![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 January 2005 Skąd: GGC Inc. ![]() |
CYTAT("GR44Z":mzqpc4s8) ale była jakaś Sierra Cos. 2,3T nie?
Added after 3 minutes: - Autko SUPER ! Brawo ! Nie było coswortha 2.3T fabrycznie Cosworthy z silnikiem YB były tylko fabrycznie 2.0T 2.3T występowało na rynku USA pod nazwą Mercure XR4Ti ale ten silnik porównywać do YB to jakieś nieporozumienie 2.3T cosworth to tylko i wyłącznie jak go rozwiercisz na after marketowych częściach, Ludwiczak podobno ma 2.3 w swojej foce -------------------- Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD M3 E46 LCI www.nissantech.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 08 January 2005 Skąd: Katowice ![]() |
tak była pod nazwą Mercury Xr4Ti polody taką śmiga (zresztą wcześniej o tym juz pisali...)
CYTAT("Wroniasty":2ao45mqf) P.S. -Blok od 2.3 DOHC, plus głowica od 2.0 DOHC = większy stopień sprężania:)
z tym 2.3+2.0 i wyższy stopień sprezania to wątpie zeby Andrzejowi chodziło o coś takiego przy turbo chcemy raczej mniejszy -------------------- www.dodojuice.pl Ręcznie produkowane woski z WielkiejBrytani
www.mrcleaner.pl Auto Detailing Expert |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 08 September 2005 Skąd: Świdnik ![]() |
OT .A Merkur nie był z silnikiem Mustanga 2,3 z dołożoną turbosprężarką?? Takie info kiedyś znalazłem.
Sorki za ot -------------------- Niech moc będzie z wami!!
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
[quote="Wroniasty":dljtfwsf]
P.S. -Blok od 2.3 DOHC, plus głowica od 2.0 DOHC = większy stopień sprężania:)[/quote] z tym 2.3+2.0 i wyższy stopień sprezania to wątpie zeby Andrzejowi chodziło o coś takiego przy turbo chcemy raczej mniejszy [/quote] No wlasnie mnie to zastanawia bo glowica od rs2000 wlasnie mocno dopreza wiec nie wiem jak wyglada w tym essim.Jak on jest odprezony??Moze wybrane jest wlasnie z glowicy?? -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 31 October 2005 Skąd: Białystok ![]() |
W Mustangu i Merkurze XR4Ti siedzi ten sam silnik - 2.3 R4, tyle, że w Stangu bez doładowania... ten sam silnik z doładowaniem wkładano również do T-Birda, a bez doładowania również do Federal Capri - i na pewno jeszcze do kilku wozów.
N/A dysponuje mocą około 110PS, a doładowany 170-180PS (kwestia rocznika i katalogu). 2.3T Lima ma coś tam wspólnego wprawdzie z Cossim YB... ale to tylko i wyłącznie ten sam rodowód (oba wywodzą się od Fordowskiego Pinto SOHC). Natomiast silniki 2.3DOHC 16V (Scorpio) i 2.0DOHC 16V (Escort RS2000) a także 2.0 DOHC 8V (Sierra np.) to zupełnie inna rodzina silników nie mająca z Cossim YB kompletnie nic wspólnego... chociaż często można spotkać opinie posiadaczy Essich RS2000 mówiące, że ich samochód to "full Cossy tyle, że bez doładowania" to prawda jest taka, że RS2000 z Escortem Cosworthem różni się wszystkim, a nie tylko brakiem doładowania... Co do stopnia sprężania i zastosowania dołu od 2.3 a głowicy od 2.0... no cóż jedyne racjonalne rozumowanie to - właściciel chciał zwiększyć stopień sprężania -> czemu? Nie wiem... Myślę, że najlepiej by było gdyby wypowiedział się sam właściciel... Pozdroxy -------------------- MX-5 NB 1.8
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 19 May 2006 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
O jeszcze jedno muszę zapytać, czy ten Mercur XR4Ti (2,3 + T ) był z wyglądu podobny do Sierry (chodzi mi dokładnie o Sierra / Mercur z 1984 r.)
-------------------- Twój silnik może robić w moim za rozrusznik :P
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 08 September 2005 Skąd: Świdnik ![]() |
CYTAT("GR44Z":1it6n1l8) O jeszcze jedno muszę zapytać, czy ten Mercur XR4Ti (2,3 + T ) był z wyglądu podobny do Sierry (chodzi mi dokładnie o Sierra / Mercur z 1984 r.)
Bardzo podobnie np. http://showcase.netins.net/web/evanb/Xr4ti/XR4TI_2.jpg -------------------- Niech moc będzie z wami!!
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 19 May 2006 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
Dzięki serdeczne - to jednak kuzyn miał Mercurego. Dzięki raz jeszcze !
-------------------- Twój silnik może robić w moim za rozrusznik :P
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("GR44Z":24g2nx2d) Dzięki serdeczne - to jednak kuzyn miał Mercurego. Dzięki raz jeszcze !
Co zrobiles z walkami wyrownowazajacymi z seryjnego 2,3? Zalozylem poprostu miske od RS2k i lancuch do pompy czy cos innego jeszcze robiles? |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Kurcze strasznie malutkie wtryski paliwa - wydaje mi się że należało by je zmienić zwłaszcza że pracują w bardzo nieprzyjemnym dla nich ciśnieu paliwa wynoszacym 6 bar - te 6 bar to jest na pełnym booscie czy na postoju na luzie ?
Tak czy siak ciekawe ciakwe no i 2,3L pojemnoś no no -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: (Wielkopolska) ![]() |
Wałki napędzają grilla w ogrodzie a wtryski jeszcze na ten sezon muszą byc bo innych nie zamontuję(są inne niz typowy wtryskiwacz i nie można kupic większych),po sezonie będzie MS 3.0 nowa listwa na typowe wtryski i kolektor ssący "custom".
-------------------- Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: (Wielkopolska) ![]() |
Zamieściłem wykres z hamowni.Test drogowy od 2000obr/min. do odcinki na 3 biegu.Auto poszarpywało z powodu złego zestrojenia mieszanki.Cisnienie ok. 0,5 bara.Waga podczas pomiaru 1260kg.
-------------------- Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 04 February 2006 Skąd: Ipswich/kraków ![]() |
kocham wykresy które musze przybliżać zeby cokolwiek zobaczyć
wykresik na (na oko) 180-185 koni wygląda naprawde nieźle -------------------- _http://gebalatomasz.com
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 19 May 2006 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
(<190 Km) nie za dużo, ale pociesz się tym że i tak jest już pewno szybki, a ma jeszcze ogromny potencjał do odkrycia
Fajny projekt, serio. -------------------- Twój silnik może robić w moim za rozrusznik :P
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Supra User Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("andrzejrs":154r2a9b) Dziwne auto robi niezłe czasy a tylko 190KM???Ale mam punkt odniesienia.
zrobiles identyczny czas jak ja civikiem z ok. 215-220KM, z tym ze moje auto jest 100kg cięzsze (z tego co rozmawialismy) i naprawde srednio wyszly mi starty, na ulicy wychodzily mi lepiej liczylem na 14.1 jest jeszcze jedna rzecz - podczas 4 pomiarow za kazdym razem byla inna moc, Twoj samochod jedzie za kazdym razem troche inaczej. roznica podczas pomiarów byla w okolicach 14KM jak pamietam dobrze. nie wiem co miales zrobione na bemowie, moze wtedy np. Twoja umierająca pompa paliwa byla troche lepsza i pare KM bylo wiecej... kto wie -------------------- chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe. Supra TT 6spd, F430 spider 6spd. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: (Wielkopolska) ![]() |
Reaktywacja auta po zebraniu sił i środków.
-wałki 264 by Rewar -krótki kolektor ssący -kolektor wydechowy 4w1 by Viga -orurowanie i wydech z nierdzewki -tłumik końcowy Warlock 3 cale z dump pipe 3 cale z otwieraną siłownikiem przepustnicą -izolacja kolektora wydechowego i downpipe Cooltech -nowa instalacja elektryczna silnika -komputer Bosch Motronic MP 3.2 z zintegrowanym MAP-em (wymaga jeszcze remapu i dostrojenia na rolkach) -2 nowe pompy paliwa (zbiornikowa i zewnętrzna) -nowy alternator -wtryskiwacze 1 omowe ( + zewnętrzny wzmacniacz wtrysków) -fotele Speed+pasy Schroth [url=http://img314.imageshack.us/my.php?image=dsc02910sk4.jpg:3ucijpc1] ![]() [url=http://img345.imageshack.us/my.php?image=dsc02911fe8.jpg:3ucijpc1] ![]() [url=http://img351.imageshack.us/my.php?image=dsc02912ao1.jpg:3ucijpc1] ![]() [url=http://img345.imageshack.us/my.php?image=dsc02913ax5.jpg:3ucijpc1] ![]() [url=http://img436.imageshack.us/my.php?image=dsc02915qg9.jpg:3ucijpc1] ![]() [url=http://img432.imageshack.us/my.php?image=dsc02917wj8.jpg:3ucijpc1] ![]() -------------------- Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
zostaje w tyle, pora zdlubac moja essine..hehehhe..
jaka turbine wsadziles? |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 August 2006 Skąd: Z Warszawy ![]() |
Na pierwszej strone jest napisane
CYTAT("andrzejrs":bdhtcoc5) turbina Garrett TB 0361 Sierra Cosworth
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
heh.. dzięks, nie ogarnalem..
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 10 April 2007 ![]() |
Stage 2 juz rozpoczete??co bedziesz robił w drugim podejsciu??w jaka moc celujesz??pozdrawiam
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 01:56 |