![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 19 October 2002 Skąd: warszawa ![]() |
zwykle odkrecajac korek podczas tankowania slysze syk zasysanego powietrza do zbiornika. czy to moze oznaczac ze jest cos nie tak z odpowietrzaniem mojego zbiornika?
ostatnio mialem nieprzyjemnosc wymiany pompy paliwa, czy przyczyny padniecia upatrywac w owym syczeniu? bardzo nie chcialbym aby kolejna pompa polegla... -------------------- c20rsa zyje, warczy, gotowa odgryzc glowe... zainteresowany? auto do sprzedania...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 01 February 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
Moim zdaniem norma
-------------------- 1992 200SX S13 - reaktywacja.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 November 2002 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Dobre odpowietrzanie zbiornika paliwa
Zasysa tak bo robi sie podcisnienie i tak jest w kazdym aucie jak masz malo paliwa -------------------- www.CENTRUM-FELGI.pl
Felusie: ATS, EXCLUSIVE LINE, MAK, ALUTEC, TSW, TSR, AUTEC, BORBET, CW, PRO LINE, RIAL, RONAL, BROCK, RcDESIGN, ANZIO, KAHN DESIGN, BREYTON, ANTERA, MOMO, OXIGIN, CARMANI, STILAUTO, RONDELL, CMS, SPEEDLINE, TENZO R, DOTZ, DRAG, AEZ, ROTA, ENZO, DEZENT... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Wed, 21 May 2003 Skąd: Wuwua ![]() |
Nie przejmoj sie tym syczeniem To zupelnie normalne
Musisz szukac przyczyn awarii gdzie indziej -------------------- D-Squad Member
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Grójec, Piaseczno, Warszawa ![]() |
u mnie syczy jak poziom wachy w zbiorniku spada do rezerwy. to chyba zupelnie normalne.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 19 October 2002 Skąd: warszawa ![]() |
no to okee... pompa skonczyla sie prawdopodobnie dlatego, ze moja Grill jezdzila autkiem na rezerwie i w ciagu trzech dni trzy razy skonczylo Jej sie paliwo a nie domysliwszy sie tego heblowala rozrusznikiem starajac sie odpalic autko... wg. Jej obliczen paliwo powinno byc, nie sadzila ze potrafi sie tak szybko konczyc...
-------------------- c20rsa zyje, warczy, gotowa odgryzc glowe... zainteresowany? auto do sprzedania...
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 October 2002 Skąd: Wawa ![]() |
Wszystko jest w normie. Syczy dlatego, ze robi sie wlasnie podcisnienie wtedy gdy wyjezdzasz waszke do niskiej rezerwy. Z tego powodu tez musiales wymieniac pompe paliwa. Jest ona bardzo czula na zbyt niski poziom paliwa. Aby uniknac nastepnej wymiany radze nie wyjezdzac paliwka do min i tankowac wczesniej.
-------------------- Uki
Fabian 1.2 12V <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.tdiracing.pl"><a href="http://www.tdiracing.pl" target="_blank">http://www.tdiracing.pl</a></a><!-- w --> <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.tdi-tuning.pl"><a href="http://www.tdi-tuning.pl" target="_blank">http://www.tdi-tuning.pl</a></a><!-- w --> "... to nie jest to Lupo na które czekamy..." Lol |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
WoW mi syczal przy odkrecaniu korka nawet jak bylo duzo wachy w baku a pozniej sie okazalo ze nawalil zawor napowietrzajacy zbiornik i w efekcie zbiornik zassalo do srodka, reszte juz znasz
-------------------- 2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI następnym razem testuję Vivaro 1.9 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Lodz ![]() |
mi zawsze syczy, zawsze jeżdze na rezerwie i nic sie nie dzieje
-------------------- 1597 cc MIVEC POWERED Cyborg RS
_http://picasaweb.google.com/summitsvift |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 April 2003 Skąd: wawa ![]() |
Mi nie syczał w ogóle, dopiero jak zatankowałem do pełna okazało się, że jest dziura w przewodzie doprowadzającym paliwo i mam teraz samochód na powietrze
-------------------- Bemowo IX 2005 --> ET 17.108 i jakimś cudem 7 miejsce w mini
.:: http://www.fiatpunto.org ::. IKP Racing TEAM |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 19 October 2002 Skąd: warszawa ![]() |
CYTAT("REN":3epvocmx) WoW mi syczal przy odkrecaniu korka nawet jak bylo duzo wachy w baku a pozniej sie okazalo ze nawalil zawor napowietrzajacy zbiornik i w efekcie zbiornik zassalo do srodka, reszte juz znasz
i wez badz madry teraz... pamietam dokladnie akcje z Twoim zbiornikiem... -------------------- c20rsa zyje, warczy, gotowa odgryzc glowe... zainteresowany? auto do sprzedania...
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
u mnie syczy zawsze. zalewam zawsze pod korek i wyjeżdżam do okolo 60km rezerwy. Wystarczy ze ubedzie 3-4 litry i juz syczy jak dzikie.
W civicu nawet jest patent ze jek ma slaba pompe i malo benzyny to trzeba "wyrownac cisnienia" tzn z odkrecic wlew na chwile i zrobic psssssss.Wtedy pompie jest latwiej. -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
wombat mialem dokladnie tak samo jak Ty i sie okazalo, jak juz napisalem wyzej, ze nie dzialalo napowietrzanie zbiornika i sie "zasysal"
-------------------- 2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI następnym razem testuję Vivaro 1.9 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
ale on MA sie zasysać.
Jakby nie działało napowietrzanie to bys nie mógł nalac benzyny, pistolet by ci odbijal co pół sekundy. Moja tak syczy już 11 lat jeszcze se posyczy -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
a mi zaczelo syczec i dwa dni pozniej zbiornik paliwa do wymiany :/ teraz nie syczy
-------------------- 2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI następnym razem testuję Vivaro 1.9 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 November 2002 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
REN i co sie dzialo jak miales to napowietrzanie zwalone
Bo moj corras o wiele lepiej jezdzi na pelnym baku niz na pustym -------------------- www.CENTRUM-FELGI.pl
Felusie: ATS, EXCLUSIVE LINE, MAK, ALUTEC, TSW, TSR, AUTEC, BORBET, CW, PRO LINE, RIAL, RONAL, BROCK, RcDESIGN, ANZIO, KAHN DESIGN, BREYTON, ANTERA, MOMO, OXIGIN, CARMANI, STILAUTO, RONDELL, CMS, SPEEDLINE, TENZO R, DOTZ, DRAG, AEZ, ROTA, ENZO, DEZENT... |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
u mnie bylo tak, ze nie dalo sie otworzyc baku po 5min pracy silnka, korek sie tak zasysal ze nie dawalo sie go ruszyc, trzeba bylo podwazyc, jak sie odessalo to bylo przez chwile dobrze, lecz zaraz pozniej samochod zaczynal sie dlawic, czasami silnik zdychal, i tak sobie jezdzilem az zbiornik nie zassal sie do srodka i pompa nie miala dostepu do wachy ... 1 stycznia 2003, godzina 21:30, szere pole 35km od wawy, zimno jak cholera (dzien wczesniej w nocy bylo prawie -30), brak ogrzewania (wysiadlo juz z godzine wczesniej) i czekamy na lawete ... nieprzyjemna historia ...
-------------------- 2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI następnym razem testuję Vivaro 1.9 |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 November 2002 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
A tak male O/T!
Ren juz mnie kojazysz -------------------- www.CENTRUM-FELGI.pl
Felusie: ATS, EXCLUSIVE LINE, MAK, ALUTEC, TSW, TSR, AUTEC, BORBET, CW, PRO LINE, RIAL, RONAL, BROCK, RcDESIGN, ANZIO, KAHN DESIGN, BREYTON, ANTERA, MOMO, OXIGIN, CARMANI, STILAUTO, RONDELL, CMS, SPEEDLINE, TENZO R, DOTZ, DRAG, AEZ, ROTA, ENZO, DEZENT... |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Fri, 30 May 2003 Skąd: Dolny Śląsk ![]() |
CYTAT("REN":91e7j883) u mnie bylo tak, ze nie dalo sie otworzyc baku po 5min pracy silnka, korek sie tak zasysal ze nie dawalo sie go ruszyc, trzeba bylo podwazyc, jak sie odessalo to bylo przez chwile dobrze, lecz zaraz pozniej samochod zaczynal sie dlawic, czasami silnik zdychal, i tak sobie jezdzilem az zbiornik nie zassal sie do srodka i pompa nie miala dostepu do wachy ... 1 stycznia 2003, godzina 21:30, szere pole 35km od wawy, zimno jak cholera (dzien wczesniej w nocy bylo prawie -30), brak ogrzewania (wysiadlo juz z godzine wczesniej) i czekamy na lawete ... nieprzyjemna historia ...
Według mnie przy sprawnym układzie odpowietrzania zbiornika jeśli odkręcimy korek wlewu, to nie powinno być żadnych syków. W starszych samochodach system odpowietrzania składał się z dwóch przewodów igelitowych. Jeden umożliwiał usunięcie powietrza znajdującego się nad lustrem benzyny podczas tankowania.Drugi pozwalał na napływanie powietrza podczas jego opróżniania, co zapobiegało powstawaniu podciś- nienia i wspomnianego "syku". W nowoczesnych samochodach, odpowie- trzanie zbiornika ze względu na ekologię odbywa się nie przez korek czy wlew ale przez zawór elektromagnetyczny sterowany przez sterownik, które kierują pary paliwa do kolektora dolotowego. I chyba tam leży przyczyna owych syków , które gdy są niewielkie mogą pewnie trwać i lata, ale większe usterki wpływają na pewno negatywnie na pompę paliwa bo ma przecież trudniejsze warunki pracy. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
CYTAT("JUREK 540":3a26svl9) Według mnie przy sprawnym układzie odpowietrzania zbiornika jeśli
odkręcimy korek wlewu, to nie powinno być żadnych syków. U mnie od nowości był syk, ale tylko jeśli jechałem z butem W PODŁODZE, a od razu potem tankowałem. Może po prostu układ "dopowietrzania" nie zdążył wyrównać ciśnienia przy dużym wirze w baku. -------------------- 318is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 14:40 |