![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
CYTAT("Mateush`":3fjs3n25) No ladnie choc liczylem ze przekroczysz 160 km . Fajnie musialo sie wracac do domu od mastersa niestety człowiek sie szybko przyzwyczaja
Wykresy były robione przy temp powietrza 20*C gdy hamowaliśmy samochód przy temp w pomieszczeniu 30*C (to był najcieplejszy dzień w roku) to moc spadała o jakieś 4KM więc można by sobie pogdybać że jakbym przyjechał po deszczu w listopadzie to przy temp 10*C byłoby te 16x ale to takie tam gdybanie. W moim przypadku moc wzrosła o 28KM a moment o 50NM i to już jest odczuwalne. Nie kopie przy 1900RPM i ciągnie aż do 4000RPM (oczywiście w porównaniu z serią a nie np z YRK czy Velocity) PS. Wczoraj wyleczyłem jakiegoś Merca E klasę od 80 do 170 a lansik był niezły i koła miał taaakie szerokie. Ale... pod górę było -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
User Dołączył: Sun, 03 July 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Ahhahah wyleczylem, zaczyna sie juz . Teraz to bedziesz leczyc pewno czesciej. A nie da rady jakos poprawic dolotu do ic ??
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
Da się zdjąć osłonę od halogena z przodu ale... kamyk wpadnie i będzie dziura w IC. Jeździłem bez tej osłony ale pomyślałem o kamyku i ją założyłem. Jest jeszcze opcja kupienia takiej osłony i przerobienia jej jakąś siatką tuningową żeby maksymalnie zwiększyć ten dolot (bo w serii są tam jakieś dziurki ale strasznie nędzne) ale moim zdaniem nie za wiele to da. Nawet jak temp spadnie po wszystkich znianach o 10*C to i tak nie będzie mocy bo tu musi być IC który 40*C (przy upale 30*C) będzie trzyał cały czas.
Wtedy będzie moc Trochę pojeżdżę i się IC zrobi... -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() SRTW Dołączył: Mon, 20 October 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
zawsze możesz wziąć wiertarke i zrobić sobie nawiew na IC, oczywiście jeśli nie szkoda ci zderzaka. Poza tym, kratka od kibla w nadkolu jest czy nie ma? Jeśli nie ma to zamontować, bardzo pomaga
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Asgaard":1ta2mlqo) zawsze możesz wziąć wiertarke i zrobić sobie nawiew na IC, oczywiście jeśli nie szkoda ci zderzaka. Poza tym, kratka od kibla w nadkolu jest czy nie ma? Jeśli nie ma to zamontować, bardzo pomaga no właśnie w Fabii RS nie za bałdzo CYTAT("YRK":1ta2mlqo) Zrobiłem u siebie taką kratkę - temperatura w dolocie spadła nie więcej niż 5 stopni. Mierzone VAGiem...
-------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Super User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: miasto e30 teraz e36 ![]() |
nie rozumiem jak to bo kamyk wpadnie , to jak bedziesz miał fmic to bedziesz z dyktą jeździł
kratka w nadkolu wskazana ale tam już chyba coś jest nie? co do zderzaka to w połaczeniu z kratką daje gorsze efekty gdzieś ktoś kiedyś pomiary robił, chyba na octavi -------------------- 178/389 ah te seaty by MT
po to człowiek stworzył komin żeby leciał dym... |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("paweł ~~":1srfce7z) nie rozumiem jak to bo kamyk wpadnie , to jak bedziesz miał fmic to bedziesz z dyktą jeździł
kratka w nadkolu wskazana ale tam już chyba coś jest nie? co do zderzaka to w połaczeniu z kratką daje gorsze efekty gdzieś ktoś kiedyś pomiary robił, chyba na octavi ja robiłem same dziury w nadkolu działały zauważalnie lepiej niż dziury w nadkolu w połączeniu ze "skrzelami" w zderzaku -------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
Ale w RSie skrzela już są w zderzaku... i to przed IC o ile mnie wzrok nie myli. Eh ta czeska technika...
Added after 2 minutes: CYTAT("paweł ~~":6hasxbxq) nie rozumiem jak to bo kamyk wpadnie , to jak bedziesz miał fmic to bedziesz z dyktą jeździł
No jak wyjmę obudowę od przeciwmgielnego to mam dziurę w którą może coś wpaść, a FIMC jest właśnie za taką kratką jaka jest wokół halogena. -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Super User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: miasto e30 teraz e36 ![]() |
ja tam śmigam bez kratki i jest verygód
-------------------- 178/389 ah te seaty by MT
po to człowiek stworzył komin żeby leciał dym... |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
CYTAT("paweł ~~":2kia6mlq) ja tam śmigam bez kratki i jest verygód
Jeżeli się spojrzy na zdjecie które prezentujesz to... nie tylko bez kratki śmigasz PS. A o której kratce mówiłeś bo się już zgubiłem -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Super User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: miasto e30 teraz e36 ![]() |
mam namyśli tą środkowa w zderzaku który zreszta jest na swoim miejscu
-------------------- 178/389 ah te seaty by MT
po to człowiek stworzył komin żeby leciał dym... |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
User Dołączył: Sun, 03 July 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Zedejmij u siebie halogen + kratke od halogena. Duzo chlodniej bedzie. Zaden kamyk nie rozwali ci ic, jakies male kamyczki/liscie moga powpadac ale to sobie czyscisz co jaksi czas.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 18:05 |