Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Jaki silnik do Seicento
ZoLt4R
post Sat, 03 Jun 2006 - 22:42
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





CYTAT("gn11.WASyL":10esuuoq)
duża rzeźba, trzeba robić łapy, półośki, ciąć przód by zmiećicić turbinę, 1,2 8V to plug&play jak masz wszystko zebrane, 3 dni roboty i skończone
pzdr


akurat w 1.3/1.4T z UT/punto turbina jest po stronie grodzi a nie pasa przedniego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 03 Jun 2006 - 22:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
DeviLL
post Sat, 03 Jun 2006 - 23:28
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Do silnikow z mk1 raczej nie trzeba budzika zmieniac pozdro


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gn11.WASyL
post Sun, 04 Jun 2006 - 01:06
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 September 2005





CYTAT("ZoLt4R":3bqy74m6)
CYTAT("gn11.WASyL":3bqy74m6)
duża rzeźba, trzeba robić łapy, półośki, ciąć przód by zmiećicić turbinę, 1,2 8V to plug&play jak masz wszystko zebrane, 3 dni roboty i skończone
pzdr


akurat w 1.3/1.4T z UT/punto turbina jest po stronie grodzi a nie pasa przedniego


co za różnica, tak czy inaczej ciąć trzeba z tego co patrzyłem

pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
freestyler
post Sun, 04 Jun 2006 - 08:12
Post #24


Super User
Dołączył: Fri, 27 February 2004
Skąd: Piotrków Tryb.





CYTAT("razman":smwk8p88)
Witam, w przyszlym tygodniu chce kupic silnik od Punto 1.2 do mojego Seicento 900 SPI. Gdzies wyczytalem, ze silnik od Punto 75 1.2 8v pasuje praktycznie bez przerobek. Prosze o jakies rady, jaki silnik wybrac, jakich ewentualnie przerobek bedzie potrzebowal moj samochod, zeby go dopasowac. Nie jestem mechanikiem. Po prostu denerwuje mnie slamazarnosc obecnego samochodu. Prosze jakies konkretne rady. Pewnie w przyszlosc zaloze Turbo wiec silnik powinien sie do tego nadawac. Jesli walnalem jakas gafe prosze o wyrozumialosc


1242 8v pasuje bez problemow i pod T idealny

kol szary w czestochowie zakłada takie silniczki, zajmuje sie rowniez modyfikacjami n/a i turbo

kontakt do niego
http://www.wiecejmocy.pl
GG3569908
TEL 507158979


--------------------
Polskie VTI - Fiat SC 1.4 16v - et 14,665 - Ryki 2008
Czeskie TSI - Octa 2FL 1.8tsi SWAP na 2.0tsi - et 12,939s/193km/h - Olsztyn 2015
2 v-ce MISTRZ POLSKI Klasy PROFI FWD TURBO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
razman
post Sun, 04 Jun 2006 - 12:17
Post #25


Rookie
Dołączył: Sat, 03 June 2006
Skąd: Warszawa





Dziekuje wszystkim, rozmawialem z czlowiekiem z Czestochowy. Umowilem sie z nim na lipiec. Kompleksowo zrobi auto, sprawdzi nowy silnik. Zamowi potrzebujace czesci. Wyszlo niedrogo, wiec zdecydowalem sie na niego. Troche daleko z wawki, ale chyba warto.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gn11.WASyL
post Sun, 04 Jun 2006 - 12:56
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 September 2005





Zapewne mówisz o szarym, i tak jest bardzo dobry i wie co robić z SC/CC i silnikami do nich

[zdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
razman
post Sun, 04 Jun 2006 - 13:46
Post #27


Rookie
Dołączył: Sat, 03 June 2006
Skąd: Warszawa





Tak o Szarym. Konkretny czlowiek. Bardzo mi pomogl. Bylem tez na stronie http://www.chojnacki.com.pl. To co oni robia jest cos warte?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gn11.WASyL
post Sun, 04 Jun 2006 - 15:47
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 September 2005





poczytaj archiwum, skorzystaj z szukajki a wszystko bedziesz wiedział

pozatym szary zrobi wszystko to samo co Chojnacki i IMO lepiej

pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mazigt
post Mon, 18 Jan 2010 - 14:42
Post #29


Rookie
Dołączył: Thu, 03 April 2008





Sorka,że odgrzewam stary temat:P ale nie chce zakładac nowego tematu o podobnej treści.
Intreresuje mnie dokładnie, na czym polega przeróbka wiązki silnika 1.1 spi na tą z silnika 1.2 mpi 75.
Co jest potrzebne, jak z podłączeniem wtryskiwaczy?? gdzie sie wpiąc pod komputer? Który pin itp, byłbym wdzięczny za jakis schemat, ktory by przedstawiał cała przeróbke, albo jakos dobrze wytłumaczone co i jak. Totalnym laikiem nie jestem, uczę sie i takiego tematu jeszcze nie przerabiałem, także jak ktos w stanie mi pomóc to bym był bardzo wdzieczny smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Mon, 18 Jan 2010 - 15:16
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Centomania.com, seicento.pl...

Generalnie: komp punto 1.2 bez immo ( rozkodowany ), wpinasz go pod seryjną wiązkę, ucinasz wtyczkę od wtrysku, w jej miejsce lutujesz 4 wtyczki pod wtryski i to chyba wsio. Dla pewności spójrz na w/w linki, tam są wszelkie schematy, tutoriale i fotoporady.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Mon, 18 Jan 2010 - 15:30
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





tak jak pinin pisze

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:50