![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Mario - przeciez w Plocku w '70' sa 2 obrabiarki sterowane numerycznie (centrum obróbcze MK-500 i tokarka TZC-32N2 CNC) oraz komputery ze specjalistycznym oprogramowaniem CAD/CAM i moga zrobic praktycznie wszystko podobno dla osob prywatnych czasem tez cos dzialaja tylko trzeba z flaszka podskoczyc;]
pzdr ps. co do tego filmiku to jedno 'ale' bo obamopodobny raczej nie wiedzial : 'jak cos sie kreci to nie zakladaj rekawiczek' ja: dlaczego? : bo 30 lat przy tym pracuje i nadal mam wszystkie palce -------------------- BMW E64 645i
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Podjadę z flaszkami to może chłopaki coś dla mnie podziałają.
P.S Właśnie przed 10 minutami złożyłem cały sportowy wydech by MTG na moich tłumikach. Efekt- najcichszy sportowy-przelotowy wydech jakikolwiek w życiu słyszałem. Po odpaleniu auta właściciel i ja oczywiście byliśmy w dużym szoku ![]() Postaram się nagrać jakiś filmik oddający brzmienie i wstawię go za tydzień na forum chyba że uda się zrobić pomiar w dB -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Gratuluję,
dawaj ten film z ciszą ![]() ![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Kolega zabrał auto i właśnie jedzie do Warszawy bo tam studiuje więc jeżeli ktoś jest mocno zainteresowany to można wydech zobaczyć/posłuchać na miejscu.
Jak przyjedzie w przyszły weekend to napewno nagram filmik. P.S Kolega właśnie dzwonił do mnie z trasy i mówił że " jest cicho jak w serii i to bez ściemy". Oczywiście słychać jego rasowe brzmienie ale nie upierdliwy bas. -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
a jak wykonac na tej "tokarce" tlumik plaski?? czy raczej masz juz cos w zanadrzu na inne ksztalty niz okragle? Tłumiki owalne można wykonać ale są trudniejsze do zrobienia. Powiem tak mimo że narazie robię okrągłe tłumiki to i tak wygłuszają one silnik tak mocno że są niewiele głośniejsze od fabrycznych tłumików więc nie wiem czy jest sens bawić się w tłumiki owalne skoro osiągnąłem taki efekt jaki chciałem czyli sportowy cichy wydech -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Tłumiki owalne można wykonać ale są trudniejsze do zrobienia. Powiem tak mimo że narazie robię okrągłe tłumiki to i tak wygłuszają one silnik tak mocno że są niewiele głośniejsze od fabrycznych tłumików więc nie wiem czy jest sens bawić się w tłumiki owalne skoro osiągnąłem taki efekt jaki chciałem czyli sportowy cichy wydech Mario a próbowałeś coś dopasować do E36? Ogólnie miejsca jest dużo ale przy okrągłym dużym tłumiku i wejściu/wyjściu centrycznym będzie problem z jego wpasowaniem między zderzak a zawieszenie. Jeśli masz jakiś pomysł na pojedynczy cichy tłumik to chętnie zobaczę |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Cześć Korona.
Jeżeli chodzi Ci o tłumik poprzeczny to jestem na etapie budowania tłumika do BMW M3 E46 czyli pucha pod zderzakiem tylko zastanawiam się czy zrobić jedną dużą puchę czy dwie puszki ale bocznym wyjściem rur z denka zamiast centrycznego. Bo w E36 tłumiki są położone wzdłużnie i mógłbym również wybadać sprawę jak zrobić taki tłumiczek bo zaginarkę do blach też mam więc jeżeli z okrągłym tłumikiem by nie wypaliło to zawsze można zrobić prostokątny albo jeszcze inny.. Żeby wpasować tłumik można przed tłumikiem i za tłumikiem odrazu puścić kolanka wydechu żeby sie wszystko zmieściło jak trzeba Do M3 E46 prawdopodobnie zrobię wejścia 2x 63,5mm czyli typowy racingowy ale 2x 52mm był by cichszy i równie skuteczny. -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Oto fotki tłumików które znajdą się w Hondzie
wreszcie doszło logo ![]() by MTG ![]() ![]() ![]() ![]() Za kilka dni projekt tłumika do BMW M3 E36 -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Na 3ej fotce widać profi narzędzia... To nimi robiłeś te tłumiki??
![]() Fajnie wygląda to logo na puszce. -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Małe sprostowanie. Tłumiki trafią do Audi S2.
![]() Postaram się wklejić film jak to gada jak tylko zamontuję. Prosiłem Mariusza, żeby tłumiki były maxymalnie ciche - wkrótce porównanie. Pozdrawiam -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 04 June 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam,
faktycznie tłumiki Maria są mega ciche... na poprzednim pseudoseryjnym wydechu (jakiś sportowy końcowy) było głośniej jak jest teraz. Spodziewałem się że pełen przelot będzie głowę urywać, a tu miłe i pozytywne zaskoczenie, bo autem poruszam się głównie w trasie i bałem się że taka jazda może być uciążliwa. Auto nawet w górnym zakresie obrotów jest ciche, oczywiście jest charakterystyczny pomruk, ale nie ma efektu że najpierw mnie słychać potem widać. :-) Także zdecydowanie polecam tłumiki by MTG :-) |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
-------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 18 December 2004 Skąd: Zamość ![]() |
Tłumik wyglada i napewno jest profi
![]() -------------------- _http://beemka-klub.com/forum/viewtopic.php...sc&start=75
e36 @330i m54b30 modded |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A więc jestem już po montażu i pierwszych doświadczeniach.
![]() Co najważniejsze: moje dwa tłumiczki 2.5" są w pełni przelotowe, ale są zupełnie ciche. Dzisiaj przy okazji wizyty na cargo i bardzo miłej kontroli stanu technicznego mojego pojazdu, instrument to pomiaru hałasu pokazał 99decybeli - norma to 93 decybele, nie mniej jednak dzielni policjanci nie mieli zastrzeżeń. Bo auto faktycznie było ciche ![]() Co innego podczas jazdy... przy spokojnej normalnej jeździe jest cicho jak w seryjnym wydechu. Słychać silnik a nie dźwiek z rury. Zabawa zaczyna się jak zaczyna się pojawiać nadciśnienie w miejsce podciśnienia... wtedy zaczyna grzmieć ![]() ![]() ![]() Tak więc mogę śmiało polecić rękodzieło Mariusza, nie dlatego, żeby mu nabić kieszeń tylko dlatego, że produkt, który oferuje faktycznie to czego szukałem. Ciszy, najwyższej jakości wykonania, doskonałej realizacji. Polecam! -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
A ja sie zastanawiam Mariuszu (a raczej mam nadzieje) ze szybko przejdziesz na grawerowane loga - takie wycinane i spawane niestety beda bardzo trudne do czyszczenia, zreszta nie wyglada to raczej zbyt profi . Jeszcze na puszke tlumika to moze byc ale na koncowki raczej nie .
-------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
DeS, nie uwirzysz, ale Łada wykazała 100dB - a wydaje sie sporo głosniejsza od eSki
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Dziękuję za pozytywy oraz za uwagi dotyczące logo.
Faktycznie spawanie logo do końcówek tłumików nie dość że jest pracochłonne ,logo trzeba dogiąć do rury, to źle się czyści i będę musiał znaleźć sobie metę na grawerowanie. Loga na końcówkach są moimi pierwszymi (testowymi) i chyba faktycznie będzie lepiej jak będzie ono tylko na puszkach tłumików. Pracuję teraz nad tłumikiem do BMW M3 E46 i mam na oku dwa moim zdaniem słuszne wzory które poprawią a nie pogorszą osiągi http://www.umnitza.com/albums/exhaust/diablo_white.jpg http://photos.prestigebodykits.com/albums/...46-PP-EX-01.jpg Następnym krokiem będzie zbudowanie tłumika przelotowego całkowicie wyciszającego wdech tylko muszę znaleźć na to trochę wolnego czasu. -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
hej, robisz juz tlumiki przelotowe owalne czy nadal tylko okrągłe? i czy da rade zamówić tłumik z 1 wejsciem powiedzmy 3" i dwoma wyjsciami po 2,5" ?
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
hej, robisz juz tlumiki przelotowe owalne czy nadal tylko okrągłe? i czy da rade zamówić tłumik z 1 wejsciem powiedzmy 3" i dwoma wyjsciami po 2,5" ? Witam. Głównie robię tłumiki okrągłe ale jeżeli mnie ktoś poprosi to mogę równiez wykonać tłumiki owalne z jednym lub z dwoma wyjściami ![]() Pozdrawiam -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Pod koniec tygodnia jak dobrze pójdzie umieszczę projekt M-Grupowego tłumika do M3 E46 który wbrew pozorom nie jest tak łatwy do zbudowania a głównie spasowania na aucie.
-------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 09:10 |