Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Closed TopicStart new topic
> Fabia RS + box V-tech ->Cała prawda
YRK
post Fri, 14 Apr 2006 - 11:52
Post #41


User
Dołączył: Sun, 12 June 2005
Skąd: Warszawa





CYTAT("rennen":1oovwe9o)
Ja widziałem w jakiejś gazecie taki patent i tam wg nich to dało naprawde super rezultaty, ale skoro nic nie daje to chyba nie ma sensu sobie zawracać głowy.


Robienie kratki, a nawet wyjmowanie całego nadkola niewiele w fabii daje - tak jak pisałem temp. spada o kilka stopni.
Problemem jest dolot do IC - nijak nie spełniający zalożeń o których pisze Jarekk, na dodatek w większej części zasłonięty halogenem... imho FMIC jest tu jedynym rozwiązaniem.


--------------------
pzdr
Jarek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 14 Apr 2006 - 11:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kisielisodd
post Fri, 14 Apr 2006 - 13:28
Post #42


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT("JarekK":2xlz3xq1)
J
1. Samochód trzymał serię - miał 162KM i 360Nm (czyli -1KM i +10Nm)
2. Z testowo kupionym EasyBoxem (takim jak na Allegro za grosze) - ok. 175KM i 380Nm
3. Z boxem V-techu - ok. 185KM i 385Nm



Jarku pozwole sobie polemizować na ten tamat z Toba, moc 185 i 385 nie była osiągnięta na boksie v-techu
to tyle w kwestii wyjasnień.


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JarekK
post Fri, 14 Apr 2006 - 13:31
Post #43


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





Wydaje mi się, że na boxie V-techu z wiązką dorobioną przez Ciebie... ale jestem tego pewien tak na 80% czyli mogę się mylić - i tak sama zasada działania jest taka sama.


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kangurczak
post Fri, 14 Apr 2006 - 15:13
Post #44


Frequent User
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: Krakow





Witam,

Jednej rzeczy nie rozumiem. Kolega vRS, napisał:

"Jak zapewne wielu z was wie jestem posiadaczem Skody Fabii RS która została wyposażona w moduł V-tech. Moduł ten zamontowano mi w serwisie i kupiłem go praktycznie razem z samochodem. Sprzedawca zapewniał że moc osiągnięta z tego modułu będzie oscylować w granicach 160-170KM"

Wszyscy natomiast, robią wielką aferę na temat Vtechu. Czy nie przyszło Wam na myśl, że skoro servis sprzedaje "ukradkiem" (vRS też o tym pisał) boxa to taki box może jest uszkodzony? Znam kilka wozów które mają boxy Vtechu i jest ok, sam miałem boxa Vtechu i było ok- potem miałem program i też byłem zadowolony. Osobiście nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że są "partacze".
Myślę, że w tym przypadku servis/salon miał w tym zdarzeniu największy udział.
vRS jeśli masz możliwość to spróbuj podjechać do Vtechu lub zadzwonić z zapytaniem czy mogą sprawdzić boxa. Wiem, że nic nie boli bardziej niż wydana kasa na zepsuty sprzęt.


Pozdrawiam
Kangurczak


--------------------
StreetRacers Krakow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vRS
post Fri, 14 Apr 2006 - 16:01
Post #45


Forum Killer
Dołączył: Mon, 06 February 2006
Skąd: Warszał





CYTAT("kangurczak":1t0pn0ia)
Witam,

Jednej rzeczy nie rozumiem. Kolega vRS, napisał:

"Jak zapewne wielu z was wie jestem posiadaczem Skody Fabii RS która została wyposażona w moduł V-tech. Moduł ten zamontowano mi w serwisie i kupiłem go praktycznie razem z samochodem. Sprzedawca zapewniał że moc osiągnięta z tego modułu będzie oscylować w granicach 160-170KM"

Wszyscy natomiast, robią wielką aferę na temat Vtechu. Czy nie przyszło Wam na myśl, że skoro servis sprzedaje "ukradkiem" (vRS też o tym pisał) boxa to taki box może jest uszkodzony? Znam kilka wozów które mają boxy Vtechu i jest ok, sam miałem boxa Vtechu i było ok- potem miałem program i też byłem zadowolony. Osobiście nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że są "partacze".
Myślę, że w tym przypadku servis/salon miał w tym zdarzeniu największy udział.
vRS jeśli masz możliwość to spróbuj podjechać do Vtechu lub zadzwonić z zapytaniem czy mogą sprawdzić boxa. Wiem, że nic nie boli bardziej niż wydana kasa na zepsuty sprzęt.


Pozdrawiam
Kangurczak


Masz rację, może serwis pomimo mądrych min i kręcenia głowami nie za bardzo wiedział co mają z nim zrobić. Moje zdziwienie wynikiem było tym większę że ja już raz byłem w serwisie (SinClan-Bis Zakręt) na ustawianu tego modułu bo początkowo miał być ustawiony delikatnie a po jakichś 2-3kkm na tzw pełną moc. Myślę że po świętach przejadę się do tego seriwsu i sobie pogadamy... ale modułu już raczej nie założę. Mam jakiś uraz... A moim zdaniem samochód lepiej jeździ bez niego

EDIT:
Czy stosunkowo słaba seria może być wynikiem zapchanych filtrów powietrza. Już prawie przejechałem 15kkm i przegląd zbliża się wielkimi krokami. Może po nim kilka koni odżje.

I pytanie do Yrk: Czy jeździsz na oleju seryjnym czy też na czymś innym? (Wiem że o oleju było już sporo na forum ale interesuje mnie na czym Yrk jeździ.)

PS. Ile takiego innego oleju mam kupić do Fabii

Pozdrawiam


--------------------
Michał [vRS]
Manual Devil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MisiekWAW
post Sat, 15 Apr 2006 - 12:07
Post #46


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("vRS":3cyul96z)
EDIT:
Czy stosunkowo słaba seria może być wynikiem zapchanych filtrów powietrza. Już prawie przejechałem 15kkm i przegląd zbliża się wielkimi krokami. Może po nim kilka koni odżje.


nie liczyłbym na cuda, ja wymieniałem co 15kkm (teraz myje co 10kkm) i nie widziałem jakiejś różnicy żeby Ci tylko nie przyszło do głowy wymieniać zgodnie z książką serwisową co 60kkm

CYTAT("vRS":3cyul96z)
I pytanie do Yrk: Czy jeździsz na oleju seryjnym czy też na czymś innym? (Wiem że o oleju było już sporo na forum ale interesuje mnie na czym Yrk jeździ.)

PS. Ile takiego innego oleju mam kupić do Fabii

Pozdrawiam


5 litrow oleju spelniajacego norme VW 505.01 np. Motul Specific VW 505.01 5W40 na ktorym jezdzi tu bardzo duzo osob, YRK chyba tez

wejdzie troche mniej niz 4.5 reszta zostanie na dolewki


--------------------
DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
Go to the top of the page
 
+Quote Post
YRK
post Sat, 15 Apr 2006 - 12:56
Post #47


User
Dołączył: Sun, 12 June 2005
Skąd: Warszawa





CYTAT("vRS":2ny9ygz1)
EDIT:
Czy stosunkowo słaba seria może być wynikiem zapchanych filtrów powietrza. Już prawie przejechałem 15kkm i przegląd zbliża się wielkimi krokami. Może po nim kilka koni odżje.


Ja wymieniam co 15kkm - imho to wystarczy

CYTAT("vRS":2ny9ygz1)
I pytanie do Yrk: Czy jeździsz na oleju seryjnym czy też na czymś innym? (Wiem że o oleju było już sporo na forum ale interesuje mnie na czym Yrk jeździ.)

PS. Ile takiego innego oleju mam kupić do Fabii

Pozdrawiam


Tak jak pisze Misiek - jeżdżę na Motulu 505.01. Wchodzi go ciut ponad 4 litry, więc kup bańkę 5 litrów, reszta się przyda na dolewki


--------------------
pzdr
Jarek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vRS
post Sat, 15 Apr 2006 - 13:03
Post #48


Forum Killer
Dołączył: Mon, 06 February 2006
Skąd: Warszał





Dzięki za odp.

CYTAT("MisiekWAW":16r0tc8m)
nie liczyłbym na cuda

Nadzieja matką głupich, ale każda matka kocha swoje dzieci


--------------------
Michał [vRS]
Manual Devil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KruPin
post Sat, 15 Apr 2006 - 16:42
Post #49


Forum Killer
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: Płock/W-wa





vRS: to Cie moze zainteresowac W ASO nie ma szans, zeby zauwazyli, a juz bedziesz mogl miec program bez zadnych przeszkód temperaturowych No i te nieporownywalnie mniejsze koszty w porownaniu do FMIC'a...Poczekajmy jednak na cieplejsze dni. Ale zapowiada sie niezle raczej

[url:206m20va]http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=4104&start=0[/url:206m20va]


--------------------
Forum Leasing.pl

TDIRACINGTEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
YRK
post Sat, 15 Apr 2006 - 17:45
Post #50


User
Dołączył: Sun, 12 June 2005
Skąd: Warszawa





CYTAT("KruPin":2gt7nxab)
vRS: to Cie moze zainteresowac W ASO nie ma szans, zeby zauwazyli, a juz bedziesz mogl miec program bez zadnych przeszkód temperaturowych No i te nieporownywalnie mniejsze koszty w porownaniu do FMIC'a...Poczekajmy jednak na cieplejsze dni. Ale zapowiada sie niezle raczej

[url:2gt7nxab]http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=4104&start=0[/url:2gt7nxab]


Jest jeden mały problem - w octavii jest znacznie lepszy dolot do SMICa - przede wszystkim nie ma tam zamontowanego halogena...

Zresztą Ali chyba nie poleca tego rozwiązania do ASZów


--------------------
pzdr
Jarek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paweł ~~
post Sat, 15 Apr 2006 - 18:04
Post #51


Super User
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: miasto e30 teraz e36





myślę że to wszystko psu na budę w lato i tak bedzie gorąco bez fmic


--------------------
178/389 ah te seaty by MT
po to człowiek stworzył komin żeby leciał dym...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KruPin
post Sat, 15 Apr 2006 - 19:33
Post #52


Forum Killer
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: Płock/W-wa





Wlasnie przeczytalem Aliego wypowiedz. W przypadku ASZ'ów niestety nie ma to sensu - ze wzgledu na miejsce, rozmiary, no i przede wszystkim koszty. Szkoda cholera, bo juz zastanawialem sie nad tym rozwiazaniem
Ale wlasciciele 90/110ek posiadajacych jeszcze gwarancje maja o czym myslec


--------------------
Forum Leasing.pl

TDIRACINGTEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vRS
post Sat, 15 Apr 2006 - 19:37
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Mon, 06 February 2006
Skąd: Warszał





CYTAT("KruPin":jc4thgfc)
Wlasnie przeczytalem Aliego wypowiedz. W przypadku ASZ'ów niestety nie ma to sensu - ze wzgledu na miejsce, rozmiary, no i przede wszystkim koszty. Szkoda cholera, bo juz zastanawialem sie nad tym rozwiazaniem
Ale wlasciciele 90/110ek posiadajacych jeszcze gwarancje maja o czym myslec
No, wydać co najmniej 900 zeta na coś co i tak za rok wywalę... Dla mnie docelowa moc w tym samochodzie to ~200KM i pod nią będę już rzeźbił IC, turbo, wałek itd.


--------------------
Michał [vRS]
Manual Devil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawelb6
post Sun, 16 Apr 2006 - 17:12
Post #54


User
Dołączył: Sun, 11 December 2005





To ja was zaskocze u mnie ze 130KM w passacie było po boxie cyfrowym V-tech 166,8KM i 383 Nm,ale po 2-latach zmnieniłem na program na 180KM,więc ja się
źle nie wypowiem,bo nawet chłopaki z Diaga byli ździwieni,ale box to zło więc po gwarancji zmieniłem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Sun, 16 Apr 2006 - 20:20
Post #55









CYTAT("vRS":1zkrhlq0)
Dla mnie docelowa moc w tym samochodzie to ~200KM i pod nią będę już rzeźbił IC, turbo, wałek itd.


Pod 200 KM nie potrzebujesz walka Wystarczy turbo, IC, wydech, dobry tuner i mieszanka gotowa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vRS
post Thu, 18 May 2006 - 12:04
Post #56


Forum Killer
Dołączył: Mon, 06 February 2006
Skąd: Warszał





Za radą wielu...
Pewnego słonecznego dnia udałem się do Mastersa żeby coś tam jednak poprawić w tym moim aucie. Pierwsze hamowanie dało taki rezultat
[url=http://img74.imageshack.us/my.php?image=vrsseriaslabasm2ly.jpg:2263s1c7][/url:2263s1c7]

Jak widać nędza aż miło ledwo 130KM, pan Marek stwierdził że coś jest nie tak i że musi zajrzeć pod maskę. Popukał postukał (obiecałem że nie napiszę co zrobił) i stwierdził że "ten silnik to musiał jakiś Turek składać" i że zmierzymy go jeszcze raz.

Po poprawce
[url=http://img74.imageshack.us/my.php?image=vrsseriamocnasm5mp.jpg:2263s1c7][/url:2263s1c7]
Jak widać z wyjątkowo słabej serii zrobiła się dość mocna seria 139KM.

Program miał kilka swoich modyfikacji ale najlepsza była ta która jest aktualnie wgrana. W miejscu wahnięcia na wykresie temp w dolocie przekracza 100*C. Na tym IC już nic więcej nie da się zrobić bez dymienia jak lokomotywa.

Po programie
[url=http://img86.imageshack.us/my.php?image=vrsprogramsm4pb.jpg:2263s1c7][/url:2263s1c7]

A samochód jeździ aż miło

Stage II: duży IC... ale to za jakiś czas.


--------------------
Michał [vRS]
Manual Devil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Velocity
post Thu, 18 May 2006 - 12:11
Post #57


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 November 2004
Skąd: Wrocław





Co tu dużo mówić... cieszę się, że w końcu przekonałeś sie do wirusa
Jak widać brak FMICA jest swego rodzaju ograniczeniem ale z pewnością wysoka temperatura panująca w dolocie nie ogranicza do minimum możliwości chipkowania
Teraz śmiało możesz umówić się z pewnym C2 VTS


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan
post Thu, 18 May 2006 - 12:23
Post #58


Rookie
Dołączył: Tue, 06 May 2003
Skąd: Wawa





Gratulacje
Szkoda, że nie udało nam się sprawdzić serii


--------------------
MX-5 RC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mateush`
post Thu, 18 May 2006 - 12:29
Post #59


User
Dołączył: Sun, 03 July 2005
Skąd: Warszawa





No ladnie choc liczylem ze przekroczysz 160 km . Fajnie musialo sie wracac do domu od mastersa niestety człowiek sie szybko przyzwyczaja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
YRK
post Thu, 18 May 2006 - 12:31
Post #60


User
Dołączył: Sun, 12 June 2005
Skąd: Warszawa





Cieszę się, że jednak posłuchałeś naszych rad i namówiłeś pana Marka do zmiany zdania


--------------------
pzdr
Jarek
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 21:43