Syrena 105 Lux 2.0 16V (150KM) |
Syrena 105 Lux 2.0 16V (150KM) |
Fri, 28 Apr 2006 - 10:15
Post
#21
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 25 January 2003 Skąd: Muranów |
Kozaczek nie ma co. Ja bym jednak poszedł w hardcore. Syrena 350kucy z turbo. Jak starczy hajsu to iść w turbo. Gratuluje projektu.
-------------------- V2 heartbeat
|
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 28 Apr 2006 - 10:15
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
gość_gucior_* |
Fri, 28 Apr 2006 - 14:45
Post
#22
|
|
efekt wart tylu lat pracy - wizualnie wyglada mega , ma cos w sobie z old school'owego stylu amerykanskich aut
dalej zakladajac ze bedzie budzet poszedl bym w turbo - auto jedno z orginalniejszych na tym forum i mysle wogole mistrz projekt - szacuneczek |
|
|
Fri, 28 Apr 2006 - 14:53
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 August 2003 Skąd: Wawa |
Hardcore!! Widać, ze wykonane z pasją. Gratulacje. Adela przynajmniej ma wiecej z oryginalu niz osławiona syrena porsche
Ale nie ma to jak dzwiek dweitakta -------------------- Pozdrawiam, Konrad
the sonic re-creation of the end of the world www.umt.pl |
|
|
Fri, 28 Apr 2006 - 15:30
Post
#24
|
|
test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd |
Zawsze można nawiercić tłumik
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
Fri, 28 Apr 2006 - 15:45
Post
#25
|
|
User Dołączył: Wed, 22 December 2004 Skąd: Wrocław |
autko warte włożonej pracy, wiem bo widziałem na żywo. Wielkie gratki i respect.
|
|
|
Fri, 28 Apr 2006 - 15:52
Post
#26
|
|
User Dołączył: Thu, 19 August 2004 |
fajna sprawa
w wiazownie pod wraszawa robili democara pewnej firmy (nie wiem czy juz skonczyli ale z tego co pamietam to zostala kosmetyka) z silnikiem i zawiasem z polo g40 |
|
|
Fri, 28 Apr 2006 - 15:57
Post
#27
|
|
Moderator Dołączył: Wed, 10 November 2004 Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0" |
CYTAT("Kabul":3s8pz3cj) fajna sprawa Już chyba z rok temu (a może i więcej) miałem telefon od kogoś, kto był zainteresowany kupnem lub zrobieniem takiego auta. Podobno chciał z tego zrobić demo-car sprzętu audio.
w wiazownie pod wraszawa robili democara pewnej firmy (nie wiem czy juz skonczyli ale z tego co pamietam to zostala kosmetyka) z silnikiem i zawiasem z polo g40 Może to ci sami ludzie |
|
|
Fri, 28 Apr 2006 - 18:29
Post
#28
|
|
User Dołączył: Thu, 19 August 2004 |
ta syrena o ktorej ja mowie to bosto z obnizanym dachem i miala byc democarem firmy ats display ktora o ile sie nie myle produkuje jakies standy reklamowe stojaki na cole i takie tam
kupili tez warszawe i duzego fiata w kombi(w fiacie mialbyc 2.0 z audi b4)co z tych planow wyszlo nie wiem moj kolega tam pracuje to jak go zobacze to zapytam |
|
|
Fri, 28 Apr 2006 - 20:20
Post
#29
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 19 February 2003 Skąd: Lublin |
Super ale ja bym dal jakis inny kolor taki szary grafitowy cos takiego
powodzenia w dalszym dlubaniu -------------------- Prawdopodobnie Najszybsze Daewoo w Polsce
2004--> ET 18,3 2005--> ET 17,4 2006--> ET 14,7 2007-->13.xx??? |
|
|
Fri, 28 Apr 2006 - 20:37
Post
#30
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow |
CYTAT("Sane":3826a0yk) no z tym dołem to rzeczywiście dziwne, bo te silniki ciągną ładnie od dołu... a może to tylko subiektywne wrażenie po przesiadce z 8V... bo c20ne ma 170 Nm przy 2600, a c20xe 196 Nm, ale dopiero przy 4600...
a c20xe przy 2600 ma 180nm.... c20xe w calym zakresie powinno lepiej ciagnac od c20ne... -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
Sat, 29 Apr 2006 - 07:55
Post
#31
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 June 2005 Skąd: dolnyśląsk |
CYTAT("Sane":3r6lr7i7) no z tym dołem to rzeczywiście dziwne, bo te silniki ciągną ładnie od dołu... a może to tylko subiektywne wrażenie po przesiadce z 8V... bo c20ne ma 170 Nm przy 2600, a c20xe 196 Nm, ale dopiero przy 4600... na pewno tylko subiektywne wrazenie, tym bardziej jak sie przesiadasz z NE na XE, Ne jedzie do 4tys a XE od 4tys tym bardziej jak pieszy ma wydech jakis nie halo to moze jeszcze wyzej
|
|
|
Sat, 29 Apr 2006 - 11:15
Post
#32
|
|
Moderator Dołączył: Wed, 10 November 2004 Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0" |
Ten wydech to kolektor z XE. Jest ucięty 150mm za sondą lambda i połączony 400mm łącznikiem elastycznym (2') z rurą z nierdzewki (2'). Dalej to już prosta rura z małym zawijasem nad tylną belką i tłumikiem końcowym.
Większa rzeźba jest przy dolocie. Wieczorem powinienem mieć fotki to zobaczycie. |
|
|
Sat, 29 Apr 2006 - 15:34
Post
#33
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda |
u mnie wyproznienie kata objawilo sie utrata dolu
-------------------- 318is
|
|
|
Sat, 29 Apr 2006 - 21:08
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 14 September 2005 Skąd: Wrocław |
CYTAT("pieszy":14qnmpww) Ten wydech to kolektor z XE. Jest ucięty 150mm za sondą lambda i połączony 400mm łącznikiem elastycznym (2') z rurą z nierdzewki (2'). Dalej to już prosta rura z małym zawijasem nad tylną belką i tłumikiem końcowym.
Większa rzeźba jest przy dolocie. Wieczorem powinienem mieć fotki to zobaczycie. proponuje wstawic maly przelotowy tlumik dodatkowo... a jak jest z glosnoscia???pokazuj te foty zobaczymy co tam ztym dolotem... -------------------- kiedys vectra 2000 4x4 16v
teraz LEON 2 FR TDi + |
|
|
Thu, 04 May 2006 - 00:44
Post
#35
|
|
Moderator Dołączył: Wed, 10 November 2004 Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0" |
Później niż obiecałem, ale mam fotki
Niestety, trochę za ciemne - na zewnątrz padał deszcz i sesja musiała się odbyć w garażu. Na początek komora silnika: I bliżej: A to jest ten wydumany dolot: i z innej strony: Podczas wyjazdu na majowy weekend, zj...ła mi się poduszka pod silnikiem. Nie wiem kiedy znajdę czas na jej wymianę więc i sprawa hamowania pozostaje przełożona. Zdążyłem jedynie zrobić próbę z "przebudową" tego dolotu - wywaliłem wszystko poza kolankiem nad przepustnicą. Przepływka była zaraz za kolankiem. Wydawało mi się, że dół był jeszcze gorszy. Może za dużo oczekuję od tego silnika Na koniec kilka fotek wnętrza: [img]http://pieszy.jagodno.pl/Foty/Syrena/2006/Wnetrze5.JPG[/img] [img]http://pieszy.jagodno.pl/Foty/Syrena/2006/Wnetrze6.JPG[/img] [img]http://pieszy.jagodno.pl/Foty/Syrena/2006/Wnetrze7.JPG[/img] |
|
|
Thu, 04 May 2006 - 00:54
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin |
qrde super jest ta twoja syrenka:)
naprawde wielkie gratki:) -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
Thu, 04 May 2006 - 01:20
Post
#37
|
|
User Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Warszawa |
Piękna sprawa, naprawde gratuluje włożonego czasu, pasji i końcowego wyniku.
Silnik pięknie się zmieścił, ale ten dolot to na pierwszy rzut oka dziwnie wygląda. Napewno ktoś mądrzejszy tu pomoze i będzie dobrze. Ja jedynie widze możliwośc pociagnięcia go w strone chłodnicy prawą stroną (tak jak zdjęcie) i przez to dodatkowego wlotu w masce. Może jest sensowniejsze wyjście ... |
|
|
Thu, 04 May 2006 - 09:16
Post
#38
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 14 September 2005 Skąd: Wrocław |
jak wydluzysz dolot to bedzie dol lepszy a jak skrocicsz to gora... malo miejsca masz bo przydaloby sie jakos go prosciej poprowadzic bez tych zakretow... a w masce masz jakis wlot na stozek?bo jzu niepamietam jak tam to bylo....
-------------------- kiedys vectra 2000 4x4 16v
teraz LEON 2 FR TDi + |
|
|
Thu, 04 May 2006 - 09:37
Post
#39
|
|
Moderator Dołączył: Wed, 10 November 2004 Skąd: N51 20' 11.8" ______E16 38' 1.0" |
|
|
|
Thu, 04 May 2006 - 10:02
Post
#40
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 04 May 2006 |
Masz może fotki przebudowy ramy do nowego zawieszenia i silnika?
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 21:54 |