Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Czy zakładać większy intercooler ?
Menio24
post Wed, 17 May 2006 - 22:00
Post #1


Rookie
Dołączył: Wed, 17 May 2006
Skąd: Nowy Sącz





Witam wszystkich

Mam pytanko - zastanawiam sie czy zakladac wiekszy intercooler do mojego golfa IV GTI - przeróbki na dzień dzisiejszy to - Chip i wydech 2,5 cala !!!! Moc ok 190KM !!!! A moze jak narazie wysatrczy ten oryginalny przy takiej mocy. Jeżeli tak to czy intercoolery z IVECI zdaja egzamin bo slyszalem takie opinie i nie wiem czy moge na nich polegac a wolał by je potwierdzić. Wypadaja stosunkowo taniej do innych intercooler`ow !!! Za porady z góry dzieki !!!! [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 17 May 2006 - 22:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pavel
post Wed, 17 May 2006 - 22:16
Post #2


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





Fabryczny IC ktory masz schowany w prawym nadkolu to w/g mnie bardzo kiepskie rozwiazanie- tu kazdy FMIC bedzie duzo lepszym rozwiazaniem. Mocy pewnie juz nie przybedzie (190KM to raczej gorna granica przy K03) ale momentu powinno troche przybyc a takze powinno byc go wiecej przy nizszych obrotach.

Generalnie: zakladac wiekszy intercooler pod warunkiem, ze bedzie to fmic


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Menio24
post Wed, 17 May 2006 - 23:07
Post #3


Rookie
Dołączył: Wed, 17 May 2006
Skąd: Nowy Sącz





Dzieki pawel za odpowiedz na moje pytanie. Po szczegółach ktore w niej zawarłeś widze ze znasz sie na rzeczy i podchodze do niej z dużym szacunkiem. A wiesz może cos na temat intercooler`ow IVECO - czy mozna by bylo zamontowac jeden z nich czy szukac czegoś lepszego ?
No i namiary na podkarpaciu mile widziane
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Wed, 17 May 2006 - 23:24
Post #4


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





Niestety co do intercooler'ow z Iveco to nie bede pomocny bo zadnego nigdy nie trzymalem w reku. Upychalem w moim audi tt (1.8Tk03) dwa intercooler'y z mercedesow slk i c-klasy cdi (centralnie jeden nad drugim w kratkach tetetki- i sporo to dało) oraz w mojej rajdowce (1.8Tk04 z avatara) upchnąlem fmic z LT/Sprintera i na tym moje doswiadczenia z IC sie konczą. w golfie4 masz napewno wiecej miejsca niz w tt ale zapewne mniej niz w golfie2 (jezeli nie masz klimy to w tej materii masz spory handicap)


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Wed, 17 May 2006 - 23:35
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Od czego jest skrot FMIC ? IC od iveco powinien Ci spasowac , a jak nie to szukaj z dowolnego dostawczaka 2.5-3 tdi (fiat,mercedes,itp) , w poblizu masz http://www.viga.of.pl


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Wed, 17 May 2006 - 23:43
Post #6


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





od "front montage...." ??


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 17 May 2006 - 23:49
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





front mounted intercooler


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Wed, 17 May 2006 - 23:53
Post #8


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





to ja sie podczepie z pytaniem pod ten watek... znajomemu rozszcelnil sie IC (czipowany 2.0TDCI) wymiana poszla na gwarancji wiec luzik tylko ze gosc ktory mu czipowal powiedzial ze to moze byc przez wieksze cisnienie powietrza w ukladzie i ten tez moze pasc
mial racje czy po prostu kiespki sie trafil???
a jezeli mial to czy montarz wiekszego pojemnosciowo IC pomoze???


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 17 May 2006 - 23:55
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Wątpie, aby seryjny IC był tak szajsowy, zeby nie wytrzymał lekko podniesionego cisnienia na seryjnej turbinie. Bo na duże ciśnienia tam raczej liczyc nie mozna


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Wed, 17 May 2006 - 23:58
Post #10


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





z pamiecia u mnie kiepsko ale cos kojaze ze tam dosc duze cisnienie bylo


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Wed, 17 May 2006 - 23:58
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Hmm skoro juz o cisnieniu , jesli seryjne jest powiedzmy 0.7 bara a zwiekszymy do 1.2 to nie bedzie problemow z IC ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klonek78
post Thu, 18 May 2006 - 00:03
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Mon, 01 August 2005
Skąd: Elbląg





CYTAT("DeviLL":170f0mej)
Hmm skoro juz o cisnieniu , jesli seryjne jest powiedzmy 0.7 bara a zwiekszymy do 1.2 to nie bedzie problemow z IC ?


Ktoś już tu pisał na forum o plastikowo-aluminiowych IC że przy wyższych ciśnieniach blisko 1,5bar się rozszczelniają.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 18 May 2006 - 00:04
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





To wszystko zalezy jaki IC. Wrózenie z fusów...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Menio24
post Thu, 18 May 2006 - 00:04
Post #14


Rookie
Dołączył: Wed, 17 May 2006
Skąd: Nowy Sącz





Ja u wigi robilem juz wydech (jak najbardziej polecam) wszystko ok - ale wiga powiedzialmi zebym rzucil temat na streetracing.pl (pdobno ludzie sie tu znaja ) i wtedy moze bedziemy wiedziec wiecej jaki i czy jest sens. Tak jak pisaliscie moze sprobuje uzyc intercooler od mercedesa albo fiata. Ale reasumujac - w moim przypadku jest jak bardzeiej sens w montarzu wiekszego FMIC ? Jak TAK to biore sie do poszukiwan intercooler`a i do dzieła
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Thu, 18 May 2006 - 00:07
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





CYTAT("Menio24":wvfrlnxf)
Ja u wigi robilem juz wydech (jak najbardziej polecam) wszystko ok - ale wiga powiedzialmi zebym rzucil temat na streetracing.pl (pdobno ludzie sie tu znaja ) i wtedy moze bedziemy wiedziec wiecej jaki i czy jest sens. Tak jak pisaliscie moze sprobuje uzyc intercooler od mercedesa albo fiata. Ale reasumujac - w moim przypadku jest jak bardzeiej sens w montarzu wiekszego FMIC ? Jak TAK to biore sie do poszukiwan intercooler`a i do dzieła


Jest sens , najlepiej z koncowkami metalowymi (nie plastik). Ja obadam u siebie czy przy 1-1.2 bara IC popusci czy nie (bo mam konce plastykowe niestety)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Thu, 18 May 2006 - 00:09
Post #16


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=104199798
taki IC jest w samochodzie znajomka... wlasnie z plastikowymi koncowkami...
czyli plastik tutaj jest przyczyna??


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Menio24
post Thu, 18 May 2006 - 00:16
Post #17


Rookie
Dołączył: Wed, 17 May 2006
Skąd: Nowy Sącz





Devill - viga u siebi robi z koncowkami metalowy, wiec by wszystko gralo tylko musze intercooler znaleźć i do dziela. Poszukam czegos tak jak pisaliscie i moze cos do konca tygodnia znajde. Mam jeszcze pare pytan ale to moze jutro rzuce jakis nowy temat bo dzisiaj byl moj debiut - pierwszy temat !!!! Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Thu, 18 May 2006 - 00:24
Post #18


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT("Ictus":3v24vm5d)
z pamiecia u mnie kiepsko ale cos kojaze ze tam dosc duze cisnienie bylo


Jezeli guma wytrzymuje cisnienie 3-4 bar to aluminiowy IC (nawet jezeli boczki ma plastikowe) musi wytrzymac 1,5 a nawet 2,0 bara cisnienia powietrza


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Menio24
post Thu, 18 May 2006 - 00:27
Post #19


Rookie
Dołączył: Wed, 17 May 2006
Skąd: Nowy Sącz





I z tym co pisze pavel bym sie jak najbardziej zgodził !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paweł ~~
post Thu, 18 May 2006 - 08:00
Post #20


Super User
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: miasto e30 teraz e36





a jakie ty masz oznaczenie silnika


--------------------
178/389 ah te seaty by MT
po to człowiek stworzył komin żeby leciał dym...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 14:02