Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Closed TopicStart new topic
> Ciekawe projekty z Mario Tuning Garage- Update 22.04.2012
SONIC
post Sat, 25 Apr 2009 - 16:40
Post #101


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





Mario - przeciez w Plocku w '70' sa 2 obrabiarki sterowane numerycznie (centrum obróbcze MK-500 i tokarka TZC-32N2 CNC) oraz komputery ze specjalistycznym oprogramowaniem CAD/CAM i moga zrobic praktycznie wszystko podobno dla osob prywatnych czasem tez cos dzialaja tylko trzeba z flaszka podskoczyc;]

pzdr

ps. co do tego filmiku to jedno 'ale' bo obamopodobny raczej nie wiedzial
: 'jak cos sie kreci to nie zakladaj rekawiczek'
ja: dlaczego?
: bo 30 lat przy tym pracuje i nadal mam wszystkie palce


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 25 Apr 2009 - 16:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mario
post Sat, 25 Apr 2009 - 21:30
Post #102


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Podjadę z flaszkami to może chłopaki coś dla mnie podziałają.
P.S Właśnie przed 10 minutami złożyłem cały sportowy wydech by MTG na moich tłumikach.
Efekt- najcichszy sportowy-przelotowy wydech jakikolwiek w życiu słyszałem.
Po odpaleniu auta właściciel i ja oczywiście byliśmy w dużym szoku cool.gif .
Postaram się nagrać jakiś filmik oddający brzmienie i wstawię go za tydzień na forum chyba że uda się zrobić pomiar w dB


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Sat, 25 Apr 2009 - 22:03
Post #103


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Gratuluję,

dawaj ten film z ciszą wink.gif
cool.gif


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sat, 25 Apr 2009 - 22:35
Post #104


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Kolega zabrał auto i właśnie jedzie do Warszawy bo tam studiuje więc jeżeli ktoś jest mocno zainteresowany to można wydech zobaczyć/posłuchać na miejscu.
Jak przyjedzie w przyszły weekend to napewno nagram filmik.
P.S Kolega właśnie dzwonił do mnie z trasy i mówił że " jest cicho jak w serii i to bez ściemy".
Oczywiście słychać jego rasowe brzmienie ale nie upierdliwy bas.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sun, 26 Apr 2009 - 13:32
Post #105


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





CYTAT(jagus @ Fri, 24 Apr 2009 - 18:47) *
a jak wykonac na tej "tokarce" tlumik plaski??
czy raczej masz juz cos w zanadrzu na inne ksztalty niz okragle?

Tłumiki owalne można wykonać ale są trudniejsze do zrobienia.
Powiem tak mimo że narazie robię okrągłe tłumiki to i tak wygłuszają one silnik tak mocno że są niewiele głośniejsze od fabrycznych tłumików więc nie wiem czy jest sens bawić się w tłumiki owalne skoro osiągnąłem taki efekt jaki chciałem czyli sportowy cichy wydech


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Mon, 27 Apr 2009 - 05:57
Post #106


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(Mario @ Sun, 26 Apr 2009 - 13:32) *
Tłumiki owalne można wykonać ale są trudniejsze do zrobienia.
Powiem tak mimo że narazie robię okrągłe tłumiki to i tak wygłuszają one silnik tak mocno że są niewiele głośniejsze od fabrycznych tłumików więc nie wiem czy jest sens bawić się w tłumiki owalne skoro osiągnąłem taki efekt jaki chciałem czyli sportowy cichy wydech



Mario a próbowałeś coś dopasować do E36? Ogólnie miejsca jest dużo ale przy okrągłym dużym tłumiku i wejściu/wyjściu centrycznym będzie problem z jego wpasowaniem między zderzak a zawieszenie. Jeśli masz jakiś pomysł na pojedynczy cichy tłumik to chętnie zobaczę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Mon, 27 Apr 2009 - 11:19
Post #107


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Cześć Korona.
Jeżeli chodzi Ci o tłumik poprzeczny to jestem na etapie budowania tłumika do BMW M3 E46 czyli pucha pod zderzakiem tylko zastanawiam się czy zrobić jedną dużą puchę czy dwie puszki ale bocznym wyjściem rur z denka zamiast centrycznego.
Bo w E36 tłumiki są położone wzdłużnie i mógłbym również wybadać sprawę jak zrobić taki tłumiczek bo zaginarkę do blach też mam więc jeżeli z okrągłym tłumikiem by nie wypaliło to zawsze można zrobić prostokątny albo jeszcze inny..
Żeby wpasować tłumik można przed tłumikiem i za tłumikiem odrazu puścić kolanka wydechu żeby sie wszystko zmieściło jak trzeba
Do M3 E46 prawdopodobnie zrobię wejścia 2x 63,5mm czyli typowy racingowy ale 2x 52mm był by cichszy i równie skuteczny.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Wed, 03 Jun 2009 - 14:44
Post #108


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Oto fotki tłumików które znajdą się w Hondzie
wreszcie doszło logo wink.gif
by MTG









Za kilka dni projekt tłumika do BMW M3 E36


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Wed, 03 Jun 2009 - 16:26
Post #109


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





Na 3ej fotce widać profi narzędzia... To nimi robiłeś te tłumiki?? wink.gif

Fajnie wygląda to logo na puszce.


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Wed, 03 Jun 2009 - 17:17
Post #110


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Małe sprostowanie. Tłumiki trafią do Audi S2. wink.gif

Postaram się wklejić film jak to gada jak tylko zamontuję. Prosiłem Mariusza, żeby tłumiki były maxymalnie ciche - wkrótce porównanie.

Pozdrawiam


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Klikoś
post Thu, 04 Jun 2009 - 12:56
Post #111


Rookie
Dołączył: Thu, 04 June 2009
Skąd: Warszawa





Witam,

faktycznie tłumiki Maria są mega ciche... na poprzednim pseudoseryjnym wydechu (jakiś sportowy końcowy) było głośniej jak jest teraz. Spodziewałem się że pełen przelot będzie głowę urywać, a tu miłe i pozytywne zaskoczenie, bo autem poruszam się głównie w trasie i bałem się że taka jazda może być uciążliwa. Auto nawet w górnym zakresie obrotów jest ciche, oczywiście jest charakterystyczny pomruk, ale nie ma efektu że najpierw mnie słychać potem widać. :-) Także zdecydowanie polecam tłumiki by MTG :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Thu, 04 Jun 2009 - 20:57
Post #112


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Oto kolejny projekt tłumikowy tym razem do BMW 328 z wydechem od M3






Mój pierwszy dwururowy przelot smile.gif


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafał323i
post Thu, 04 Jun 2009 - 21:43
Post #113


Frequent User
Dołączył: Sat, 18 December 2004
Skąd: Zamość





Tłumik wyglada i napewno jest profi wink.gif a bedzie zalozony w e36 m54b30 z jakimis pierdólkami zeby nie było ;]


--------------------
_http://beemka-klub.com/forum/viewtopic.php...sc&start=75
e36 @330i m54b30 modded
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Fri, 12 Jun 2009 - 00:27
Post #114


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





A więc jestem już po montażu i pierwszych doświadczeniach. cool.gif

Co najważniejsze: moje dwa tłumiczki 2.5" są w pełni przelotowe, ale są zupełnie ciche. Dzisiaj przy okazji wizyty na cargo i bardzo miłej kontroli stanu technicznego mojego pojazdu, instrument to pomiaru hałasu pokazał 99decybeli - norma to 93 decybele, nie mniej jednak dzielni policjanci nie mieli zastrzeżeń. Bo auto faktycznie było ciche biggrin.gif

Co innego podczas jazdy... przy spokojnej normalnej jeździe jest cicho jak w seryjnym wydechu. Słychać silnik a nie dźwiek z rury. Zabawa zaczyna się jak zaczyna się pojawiać nadciśnienie w miejsce podciśnienia... wtedy zaczyna grzmieć biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Tak więc mogę śmiało polecić rękodzieło Mariusza, nie dlatego, żeby mu nabić kieszeń tylko dlatego, że produkt, który oferuje faktycznie to czego szukałem. Ciszy, najwyższej jakości wykonania, doskonałej realizacji.

Polecam!


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotres
post Fri, 12 Jun 2009 - 01:00
Post #115


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





A ja sie zastanawiam Mariuszu (a raczej mam nadzieje) ze szybko przejdziesz na grawerowane loga - takie wycinane i spawane niestety beda bardzo trudne do czyszczenia, zreszta nie wyglada to raczej zbyt profi . Jeszcze na puszke tlumika to moze byc ale na koncowki raczej nie .


--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 12 Jun 2009 - 01:51
Post #116


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





DeS, nie uwirzysz, ale Łada wykazała 100dB - a wydaje sie sporo głosniejsza od eSki


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Fri, 12 Jun 2009 - 14:11
Post #117


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Dziękuję za pozytywy oraz za uwagi dotyczące logo.
Faktycznie spawanie logo do końcówek tłumików nie dość że jest pracochłonne ,logo trzeba dogiąć do rury, to źle się czyści i będę musiał znaleźć sobie metę na grawerowanie.
Loga na końcówkach są moimi pierwszymi (testowymi) i chyba faktycznie będzie lepiej jak będzie ono tylko na puszkach tłumików.
Pracuję teraz nad tłumikiem do BMW M3 E46 i mam na oku dwa moim zdaniem słuszne wzory które poprawią a nie pogorszą osiągi
http://www.umnitza.com/albums/exhaust/diablo_white.jpg
http://photos.prestigebodykits.com/albums/...46-PP-EX-01.jpg
Następnym krokiem będzie zbudowanie tłumika przelotowego całkowicie wyciszającego wdech tylko muszę znaleźć na to trochę wolnego czasu.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Mon, 10 Aug 2009 - 21:09
Post #118


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





hej, robisz juz tlumiki przelotowe owalne czy nadal tylko okrągłe? i czy da rade zamówić tłumik z 1 wejsciem powiedzmy 3" i dwoma wyjsciami po 2,5" ?


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Mon, 10 Aug 2009 - 21:50
Post #119


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





CYTAT(ZoLt4R @ Mon, 10 Aug 2009 - 21:09) *
hej, robisz juz tlumiki przelotowe owalne czy nadal tylko okrągłe? i czy da rade zamówić tłumik z 1 wejsciem powiedzmy 3" i dwoma wyjsciami po 2,5" ?

Witam.
Głównie robię tłumiki okrągłe ale jeżeli mnie ktoś poprosi to mogę równiez wykonać tłumiki owalne z jednym lub z dwoma wyjściami wink.gif
Pozdrawiam


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Mon, 10 Aug 2009 - 23:27
Post #120


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Pod koniec tygodnia jak dobrze pójdzie umieszczę projekt M-Grupowego tłumika do M3 E46 który wbrew pozorom nie jest tak łatwy do zbudowania a głównie spasowania na aucie.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 09:10