wydechowych sie nie spawdzają i trzeba użyć topnika-drutu do spawania uzyskując troszkę gorszy efekt kosmetyczny jak np tu przy spawaniu flansz wyżej wspomnianego wydechu z katami. ![]() Specjalne powiększenie dla Flatheada i mx79 ![]() -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 June 2007 Skąd: malopolska ![]() |
1. to ze gosc spawa konstrukcjie tigiem kompletnie nic nie znaczy, jak siedzisz w spawalnictwie wiesz ze uprawnienia masz podzielone na : metode material, grubosc materialu,pozycje,rure pachwine etc
2. Jezeli gosc spawa to powinien umiec polozyc spoine estetyczna rowniez z drutem chyba ze mial to gdzies..... 3. Prawda jest ze spoina wypukla(z drutem) jest silniejsza 4. Nieprawda jest natomiast ze sponia bez drutu nie moze byc silna - trzeba osonic gran 5.Umiejacy spawac od spawajcych rozni to iz ci drudzi potrafia polazyc poprawna spoine w kazdej pozycji, obiema rekami z uwzglednieniem specyfiki materialu(cienki gruby etc) |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Ja bym jeszcze olał te flansze i łączył wszystko na Vbandy. Dużo łatwiej , brak uszczelek i masz pewien zakres regulacji przy montażu tego już w aucie. Pomyśl o tym.
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
Mario...nie przejmuj się opiniami... Zrobiłeś za fajny i za ładny wydech, to masz pojechane. Tą tendencję widać w większości fajnych projektów na tym forum.
|
|
|
![]()
Post
#170
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 September 2003 Skąd: z okolicy ![]() |
spawy na konkurs piękności nie chodzą - co mi po ładnym spawie jesli on nie trzyma? Po drugie przecież i tak ich nie widać to po co się nad tym spuszczać
-------------------- jedyna na forum
|
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Ja bym jeszcze olał te flansze i łączył wszystko na Vbandy. Dużo łatwiej , brak uszczelek i masz pewien zakres regulacji przy montażu tego już w aucie. Pomyśl o tym. Vbandów nie trzeba bo zapomniałem dodać że wydechy pasują plug&play do M3 E46 isą typu RACE czyli o większej przepustowości ![]() -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
Ja się na spawaniu i wydechach znam średnio więc zapytam fachowców - czy takie kolanko jest profi czy raczej ..ujowe? Bo szczerze powiem, że słabo to wygląda.
![]() -------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Już Ci wyjaśniam dlaczego jest o.k a nie "..ujowo"
Inaczej się tego poprostu nie da zrobić w wersji RACE ze względu na promień gięcia tego typu kolanek a nie pogarsza to w żaden sposób przepływu spalin. Przy zachowaniu pełnowymiarowych kolanek tłumik nie mieścił by się już pod autem. No ale co fachowiec to opinia ![]() Dla jednych ma wyglądać a dla drugich jeździć. Nieraz cieżko jest połączyć te dwie rzeczy -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
nie pogarsza to w żaden sposób przepływu spalin O taką odpowiedź mi chodziło. Co prawda lekko nie dowierzam, ale to nie ja skonstruowałem dziesiątki wydechów do na prawdę grubych projektów.
-------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Wiesz też mi nie na rękę dopasowywać kolanka do wydechu zamiast stosować nie przerabiane ale inaczej w tym wypadku się nie da.
Co by można było zrobić żeby poprawić efekt kosmetyczny a takim przypadku to nagrzać ten łuk, zasadzić kilka młotów w szczyt kolanek zeby się trochę wypłaszczyły, potem zeszlifować spawy do zera i finisz. Nikt by nie powiedział że że to kombinowane kolanka no ale to ma być tłumik który będzie dostępny za rozsądne pieniądze a nie za 1400-1500 $ czy Euro. Miałem juz w rękach nie jeden tłumik supersprinta za xxxx $ i wierzcie mi że spotkałem się już z wymianą tego rodzaju produktu na produkt polski a-że cena b-że jakość -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Skoro mowa cenie i jakości. Mario jesteś w stanie zrobić replikę(te same bądź lepsze przepływy) kolektorów Supersprinta do M54 w E46 lub E36? Ile coś takiego by kosztowało?
Chodzi mi o takie: http://www.ebay.pl/itm/787401-Supersprint-...=item35a6cf6a27 -------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#177
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 October 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
no nie mam pytań, co to za brednie ze dobry spaw musi byc brzydki ?
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 September 2003 Skąd: z okolicy ![]() |
nie napisałam że musi dobry spaw musi być brzydki, ale to że nie ma to większego znaczenia. Ważne jest aby w środku nie było glutów. A może odpowiecie w czym przeszkadza wygląd spawu jesli jest dobry przetop i jest on szczelny?
-------------------- jedyna na forum
|
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 June 2007 Skąd: malopolska ![]() |
nie napisałam że musi dobry spaw musi być brzydki, ale to że nie ma to większego znaczenia. Ważne jest aby w środku nie było glutów. A może odpowiecie w czym przeszkadza wygląd spawu jesli jest dobry przetop i jest on szczelny? W tym ze wyglad spawu daje poglad na jego wnetrze. Jest pierwszy etap kontroli spoiny. 99% procent "tuningowych" spawaczy nie ma tak naprawde pojecia o poprawnym spawaniu o papierach nie wspominajac. Chwala sie nimi , nie majac pojecia ze sa do niczego(spoina)- przyklad kolegi powyzej ktory pokazuje swoja "piekna" wklesla spoine ... dramat Jak chce ktos zobczyc porzadne spoiny polecam poszukac zdjec klatek kolegow z ireco(mag) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 21:44 |