Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> 2.0 TDI 140KM - Jaki jest potencjał tego silnika ?
dzik
post Thu, 04 May 2006 - 21:02
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("///BMWAndDriver":3edmt2p6)
Chodzi mi o elastyczność, a nie o sprint spod świateł czy wyścigi na 1/4 mili. W normalnym użytkowaniu dla mnie ważniejsza jest elastycznosć,
na którą wpływ ma właśnie moment ( Oczywiście jedno z drugim /moc i moment/ jest powiązane ).


to nie walcz o wartosc max a o ladny jego przebieg.


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 04 May 2006 - 21:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
paweł ~~
post Thu, 04 May 2006 - 21:57
Post #22


Super User
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: miasto e30 teraz e36





moim zdanie lepiej mieć 20 czy 30 Nm mniej ale dostępnych w całym zakresie obrotów niż jakaś wielka wykresowa góra


--------------------
178/389 ah te seaty by MT
po to człowiek stworzył komin żeby leciał dym...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 04 May 2006 - 22:21
Post #23









CYTAT("paweł ~~":b4nh07nx)
moim zdanie lepiej mieć 20 czy 30 Nm mniej ale dostępnych w całym zakresie obrotów niż jakaś wielka wykresowa góra


Tu się zgodzę ........z pewnym małym zastrzeżeniem.

Zależy to głównie od rodzaju samochodu, jego charakteru i oczywiście od stylu jazdy właściciela....

Dzisiejsze silniki TDI daja spore możliwości w "ustawianiu" ich pod konkretnego usera.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vRS
post Thu, 04 May 2006 - 23:00
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Mon, 06 February 2006
Skąd: Warszał





A ja zapytam jeszcze raz bo może to umkęło a temat mnie nurtuje: Czym się zatem różnią suszarki w wersjach 140 i 170KM


--------------------
Michał [vRS]
Manual Devil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Thu, 04 May 2006 - 23:12
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT("vRS":10fd5cu1)
A ja zapytam jeszcze raz bo może to umkęło a temat mnie nurtuje: Czym się zatem różnią suszarki w wersjach 140 i 170KM


Wszystkim.

Sa inaczej ulozone,obrocone o 180stopni- ogolnie nie pasuja.
mowimy oczywiscie o 16V bez DPF(140) i z DPF(170)


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vRS
post Fri, 05 May 2006 - 15:47
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Mon, 06 February 2006
Skąd: Warszał





Dzięki Pat

A jak jest z silnikami DPF: 140KM i 170KM, czy turbo od 170 też nie pasuje do 140?


--------------------
Michał [vRS]
Manual Devil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisiekWAW
post Fri, 05 May 2006 - 15:58
Post #27


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("vRS":1knnr6ln)
Jak ktoś ma lekką nogę to da sobie radę i z 400NM na dole.


jak juz bedziesz mial te 400Nm na dole to wrocimy do tematu bo jezeli Ci sie wydaje, ze jest to łatwe do ogarnięcia to jestes dosc naiwny
tak, miałem 397Nm przy 2000rpm przez chwile


--------------------
DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vRS
post Fri, 05 May 2006 - 16:02
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Mon, 06 February 2006
Skąd: Warszał





CYTAT("MisiekWAW":3gxsk4rg)
jak juz bedziesz mial te 400Nm na dole to wrocimy do tematu bo jezeli Ci sie wydaje, ze jest to łatwe do ogarnięcia to jestes dosc naiwny
tak, miałem 397Nm przy 2000rpm przez chwile

OT:Racja, ale ja nie napisałem że jest to łatwe tylko że są ludzie którzy setupami na 400NM jeżdżą i żyją.
Koniec OT


--------------------
Michał [vRS]
Manual Devil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Fri, 05 May 2006 - 22:10
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Jezeli oba silniki sa z DPF to turbosprezarki da sie zamienic.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pabi
post Sun, 07 May 2006 - 01:35
Post #30


User
Dołączył: Thu, 24 October 2002
Skąd: W-wa / Paprotnia





A jakie oznaczenie ma 2.0 140KM " nie BKD"???
Bo kazdy Seat z jakim sie spotkalem do tej pory (Altea, Toledo, Leon II) mial wlasnie BKD.


--------------------
01.V.2005 - 15,24
01.V.2006 - 15,00
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Fri, 26 May 2006 - 10:34
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT("Pabi":26p77fbj)
A jakie oznaczenie ma 2.0 140KM " nie BKD"???
Bo kazdy Seat z jakim sie spotkalem do tej pory (Altea, Toledo, Leon II) mial wlasnie BKD.


tylko ze zaden nie mial DPF


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 26 May 2006 - 10:43
Post #32









CYTAT("vRS":hds8yr67)
Zatem można kupić np. Skodę Octavię II z dwoma rodzajami silnika 2.0 TDI 140KM? Bo jak rozumiem moc się nie zmienia. Czy też zależy to od daty produkcji samochodu? Czy też od tego że np w Passatach robią BKD a w Skodach 2.0 TDI PD?


Z tego co się dowiedziałem w samej Skodzie... jeżeli jest to samochód pod zamówienie do produkcji to mozna sobie (nieoficjalnie ale można) wybrać jaki ma być to silnik. Tak twierdzą...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jabar
post Fri, 26 May 2006 - 10:51
Post #33


Rookie
Dołączył: Wed, 15 March 2006





A czy mozna to sprawdzic np. po numerze silnika?
Moze dali jakis gifcik?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 26 May 2006 - 10:54
Post #34









O ile się nie mylę na osłonie paska rozrządu jest oznaczenie.

Zamawiasz BKD i taki ma przyjechać. Zamawiasz inny... i też ma być.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
redtom
post Mon, 29 May 2006 - 12:40
Post #35


Rookie
Dołączył: Tue, 11 March 2003
Skąd: stolnica





a wracając do tematu
powiedzcie mi ludzie czy takie mody 170->230...250KM to robią tylko softem? jak to znosi sprzęgło??
ja teraz pucuję swojego passka 1,9 torsena i chcę podjechać pod te 180 KM ale nie wiem czy sprzęgło mi nie zastrajkuje przy 390-400 Nm...
ma swiadomość że mam PDka i to nie ta liga ale może jakieś treści pokrewne się znajdą...


--------------------
torsen rządzi...
Passek 1,9 TDI ze 180 z okładem...380 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Thu, 24 Aug 2006 - 00:28
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





A ktos z tunerow robil juz jakies szybkie 2.0TDI?
Najbardziej mnie interesuje A3 z silnikiem 140KM te z rocznika `03 - `05
Sam czip daje jakies ~180KM, a co dalej?
-Nowe Turbo [kolektor tez pewnie trzeba zmienic?] i skad to turbo? z innego wyzszego modelu czy zupelenie inne?
-Nowe wtryski
-Nowy IC
-Wydech tez potrzebny?

I ile relatywnie to da? Psiagnie sie relatywnie te 220-230KM? Tak aby auto jezdzilo bez zajekniecia 20-30tys km rocznie?

Koszty takich gadzetow do 1.8T wiem ale do 2.0TDI nie wiem nic - duzo drozsze?


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUfi
post Thu, 24 Aug 2006 - 07:54
Post #37


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 26 October 2002
Skąd: WWA





CYTAT("antinet":10mmzibq)
A ktos z tunerow robil juz jakies szybkie 2.0TDI?
Najbardziej mnie interesuje A3 z silnikiem 140KM te z rocznika `03 - `05
Sam czip daje jakies ~180KM, a co dalej?
-Nowe Turbo [kolektor tez pewnie trzeba zmienic?] i skad to turbo? z innego wyzszego modelu czy zupelenie inne?
-Nowe wtryski
-Nowy IC
-Wydech tez potrzebny?

I ile relatywnie to da? Psiagnie sie relatywnie te 220-230KM? Tak aby auto jezdzilo bez zajekniecia 20-30tys km rocznie?

Koszty takich gadzetow do 1.8T wiem ale do 2.0TDI nie wiem nic - duzo drozsze?


-Duzy IC
-Duza turbina

pozatym był jakiś temat o tym silniku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Thu, 24 Aug 2006 - 14:13
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





RUfi: szukalem i znalesc nie moge - masz linka pod reka?


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Thu, 24 Aug 2006 - 15:40
Post #39


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





niestety chyba wyleciało po awarii forum.

ale wygląda to tak:

CYTAT("PATtdi":1io7et2j)
Jest to silnik zupelnie seryjny ze zmianiona turbosprezarka, intercoolerem i wydechem.


[img]
http://www.compsport.pl/net/wykresy/lupo2ltr.jpg[/img]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Thu, 24 Aug 2006 - 16:14
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





darksmile: piekney mod - a koszt jaki mniej wiecej byl?


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 13:00