![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("///BMWAndDriver":3edmt2p6) Chodzi mi o elastyczność, a nie o sprint spod świateł czy wyścigi na 1/4 mili. W normalnym użytkowaniu dla mnie ważniejsza jest elastycznosć,
na którą wpływ ma właśnie moment ( Oczywiście jedno z drugim /moc i moment/ jest powiązane ). to nie walcz o wartosc max a o ladny jego przebieg. -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: miasto e30 teraz e36 ![]() |
moim zdanie lepiej mieć 20 czy 30 Nm mniej ale dostępnych w całym zakresie obrotów niż jakaś wielka wykresowa góra
-------------------- 178/389 ah te seaty by MT
po to człowiek stworzył komin żeby leciał dym... |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#23
|
![]() |
CYTAT("paweł ~~":b4nh07nx) moim zdanie lepiej mieć 20 czy 30 Nm mniej ale dostępnych w całym zakresie obrotów niż jakaś wielka wykresowa góra
Tu się zgodzę ........z pewnym małym zastrzeżeniem. Zależy to głównie od rodzaju samochodu, jego charakteru i oczywiście od stylu jazdy właściciela.... Dzisiejsze silniki TDI daja spore możliwości w "ustawianiu" ich pod konkretnego usera. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
A ja zapytam jeszcze raz bo może to umkęło a temat mnie nurtuje: Czym się zatem różnią suszarki w wersjach 140 i 170KM
-------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
CYTAT("vRS":10fd5cu1) A ja zapytam jeszcze raz bo może to umkęło a temat mnie nurtuje: Czym się zatem różnią suszarki w wersjach 140 i 170KM
Wszystkim. Sa inaczej ulozone,obrocone o 180stopni- ogolnie nie pasuja. mowimy oczywiscie o 16V bez DPF(140) i z DPF(170) -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
Dzięki Pat
A jak jest z silnikami DPF: 140KM i 170KM, czy turbo od 170 też nie pasuje do 140? -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("vRS":1knnr6ln) Jak ktoś ma lekką nogę to da sobie radę i z 400NM na dole.
jak juz bedziesz mial te 400Nm na dole to wrocimy do tematu bo jezeli Ci sie wydaje, ze jest to łatwe do ogarnięcia to jestes dosc naiwny tak, miałem 397Nm przy 2000rpm przez chwile -------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
CYTAT("MisiekWAW":3gxsk4rg) jak juz bedziesz mial te 400Nm na dole to wrocimy do tematu bo jezeli Ci sie wydaje, ze jest to łatwe do ogarnięcia to jestes dosc naiwny
tak, miałem 397Nm przy 2000rpm przez chwile OT:Racja, ale ja nie napisałem że jest to łatwe tylko że są ludzie którzy setupami na 400NM jeżdżą i żyją. Koniec OT -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Jezeli oba silniki sa z DPF to turbosprezarki da sie zamienic.
-------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 24 October 2002 Skąd: W-wa / Paprotnia ![]() |
A jakie oznaczenie ma 2.0 140KM " nie BKD"???
Bo kazdy Seat z jakim sie spotkalem do tej pory (Altea, Toledo, Leon II) mial wlasnie BKD. -------------------- 01.V.2005 - 15,24
01.V.2006 - 15,00 |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
CYTAT("Pabi":26p77fbj) A jakie oznaczenie ma 2.0 140KM " nie BKD"???
Bo kazdy Seat z jakim sie spotkalem do tej pory (Altea, Toledo, Leon II) mial wlasnie BKD. tylko ze zaden nie mial DPF -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#32
|
![]() |
CYTAT("vRS":hds8yr67) Zatem można kupić np. Skodę Octavię II z dwoma rodzajami silnika 2.0 TDI 140KM? Bo jak rozumiem moc się nie zmienia. Czy też zależy to od daty produkcji samochodu? Czy też od tego że np w Passatach robią BKD a w Skodach 2.0 TDI PD?
Z tego co się dowiedziałem w samej Skodzie... jeżeli jest to samochód pod zamówienie do produkcji to mozna sobie (nieoficjalnie ale można) wybrać jaki ma być to silnik. Tak twierdzą... |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
A czy mozna to sprawdzic np. po numerze silnika?
Moze dali jakis gifcik? |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#34
|
![]() |
O ile się nie mylę na osłonie paska rozrządu jest oznaczenie.
Zamawiasz BKD i taki ma przyjechać. Zamawiasz inny... i też ma być. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 11 March 2003 Skąd: stolnica ![]() |
a wracając do tematu
powiedzcie mi ludzie czy takie mody 170->230...250KM to robią tylko softem? jak to znosi sprzęgło?? ja teraz pucuję swojego passka 1,9 torsena i chcę podjechać pod te 180 KM ale nie wiem czy sprzęgło mi nie zastrajkuje przy 390-400 Nm... ma swiadomość że mam PDka i to nie ta liga ale może jakieś treści pokrewne się znajdą... -------------------- torsen rządzi...
Passek 1,9 TDI ze 180 z okładem...380 Nm |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
A ktos z tunerow robil juz jakies szybkie 2.0TDI?
Najbardziej mnie interesuje A3 z silnikiem 140KM te z rocznika `03 - `05 Sam czip daje jakies ~180KM, a co dalej? -Nowe Turbo [kolektor tez pewnie trzeba zmienic?] i skad to turbo? z innego wyzszego modelu czy zupelenie inne? -Nowe wtryski -Nowy IC -Wydech tez potrzebny? I ile relatywnie to da? Psiagnie sie relatywnie te 220-230KM? Tak aby auto jezdzilo bez zajekniecia 20-30tys km rocznie? Koszty takich gadzetow do 1.8T wiem ale do 2.0TDI nie wiem nic - duzo drozsze? -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 26 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
CYTAT("antinet":10mmzibq) A ktos z tunerow robil juz jakies szybkie 2.0TDI?
Najbardziej mnie interesuje A3 z silnikiem 140KM te z rocznika `03 - `05 Sam czip daje jakies ~180KM, a co dalej? -Nowe Turbo [kolektor tez pewnie trzeba zmienic?] i skad to turbo? z innego wyzszego modelu czy zupelenie inne? -Nowe wtryski -Nowy IC -Wydech tez potrzebny? I ile relatywnie to da? Psiagnie sie relatywnie te 220-230KM? Tak aby auto jezdzilo bez zajekniecia 20-30tys km rocznie? Koszty takich gadzetow do 1.8T wiem ale do 2.0TDI nie wiem nic - duzo drozsze? -Duzy IC -Duza turbina pozatym był jakiś temat o tym silniku. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
RUfi: szukalem i znalesc nie moge - masz linka pod reka?
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
niestety chyba wyleciało po awarii forum.
ale wygląda to tak: CYTAT("PATtdi":1io7et2j) Jest to silnik zupelnie seryjny ze zmianiona turbosprezarka, intercoolerem i wydechem.
[img] http://www.compsport.pl/net/wykresy/lupo2ltr.jpg[/img] |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
darksmile: piekney mod - a koszt jaki mniej wiecej byl?
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 13:00 |