Czy zakładać większy intercooler ? |
Czy zakładać większy intercooler ? |
Wed, 17 May 2006 - 22:00
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 May 2006 Skąd: Nowy Sącz |
Witam wszystkich
Mam pytanko - zastanawiam sie czy zakladac wiekszy intercooler do mojego golfa IV GTI - przeróbki na dzień dzisiejszy to - Chip i wydech 2,5 cala !!!! Moc ok 190KM !!!! A moze jak narazie wysatrczy ten oryginalny przy takiej mocy. Jeżeli tak to czy intercoolery z IVECI zdaja egzamin bo slyszalem takie opinie i nie wiem czy moge na nich polegac a wolał by je potwierdzić. Wypadaja stosunkowo taniej do innych intercooler`ow !!! Za porady z góry dzieki !!!! [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 17 May 2006 - 22:00
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 17 May 2006 - 22:16
Post
#2
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz |
Fabryczny IC ktory masz schowany w prawym nadkolu to w/g mnie bardzo kiepskie rozwiazanie- tu kazdy FMIC bedzie duzo lepszym rozwiazaniem. Mocy pewnie juz nie przybedzie (190KM to raczej gorna granica przy K03) ale momentu powinno troche przybyc a takze powinno byc go wiecej przy nizszych obrotach.
Generalnie: zakladac wiekszy intercooler pod warunkiem, ze bedzie to fmic -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
Wed, 17 May 2006 - 23:07
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 May 2006 Skąd: Nowy Sącz |
Dzieki pawel za odpowiedz na moje pytanie. Po szczegółach ktore w niej zawarłeś widze ze znasz sie na rzeczy i podchodze do niej z dużym szacunkiem. A wiesz może cos na temat intercooler`ow IVECO - czy mozna by bylo zamontowac jeden z nich czy szukac czegoś lepszego ?
No i namiary na podkarpaciu mile widziane |
|
|
Wed, 17 May 2006 - 23:24
Post
#4
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz |
Niestety co do intercooler'ow z Iveco to nie bede pomocny bo zadnego nigdy nie trzymalem w reku. Upychalem w moim audi tt (1.8Tk03) dwa intercooler'y z mercedesow slk i c-klasy cdi (centralnie jeden nad drugim w kratkach tetetki- i sporo to dało) oraz w mojej rajdowce (1.8Tk04 z avatara) upchnąlem fmic z LT/Sprintera i na tym moje doswiadczenia z IC sie konczą. w golfie4 masz napewno wiecej miejsca niz w tt ale zapewne mniej niz w golfie2 (jezeli nie masz klimy to w tej materii masz spory handicap)
-------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
Wed, 17 May 2006 - 23:35
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow |
Od czego jest skrot FMIC ? IC od iveco powinien Ci spasowac , a jak nie to szukaj z dowolnego dostawczaka 2.5-3 tdi (fiat,mercedes,itp) , w poblizu masz http://www.viga.of.pl
-------------------- |
|
|
Wed, 17 May 2006 - 23:43
Post
#6
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz |
od "front montage...." ??
-------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
Wed, 17 May 2006 - 23:49
Post
#7
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
front mounted intercooler
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wed, 17 May 2006 - 23:53
Post
#8
|
|
FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn |
to ja sie podczepie z pytaniem pod ten watek... znajomemu rozszcelnil sie IC (czipowany 2.0TDCI) wymiana poszla na gwarancji wiec luzik tylko ze gosc ktory mu czipowal powiedzial ze to moze byc przez wieksze cisnienie powietrza w ukladzie i ten tez moze pasc
mial racje czy po prostu kiespki sie trafil??? a jezeli mial to czy montarz wiekszego pojemnosciowo IC pomoze??? -------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
Wed, 17 May 2006 - 23:55
Post
#9
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Wątpie, aby seryjny IC był tak szajsowy, zeby nie wytrzymał lekko podniesionego cisnienia na seryjnej turbinie. Bo na duże ciśnienia tam raczej liczyc nie mozna
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wed, 17 May 2006 - 23:58
Post
#10
|
|
FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn |
z pamiecia u mnie kiepsko ale cos kojaze ze tam dosc duze cisnienie bylo
-------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
Wed, 17 May 2006 - 23:58
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow |
Hmm skoro juz o cisnieniu , jesli seryjne jest powiedzmy 0.7 bara a zwiekszymy do 1.2 to nie bedzie problemow z IC ?
-------------------- |
|
|
Thu, 18 May 2006 - 00:03
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 01 August 2005 Skąd: Elbląg |
CYTAT("DeviLL":170f0mej) Hmm skoro juz o cisnieniu , jesli seryjne jest powiedzmy 0.7 bara a zwiekszymy do 1.2 to nie bedzie problemow z IC ?
Ktoś już tu pisał na forum o plastikowo-aluminiowych IC że przy wyższych ciśnieniach blisko 1,5bar się rozszczelniają. |
|
|
Thu, 18 May 2006 - 00:04
Post
#13
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
To wszystko zalezy jaki IC. Wrózenie z fusów...
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Thu, 18 May 2006 - 00:04
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 May 2006 Skąd: Nowy Sącz |
Ja u wigi robilem juz wydech (jak najbardziej polecam) wszystko ok - ale wiga powiedzialmi zebym rzucil temat na streetracing.pl (pdobno ludzie sie tu znaja ) i wtedy moze bedziemy wiedziec wiecej jaki i czy jest sens. Tak jak pisaliscie moze sprobuje uzyc intercooler od mercedesa albo fiata. Ale reasumujac - w moim przypadku jest jak bardzeiej sens w montarzu wiekszego FMIC ? Jak TAK to biore sie do poszukiwan intercooler`a i do dzieła
|
|
|
Thu, 18 May 2006 - 00:07
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow |
CYTAT("Menio24":wvfrlnxf) Ja u wigi robilem juz wydech (jak najbardziej polecam) wszystko ok - ale wiga powiedzialmi zebym rzucil temat na streetracing.pl (pdobno ludzie sie tu znaja ) i wtedy moze bedziemy wiedziec wiecej jaki i czy jest sens. Tak jak pisaliscie moze sprobuje uzyc intercooler od mercedesa albo fiata. Ale reasumujac - w moim przypadku jest jak bardzeiej sens w montarzu wiekszego FMIC ? Jak TAK to biore sie do poszukiwan intercooler`a i do dzieła
Jest sens , najlepiej z koncowkami metalowymi (nie plastik). Ja obadam u siebie czy przy 1-1.2 bara IC popusci czy nie (bo mam konce plastykowe niestety) -------------------- |
|
|
Thu, 18 May 2006 - 00:09
Post
#16
|
|
FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn |
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=104199798
taki IC jest w samochodzie znajomka... wlasnie z plastikowymi koncowkami... czyli plastik tutaj jest przyczyna?? -------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
Thu, 18 May 2006 - 00:16
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 May 2006 Skąd: Nowy Sącz |
Devill - viga u siebi robi z koncowkami metalowy, wiec by wszystko gralo tylko musze intercooler znaleźć i do dziela. Poszukam czegos tak jak pisaliscie i moze cos do konca tygodnia znajde. Mam jeszcze pare pytan ale to moze jutro rzuce jakis nowy temat bo dzisiaj byl moj debiut - pierwszy temat !!!! Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi
|
|
|
Thu, 18 May 2006 - 00:24
Post
#18
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz |
CYTAT("Ictus":3v24vm5d) z pamiecia u mnie kiepsko ale cos kojaze ze tam dosc duze cisnienie bylo
Jezeli guma wytrzymuje cisnienie 3-4 bar to aluminiowy IC (nawet jezeli boczki ma plastikowe) musi wytrzymac 1,5 a nawet 2,0 bara cisnienia powietrza -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
Thu, 18 May 2006 - 00:27
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 May 2006 Skąd: Nowy Sącz |
I z tym co pisze pavel bym sie jak najbardziej zgodził !!!
|
|
|
Thu, 18 May 2006 - 08:00
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: miasto e30 teraz e36 |
a jakie ty masz oznaczenie silnika
-------------------- 178/389 ah te seaty by MT
po to człowiek stworzył komin żeby leciał dym... |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 14:02 |