Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Czym sie różni K04 od K03
olo77
post Thu, 01 Jun 2006 - 13:46
Post #1


User
Dołączył: Thu, 09 October 2003
Skąd: krakuff





dokładnie chodzi mi o to czy różnia sie mocowaniem do kolektora mam założone K04 ale chetnie bym zmienił na K03 poniewaz potrzebuje "dołu" a nie predkości


--------------------
olek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 01 Jun 2006 - 13:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tery
post Thu, 01 Jun 2006 - 14:08
Post #2


drift freak
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: kterej.pl





hmm dziwna sprawa, ale kolektory od K03 i od K04 roznia sie. Wiem tylko ze przy zamianie z K03 na K04 trzeba zmieniac kolektor, wiec podejrzewam ze w dol tez.

pzdr


--------------------
_http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Buba6
post Thu, 01 Jun 2006 - 15:52
Post #3


Super User
Dołączył: Tue, 25 January 2005
Skąd: Wrocław / Bielsko-Biała





niby trzeba zamieniac kolektory ale ja obecnie mam zestaw k0401 i kolektor seryjny od k03, flansza od downpipu tez jest taka jak w k03, dla tych co wystarczy 220 KM jest to rewelacyjne zestawienie Teraz bede zakladal k0425 i musze juz wymieniac calosc


--------------------
srtw.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Thu, 01 Jun 2006 - 15:54
Post #4


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





O ile mocowania do kolektora różnią sie tylko troche (inny rozstaw śrub), to mocowanie wydechu jest juz całkiem inne (w k03 wyjscie spalin jest w strone tylu samochodu/4 szpilki, a w k04 w bok samochodu/3 szpilki). Takie sa roznice w poprzecznych 1.8T 225KM i 150/180KM


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Thu, 01 Jun 2006 - 15:57
Post #5


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Dziwny ten pomysł. K04 to nie jakiś potwór, żebyś miał nie mieć dołu. Może masz niesprawne w jakiś sposób auto?


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klonek78
post Thu, 01 Jun 2006 - 23:13
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Mon, 01 August 2005
Skąd: Elbląg





Ja mam u siebie K04 w 2,0 i naprawdę ciężko powiedzieć jak nisko zaczyna pompować naprawdę ciągnie od samego dołu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olo77
post Fri, 02 Jun 2006 - 07:46
Post #7


User
Dołączył: Thu, 09 October 2003
Skąd: krakuff





CYTAT("klonek78":pfcs5wtq)
Ja mam u siebie K04 w 2,0 i naprawdę ciężko powiedzieć jak nisko zaczyna pompować naprawdę ciągnie od samego dołu


tzn od jakich obrotów? startuje w kjs-ach i pasowałoby nizej w tej chwili pompuje od mniejwiecej 3200


--------------------
olek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Fri, 02 Jun 2006 - 07:58
Post #8


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Mnie sie wydawalo ze widzialem pelne doladowanie przy 2500obr. A ze jedzie od 3200 to inna sprawa :/


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klonek78
post Fri, 02 Jun 2006 - 08:39
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Mon, 01 August 2005
Skąd: Elbląg





CYTAT("olo77":3utw8wbj)
CYTAT("klonek78":3utw8wbj)
Ja mam u siebie K04 w 2,0 i naprawdę ciężko powiedzieć jak nisko zaczyna pompować naprawdę ciągnie od samego dołu


tzn od jakich obrotów? startuje w kjs-ach i pasowałoby nizej w tej chwili pompuje od mniejwiecej 3200


dziś polatam i spróbuję spisać te obroty gdzie się zaczyna nadciśnienie, a swoją drogą to zamiana mojego fabrycznego wydechu na 2,5"+downpipe 3" by El-Tec spowodowała że ładowanie zaczyna się o wiele niżej i dużo szyciej się wkręca na obroty więc może tu poszukać dodatkowych niutków + do tego oczywiście jakiś dobry kolektorek. Nie napisałeś co masz za auto więc gadamy tu trochę tak w ciemno.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Fri, 02 Jun 2006 - 08:44
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT("Colin":3s07qkf9)
Mnie sie wydawalo ze widzialem pelne doladowanie przy 2500obr. A ze jedzie od 3200 to inna sprawa :/


no np swift 1,0 to troszke bedzie musial sie wkrecic zeby zaczela pompowac k04

a na kjsy to moze byc troszke za wysoko...


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klonek78
post Fri, 02 Jun 2006 - 08:46
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Mon, 01 August 2005
Skąd: Elbląg





CYTAT("ade":3ewbpyad)
CYTAT("Colin":3ewbpyad)
Mnie sie wydawalo ze widzialem pelne doladowanie przy 2500obr. A ze jedzie od 3200 to inna sprawa :/


no np swift 1,0 to troszke bedzie musial sie wkrecic zeby zaczela pompowac k04

a na kjsy to moze byc troszke za wysoko...


dlatego dobrze było by wiedzieć o jakim aucie/silniku rozmawiamy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Fri, 02 Jun 2006 - 08:47
Post #12


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Ano. Ostatnio widzialem jakies male (bez przesady) IHI VHF5 (czy jakos tak) ball bearing. Jak bedzie sprawne to sie temu przygladne. A k03 powinno zawsze wczesniej pompowac, wiec dla Twoich potrzeb bedzie lepsze, jak sie je przykreci oczywiscie...


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olo77
post Fri, 02 Jun 2006 - 11:01
Post #13


User
Dołączył: Thu, 09 October 2003
Skąd: krakuff





CYTAT("Colin":2cegtv8y)
Ano. Ostatnio widzialem jakies male (bez przesady) IHI VHF5 (czy jakos tak) ball bearing. Jak bedzie sprawne to sie temu przygladne. A k03 powinno zawsze wczesniej pompowac, wiec dla Twoich potrzeb bedzie lepsze, jak sie je przykreci oczywiscie...


wiesz o co mi chodzi nie chce sie scigac tylko miec "kopa" od jak najnizszych obrotów a do tego to k04 nie zabardzo sie nadaje pozatym moze i ona pompuje od 2500 ale nie widac efektu dopiero po 3000 "czuć" ze mam turbo

Added after 1 minutes:

samochód to Mazda 323 GTR z turbina k04 i smt6


--------------------
olek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klonek78
post Fri, 02 Jun 2006 - 11:14
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Mon, 01 August 2005
Skąd: Elbląg





CYTAT("olo77":3uw9vn22)
CYTAT("Colin":3uw9vn22)
Ano. Ostatnio widzialem jakies male (bez przesady) IHI VHF5 (czy jakos tak) ball bearing. Jak bedzie sprawne to sie temu przygladne. A k03 powinno zawsze wczesniej pompowac, wiec dla Twoich potrzeb bedzie lepsze, jak sie je przykreci oczywiscie...


wiesz o co mi chodzi nie chce sie scigac tylko miec "kopa" od jak najnizszych obrotów a do tego to k04 nie zabardzo sie nadaje pozatym moze i ona pompuje od 2500 ale nie widac efektu dopiero po 3000 "czuć" ze mam turbo

Added after 1 minutes:

samochód to Mazda 323 GTR z turbina k04 i smt6


Dziś polatałem trochę i popatrzyłem na doładowanie i u mnie na drugim biegu przy 1500rpm wciśnięcie gazu do oporu powoduje natychmiast powstanie nadciśnienia w kolektorze. No ale ja mam 2.0, a twoja mazda z tego co pamiętam to chyba 1,6? więc może faktycznie K04 ma trochę za mało spalin żeby ciągnąć od samego dołu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olo77
post Fri, 02 Jun 2006 - 11:45
Post #15


User
Dołączył: Thu, 09 October 2003
Skąd: krakuff





1,8 nie znam sie technicznie ale turbo dziura jak dla mnie jst okrutna a przy jedzie wokół słupków jest moc potrzebna na dole stad pomysł na mniejsze turbo ja nie zakładałem tego k04 wiec stad moje pytania


--------------------
olek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 02 Jun 2006 - 11:55
Post #16


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Ale oryginalne 1.8T VAG? Napisz no wkoncu raz a porządnie dokładnie co to za samochód i silnik. Lepiej zrób sobie dobry wydech i dobry program, będzie ci lepiej ładować. Nie słyszałem jeszcze żeby ktoś w 1.8T VAG mająć K04 chciał się uwsteczniać do K03.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Buba6
post Fri, 02 Jun 2006 - 11:59
Post #17


Super User
Dołączył: Tue, 25 January 2005
Skąd: Wrocław / Bielsko-Biała





renne, cofnij się stronę wcześniej i dobrze przeczytaj co jest tam napisane...


--------------------
srtw.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Sat, 03 Jun 2006 - 00:53
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Ludzie nie wrzucajcie do jednego wora wszystkich K03 i K04.

K03 i K04 to są RODZINY turbospręzarek, a nie jedna konkretna turbosprężarka !

Nie można na podstawie tylko i wyłacznie samego oznaczenia K04 wyciagać JAKICHKOLWIEK wnisków co do mocowania turbo, jego wielkości, obrotów przy jaich jest full boost itd !

Wszystkie wspomniane parametry będą inne dla K04-15 i choćby K04-23.

Wiecej. Dla przykładu turbo K04-15 różni się od seryjnego K03 dla silnika wzdłuznego tylko i wyłacznie WIRNIKIEM. Wszystkie mocowania, wielkość, flansze są w 100% takie same. Mozna je położyć na stole obok siebie i będą nie do odróżnienia.

Tak samo jest ze wspomnianym wyżej K04-01, które jest odpowiednikiem K04-15, tylko do silnika poprzecznego.

Swoją drogą super turbo (i jedno i drugie), 100% plug'n'play, a więc nakłady związane z montażem na poziomie 300zł, i do 230KM da radę. Z jakiegos niewytłumaczalnego powodu, u nas praktycznie nieznane (zarówno gs jak i ex, gdy im o tym turbo mówiłem robili tak ).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chris
post Sat, 03 Jun 2006 - 01:13
Post #19


Rookie
Dołączył: Thu, 28 August 2003
Skąd: waw





a z troche innej beczki:

jaka jest następna turbina po K04, która ma potencjał do 320-350KM i też da radę ciągnąć od dołu jak w przypadku K03 i K04. Garrett GT28RS?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 03 Jun 2006 - 01:19
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





na przykładzie 1.8T GT28RS da rade do tych ~320, ale powyżej to juz GT2871 badz nowsze GT2876.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 00:43