Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Closed TopicStart new topic
> Ford Escort RST 2300 16V Turbo Reaktywacja >"strona
Sender
post Sat, 27 May 2006 - 09:25
Post #21


Super User
Dołączył: Sun, 30 January 2005
Skąd: GGC Inc.





CYTAT("GR44Z":mzqpc4s8)
ale była jakaś Sierra Cos. 2,3T nie?

Added after 3 minutes:

- Autko SUPER ! Brawo !

Nie było coswortha 2.3T fabrycznie

Cosworthy z silnikiem YB były tylko fabrycznie 2.0T
2.3T występowało na rynku USA pod nazwą Mercure XR4Ti ale ten silnik porównywać do YB to jakieś nieporozumienie

2.3T cosworth to tylko i wyłącznie jak go rozwiercisz na after marketowych częściach, Ludwiczak podobno ma 2.3 w swojej foce


--------------------
Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD
M3 E46 LCI
www.nissantech.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 27 May 2006 - 09:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
-=nOx=-
post Sat, 27 May 2006 - 09:26
Post #22


Super User
Dołączył: Sat, 08 January 2005
Skąd: Katowice





tak była pod nazwą Mercury Xr4Ti polody taką śmiga (zresztą wcześniej o tym juz pisali...)
CYTAT("Wroniasty":2ao45mqf)
P.S. -Blok od 2.3 DOHC, plus głowica od 2.0 DOHC = większy stopień sprężania:)



z tym 2.3+2.0 i wyższy stopień sprezania to wątpie zeby Andrzejowi chodziło o coś takiego przy turbo chcemy raczej mniejszy


--------------------
www.dodojuice.pl Ręcznie produkowane woski z WielkiejBrytani

www.mrcleaner.pl Auto Detailing Expert
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dawidow
post Sat, 27 May 2006 - 10:31
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Thu, 08 September 2005
Skąd: Świdnik





OT .A Merkur nie był z silnikiem Mustanga 2,3 z dołożoną turbosprężarką?? Takie info kiedyś znalazłem.

Sorki za ot


--------------------
Niech moc będzie z wami!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Sat, 27 May 2006 - 10:53
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





[quote="Wroniasty":dljtfwsf]

P.S. -Blok od 2.3 DOHC, plus głowica od 2.0 DOHC = większy stopień sprężania:)[/quote]


z tym 2.3+2.0 i wyższy stopień sprezania to wątpie zeby Andrzejowi chodziło o coś takiego przy turbo chcemy raczej mniejszy [/quote]

No wlasnie mnie to zastanawia bo glowica od rs2000 wlasnie mocno dopreza wiec nie wiem jak wyglada w tym essim.Jak on jest odprezony??Moze wybrane jest wlasnie z glowicy??


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wroniasty
post Sat, 27 May 2006 - 14:01
Post #25


Frequent User
Dołączył: Mon, 31 October 2005
Skąd: Białystok





W Mustangu i Merkurze XR4Ti siedzi ten sam silnik - 2.3 R4, tyle, że w Stangu bez doładowania... ten sam silnik z doładowaniem wkładano również do T-Birda, a bez doładowania również do Federal Capri - i na pewno jeszcze do kilku wozów.

N/A dysponuje mocą około 110PS, a doładowany 170-180PS (kwestia rocznika i katalogu).

2.3T Lima ma coś tam wspólnego wprawdzie z Cossim YB... ale to tylko i wyłącznie ten sam rodowód (oba wywodzą się od Fordowskiego Pinto SOHC).

Natomiast silniki 2.3DOHC 16V (Scorpio) i 2.0DOHC 16V (Escort RS2000) a także 2.0 DOHC 8V (Sierra np.) to zupełnie inna rodzina silników nie mająca z Cossim YB kompletnie nic wspólnego... chociaż często można spotkać opinie posiadaczy Essich RS2000 mówiące, że ich samochód to "full Cossy tyle, że bez doładowania" to prawda jest taka, że RS2000 z Escortem Cosworthem różni się wszystkim, a nie tylko brakiem doładowania...

Co do stopnia sprężania i zastosowania dołu od 2.3 a głowicy od 2.0... no cóż jedyne racjonalne rozumowanie to - właściciel chciał zwiększyć stopień sprężania -> czemu? Nie wiem...

Myślę, że najlepiej by było gdyby wypowiedział się sam właściciel...

Pozdroxy


--------------------
MX-5 NB 1.8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GR44Z
post Sat, 27 May 2006 - 17:42
Post #26


Super User
Dołączył: Fri, 19 May 2006
Skąd: Dolny Śląsk





O jeszcze jedno muszę zapytać, czy ten Mercur XR4Ti (2,3 + T ) był z wyglądu podobny do Sierry (chodzi mi dokładnie o Sierra / Mercur z 1984 r.)


--------------------
Twój silnik może robić w moim za rozrusznik :P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dawidow
post Sat, 27 May 2006 - 17:52
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Thu, 08 September 2005
Skąd: Świdnik





CYTAT("GR44Z":1it6n1l8)
O jeszcze jedno muszę zapytać, czy ten Mercur XR4Ti (2,3 + T ) był z wyglądu podobny do Sierry (chodzi mi dokładnie o Sierra / Mercur z 1984 r.)


Bardzo podobnie np.
http://showcase.netins.net/web/evanb/Xr4ti/XR4TI_2.jpg


--------------------
Niech moc będzie z wami!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GR44Z
post Sat, 27 May 2006 - 18:08
Post #28


Super User
Dołączył: Fri, 19 May 2006
Skąd: Dolny Śląsk





Dzięki serdeczne - to jednak kuzyn miał Mercurego. Dzięki raz jeszcze !


--------------------
Twój silnik może robić w moim za rozrusznik :P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Mon, 29 May 2006 - 14:19
Post #29


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("GR44Z":24g2nx2d)
Dzięki serdeczne - to jednak kuzyn miał Mercurego. Dzięki raz jeszcze !

Co zrobiles z walkami wyrownowazajacymi z seryjnego 2,3? Zalozylem poprostu miske od RS2k i lancuch do pompy czy cos innego jeszcze robiles?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 29 May 2006 - 14:30
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Kurcze strasznie malutkie wtryski paliwa - wydaje mi się że należało by je zmienić zwłaszcza że pracują w bardzo nieprzyjemnym dla nich ciśnieu paliwa wynoszacym 6 bar - te 6 bar to jest na pełnym booscie czy na postoju na luzie ?

Tak czy siak ciekawe ciakwe no i 2,3L pojemnoś no no


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrzejrs
post Mon, 29 May 2006 - 19:07
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: (Wielkopolska)





Wałki napędzają grilla w ogrodzie a wtryski jeszcze na ten sezon muszą byc bo innych nie zamontuję(są inne niz typowy wtryskiwacz i nie można kupic większych),po sezonie będzie MS 3.0 nowa listwa na typowe wtryski i kolektor ssący "custom".


--------------------
Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrzejrs
post Fri, 02 Jun 2006 - 18:58
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: (Wielkopolska)





Zamieściłem wykres z hamowni.Test drogowy od 2000obr/min. do odcinki na 3 biegu.Auto poszarpywało z powodu złego zestrojenia mieszanki.Cisnienie ok. 0,5 bara.Waga podczas pomiaru 1260kg.


--------------------
Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
doogi
post Fri, 02 Jun 2006 - 20:35
Post #33


Super User
Dołączył: Sat, 04 February 2006
Skąd: Ipswich/kraków





kocham wykresy które musze przybliżać zeby cokolwiek zobaczyć
wykresik na (na oko) 180-185 koni wygląda naprawde nieźle


--------------------
_http://gebalatomasz.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GR44Z
post Sat, 03 Jun 2006 - 00:11
Post #34


Super User
Dołączył: Fri, 19 May 2006
Skąd: Dolny Śląsk





(<190 Km) nie za dużo, ale pociesz się tym że i tak jest już pewno szybki, a ma jeszcze ogromny potencjał do odkrycia
Fajny projekt, serio.


--------------------
Twój silnik może robić w moim za rozrusznik :P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojtrek
post Sat, 03 Jun 2006 - 01:41
Post #35


Supra User
Dołączył: Mon, 11 August 2003
Skąd: Poznań





CYTAT("andrzejrs":154r2a9b)
Dziwne auto robi niezłe czasy a tylko 190KM???Ale mam punkt odniesienia.

zrobiles identyczny czas jak ja civikiem z ok. 215-220KM, z tym ze moje auto jest 100kg cięzsze (z tego co rozmawialismy) i naprawde srednio wyszly mi starty, na ulicy wychodzily mi lepiej liczylem na 14.1

jest jeszcze jedna rzecz - podczas 4 pomiarow za kazdym razem byla inna moc, Twoj samochod jedzie za kazdym razem troche inaczej. roznica podczas pomiarów byla w okolicach 14KM jak pamietam dobrze. nie wiem co miales zrobione na bemowie, moze wtedy np. Twoja umierająca pompa paliwa byla troche lepsza i pare KM bylo wiecej... kto wie


--------------------
chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe.

Supra TT 6spd, F430 spider 6spd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrzejrs
post Sun, 22 Oct 2006 - 09:54
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: (Wielkopolska)





Reaktywacja auta po zebraniu sił i środków.
-wałki 264 by Rewar
-krótki kolektor ssący
-kolektor wydechowy 4w1 by Viga
-orurowanie i wydech z nierdzewki
-tłumik końcowy Warlock 3 cale z dump pipe 3 cale z otwieraną siłownikiem przepustnicą
-izolacja kolektora wydechowego i downpipe Cooltech
-nowa instalacja elektryczna silnika
-komputer Bosch Motronic MP 3.2 z zintegrowanym MAP-em (wymaga jeszcze remapu i dostrojenia na rolkach)
-2 nowe pompy paliwa (zbiornikowa i zewnętrzna)
-nowy alternator
-wtryskiwacze 1 omowe ( + zewnętrzny wzmacniacz wtrysków)
-fotele Speed+pasy Schroth

[url=http://img314.imageshack.us/my.php?image=dsc02910sk4.jpg:3ucijpc1][/url:3ucijpc1]

[url=http://img345.imageshack.us/my.php?image=dsc02911fe8.jpg:3ucijpc1][/url:3ucijpc1]

[url=http://img351.imageshack.us/my.php?image=dsc02912ao1.jpg:3ucijpc1][/url:3ucijpc1]

[url=http://img345.imageshack.us/my.php?image=dsc02913ax5.jpg:3ucijpc1][/url:3ucijpc1]

[url=http://img436.imageshack.us/my.php?image=dsc02915qg9.jpg:3ucijpc1][/url:3ucijpc1]

[url=http://img432.imageshack.us/my.php?image=dsc02917wj8.jpg:3ucijpc1][/url:3ucijpc1]


--------------------
Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gbs_rs
post Thu, 26 Oct 2006 - 18:10
Post #37


Rookie
Dołączył: Thu, 26 October 2006





zostaje w tyle, pora zdlubac moja essine..hehehhe..

jaka turbine wsadziles?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pader
post Fri, 27 Oct 2006 - 13:36
Post #38


Rookie
Dołączył: Wed, 16 August 2006
Skąd: Z Warszawy





Na pierwszej strone jest napisane

CYTAT("andrzejrs":bdhtcoc5)
turbina Garrett TB 0361 Sierra Cosworth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gbs_rs
post Fri, 27 Oct 2006 - 14:06
Post #39


Rookie
Dołączył: Thu, 26 October 2006





heh.. dzięks, nie ogarnalem..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R123
post Tue, 10 Apr 2007 - 15:25
Post #40


Rookie
Dołączył: Tue, 10 April 2007





Stage 2 juz rozpoczete??co bedziesz robił w drugim podejsciu??w jaka moc celujesz??pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 01:56