Fabia RS + box V-tech ->Cała prawda |
Fabia RS + box V-tech ->Cała prawda |
Thu, 13 Apr 2006 - 10:33
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał |
Jak zapewne wielu z was wie jestem posiadaczem Skody Fabii RS która została wyposażona w moduł V-tech. Moduł ten zamontowano mi w serwisie i kupiłem go praktycznie razem z samochodem. Sprzedawca zapewniał że moc osiągnięta z tego modułu będzie oscylować w granicach 160-170KM . Nie za bardzo w to wierzyłem ale sądziłem że możliwe jest do uzyskania jakieś 150KM.
Dziś byłem na hamowni u pana Marka, rezultaty są zaskakujące. Wielu z was prześmiewało się z boxów mówiąc że dają 10KM... Mój daje dokładnie 3,5KM i 3NM . Najgorsze w tym wszytkim jest to że nie dali mi go za darmo... Co więcej IC w tym sportowym samochodzie jest tak zrobiony że już na seryjnym programie temp w dolocie przekracza 100 *C !! tak że o poprawie seryjnych osiągów bez dużego FMIC można zapomnieć, bo to auto i tak robi co może żeby te 130KM przekroczyć. Wielki respect dla pana Marka, za nie owijanie w bawełnę i nie wciskanie kitu . Na pewno się jeszcze spotkamy Wykresy wkleję po południu Pozdrawiam Michał -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 13 Apr 2006 - 10:33
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
gość_shafter_* |
Thu, 13 Apr 2006 - 11:04
Post
#2
|
|
Zadzwon do v-techu i opowiedz im to, pewnie ci powiedza ze byl "zle wyregulowany"
Bo box to zlo ... a big-IC to podstawa |
|
|
gość_k-meal_* |
Thu, 13 Apr 2006 - 11:14
Post
#3
|
|
lol. sporo juz bylo o v-techu na tym forum i jak widac sporo w tym bylo prawdy.
|
|
|
Thu, 13 Apr 2006 - 11:17
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Warszawa / WN |
A takie pytanko, mierzyles auto tylko z boxem, czy takze w serii? Bo moze box nic nie dal a dostales bonus w serii?
-------------------- Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA) Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS) |
|
|
Thu, 13 Apr 2006 - 11:24
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał |
CYTAT("Nuttie":1hgpuvgc) A takie pytanko, mierzyles auto tylko z boxem, czy takze w serii? Bo moze box nic nie dal a dostales bonus w serii?
Seria 131,5KM 327NM Box 134,6KM 330NM Najdroższe 3KM ale za to jaki przyrost NM Po NM widać że silnik może.. powinno być 310 a jest prawie 330 ale ma za ciepło -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
Thu, 13 Apr 2006 - 11:45
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow |
jakos mnie to nie dziwi... ale widze ze wciaz sa tacy ktorzy wieza w potege tej firmy, a co do boxow to opinia wiekszosci uzytkownikow jest znana jednak duzo zalezy od tego jaki to box jedne sa lepsze inne gorsze ........a jeszcze inne najgorsze
-------------------- ... soon
|
|
|
Thu, 13 Apr 2006 - 11:50
Post
#7
|
|
User Dołączył: Thu, 03 March 2005 |
A ja mam takie pytanie : długo jezdzisz na boxie ? (tzn co mam na mysli - czy mozesz jeszcze go oddac na reklamacje ? ) . Nie wiem ile za niego zaplaciles ale chyba teraz bedziesz robic program i wymienisz IC ? ( dobrze rozumuje ? )
-------------------- 1,9TDI ASZ+ 178KM&390,7Nm by Dynosoft.
|
|
|
Thu, 13 Apr 2006 - 11:56
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: Płock/W-wa |
Czyli ten box to tylko jest podczepiony wlasciwie, bo wyniki wskazuja na to, ze moc i moment sa nieco powyzej granicy bledu pomiaru V-Tech jest mistrzem w robieniu dobrego wrazenia. Pamietam, jak w grudniu bylem w Sinclanie Bis na Grochowskiej, to moim oczom ukazal sie cudowny katalog profesjonalnej firmy tuningowej V-Tech. Zebyscie to widzieli, normalnie jakbym ogladal oferte jakiegos Brabusa, czy Carlssona Maja nawet oddzielny dzial zajmujacy sie sportem: V-Tech Motorsport
-------------------- Forum Leasing.pl
TDIRACINGTEAM |
|
|
Thu, 13 Apr 2006 - 12:00
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał |
CYTAT("kamel607":367885ij) A ja mam takie pytanie : długo jezdzisz na boxie ? (tzn co mam na mysli - czy mozesz jeszcze go oddac na reklamacje ? ) . Nie wiem ile za niego zaplaciles ale chyba teraz bedziesz robic program i wymienisz IC ? ( dobrze rozumuje ? ) Ja niestety mam jeszcze ponad rok gwarancji i muszę się nad tymi przeróbkami mechanicznymi zastanowić. Box sprzedali mi jakoś tak po cichu i promocyjnie więc nie sądzę żeby dało się go zareklamować. Nie sądzę żeby był wyszczególniony na fakturach. Mam go od nowości samochodu. (Prawie rok) Program miałem dziś robić ale na szczęście pan Marek wybił mi to z głowy. Zrobię go dopiero jak będę robił IC a wtedy może i suszarkę nową się zapoda... są plany. CYTAT("KruPin":367885ij) Czyli ten box to tylko jest podczepiony wlasciwie, bo wyniki wskazuja na to, ze moc i moment sa nieco powyzej granicy bledu pomiaru V-Tech jest mistrzem w robieniu dobrego wrazenia. Pamietam, jak w grudniu bylem w Sinclanie Bis na Grochowskiej, to moim oczom ukazal sie cudowny katalog profesjonalnej firmy tuningowej V-Tech. Zebyscie to widzieli, normalnie jakbym ogladal oferte jakiegos Brabusa, czy Carlssona Maja nawet oddzielny dzial zajmujacy sie sportem: V-Tech Motorsport
Tak czy inaczej, najgorsze jest to 100 *C w dolocie na seryjnym programie. Nawet trochę się cieszę że ten box nic nie dawał bo jak sobie pomyślę jak ten samochód będzie zasuwał w przyszłości jak już go trochę dłubnę... -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
Thu, 13 Apr 2006 - 12:31
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa |
1. Bardzo mało wyszło Ci na serii - u mnie było 138 @ 315 i auto jeździło znacznie lepiej niż sugerowały dane z katalogu
2. Nie wiem czemu nie chcesz zrobić teraz samego programu - faktycznie, SMIC grzeje się i momentalnie osiąga 100 stopni, ale u mnie po samym programie (raczej lajcik) było 159 @ 351 i na zawodach SSS udało się zrobić czas 15.16s ET - więc IMHO warto. Gwarancją się nie przejmuj - ja też mam jeszcze rok 3. Co do boxa - nie wiem na jakich zasadach go kupiłeś, ale ja bym nie odpuścił -------------------- pzdr
Jarek |
|
|
Thu, 13 Apr 2006 - 12:47
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał |
CYTAT("YRK":dz7judzs) 1. Bardzo mało wyszło Ci na serii - u mnie było 138 @ 315 i auto jeździło znacznie lepiej niż sugerowały dane z katalogu
2. Nie wiem czemu nie chcesz zrobić teraz samego programu - faktycznie, SMIC grzeje się i momentalnie osiąga 100 stopni, ale u mnie po samym programie (raczej lajcik) było 159 @ 351 i na zawodach SSS udało się zrobić czas 15.16s ET - więc IMHO warto. Gwarancją się nie przejmuj - ja też mam jeszcze rok 3. Co do boxa - nie wiem na jakich zasadach go kupiłeś, ale ja bym nie odpuścił Mój też jeździ znacznie lepiej niż w katalogu, miałeś więcej KM a ja mam więcej NM. Samo zrobienie IC powinno poprawić znacznie wynik bo u mnie temeperatura pow doładowanego bardzo szybko wzrasta Dlaczego nie chcę zrobić programu... pan Marek mi to odradził a jak dla mnie to on się zna . Przy tak wysokiej temp powietrza wyniki byłyby słabe. Skoro masz taki wynik po programie to znaczy że nie jest on wcale taki lajtowy bo IC mamy ten sam i już w serii temp przekracza 100 *C żeby sprężyć tak rzadkie powietrze turbina musi więcej pompować. Pewnie gdybyś zrobił FMIC wyszłoby ci ok 180-185KM. -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
Thu, 13 Apr 2006 - 13:01
Post
#12
|
|
I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń |
vRS, kurcze, ja bym im niezla awanture zrobil, bo sprzedali Ci niezly szajs.....
u mnie w Golfie w IC tez jest okolo 90 stopni, ale program zrobilem i autko ladnie jezdzi..... co do serii, to szczerze mowiac dosc slaba jak na 130 PD, ale jak na Fabie to wynik ok -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
Thu, 13 Apr 2006 - 13:15
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał |
CYTAT("Matschke":3sbme783) co do serii, to szczerze mowiac dosc slaba jak na 130 PD, ale jak na Fabie to wynik ok
Tak sobie myślę, dobrze że w ogóle trzyma serię... Maciek jeżeli temp w dolocie miała 100*C a na dworzu było tylko 16*C to co tu można o programie mówić. Po pierwszym hamowaniu pan Marek powiedział: "w tym samochodzie nie ma mocy...", chciałem od razu popełnić samobójstwo ale się powstrzymałem . Może u mnie seria to właśnie te 131-132 KM. Słabo, ale nie jest tragicznie zrobię IC i większą suszarkę i będzie OKI. -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
Thu, 13 Apr 2006 - 13:39
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Warszawa |
CYTAT("vRS":3mpgs6ey) CYTAT("YRK":3mpgs6ey) 1. Bardzo mało wyszło Ci na serii - u mnie było 138 @ 315 i auto jeździło znacznie lepiej niż sugerowały dane z katalogu 2. Nie wiem czemu nie chcesz zrobić teraz samego programu - faktycznie, SMIC grzeje się i momentalnie osiąga 100 stopni, ale u mnie po samym programie (raczej lajcik) było 159 @ 351 i na zawodach SSS udało się zrobić czas 15.16s ET - więc IMHO warto. Gwarancją się nie przejmuj - ja też mam jeszcze rok 3. Co do boxa - nie wiem na jakich zasadach go kupiłeś, ale ja bym nie odpuścił Mój też jeździ znacznie lepiej niż w katalogu, miałeś więcej KM a ja mam więcej NM. Samo zrobienie IC powinno poprawić znacznie wynik bo u mnie temeperatura pow doładowanego bardzo szybko wzrasta Dlaczego nie chcę zrobić programu... pan Marek mi to odradził a jak dla mnie to on się zna . Przy tak wysokiej temp powietrza wyniki byłyby słabe. Skoro masz taki wynik po programie to znaczy że nie jest on wcale taki lajtowy bo IC mamy ten sam i już w serii temp przekracza 100 *C żeby sprężyć tak rzadkie powietrze turbina musi więcej pompować. Pewnie gdybyś zrobił FMIC wyszłoby ci ok 180-185KM. u mnie było 139@327 i też jeździło lepiej niz obiecywali ale ja mam cięższe auto więc nie aż tak lepiej... nie rozumiem czegoś... gość ma takie auto jak Ty, przeszedł z nim pewną drogę prowadzącą do takiej czy innej mocy w dość znanej firmie z południa udziela Ci rady, a Ty wiesz lepiej... hmmm -------------------- DISI-tune - strojenie silników Mazda 2.3 DISI Turbo / 2.0 SkyActiv
|
|
|
Thu, 13 Apr 2006 - 14:24
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 05 October 2003 Skąd: Wrocław |
a dostałeś "Certyfikat Mocy" w V-Tech'u? hehehe
-------------------- Streetracing Team Wrocław
|
|
|
Thu, 13 Apr 2006 - 14:25
Post
#16
|
|
User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa |
CYTAT("vRS":1nn6q7wo) Mój też jeździ znacznie lepiej niż w katalogu, miałeś więcej KM a ja mam więcej NM. Samo zrobienie IC powinno poprawić znacznie wynik bo u mnie temeperatura pow doładowanego bardzo szybko wzrasta Ale tak dzieje się chyba we wszystkich poprzecznych 130 - grzeją się prawie tak samo jak fabia rs. A jednak ludzie robią programy i są zadowoleni Ja również byłem bardzo zadowolony i polecam Ci takie rozwiązanie, jeśli nie chcesz na razie robić FMICa... CYTAT("vRS":1nn6q7wo) Dlaczego nie chcę zrobić programu... pan Marek mi to odradził a jak dla mnie to on się zna . Przy tak wysokiej temp powietrza wyniki byłyby słabe. Wyniki byłyby zapewne takie jak zazwyczaj w fabiach 130 po programie - niecałe 160KM. Jeśli to dla Ciebie za "słabo"... CYTAT("vRS":1nn6q7wo) Skoro masz taki wynik po programie to znaczy że nie jest on wcale taki lajtowy Uwierz na słowo, że ten program był lajtowy Co ważniejsze, dymił nie bardziej niz seria... CYTAT("vRS":1nn6q7wo) bo IC mamy ten sam i już w serii temp przekracza 100 *C żeby sprężyć tak rzadkie powietrze turbina musi więcej pompować. Pierwsze słyszę, żeby turbina pompowała mocniej, w zależności od temperatury powietrza CYTAT("vRS":1nn6q7wo) Pewnie gdybyś zrobił FMIC wyszłoby ci ok 180-185KM.
Po zamontowaniu FMICa jest około 175KM. Podsumowując: sam uznasz czy chcesz robić program, ale imho naprawdę warto i nie masz się czego obawiać. -------------------- pzdr
Jarek |
|
|
Thu, 13 Apr 2006 - 14:42
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał |
CYTAT("MisiekWAW":1vp9wb7g) nie rozumiem czegoś... gość ma takie auto jak Ty, przeszedł z nim pewną drogę prowadzącą do takiej czy innej mocy w dość znanej firmie z południa udziela Ci rady, a Ty wiesz lepiej... hmmm
Masz rację... jednak Master/s chyba wie co mówi, być może za bardzo zasugerowałem się jego słowami. @YRK Gorące powietrze jest rzadsze niż zimne dlatego przy założeniu że turbo tak samo kręci to zimnego powietrza jest po prostu więcej. -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
Thu, 13 Apr 2006 - 14:42
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: miasto e30 teraz e36 |
podobno i 185 KM się da nie wiem czy w fabi.
niedługo bedę na programie właśnie po fmic i wycieciu kata;) i powiem ile wyjdzie mi sie coś obiło ze chłodniejsze powietrze daje lepsze spalanie mieszanki bo chyba o to tu chodzi -------------------- 178/389 ah te seaty by MT
po to człowiek stworzył komin żeby leciał dym... |
|
|
Thu, 13 Apr 2006 - 14:57
Post
#19
|
|
User Dołączył: Sun, 03 July 2005 Skąd: Warszawa |
Uuu box widze piekny przyrost dal . Czekaj jak ci sie skonczy gwarancja i rob mody wtedy chyba ze juz nie mozesz wytrzymac .
|
|
|
Thu, 13 Apr 2006 - 15:00
Post
#20
|
|
User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa |
CYTAT("vRS":1bc9l13q) @YRK Gorące powietrze jest rzadsze niż zimne dlatego przy założeniu że turbo tak samo kręci to zimnego powietrza jest po prostu więcej.
Tego nie musisz mi tłumaczyć Ty jednak napisałeś: "żeby sprężyć tak rzadkie powietrze turbina musi więcej pompować" co jest nieprawdą, turbina pompuje tak samo... Ale starczy tych bezsensownych dyskusji - rób program i nie marudź -------------------- pzdr
Jarek |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 29 April 2024 - 08:24 |