![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 23 June 2004 Skąd: Szczecin / Brodnica ![]() |
Profesjonalna robota! Zresztą jak zwykle w Twoim przypadku. Jestem pod wrażeniem.
Derbiak miał szczęście, że wpadł w Twoje ręce. Powodzenia w pracach. -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
doszla paczka z zakupami wiec mozna powoli brac sie za silnik i hamulce
na poczatek pasek rozrzadu napinacz i pompa wody ![]() komplecik uszczelek: pokrywy zaworow, glowicy, kolektorow dolot i wylot i miski do tego dojda jeszcze oringi walu i w sumie wszystko bedzie nowe ![]() zeby ladnie sie iskrzylo nowe swieczki i kable WN ![]() i troche gratow do heblowania linki recznego, przewody hamulcowe i cylinderki ![]() szczeki i lozyska tyl ![]() w sumie zostaje jeszcze pociagnac nowe przewody hamulcowe pod autem i hebelki beda praktycznie fabrycznie nowe -------------------- Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I CRX EH6 VW Derby 2.0 16v in progress |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 08 September 2005 Skąd: Świdnik ![]() |
Super projekt. Wszystko od podstaw takie projekty są najlepsze choć i kosztowniejsze Gratuluje dokonanych już prac i żeby wszystkie plany się ziściły
-------------------- Niech moc będzie z wami!!
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 May 2007 Skąd: z nikąd... ![]() |
Widze że wybrałeś częsci porządnych firm plus za to. Tylko kable zapłonowe... handluje Sentechem ale jakoś nie mam do nich przekonania skłaniałbym sie raczej w strone bardziej markowych tzn najlepiej Bosch no ale zobaczysz jak sie będą sprawować. Pozdro miłego odnawiania "staruszka"
-------------------- "Zbyt szybki by żyć, zbyt młody by umrzeć"
"Śmierć jeździ szybko więc..... trzeba być szybszym od niej" ----------------------------------------------------- VW Golf MkI 1.5D "G-style" BMW E36 Coupe M50 B25 "Black Beauty " |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
EDIT
konserwacja przodu po spawaniu, wszystkie miejsca majace slady korozji zostaly wyczyszczone do golej blachy i zamalowane naszym antywszystko specyfikiem - dla zainteresowanych moge otworzyc goraca linie telefoniczna:D nastepnie wygumowane laczenia blach lewa strona ![]() prawa ![]() przy obspawywaniu kielicha nalezalo oczyscic wewnetrzna strone nadkola, i po spawaniu ponownie zakonserwowac ![]() do takich prac polecam gume BOLLa w tubie jak popularne silikony, bardzo wygodnie sie naklada, a rosprowadza sie za pomoca pedzelka, najlepiej moczonego w nitro, ktore rozpuszcza gume i pozwala dobrze wypelnic zalepianie miejsca EDIT kolejne zabawki nowe sworznie 19 przy wymianie nalezy dokladnie oczyscic wahacz, i zwrotnice, polecam calkowite oczyszczenie i zamalowanie, przy wkladaniu przesmarowac lekko, wejdzie o wiele latwiej i dodatkowo na pewien okres zabezpieczy przed korodowaniem ![]() dzwigienki zmiany biegow, na zdjeciu stare i nowe Jedno co mnie zadziwia to kombinowanie niektorych. klejenie, lapanie na druta.... masakra koszt kompletu 13.80PLN hahahha ![]() stare-nowe gumki na laczki ![]() EDIT hamulce jako, ze czesto zdarzaja sie posty jak sie poprawnie zaklada tarcze i klocki wrzuce dodatkowo opis piaste nalezy dokladnie oczyscic, najlepiej papierem np 80-120, tak zeby usunac cala rdze, a nastepnie spilowac ja na klocku tak zeby powierzchnia styku z tarcza byla rowna niezrobienie tego moze spowodowac ze tarcza nie bedzie lezala idealnie rowno, moga wystapic minimalne bicia po jakims czasie ![]() nastepnie piaste nalezy pomalowac, ja używam do tego sprayu do kolektorow wydechowych, zabezpieczy to na jakis czas korozje pomiedzy piasta a tarcza ![]() po wyschnieciu zakladamy tarcze tarcze nalezy umyc benzyna ekstrakcyjna, poniewaz wiekszosc nowych tarcz jest fabrycznie oliwiona tak zeby nie rdzewiala lezac w pudelku ![]() ja dodatkowo maluje jeszcze tarcze w miejscach po ktorych nie beda tarly klocki, zabezpiecza to na pewien czas tarcze przed korozja ![]() a tu fotka jak wyglada 256stka wewnatrz 15" [img]http://img209.imageshack.us/img209/8691/koloplustarczawz3.jpg[/img] zaciski i klocki opisze pozniej EDIT niestety ORI przednia belka pod silnik od golfa nie miesci sie wiec trzeba bylo wykonac nowa, ta jest z profilu 4x4x2 [img]http://img241.imageshack.us/img241/1181/belkacustomuw2.jpg[/img] EDIT no i jako ze wczesniej pisalem o fotelach od EE8, tu juz zamontowane do nowych mocowan [img]http://img168.imageshack.us/img168/8798/fotelcrxhv8.jpg[/img] to na tyle, niestety pogoda nie jest przychylna i znowu mam przestoje -------------------- Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I CRX EH6 VW Derby 2.0 16v in progress |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 02 July 2007 Skąd: BeHaWu ![]() |
Projekt Mega
-------------------- T-REX AGRESSOR
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
Napisz proszę coś więcej o środkach jakimi zabezpieczałeś antykorozyjnie auto (antywszystko specyfikiem). Ewentualnie na priv poproszę.
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
jak juz jezdzisz na 15" moze trzeba bylo zaiwestowac w hamulce 280mm, satysfakcja gwarantowana
-------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 07 July 2007 Skąd: Nibylandia ![]() |
CYTAT("Kefirsky":1up3zu13) Napisz proszę coś więcej o środkach jakimi zabezpieczałeś antykorozyjnie auto (antywszystko specyfikiem). Ewentualnie na priv poproszę.
[url=http://moto.allegro.pl/item210685368_boll_konserwacja_podwozia_na_pedzel_1_kg.htm:1up3zu13]Boll do podwozi[/url:1up3zu13] nadaje się idealnie do wszystkiego w furze by zabezpieczyć przed korozją [url=http://moto.allegro.pl/search.php?category=3&string=boll:1up3zu13]Boll[/url:1up3zu13] a tu reszta produktów tej firmy które pomogą ci zabezpieczyć wszystko na furze odpowiednio |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
Kefirsky no problemo
nasz super tajny specyfik wykradziony z tajnych laboratorii w Brzeznicy to.... sniezka ![]() jest to najlepsza farba na pierwsza warstwe metalu, oczyszczone ogniska rdzy , elementy spawawane jaka moge polecic w odroznieniu od innych wynalazkow lacznie z hammaraidem nie kruszy sie nie peka nie plowieje, nie odpada wyschnieta bardziej przypomina gume, lub klej do szyb, rozcienczona z nitro dobrze wypelnia spawy, polecam 2-3krotne zamalowanie w przpadku np spawania podlogi, progow, gdzie 1wsza warste zalewamy dobrze rozcienczona a kazda kolejna gesciejsza, przy lakierowaniu powinna byc dobrze zakryta szpachla lub podkladem poniewaz moze wejsc w reakcje z baza profile zamkniete mozna wypelniac ta farba rozcienczona z nitro plus np powszechny baranek, daje to o wiele lepsza mieszanke niz powszechnie stosowane uszczeliacze, jezeli elementy zostaly dobrze przygotowane przed wypelnieniem, malowaniem nie powstaja miejsca tzw wstawania platow jezelu zabieramy sie za naprawe miejsc gdzie korozja jest powierzchowna, tzn czeciowo zjedzona powloka blachy, polecam wyszlifowanie tych miejs katowka na tarczy do pilowania np 5mm, nastepnie wytrawic corina, sciagnac pozostalosci papierem sciernym i zamalowac sniezka jak bede mial chwilke to jutro wkleje fotki puszek, ktore kupuje -------------------- Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I CRX EH6 VW Derby 2.0 16v in progress |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
Kurcze...lubię takie ciekawe technologie. A sprawdziliście to może tak długodystansowo? Jak to się sprawuje przez dłuższy czas? Bardzo ciekawa sprawa. Czekam cierpliwie na dalsze info.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
powiem tak stosowane przynajmniej 2-3lata i naprawde dobry srodek
2,5kg to koszt ok 90zika co najciekawsze znosi tez dobrze temperature, i nadaje sie na obsmarowanie konca wydechu, jak ktos ma zukla stal, na srodek, i za kolektorem juz tak srednio, ale nie ma co wymagac od tej farby szkoda ze nie zrobilem fotek z czyszczenia puszki, tzn wieczka po farbie katowka i druciana szczotka, bo widac bylo dokladnie jaka konsystencje ma, bardzo podobna do wycinanej drutem spawalniczym szyby jezeli chodzi o inne sposoby na kladzenie pasty, po wydmuchaniu sprezarka , smaruje miejsca w ktorych idzie pasta rozcienczonna sniezka, na to boll i rozmazanie pedzlem z rozpuszczalnikiem, widac dokladnie jak jeno z drugim sie miesza dajac kolor pasty ciemnej ze smugami farby btw, jezeli ktos ma np tak jak ja boczne scianki po wyczyszczeniu majace wczesniej oznaki rdzewiena powierzchniowego po wyczyszczeniu polecam pomalowac i nastepnie rozmazac bollem z nitro, moze to wyglada lekko nie gladko ale wytrzyma o wiele wiecej niz gola blacha, oczywiscie dotyczy to miejsc we wnekach lub silnie narazonych na wode, : podszybie, podluznice od wewnatrz i takie tam, moze i moj projekt sie ciagnie ale wole babrac sie takimi duperelami niz za rok czy 2 martwic sie ze korniki mi cis wzeraja a jeszcze jedno... hammaraid, ponoc taki dla rycerzy, na deszcz i podobne.. farba jest dobra na rdze.., ale niestety zakrywa ladnie , ale rdrza dalej chomikuje pod, a hamma... niestety po pewnym czasie sie luszczy, czego nie powiem o sniezce, wiadomo jak rdza gleboka to nic nie pomoze, ale zainwestowanie 20-30zika w puszke pozwoli trzoche zaoszczedzic na spawaniu -------------------- Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I CRX EH6 VW Derby 2.0 16v in progress |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: 22 ![]() |
martii Powiedz mi taka, rzecz. Czy kąt pionowy ustawienia, amortyzatorów był identyczny w dwóch samochodach? Ja robie podobnego bolida, tylko u mnie pionowe położenie amortyzatorów różni sie o ok 15cm. Jak to dobrze ustawić, żeby później geometria sie udało zachować?
-------------------- When too much is NOT enough
RS2000 engine in MK4 body |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
jezeli chodzi o pochylenie wzgledem dlugosci to bylo ustawiane w pionie, poniewaz dolne mocowanie zawieszenia i tak jest customowe, wymagalo to dodatkowo wywalenia troche blach ze scianki grodziowej tak zeby to jakos pomiescic i defakto zostala tylko scianka ta od kabiny
jezeli chodzi o pochylenie wgledem szerokosci to golf jest szerszy o 9cm, wiec roznica miedzy seryjna gora a dolem wynosi ok 4,5cm na strone, zeby zachowac katy pochylenia kola, zfrobilem regulacje na mpersonie, tak jak ma to miejsce w golfie I, rozpilowujac mocowanie do zwrotnicy -------------------- Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I CRX EH6 VW Derby 2.0 16v in progress |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
EDIT
troszke roboty poszly do przodu, ale wydrapalismy nowe dziury do zaspawania po oklepaniu troche sie posypalo, troche odpadlo.... bedzie trzeba pospawac ![]() ![]() trzeba wyciac wszystko co odpada ![]() podobny los spotkal pas tylni tu juz wyspawany ![]() ![]() wsporniki zderzaka dodatkowo wzmocnione zeby nie uginaly sie ![]() podloga doczyszczona i wstepnie zakonserwowana ![]() silnikj doczekal sie prysznica bo troche...smierdzial:) ![]() ![]() i blok po pierwszym malowaniu ![]() na zmiane koloru zalapala sie tez skrzynia [img]http://img187.imageshack.us/img187/8936/skrzyniabiegowpomalowanrq5.jpg[/img] jako ze silnik siedzi juz w budzie mozna zobaczyc czy wejda inne zabawki na poczatek IC od Probe 2,2T [img]http://img183.imageshack.us/img183/4175/icgt2.jpg[/img] nawet pasuje [img]http://img183.imageshack.us/img183/5233/icipasprzedniju4.jpg[/img] [img]http://img352.imageshack.us/img352/5342/icipasprzedni2hr4.jpg[/img] gorzej z chlodnica, chcialem wrzucic taka od VTI bo jest mala i wydajna ale z tym bedzie problem... [img]http://img166.imageshack.us/img166/9492/chlodnicaodvtikj6.jpg[/img] nadszedl czas na poszerzenie tylu, zeby pasowal z przodem, po 4,5cm na strone [img]http://img171.imageshack.us/img171/3938/poszerzenie1gj0.jpg[/img] [img]ttp://img178.imageshack.us/img178/7391/poszerzenie2je2.jpg[/img] [img]http://img178.imageshack.us/img178/2024/poszerzenie3kh7.jpg[/img] tu widok drugiej strony przed poszerzeniem [img]http://img485.imageshack.us/img485/8935/poszerzeniestronaniezrome9.jpg[/img] i widok z tylu, bedzie maly potworek, z lewej mocowanie piarty i blotnik wyciqagniety o 4,5cm [img]http://img293.imageshack.us/img293/8726/poszezeniewidoktylfq7.jpg[/img] przednie blotniki wrocily z piaskowania [img]http://img237.imageshack.us/img237/6876/przednieblotnikipopiaskmw4.jpg[/img] i widok z przodu [img]http://img221.imageshack.us/img221/2603/poszerzenieprzodniezrobvz7.jpg[/img] w miedzyczasie zrobilem zabudowe bagaznika... [img]http://img337.imageshack.us/img337/5514/bloczkixy1.jpg[/img] a majac juz wypasiony bagaznik, skusilem sie na podnosniki elektryczne do szyb.., jak sie lansowac to na calego [img]http://img337.imageshack.us/img337/4724/elpodnosnikiszybwc9.jpg[/img] podnosniki sa z R19 po paru przerobkach beda pasowac narazie tyle -------------------- Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I CRX EH6 VW Derby 2.0 16v in progress |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
EDIT
2/3 auta dzisiaj idzie w podklad wiec dorzucam pare fotek nadkole wewnetrzne obspawane i zamalowane ![]() tu juz czesciowo nalozona guma pod rant ![]() nowy wlew paliwa, zamiast kwadratowej klapki---- taki lansiarski ![]() blotniki i pas tylni prawie gotowe do podkladowania ![]() ![]() ![]() ![]() chlopaki w akcji ![]() w miedzyczasie gdy GrzeHo i Andrzej wyprowadzali boki ja dalej walczylem katowka z rdza ![]() tu juz zamalowane, zostaje jeszcze zagumowac bagaznik ![]() belka oczyszczona i wymalowana [img]http://img172.imageshack.us/img172/7839/tzlniabelkarm7.jpg[/img] a tu cos do lansowania, po malych przerobkach wycieciu i wpawaniu paru czesci drzwi mam elektryczne okienka, bedzie mozna lansowac sie pod remiza:) [img]http://img245.imageshack.us/img245/2602/elektrykadrzwihl0.jpg[[/img] i na koniec maly rarytasik, chromowane zderzaki, moje byly w dosc oplakanym stanie wiec poszukiwania nowych trwaly i trafily sie w dosc ladnym stanie [img]http://img237.imageshack.us/img237/5388/zderzaki1tq0.jpg[/img] po malej polerce wygladaja obiecujaco [img]http://img20.imageshack.us/img20/1848/zderzaki2xl0.jpg[/img] [img]http://img237.imageshack.us/img237/9480/yderyaki3es8.jpg[/img] dzisiaj maja dojsc lampy na tyl i lusterka wiec kolejny prezencik na weekend -------------------- Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I CRX EH6 VW Derby 2.0 16v in progress |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
I jak projekcik, coś ruszyło, czy umarł??
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Ale żeś odgrzał kotleta
![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
A ja sie zapytam czemu karoseria nie została wypiaskowana ? Z mojego doświadczenia a mam nie małe wiem ze malowanie farba na rdze to strasznie delikatnie mówiąc nie profesjonalne.
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Bo hajsu na tyle piasta ( takie piwo na dolnym śląsku ) nie było, a i piwa było szkoda...
![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 21 July 2025 - 13:07 |