![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
CYTAT("gn11.WASyL":10esuuoq) duża rzeźba, trzeba robić łapy, półośki, ciąć przód by zmiećicić turbinę, 1,2 8V to plug&play jak masz wszystko zebrane, 3 dni roboty i skończone
pzdr akurat w 1.3/1.4T z UT/punto turbina jest po stronie grodzi a nie pasa przedniego |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Do silnikow z mk1 raczej nie trzeba budzika zmieniac pozdro
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
CYTAT("ZoLt4R":3bqy74m6) CYTAT("gn11.WASyL":3bqy74m6) duża rzeźba, trzeba robić łapy, półośki, ciąć przód by zmiećicić turbinę, 1,2 8V to plug&play jak masz wszystko zebrane, 3 dni roboty i skończone pzdr akurat w 1.3/1.4T z UT/punto turbina jest po stronie grodzi a nie pasa przedniego co za różnica, tak czy inaczej ciąć trzeba z tego co patrzyłem pzdr |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 27 February 2004 Skąd: Piotrków Tryb. ![]() |
CYTAT("razman":smwk8p88) Witam, w przyszlym tygodniu chce kupic silnik od Punto 1.2 do mojego Seicento 900 SPI. Gdzies wyczytalem, ze silnik od Punto 75 1.2 8v pasuje praktycznie bez przerobek. Prosze o jakies rady, jaki silnik wybrac, jakich ewentualnie przerobek bedzie potrzebowal moj samochod, zeby go dopasowac. Nie jestem mechanikiem. Po prostu denerwuje mnie slamazarnosc obecnego samochodu. Prosze jakies konkretne rady. Pewnie w przyszlosc zaloze Turbo wiec silnik powinien sie do tego nadawac. Jesli walnalem jakas gafe prosze o wyrozumialosc
1242 8v pasuje bez problemow i pod T idealny kol szary w czestochowie zakłada takie silniczki, zajmuje sie rowniez modyfikacjami n/a i turbo kontakt do niego http://www.wiecejmocy.pl GG3569908 TEL 507158979 -------------------- Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015 2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Dziekuje wszystkim, rozmawialem z czlowiekiem z Czestochowy. Umowilem sie z nim na lipiec. Kompleksowo zrobi auto, sprawdzi nowy silnik. Zamowi potrzebujace czesci. Wyszlo niedrogo, wiec zdecydowalem sie na niego. Troche daleko z wawki, ale chyba warto.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
Zapewne mówisz o szarym, i tak jest bardzo dobry i wie co robić z SC/CC i silnikami do nich
[zdr |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak o Szarym. Konkretny czlowiek. Bardzo mi pomogl. Bylem tez na stronie http://www.chojnacki.com.pl. To co oni robia jest cos warte?
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
poczytaj archiwum, skorzystaj z szukajki a wszystko bedziesz wiedział
pozatym szary zrobi wszystko to samo co Chojnacki i IMO lepiej pzdr |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 03 April 2008 ![]() |
Sorka,że odgrzewam stary temat:P ale nie chce zakładac nowego tematu o podobnej treści.
Intreresuje mnie dokładnie, na czym polega przeróbka wiązki silnika 1.1 spi na tą z silnika 1.2 mpi 75. Co jest potrzebne, jak z podłączeniem wtryskiwaczy?? gdzie sie wpiąc pod komputer? Który pin itp, byłbym wdzięczny za jakis schemat, ktory by przedstawiał cała przeróbke, albo jakos dobrze wytłumaczone co i jak. Totalnym laikiem nie jestem, uczę sie i takiego tematu jeszcze nie przerabiałem, także jak ktos w stanie mi pomóc to bym był bardzo wdzieczny ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Centomania.com, seicento.pl...
Generalnie: komp punto 1.2 bez immo ( rozkodowany ), wpinasz go pod seryjną wiązkę, ucinasz wtyczkę od wtrysku, w jej miejsce lutujesz 4 wtyczki pod wtryski i to chyba wsio. Dla pewności spójrz na w/w linki, tam są wszelkie schematy, tutoriale i fotoporady. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
tak jak pinin pisze
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:50 |