Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> VW Derby 78' swap z 1,1HB na 2.0 16v 9A
Passenger
post Wed, 13 Jun 2007 - 21:17
Post #21


User
Dołączył: Wed, 23 June 2004
Skąd: Szczecin / Brodnica





Profesjonalna robota! Zresztą jak zwykle w Twoim przypadku. Jestem pod wrażeniem.
Derbiak miał szczęście, że wpadł w Twoje ręce.
Powodzenia w pracach.


--------------------
Ford Puma - Top Gear car of the year 1997!
http://www.klubpumy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 13 Jun 2007 - 21:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
martii
post Tue, 26 Jun 2007 - 15:29
Post #22


Super User
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: Sz-n





doszla paczka z zakupami wiec mozna powoli brac sie za silnik i hamulce

na poczatek pasek rozrzadu napinacz i pompa wody



komplecik uszczelek: pokrywy zaworow, glowicy, kolektorow dolot i wylot i miski do tego dojda jeszcze oringi walu i w sumie wszystko bedzie nowe



zeby ladnie sie iskrzylo nowe swieczki i kable WN



i troche gratow do heblowania

linki recznego, przewody hamulcowe i cylinderki



szczeki i lozyska tyl



w sumie zostaje jeszcze pociagnac nowe przewody hamulcowe pod autem i hebelki beda praktycznie fabrycznie nowe


--------------------
Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I
CRX EH6
VW Derby 2.0 16v in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dawidow
post Tue, 26 Jun 2007 - 16:07
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Thu, 08 September 2005
Skąd: Świdnik





Super projekt. Wszystko od podstaw takie projekty są najlepsze choć i kosztowniejsze Gratuluje dokonanych już prac i żeby wszystkie plany się ziściły


--------------------
Niech moc będzie z wami!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
..:: MAXX ::..
post Tue, 26 Jun 2007 - 19:22
Post #24


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 May 2007
Skąd: z nikąd...





Widze że wybrałeś częsci porządnych firm plus za to. Tylko kable zapłonowe... handluje Sentechem ale jakoś nie mam do nich przekonania skłaniałbym sie raczej w strone bardziej markowych tzn najlepiej Bosch no ale zobaczysz jak sie będą sprawować. Pozdro miłego odnawiania "staruszka"


--------------------
"Zbyt szybki by żyć, zbyt młody by umrzeć"
"Śmierć jeździ szybko więc..... trzeba być szybszym od niej"
-----------------------------------------------------
VW Golf MkI 1.5D "G-style"
BMW E36 Coupe M50 B25 "Black Beauty "
Go to the top of the page
 
+Quote Post
martii
post Sat, 07 Jul 2007 - 10:20
Post #25


Super User
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: Sz-n





EDIT

konserwacja przodu

po spawaniu, wszystkie miejsca majace slady korozji zostaly wyczyszczone do golej blachy i

zamalowane naszym antywszystko specyfikiem - dla zainteresowanych moge otworzyc goraca linie

telefoniczna:D

nastepnie wygumowane laczenia blach

lewa strona



prawa



przy obspawywaniu kielicha nalezalo oczyscic wewnetrzna strone nadkola, i po spawaniu ponownie zakonserwowac



do takich prac polecam gume BOLLa w tubie jak popularne silikony, bardzo wygodnie sie naklada, a rosprowadza sie za pomoca pedzelka, najlepiej moczonego w nitro, ktore rozpuszcza gume i pozwala dobrze wypelnic zalepianie miejsca

EDIT

kolejne zabawki

nowe sworznie 19

przy wymianie nalezy dokladnie oczyscic wahacz, i zwrotnice, polecam calkowite oczyszczenie i zamalowanie, przy wkladaniu przesmarowac lekko, wejdzie o wiele latwiej i dodatkowo na pewien okres zabezpieczy przed korodowaniem



dzwigienki zmiany biegow, na zdjeciu stare i nowe
Jedno co mnie zadziwia to kombinowanie niektorych. klejenie, lapanie na druta....
masakra
koszt kompletu 13.80PLN
hahahha



stare-nowe gumki na laczki



EDIT

hamulce

jako, ze czesto zdarzaja sie posty jak sie poprawnie zaklada tarcze i klocki wrzuce dodatkowo opis

piaste nalezy dokladnie oczyscic, najlepiej papierem np 80-120, tak zeby usunac cala rdze, a nastepnie spilowac ja na klocku tak zeby powierzchnia styku z tarcza byla rowna

niezrobienie tego moze spowodowac ze tarcza nie bedzie lezala idealnie rowno, moga wystapic minimalne bicia po jakims czasie



nastepnie piaste nalezy pomalowac, ja używam do tego sprayu do kolektorow wydechowych, zabezpieczy to na jakis czas korozje pomiedzy piasta a tarcza



po wyschnieciu zakladamy tarcze
tarcze nalezy umyc benzyna ekstrakcyjna, poniewaz wiekszosc nowych tarcz jest fabrycznie oliwiona tak zeby nie rdzewiala lezac w pudelku



ja dodatkowo maluje jeszcze tarcze w miejscach po ktorych nie beda tarly klocki, zabezpiecza

to na pewien czas tarcze przed korozja



a tu fotka jak wyglada 256stka wewnatrz 15"

[img]http://img209.imageshack.us/img209/8691/koloplustarczawz3.jpg[/img]

zaciski i klocki opisze pozniej

EDIT

niestety ORI przednia belka pod silnik od golfa nie miesci sie wiec trzeba bylo wykonac nowa, ta jest z profilu 4x4x2

[img]http://img241.imageshack.us/img241/1181/belkacustomuw2.jpg[/img]

EDIT

no i jako ze wczesniej pisalem o fotelach od EE8, tu juz zamontowane do nowych mocowan

[img]http://img168.imageshack.us/img168/8798/fotelcrxhv8.jpg[/img]

to na tyle, niestety pogoda nie jest przychylna i znowu mam przestoje


--------------------
Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I
CRX EH6
VW Derby 2.0 16v in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T-Rex AgressoR
post Sat, 07 Jul 2007 - 23:09
Post #26


User
Dołączył: Mon, 02 July 2007
Skąd: BeHaWu





Projekt Mega


--------------------
T-REX AGRESSOR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kefirsky
post Sun, 08 Jul 2007 - 00:58
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2003
Skąd: Niepolska





Napisz proszę coś więcej o środkach jakimi zabezpieczałeś antykorozyjnie auto (antywszystko specyfikiem). Ewentualnie na priv poproszę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pol
post Sun, 08 Jul 2007 - 15:00
Post #28


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





jak juz jezdzisz na 15" moze trzeba bylo zaiwestowac w hamulce 280mm, satysfakcja gwarantowana


--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AmericanMuscle
post Sun, 08 Jul 2007 - 15:12
Post #29


User
Dołączył: Sat, 07 July 2007
Skąd: Nibylandia





CYTAT("Kefirsky":1up3zu13)
Napisz proszę coś więcej o środkach jakimi zabezpieczałeś antykorozyjnie auto (antywszystko specyfikiem). Ewentualnie na priv poproszę.


[url=http://moto.allegro.pl/item210685368_boll_konserwacja_podwozia_na_pedzel_1_kg.htm:1up3zu13]Boll do podwozi[/url:1up3zu13] nadaje się idealnie do wszystkiego w furze by zabezpieczyć przed korozją

[url=http://moto.allegro.pl/search.php?category=3&string=boll:1up3zu13]Boll[/url:1up3zu13] a tu reszta produktów tej firmy które pomogą ci zabezpieczyć wszystko na furze odpowiednio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
martii
post Mon, 09 Jul 2007 - 22:52
Post #30


Super User
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: Sz-n





Kefirsky no problemo

nasz super tajny specyfik wykradziony z tajnych laboratorii w Brzeznicy to....
sniezka


jest to najlepsza farba na pierwsza warstwe metalu, oczyszczone ogniska rdzy , elementy spawawane jaka moge polecic

w odroznieniu od innych wynalazkow lacznie z hammaraidem nie kruszy sie nie peka nie plowieje, nie odpada

wyschnieta bardziej przypomina gume, lub klej do szyb, rozcienczona z nitro dobrze wypelnia spawy, polecam 2-3krotne zamalowanie w przpadku np spawania podlogi, progow, gdzie 1wsza warste zalewamy dobrze rozcienczona a kazda kolejna gesciejsza,

przy lakierowaniu powinna byc dobrze zakryta szpachla lub podkladem poniewaz moze wejsc w reakcje z baza

profile zamkniete mozna wypelniac ta farba rozcienczona z nitro plus np powszechny baranek, daje to o wiele lepsza mieszanke niz powszechnie stosowane uszczeliacze, jezeli elementy zostaly dobrze przygotowane przed wypelnieniem, malowaniem nie powstaja miejsca tzw wstawania platow

jezelu zabieramy sie za naprawe miejsc gdzie korozja jest powierzchowna, tzn czeciowo zjedzona powloka blachy, polecam wyszlifowanie tych miejs katowka na tarczy do pilowania np 5mm, nastepnie wytrawic corina, sciagnac pozostalosci papierem sciernym i zamalowac sniezka

jak bede mial chwilke to jutro wkleje fotki puszek, ktore kupuje


--------------------
Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I
CRX EH6
VW Derby 2.0 16v in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kefirsky
post Mon, 09 Jul 2007 - 23:37
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2003
Skąd: Niepolska





Kurcze...lubię takie ciekawe technologie. A sprawdziliście to może tak długodystansowo? Jak to się sprawuje przez dłuższy czas? Bardzo ciekawa sprawa. Czekam cierpliwie na dalsze info.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
martii
post Tue, 10 Jul 2007 - 00:00
Post #32


Super User
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: Sz-n





powiem tak stosowane przynajmniej 2-3lata i naprawde dobry srodek
2,5kg to koszt ok 90zika

co najciekawsze znosi tez dobrze temperature, i nadaje sie na obsmarowanie konca wydechu, jak ktos ma zukla stal, na srodek, i za kolektorem juz tak srednio, ale nie ma co wymagac od tej farby

szkoda ze nie zrobilem fotek z czyszczenia puszki, tzn wieczka po farbie katowka i druciana szczotka, bo widac bylo dokladnie jaka konsystencje ma, bardzo podobna do wycinanej drutem spawalniczym szyby

jezeli chodzi o inne sposoby na kladzenie pasty, po wydmuchaniu sprezarka , smaruje miejsca w ktorych idzie pasta rozcienczonna sniezka, na to boll i rozmazanie pedzlem z rozpuszczalnikiem, widac dokladnie jak jeno z drugim sie miesza dajac kolor pasty ciemnej ze smugami farby

btw, jezeli ktos ma np tak jak ja boczne scianki po wyczyszczeniu majace wczesniej oznaki rdzewiena powierzchniowego po wyczyszczeniu polecam pomalowac i nastepnie rozmazac bollem z nitro, moze to wyglada lekko nie gladko ale wytrzyma o wiele wiecej niz gola blacha, oczywiscie dotyczy to miejsc we wnekach lub silnie narazonych na wode, : podszybie, podluznice od wewnatrz i takie tam,

moze i moj projekt sie ciagnie ale wole babrac sie takimi duperelami niz za rok czy 2 martwic sie ze korniki mi cis wzeraja

a jeszcze jedno... hammaraid, ponoc taki dla rycerzy, na deszcz i podobne..

farba jest dobra na rdze.., ale niestety zakrywa ladnie , ale rdrza dalej chomikuje pod, a hamma... niestety po pewnym czasie sie luszczy, czego nie powiem o sniezce, wiadomo jak rdza gleboka to nic nie pomoze, ale zainwestowanie 20-30zika w puszke pozwoli trzoche zaoszczedzic na spawaniu


--------------------
Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I
CRX EH6
VW Derby 2.0 16v in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danek022
post Wed, 11 Jul 2007 - 12:18
Post #33


User
Dołączył: Tue, 15 May 2007
Skąd: 22





martii Powiedz mi taka, rzecz. Czy kąt pionowy ustawienia, amortyzatorów był identyczny w dwóch samochodach? Ja robie podobnego bolida, tylko u mnie pionowe położenie amortyzatorów różni sie o ok 15cm. Jak to dobrze ustawić, żeby później geometria sie udało zachować?


--------------------
When too much is NOT enough

RS2000 engine in MK4 body
Go to the top of the page
 
+Quote Post
martii
post Thu, 12 Jul 2007 - 08:54
Post #34


Super User
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: Sz-n





jezeli chodzi o pochylenie wzgledem dlugosci to bylo ustawiane w pionie, poniewaz dolne mocowanie zawieszenia i tak jest customowe, wymagalo to dodatkowo wywalenia troche blach ze scianki grodziowej tak zeby to jakos pomiescic i defakto zostala tylko scianka ta od kabiny

jezeli chodzi o pochylenie wgledem szerokosci to golf jest szerszy o 9cm, wiec roznica miedzy seryjna gora a dolem wynosi ok 4,5cm na strone, zeby zachowac katy pochylenia kola, zfrobilem regulacje na mpersonie, tak jak ma to miejsce w golfie I, rozpilowujac mocowanie do zwrotnicy


--------------------
Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I
CRX EH6
VW Derby 2.0 16v in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
martii
post Thu, 02 Aug 2007 - 15:33
Post #35


Super User
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: Sz-n





EDIT

troszke roboty poszly do przodu, ale wydrapalismy nowe dziury do zaspawania
po oklepaniu troche sie posypalo, troche odpadlo.... bedzie trzeba pospawac





trzeba wyciac wszystko co odpada



podobny los spotkal pas tylni tu juz wyspawany





wsporniki zderzaka dodatkowo wzmocnione zeby nie uginaly sie



podloga doczyszczona i wstepnie zakonserwowana



silnikj doczekal sie prysznica bo troche...smierdzial:)





i blok po pierwszym malowaniu



na zmiane koloru zalapala sie tez skrzynia

[img]http://img187.imageshack.us/img187/8936/skrzyniabiegowpomalowanrq5.jpg[/img]

jako ze silnik siedzi juz w budzie mozna zobaczyc czy wejda inne zabawki

na poczatek IC od Probe 2,2T

[img]http://img183.imageshack.us/img183/4175/icgt2.jpg[/img]

nawet pasuje

[img]http://img183.imageshack.us/img183/5233/icipasprzedniju4.jpg[/img]

[img]http://img352.imageshack.us/img352/5342/icipasprzedni2hr4.jpg[/img]

gorzej z chlodnica, chcialem wrzucic taka od VTI bo jest mala i wydajna ale z tym bedzie problem...

[img]http://img166.imageshack.us/img166/9492/chlodnicaodvtikj6.jpg[/img]

nadszedl czas na poszerzenie tylu, zeby pasowal z przodem, po 4,5cm na strone

[img]http://img171.imageshack.us/img171/3938/poszerzenie1gj0.jpg[/img]

[img]ttp://img178.imageshack.us/img178/7391/poszerzenie2je2.jpg[/img]

[img]http://img178.imageshack.us/img178/2024/poszerzenie3kh7.jpg[/img]

tu widok drugiej strony przed poszerzeniem

[img]http://img485.imageshack.us/img485/8935/poszerzeniestronaniezrome9.jpg[/img]

i widok z tylu, bedzie maly potworek, z lewej mocowanie piarty i blotnik wyciqagniety o 4,5cm

[img]http://img293.imageshack.us/img293/8726/poszezeniewidoktylfq7.jpg[/img]

przednie blotniki wrocily z piaskowania

[img]http://img237.imageshack.us/img237/6876/przednieblotnikipopiaskmw4.jpg[/img]

i widok z przodu

[img]http://img221.imageshack.us/img221/2603/poszerzenieprzodniezrobvz7.jpg[/img]

w miedzyczasie zrobilem zabudowe bagaznika...

[img]http://img337.imageshack.us/img337/5514/bloczkixy1.jpg[/img]

a majac juz wypasiony bagaznik, skusilem sie na podnosniki elektryczne do szyb.., jak sie lansowac to na calego

[img]http://img337.imageshack.us/img337/4724/elpodnosnikiszybwc9.jpg[/img]

podnosniki sa z R19 po paru przerobkach beda pasowac

narazie tyle


--------------------
Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I
CRX EH6
VW Derby 2.0 16v in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
martii
post Sat, 11 Aug 2007 - 09:44
Post #36


Super User
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: Sz-n





EDIT

2/3 auta dzisiaj idzie w podklad wiec dorzucam pare fotek

nadkole wewnetrzne obspawane i zamalowane



tu juz czesciowo nalozona guma pod rant



nowy wlew paliwa, zamiast kwadratowej klapki---- taki lansiarski



blotniki i pas tylni prawie gotowe do podkladowania









chlopaki w akcji



w miedzyczasie gdy GrzeHo i Andrzej wyprowadzali boki ja dalej walczylem katowka z rdza



tu juz zamalowane, zostaje jeszcze zagumowac bagaznik



belka oczyszczona i wymalowana

[img]http://img172.imageshack.us/img172/7839/tzlniabelkarm7.jpg[/img]

a tu cos do lansowania, po malych przerobkach wycieciu i wpawaniu paru czesci drzwi mam

elektryczne okienka, bedzie mozna lansowac sie pod remiza:)

[img]http://img245.imageshack.us/img245/2602/elektrykadrzwihl0.jpg[[/img]

i na koniec maly rarytasik, chromowane zderzaki, moje byly w dosc oplakanym stanie wiec

poszukiwania nowych trwaly i trafily sie w dosc ladnym stanie

[img]http://img237.imageshack.us/img237/5388/zderzaki1tq0.jpg[/img]

po malej polerce wygladaja obiecujaco

[img]http://img20.imageshack.us/img20/1848/zderzaki2xl0.jpg[/img]

[img]http://img237.imageshack.us/img237/9480/yderyaki3es8.jpg[/img]

dzisiaj maja dojsc lampy na tyl i lusterka wiec kolejny prezencik na weekend


--------------------
Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I
CRX EH6
VW Derby 2.0 16v in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Thu, 02 Apr 2009 - 19:17
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





I jak projekcik, coś ruszyło, czy umarł??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Thu, 02 Apr 2009 - 20:19
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Ale żeś odgrzał kotleta biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Thu, 02 Apr 2009 - 23:34
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





A ja sie zapytam czemu karoseria nie została wypiaskowana ? Z mojego doświadczenia a mam nie małe wiem ze malowanie farba na rdze to strasznie delikatnie mówiąc nie profesjonalne.


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 02 Apr 2009 - 23:55
Post #40


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Bo hajsu na tyle piasta ( takie piwo na dolnym śląsku ) nie było, a i piwa było szkoda... tongue.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 21 July 2025 - 13:07