Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Syrena 105 Lux 2.0 16V (150KM)
dwaku
post Fri, 28 Apr 2006 - 10:15
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Sat, 25 January 2003
Skąd: Muranów





Kozaczek nie ma co. Ja bym jednak poszedł w hardcore. Syrena 350kucy z turbo. Jak starczy hajsu to iść w turbo. Gratuluje projektu.


--------------------
V2 heartbeat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 28 Apr 2006 - 10:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_gucior_*
post Fri, 28 Apr 2006 - 14:45
Post #22









efekt wart tylu lat pracy - wizualnie wyglada mega , ma cos w sobie z old school'owego stylu amerykanskich aut

dalej zakladajac ze bedzie budzet poszedl bym w turbo - auto jedno z orginalniejszych na tym forum i mysle wogole mistrz projekt - szacuneczek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tr4b33r
post Fri, 28 Apr 2006 - 14:53
Post #23


Frequent User
Dołączył: Sat, 23 August 2003
Skąd: Wawa





Hardcore!! Widać, ze wykonane z pasją. Gratulacje. Adela przynajmniej ma wiecej z oryginalu niz osławiona syrena porsche
Ale nie ma to jak dzwiek dweitakta


--------------------
Pozdrawiam, Konrad
the sonic re-creation of the end of the world
www.umt.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 28 Apr 2006 - 15:30
Post #24


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Zawsze można nawiercić tłumik


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kabal
post Fri, 28 Apr 2006 - 15:45
Post #25


User
Dołączył: Wed, 22 December 2004
Skąd: Wrocław





autko warte włożonej pracy, wiem bo widziałem na żywo. Wielkie gratki i respect.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kabul
post Fri, 28 Apr 2006 - 15:52
Post #26


User
Dołączył: Thu, 19 August 2004





fajna sprawa
w wiazownie pod wraszawa robili democara pewnej firmy (nie wiem czy juz skonczyli ale z tego co pamietam to zostala kosmetyka) z silnikiem i zawiasem z polo g40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pieszy
post Fri, 28 Apr 2006 - 15:57
Post #27


Moderator
Dołączył: Wed, 10 November 2004
Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0"





CYTAT("Kabul":3s8pz3cj)
fajna sprawa
w wiazownie pod wraszawa robili democara pewnej firmy (nie wiem czy juz skonczyli ale z tego co pamietam to zostala kosmetyka) z silnikiem i zawiasem z polo g40
Już chyba z rok temu (a może i więcej) miałem telefon od kogoś, kto był zainteresowany kupnem lub zrobieniem takiego auta. Podobno chciał z tego zrobić demo-car sprzętu audio.
Może to ci sami ludzie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kabul
post Fri, 28 Apr 2006 - 18:29
Post #28


User
Dołączył: Thu, 19 August 2004





ta syrena o ktorej ja mowie to bosto z obnizanym dachem i miala byc democarem firmy ats display ktora o ile sie nie myle produkuje jakies standy reklamowe stojaki na cole i takie tam
kupili tez warszawe i duzego fiata w kombi(w fiacie mialbyc 2.0 z audi b4)co z tych planow wyszlo nie wiem
moj kolega tam pracuje to jak go zobacze to zapytam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Spawos
post Fri, 28 Apr 2006 - 20:20
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Wed, 19 February 2003
Skąd: Lublin





Super ale ja bym dal jakis inny kolor taki szary grafitowy cos takiego
powodzenia w dalszym dlubaniu


--------------------
Prawdopodobnie Najszybsze Daewoo w Polsce
2004--> ET 18,3
2005--> ET 17,4
2006--> ET 14,7
2007-->13.xx???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Fri, 28 Apr 2006 - 20:37
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT("Sane":3826a0yk)
no z tym dołem to rzeczywiście dziwne, bo te silniki ciągną ładnie od dołu... a może to tylko subiektywne wrażenie po przesiadce z 8V... bo c20ne ma 170 Nm przy 2600, a c20xe 196 Nm, ale dopiero przy 4600...


a c20xe przy 2600 ma 180nm....

c20xe w calym zakresie powinno lepiej ciagnac od c20ne...


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cichy78
post Sat, 29 Apr 2006 - 07:55
Post #31


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 June 2005
Skąd: dolnyśląsk





CYTAT("Sane":3r6lr7i7)
no z tym dołem to rzeczywiście dziwne, bo te silniki ciągną ładnie od dołu... a może to tylko subiektywne wrażenie po przesiadce z 8V... bo c20ne ma 170 Nm przy 2600, a c20xe 196 Nm, ale dopiero przy 4600...
na pewno tylko subiektywne wrazenie, tym bardziej jak sie przesiadasz z NE na XE, Ne jedzie do 4tys a XE od 4tys tym bardziej jak pieszy ma wydech jakis nie halo to moze jeszcze wyzej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pieszy
post Sat, 29 Apr 2006 - 11:15
Post #32


Moderator
Dołączył: Wed, 10 November 2004
Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0"





Ten wydech to kolektor z XE. Jest ucięty 150mm za sondą lambda i połączony 400mm łącznikiem elastycznym (2') z rurą z nierdzewki (2'). Dalej to już prosta rura z małym zawijasem nad tylną belką i tłumikiem końcowym.

Większa rzeźba jest przy dolocie. Wieczorem powinienem mieć fotki to zobaczycie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Sat, 29 Apr 2006 - 15:34
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





u mnie wyproznienie kata objawilo sie utrata dolu


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andre2000
post Sat, 29 Apr 2006 - 21:08
Post #34


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 September 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT("pieszy":14qnmpww)
Ten wydech to kolektor z XE. Jest ucięty 150mm za sondą lambda i połączony 400mm łącznikiem elastycznym (2') z rurą z nierdzewki (2'). Dalej to już prosta rura z małym zawijasem nad tylną belką i tłumikiem końcowym.

Większa rzeźba jest przy dolocie. Wieczorem powinienem mieć fotki to zobaczycie.


proponuje wstawic maly przelotowy tlumik dodatkowo... a jak jest z glosnoscia???pokazuj te foty zobaczymy co tam ztym dolotem...


--------------------
kiedys vectra 2000 4x4 16v

teraz LEON 2 FR TDi +
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pieszy
post Thu, 04 May 2006 - 00:44
Post #35


Moderator
Dołączył: Wed, 10 November 2004
Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0"





Później niż obiecałem, ale mam fotki
Niestety, trochę za ciemne - na zewnątrz padał deszcz i sesja musiała się odbyć w garażu.

Na początek komora silnika:


I bliżej:


A to jest ten wydumany dolot:


i z innej strony:


Podczas wyjazdu na majowy weekend, zj...ła mi się poduszka pod silnikiem. Nie wiem kiedy znajdę czas na jej wymianę więc i sprawa hamowania pozostaje przełożona. Zdążyłem jedynie zrobić próbę z "przebudową" tego dolotu - wywaliłem wszystko poza kolankiem nad przepustnicą. Przepływka była zaraz za kolankiem. Wydawało mi się, że dół był jeszcze gorszy. Może za dużo oczekuję od tego silnika


Na koniec kilka fotek wnętrza:




[img]http://pieszy.jagodno.pl/Foty/Syrena/2006/Wnetrze5.JPG[/img]
[img]http://pieszy.jagodno.pl/Foty/Syrena/2006/Wnetrze6.JPG[/img]
[img]http://pieszy.jagodno.pl/Foty/Syrena/2006/Wnetrze7.JPG[/img]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Thu, 04 May 2006 - 00:54
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





qrde super jest ta twoja syrenka:)

naprawde wielkie gratki:)


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Starr
post Thu, 04 May 2006 - 01:20
Post #37


User
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Warszawa





Piękna sprawa, naprawde gratuluje włożonego czasu, pasji i końcowego wyniku.
Silnik pięknie się zmieścił, ale ten dolot to na pierwszy rzut oka dziwnie wygląda. Napewno ktoś mądrzejszy tu pomoze i będzie dobrze.
Ja jedynie widze możliwośc pociagnięcia go w strone chłodnicy prawą stroną (tak jak zdjęcie) i przez to dodatkowego wlotu w masce. Może jest sensowniejsze wyjście ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andre2000
post Thu, 04 May 2006 - 09:16
Post #38


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 September 2005
Skąd: Wrocław





jak wydluzysz dolot to bedzie dol lepszy a jak skrocicsz to gora... malo miejsca masz bo przydaloby sie jakos go prosciej poprowadzic bez tych zakretow... a w masce masz jakis wlot na stozek?bo jzu niepamietam jak tam to bylo....


--------------------
kiedys vectra 2000 4x4 16v

teraz LEON 2 FR TDi +
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pieszy
post Thu, 04 May 2006 - 09:37
Post #39


Moderator
Dołączył: Wed, 10 November 2004
Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0"





Wlot powietrza wygląda tak:
viewtopic.php?t=21977&highlight=wlot
(wtedy jeszcze C20NE)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackthenipper
post Thu, 04 May 2006 - 10:02
Post #40


Rookie
Dołączył: Thu, 04 May 2006





Masz może fotki przebudowy ramy do nowego zawieszenia i silnika?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 21:54