Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> sruby plywajace - pyanie
smokey
post Sat, 15 Apr 2006 - 16:25
Post #1


User
Dołączył: Sun, 20 February 2005
Skąd: 3city





Witam,
Chce zastosowac sruby plywajace aby zmienic rozstaw z 5x114,3 (felga) na 5x112(piasta)
Czy ktos ma doswiadczenia z tego rodzaju "obejsciem"?
Czy to nie jest w jakikolwiek sposob niebezpieczne?
No i pozostaje kwestia zabezpiczenia tak zalozonych felg. Nie moge nigdzie znalezc zabezpieczen rowniez ze sruba plywajaca.
Czy takowe zabezpieczenia istenija na rynku czy trzeba po prostu zrobic przerobke na wlasna reke?

z gory dziekuje za wszystki pomocne odpowiedzi
pozdrawiam i Wesolych Swiat!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 15 Apr 2006 - 16:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
trzepol
post Sat, 15 Apr 2006 - 19:39
Post #2


User
Dołączył: Mon, 07 July 2003
Skąd: Ruda Śl.





Mam u siebie sruby plywajace zmieniajace rozstaw z 4x100 na 4x98 obecnie mam po 2 takie sruby na kolo i dwie zwykle zabezpieczajace.Wszystko jak najbardziej jest w porzadku. Co prawda slyszlaem ze sa plywajace sruby zabezpieczajace ale nie stosowalem ich. Sruby plywajace sa bezpieczne bo firma OZ to wymyslila bo np nie robia do fiata felg tlyko 4x100 i dodaja plywajace wiec nie ma czym sie martwic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hotsauce
post Sat, 15 Apr 2006 - 22:40
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 June 2004





CYTAT("trzepol":p22c0378)
Sruby plywajace sa bezpieczne bo firma OZ to wymyslila bo np nie robia do fiata felg tlyko 4x100 i dodaja plywajace wiec nie ma czym sie martwic.




Tak ale powinno byc 4 sztuki na kolo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trzepol
post Sun, 16 Apr 2006 - 14:26
Post #4


User
Dołączył: Mon, 07 July 2003
Skąd: Ruda Śl.





Powinno ale znam osoby ktore jezdza bezn ich juz latami maja auta mocniejsze od mojego kola wielkosci 9x16 i jest ok.Poza tym otwory w feldze nie sa tez az tak dokladnie robione i zawsze sa luzy szczegolnie jak juz pojezdzily swoje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 16 Apr 2006 - 16:39
Post #5


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT("trzepol":5tu0a8wd)
firma OZ to wymyslila bo np nie robia do fiata felg tlyko 4x100 i dodaja plywajace

a to bardzo ciekawe co piszesz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
smokey
post Sun, 16 Apr 2006 - 19:32
Post #6


User
Dołączył: Sun, 20 February 2005
Skąd: 3city





ja rowniez slyszalem ze OZ robi taki "myk" ze daje felgi z wiekszym rozmiarem rozstawu srub i niewluje roznice srubami plywajacymi, jednak mam opory aby takie sruby zalozyc - dlatego moje pytanie:warto stosowac czy takie rozwiazanie mam sobie odpuscic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Sun, 16 Apr 2006 - 19:43
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





Ja bym się pokusił o wyważenie całego koła na samochodzie.
2 śruby zwykłe i 2 pływające - i nie ma bicia? niewiarygodne.


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
smokey
post Sun, 16 Apr 2006 - 19:48
Post #8


User
Dołączył: Sun, 20 February 2005
Skąd: 3city





nie mysle w ogole nad propozycja 2 srub plywajacych + 2 zwyklych/zabezpieczajacych.
Zdaje sobie sprawe ze jesli juz stosowac, to zakladac sruby plywajace na wszystkie otwory
(tak, aby rowno rozlozyc roznice w rozmiarze srub miedzy rozmiarem piasty) ale wciaz sie zastanawiam czy jest sens takiej rzezby, czy sobie czasem nie odpuscic i poszukac felg w oryginalnym rozmiarze...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 16 Apr 2006 - 20:26
Post #9


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





nie wiem.. ja bym nigdy czegos takiego nie zalozyl tak samo jak dystansow zmieniajacych ilosc srub...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
smokey
post Sun, 16 Apr 2006 - 21:12
Post #10


User
Dołączył: Sun, 20 February 2005
Skąd: 3city





do tej pory tez mi sie wydawalo ze nigdy bym czegos takiego nie zalozyl...jednak felgi sa naprawde zajebiste, wiec stad moje pytanie, rzezbic srubami plywjacymi czy nie...

pozdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 16 Apr 2006 - 21:40
Post #11


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





pokaz, ocenimy, czy warto ryzykowac
Go to the top of the page
 
+Quote Post
smokey
post Sun, 16 Apr 2006 - 21:47
Post #12


User
Dołączył: Sun, 20 February 2005
Skąd: 3city





http://img101.imageshack.us/my.php?imag ... 0105ec.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 16 Apr 2006 - 22:27
Post #13


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





nie wiem ile kosztuja sruby plywajace, ale na 5-otworowe felgi bedziesz musial ich strasznie duzo kupic, takze nie wiem czy to sie oplaca
Go to the top of the page
 
+Quote Post
smokey
post Sun, 16 Apr 2006 - 22:32
Post #14


User
Dołączył: Sun, 20 February 2005
Skąd: 3city





nie wazne czy sie oplaca wazne czy bedzie to mozliwe do zastosowania i przede wszystkim czy to bezpieczne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coube
post Sun, 16 Apr 2006 - 22:33
Post #15


Flashmaster
Dołączył: Sun, 08 June 2003
Skąd: Katowice





ja mysle, ze sie nie oplaca i nie ma z czym walczyc


--------------------
Opel Z-series Counsellor
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cichyg60
post Sun, 16 Apr 2006 - 23:09
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Wed, 29 October 2003
Skąd: Warszawa / cultstyle.pl





spokojnie mozesz zakladac te ZW1 na srubach pływajacych i bedzie dobrze ... tak samo dystanse zmieniajace rozstaw srub , jesli zrobione z głową to nie widze przeciwskazan.

Opłacac sie napewno oplaca bo dobrze wiadomo jaki jest koszt zakupu nowych RH ZW1 w odpowiednim rozstawie


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oscar_sc
post Sun, 16 Apr 2006 - 23:55
Post #17


User
Dołączył: Mon, 17 January 2005
Skąd: Miasto świętej wierzy :)





ja mam usiebie zastosowane sruby plywajace 10,9 i mysle ze wszystko jest dobrze


--------------------
ale to niewazne:)
..::www.centomania.pl::..
powered by Szary Garaż
Go to the top of the page
 
+Quote Post
West
post Mon, 17 Apr 2006 - 15:07
Post #18


User
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Poznań/Zurych





Sam chcialem zalozyc do ojca auta felgi 17-calowe na lato i pojechalem do Novaxu, aby dowiedziec sie w sprawie oponek i przypasowania felg do piasty.
Koles z ww. firmy stwierdzil, ze wszystko ladnie, pieknie, ale niestety sruby plywajace nie spelniaja swojego zadania w momencie, gdy piasta i docelowa felga maja 5 otworow. Dziala to jedynie przy felgach/piastach 4-otworowych, wtedy srubki elegancko "rozplyna sie" mocujac elementy.
Felgi sprzedalem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trzepol
post Mon, 17 Apr 2006 - 15:59
Post #19


User
Dołączył: Mon, 07 July 2003
Skąd: Ruda Śl.





CYTAT("Marlon":1wr0nfj8)
Ja bym się pokusił o wyważenie całego koła na samochodzie.
2 śruby zwykłe i 2 pływające - i nie ma bicia? niewiarygodne.


Nie ma bicia zadnego.To tylko 2mm na przekatnej a zapewne fele ie sa nawet tak dokladnie zrobione.Ja mam po przekatnej plywajaca i zabezpieczajaca wiec 1mm roznicy i bez problemu sie jezdzi i nie tlyko ja tak jezdze.

Added after 1 minutes:

CYTAT("!markos":1wr0nfj8)
CYTAT("trzepol":1wr0nfj8)
firma OZ to wymyslila bo np nie robia do fiata felg tlyko 4x100 i dodaja plywajace

a to bardzo ciekawe co piszesz


A czemu ? Kumpel kupowal OZ do punta i dostal od razu plywajace bo nie ma ponoc 4x98, tak samo ja mialem ze swoimi Exclusive linem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
smokey
post Mon, 17 Apr 2006 - 18:53
Post #20


User
Dołączył: Sun, 20 February 2005
Skąd: 3city





no to jak to jest w przypadku gdy mam 5 otworow zamiast 4?
Mozna zastosowac te sroby czy kategorycznie nie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 00:57