![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Albert":374uvwoc) a ja mam człowieka co od lat robi 1.8T i powiedzial ze strojenie turbo wiekszego to dla niego nie problem. Jest to człowiek troche z poza środowiska.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 January 2005 Skąd: Wrocław / Bielsko-Biała ![]() |
hmmm, no to trzeba ponownie temat zbadać
-------------------- srtw.pl
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 November 2005 Skąd: Stargard szcz/Barlinek ![]() |
CYTAT("Buba6":1ncgnrog) Koszty zrobienia 220 KM to:
- turbo - 600 zl - IC - 1000 zl, tak na wszelki wypadek... Pełna konwersja na K0425 to: - wtryski 1000 zł - pompa paliwa 500zl - kolektor 500zl - turbo 1500 zl - IC 1000zl - wydech 1600zl - przewody olejowe i wodne 300zl + w odbydwu przypadkach program Podczepię się pod temat. GOLF IV GTI 1.8T 99rok (150PS-seria) 1. Ile wyciągnę samym programem? 2. W co zainwestować 5tyś pln - jakich mocy mogę się spodziewać po tych modyfikacjach? Auto ma mieć max 200-240 PS. Nie interesują mnie jakieś max modyfikacje. Myślałem np. o wydech, dolot, soft + ewentualnie zmiana turbo. -------------------- Nie ważne czym się jezdzi, ważne jak się jezdzi
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
programem zrobisz cos ok 190KM i ~290Nm
do tego wydech ok 1800zl. FMIC drugie tyle. Moze te 200KM wyjdzie. Jesli celujesz w te 240-250KM to bez K04 sie nie obejdzie. Ale przy tych mocach 5K to za malo |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 November 2005 Skąd: Stargard szcz/Barlinek ![]() |
CYTAT("Buba6":8151q3k0) Jak kolega chce 220KM to proponuje to co u mnie jest, a wiec turbo k0401, ono nie wymusza zadnych zmian dodatkowych. podmieniasz turbo, robisz program i jest 220KM, tak jest u mnie. Przewody olejowe, downpipe, kolektor, wszystkie flansze pasuja od tego co siedzi tam teraz, czyli k03, jest to tania konwersja a daje efekt, ja mam wlasnie teraz takie trubo do sprzedania wszystkie inne rozwiazania to juz inwestycja. K0425 to juz wtryski, pompa, kolektor wydech IC i duzo babraniny, garetty to walka z wystrojeniem na seryjnym kompie lub wymiana na SA a obydwa te rozwiązania to koszty duze...
Koszty zrobienia 220 KM to: - turbo - 600 zl - IC - 1000 zl, tak na wszelki wypadek... A to jak się ma do mojego pytania? Bo chyba się pogubiłem. Buba6 Sugeruje że wystarczy wymiana samej turbinki, ewentualnie IC. Co razem daje 1600pln+1000pln program. Zgadza się? -------------------- Nie ważne czym się jezdzi, ważne jak się jezdzi
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
no na 220 niby wystarczy k03s (moim zdaniem jak bys osiagnal 210km bedzie dobrze)
na 240km to k04 Buba pisał o zdrowym niemal nowym silniku. no i IC IMHO troche wiecej niz 1000pln, blizej 2000pln nawet. -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 August 2006 Skąd: Schaumburg ![]() |
CYTAT Buba6 Sugeruje że wystarczy wymiana samej turbinki,ewentualnie IC.
K04 to nie jest nazwa jednej turbiny... Buba pisal o turbinie K04 01 jest ona wieksza od k03s ale wmniejsza od k04 20 z TT 225... Po samym programie mozesz spodziewac sie 180-190 KM Moim zdaniem , jesli nie chcesz wiecej jak 220 koni to spokojnie wystarczy K04 01 , program i koniecznie IC .. Ale jesli masz 5K do wydania to moze dozbieraj jeszcze z 2k i zainwestuj w K04 20 Z TT 225 i wszystkie graty z tym zwiazane , do tego wydech i dolot .. Moze 260 sie pojawi.... Zrobisz raz a porzadnie bo apetyt rosnie w miare jedzenia ..... -------------------- TT quattro + GT 2871R = :-)
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#28
|
![]() |
CYTAT GOLF IV GTI 1.8T 99rok (150PS-seria)
1. Ile wyciągnę samym programem? 2. W co zainwestować 5tyś pln - jakich mocy mogę się spodziewać po tych modyfikacjach? Auto ma mieć max 200-240 PS. Nie interesują mnie jakieś max modyfikacje. Myślałem np. o wydech, dolot, soft + ewentualnie zmiana turbo. 1. około 190KM 2. FMIC, soft, wydech .... będzie ze 200KM Jak się postarasz to zmieścisz się w kwocie 5k Dla 240KM trzeba dodać K04-01 ale też i koszty wzrosną. Silniki 1.8T to temat rzeka.... i chyba najbardziej wdzięczne jednostki do modów EDIT: Równie dobrze można poszukac silnika od TT225 do swap'a i pomysleć (czyt. policzyć) czy takie wyjście się bardziej nie będzie opłacać finansowo. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 16 February 2007 Skąd: Płock ![]() |
P.S mam pytanko czy jak wsadze silnik 225hp do golfa 1.8 150 to musze wiązkę też zmieniać wiązke czy tylko kompa zapodac od 225hp i co jeszcze zmienić bo mam okazje że wyjdzie mi taniej tak zrobić swapując
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 November 2005 Skąd: Stargard szcz/Barlinek ![]() |
CYTAT("bezduszny":3nw9soiv) EDIT:
Równie dobrze można poszukac silnika od TT225 do swap'a i pomysleć (czyt. policzyć) czy takie wyjście się bardziej nie będzie opłacać finansowo. Ok. Może i racja. Mogę wyrwać taki silnik za rozsądną kase. Tylko wystarczy sam silnik przełożyć? Nie ma żadnych problemów po wrzuceniu tego silnika do GOLFa IV GTI? Co wtedy musiał bym jeszce zrobić lub dokupić aby cieszyć się tymi 225PS? A jak jest z 4x4 z TT? Dużo komplikacji z wsadzeniem tego do GTI? Jakie moga być same koszta takiej zabawy? -------------------- Nie ważne czym się jezdzi, ważne jak się jezdzi
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("marcin-E38":1yarhk06) P.S mam pytanko czy jak wsadze silnik 225hp do golfa 1.8 150 to musze wiązkę też zmieniać wiązke czy tylko kompa zapodac od 225hp i co jeszcze zmienić bo mam okazje że wyjdzie mi taniej tak zrobić swapując
1.8T 150KM w Golfie to bedzie zapewne AGU czyli znacznie bardziej ubogi osprzet niz w 225 np APY, BAM. AGU ma mechaniczne starowana przepustnice, brak MAP Sensora, brak N249 = troche okrojony uklad rurek pod/nadcisnienia, itd. IMO przekladka na 225KM bez ECU i kompletnej wiazki sie nie obejdzie. Dla tego nowszego ECU bedzie brakowalo niektorych czujnikow i syganlo z nich aby to zadzalalo. Sam silnik to nie wszystko BTW: zeby rozjasnic niektorym mozliwosci prostej przebudowy 150-tki moge podac na przyklad ze mi udalo sie osiagnac 206KM na sprezarce k03s (od 180-tki), wydechu 3"/2,5" i ori SMIC + oczywiscie przeprogramowanie. Teraz bedzie nowa sprezarka i wtryski wiec kucy przybedzie |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:51 |