![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("rennen":1oovwe9o) Ja widziałem w jakiejś gazecie taki patent i tam wg nich to dało naprawde super rezultaty, ale skoro nic nie daje to chyba nie ma sensu sobie zawracać głowy.
Robienie kratki, a nawet wyjmowanie całego nadkola niewiele w fabii daje - tak jak pisałem temp. spada o kilka stopni. Problemem jest dolot do IC - nijak nie spełniający zalożeń o których pisze Jarekk, na dodatek w większej części zasłonięty halogenem... imho FMIC jest tu jedynym rozwiązaniem. -------------------- pzdr
Jarek |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
CYTAT("JarekK":2xlz3xq1) J
1. Samochód trzymał serię - miał 162KM i 360Nm (czyli -1KM i +10Nm) 2. Z testowo kupionym EasyBoxem (takim jak na Allegro za grosze) - ok. 175KM i 380Nm 3. Z boxem V-techu - ok. 185KM i 385Nm Jarku pozwole sobie polemizować na ten tamat z Toba, moc 185 i 385 nie była osiągnięta na boksie v-techu to tyle w kwestii wyjasnień. -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków ![]() |
Wydaje mi się, że na boxie V-techu z wiązką dorobioną przez Ciebie... ale jestem tego pewien tak na 80% czyli mogę się mylić - i tak sama zasada działania jest taka sama.
-------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Krakow ![]() |
Witam,
Jednej rzeczy nie rozumiem. Kolega vRS, napisał: "Jak zapewne wielu z was wie jestem posiadaczem Skody Fabii RS która została wyposażona w moduł V-tech. Moduł ten zamontowano mi w serwisie i kupiłem go praktycznie razem z samochodem. Sprzedawca zapewniał że moc osiągnięta z tego modułu będzie oscylować w granicach 160-170KM" Wszyscy natomiast, robią wielką aferę na temat Vtechu. Czy nie przyszło Wam na myśl, że skoro servis sprzedaje "ukradkiem" (vRS też o tym pisał) boxa to taki box może jest uszkodzony? Znam kilka wozów które mają boxy Vtechu i jest ok, sam miałem boxa Vtechu i było ok- potem miałem program i też byłem zadowolony. Osobiście nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że są "partacze". Myślę, że w tym przypadku servis/salon miał w tym zdarzeniu największy udział. vRS jeśli masz możliwość to spróbuj podjechać do Vtechu lub zadzwonić z zapytaniem czy mogą sprawdzić boxa. Wiem, że nic nie boli bardziej niż wydana kasa na zepsuty sprzęt. Pozdrawiam Kangurczak -------------------- StreetRacers Krakow
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
CYTAT("kangurczak":1t0pn0ia) Witam,
Jednej rzeczy nie rozumiem. Kolega vRS, napisał: "Jak zapewne wielu z was wie jestem posiadaczem Skody Fabii RS która została wyposażona w moduł V-tech. Moduł ten zamontowano mi w serwisie i kupiłem go praktycznie razem z samochodem. Sprzedawca zapewniał że moc osiągnięta z tego modułu będzie oscylować w granicach 160-170KM" Wszyscy natomiast, robią wielką aferę na temat Vtechu. Czy nie przyszło Wam na myśl, że skoro servis sprzedaje "ukradkiem" (vRS też o tym pisał) boxa to taki box może jest uszkodzony? Znam kilka wozów które mają boxy Vtechu i jest ok, sam miałem boxa Vtechu i było ok- potem miałem program i też byłem zadowolony. Osobiście nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że są "partacze". Myślę, że w tym przypadku servis/salon miał w tym zdarzeniu największy udział. vRS jeśli masz możliwość to spróbuj podjechać do Vtechu lub zadzwonić z zapytaniem czy mogą sprawdzić boxa. Wiem, że nic nie boli bardziej niż wydana kasa na zepsuty sprzęt. Pozdrawiam Kangurczak Masz rację, może serwis pomimo mądrych min i kręcenia głowami nie za bardzo wiedział co mają z nim zrobić. Moje zdziwienie wynikiem było tym większę że ja już raz byłem w serwisie (SinClan-Bis Zakręt) na ustawianu tego modułu bo początkowo miał być ustawiony delikatnie a po jakichś 2-3kkm na tzw pełną moc. Myślę że po świętach przejadę się do tego seriwsu i sobie pogadamy... ale modułu już raczej nie założę. Mam jakiś uraz... A moim zdaniem samochód lepiej jeździ bez niego EDIT: Czy stosunkowo słaba seria może być wynikiem zapchanych filtrów powietrza. Już prawie przejechałem 15kkm i przegląd zbliża się wielkimi krokami. Może po nim kilka koni odżje. I pytanie do Yrk: Czy jeździsz na oleju seryjnym czy też na czymś innym? (Wiem że o oleju było już sporo na forum ale interesuje mnie na czym Yrk jeździ.) PS. Ile takiego innego oleju mam kupić do Fabii Pozdrawiam -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("vRS":3cyul96z) EDIT: Czy stosunkowo słaba seria może być wynikiem zapchanych filtrów powietrza. Już prawie przejechałem 15kkm i przegląd zbliża się wielkimi krokami. Może po nim kilka koni odżje. nie liczyłbym na cuda, ja wymieniałem co 15kkm (teraz myje co 10kkm) i nie widziałem jakiejś różnicy żeby Ci tylko nie przyszło do głowy wymieniać zgodnie z książką serwisową co 60kkm CYTAT("vRS":3cyul96z) I pytanie do Yrk: Czy jeździsz na oleju seryjnym czy też na czymś innym? (Wiem że o oleju było już sporo na forum ale interesuje mnie na czym Yrk jeździ.)
PS. Ile takiego innego oleju mam kupić do Fabii Pozdrawiam 5 litrow oleju spelniajacego norme VW 505.01 np. Motul Specific VW 505.01 5W40 na ktorym jezdzi tu bardzo duzo osob, YRK chyba tez wejdzie troche mniej niz 4.5 reszta zostanie na dolewki -------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("vRS":2ny9ygz1) EDIT: Czy stosunkowo słaba seria może być wynikiem zapchanych filtrów powietrza. Już prawie przejechałem 15kkm i przegląd zbliża się wielkimi krokami. Może po nim kilka koni odżje. Ja wymieniam co 15kkm - imho to wystarczy CYTAT("vRS":2ny9ygz1) I pytanie do Yrk: Czy jeździsz na oleju seryjnym czy też na czymś innym? (Wiem że o oleju było już sporo na forum ale interesuje mnie na czym Yrk jeździ.)
PS. Ile takiego innego oleju mam kupić do Fabii Pozdrawiam Tak jak pisze Misiek - jeżdżę na Motulu 505.01. Wchodzi go ciut ponad 4 litry, więc kup bańkę 5 litrów, reszta się przyda na dolewki -------------------- pzdr
Jarek |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
Dzięki za odp.
CYTAT("MisiekWAW":16r0tc8m) nie liczyłbym na cuda
Nadzieja matką głupich, ale każda matka kocha swoje dzieci -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: Płock/W-wa ![]() |
vRS: to Cie moze zainteresowac W ASO nie ma szans, zeby zauwazyli, a juz bedziesz mogl miec program bez zadnych przeszkód temperaturowych No i te nieporownywalnie mniejsze koszty w porownaniu do FMIC'a...Poczekajmy jednak na cieplejsze dni. Ale zapowiada sie niezle raczej
[url:206m20va]http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=4104&start=0[/url:206m20va] -------------------- Forum Leasing.pl
TDIRACINGTEAM |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("KruPin":2gt7nxab) vRS: to Cie moze zainteresowac W ASO nie ma szans, zeby zauwazyli, a juz bedziesz mogl miec program bez zadnych przeszkód temperaturowych No i te nieporownywalnie mniejsze koszty w porownaniu do FMIC'a...Poczekajmy jednak na cieplejsze dni. Ale zapowiada sie niezle raczej
[url:2gt7nxab]http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=4104&start=0[/url:2gt7nxab] Jest jeden mały problem - w octavii jest znacznie lepszy dolot do SMICa - przede wszystkim nie ma tam zamontowanego halogena... Zresztą Ali chyba nie poleca tego rozwiązania do ASZów -------------------- pzdr
Jarek |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Super User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: miasto e30 teraz e36 ![]() |
myślę że to wszystko psu na budę w lato i tak bedzie gorąco bez fmic
-------------------- 178/389 ah te seaty by MT
po to człowiek stworzył komin żeby leciał dym... |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: Płock/W-wa ![]() |
Wlasnie przeczytalem Aliego wypowiedz. W przypadku ASZ'ów niestety nie ma to sensu - ze wzgledu na miejsce, rozmiary, no i przede wszystkim koszty. Szkoda cholera, bo juz zastanawialem sie nad tym rozwiazaniem
Ale wlasciciele 90/110ek posiadajacych jeszcze gwarancje maja o czym myslec -------------------- Forum Leasing.pl
TDIRACINGTEAM |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
CYTAT("KruPin":jc4thgfc) Wlasnie przeczytalem Aliego wypowiedz. W przypadku ASZ'ów niestety nie ma to sensu - ze wzgledu na miejsce, rozmiary, no i przede wszystkim koszty. Szkoda cholera, bo juz zastanawialem sie nad tym rozwiazaniem No, wydać co najmniej 900 zeta na coś co i tak za rok wywalę... Dla mnie docelowa moc w tym samochodzie to ~200KM i pod nią będę już rzeźbił IC, turbo, wałek itd.
Ale wlasciciele 90/110ek posiadajacych jeszcze gwarancje maja o czym myslec -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 11 December 2005 ![]() |
To ja was zaskocze u mnie ze 130KM w passacie było po boxie cyfrowym V-tech 166,8KM i 383 Nm,ale po 2-latach zmnieniłem na program na 180KM,więc ja się
źle nie wypowiem,bo nawet chłopaki z Diaga byli ździwieni,ale box to zło więc po gwarancji zmieniłem. |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#55
|
![]() |
CYTAT("vRS":1zkrhlq0) Dla mnie docelowa moc w tym samochodzie to ~200KM i pod nią będę już rzeźbił IC, turbo, wałek itd.
Pod 200 KM nie potrzebujesz walka Wystarczy turbo, IC, wydech, dobry tuner i mieszanka gotowa |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
Za radą wielu...
Pewnego słonecznego dnia udałem się do Mastersa żeby coś tam jednak poprawić w tym moim aucie. Pierwsze hamowanie dało taki rezultat [url=http://img74.imageshack.us/my.php?image=vrsseriaslabasm2ly.jpg:2263s1c7] ![]() Jak widać nędza aż miło ledwo 130KM, pan Marek stwierdził że coś jest nie tak i że musi zajrzeć pod maskę. Popukał postukał (obiecałem że nie napiszę co zrobił) i stwierdził że "ten silnik to musiał jakiś Turek składać" i że zmierzymy go jeszcze raz. Po poprawce [url=http://img74.imageshack.us/my.php?image=vrsseriamocnasm5mp.jpg:2263s1c7] ![]() Jak widać z wyjątkowo słabej serii zrobiła się dość mocna seria 139KM. Program miał kilka swoich modyfikacji ale najlepsza była ta która jest aktualnie wgrana. W miejscu wahnięcia na wykresie temp w dolocie przekracza 100*C. Na tym IC już nic więcej nie da się zrobić bez dymienia jak lokomotywa. Po programie [url=http://img86.imageshack.us/my.php?image=vrsprogramsm4pb.jpg:2263s1c7] ![]() A samochód jeździ aż miło Stage II: duży IC... ale to za jakiś czas. -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 November 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
Co tu dużo mówić... cieszę się, że w końcu przekonałeś sie do wirusa
Jak widać brak FMICA jest swego rodzaju ograniczeniem ale z pewnością wysoka temperatura panująca w dolocie nie ogranicza do minimum możliwości chipkowania Teraz śmiało możesz umówić się z pewnym C2 VTS -------------------- |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 06 May 2003 Skąd: Wawa ![]() |
Gratulacje
Szkoda, że nie udało nam się sprawdzić serii -------------------- MX-5 RC
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
User Dołączył: Sun, 03 July 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
No ladnie choc liczylem ze przekroczysz 160 km . Fajnie musialo sie wracac do domu od mastersa niestety człowiek sie szybko przyzwyczaja
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Cieszę się, że jednak posłuchałeś naszych rad i namówiłeś pana Marka do zmiany zdania
-------------------- pzdr
Jarek |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 21:43 |