![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 31 July 2003 Skąd: ... z Majorki ;) ... k/Cz-wy ![]() |
rogalotti,
ok - bywają kłopoty z manualem dla 3.0 TDi - to jest fakt. Cytat ------- Do tego obowiązkowy (sześciobiegowy na szczęście) Tiptronic, bo koncern VW-Audi wciąż nie doczekał się manualnej skrzyni zdolnej sprostać 450 Nm (z podobnych przyczyn także najmocniejszy 225-konny diesel 3.0 TDI skazany jest na automat). ...pochodzący stąd : http://auto.gazeta.pl/auto/2029020,71360,2020074.html A ja mam inne pytanie do znawców tematu : --------------------------------------------------------- Aktualnie są 2-wersje silnikowe 3.0 TDi : MKB i ASB. Interesuje mnie wersja bez DPF-a. 1) Czy ASB występuje wyłącznie z DPF-em (bo MKB jest z i bez) ? 2) Jakie są zasadnicze różnice pomiędzy tymi silnikami ? -------------------- pzdr.
leoTDI -------------- +++ASV, czyli 180kM by ... oczywiście Ali |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 September 2003 Skąd: Poznan ![]() |
Cześć
Ja mam manuala i na razie jest OK, rozmawiałem na ten teat z znajomym w servisie i mówił że propblem dodtyczy A4, a w A6 jest inne sprzegło, nie wiem ile w tym prawdy. Co prawda mam tylko 530 Nm i program napisany odpowiednio tz , uderzenie jest ok 3000 obr. Paweł -------------------- Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
--------------------------- --------------------------- |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Cześć Ja mam manuala i na razie jest OK, rozmawiałem na ten teat z znajomym w servisie i mówił że propblem dodtyczy A4, a w A6 jest inne sprzegło, nie wiem ile w tym prawdy. czyli jednak jest coś na rzeczy z tymi A4 ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 09 June 2004 Skąd: Kraków ![]() |
czyli jednak jest coś na rzeczy z tymi A4 ![]() Jaka tam kupa :-) mam A4 (2005r) strzelam regularnie ze sprzęgła i na razie zero problemów, motor 3.0tdi robiony u CS -------------------- Audi 2.0TDI
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 10 January 2005 Skąd: warszawa ![]() |
Kupa jest z dwu masem firmy LUK, wymieniłem takie 3 na gwarancji przy ostatniej wymianie dostałem już sachsa i od tej pory zero problemów ,a jest 270 KM / 540 Nm.
-------------------- A4 3.0 TDI Q
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 09 June 2004 Skąd: Kraków ![]() |
to pewnie mam sachsa i nawet o tym nie wiem :-)
-------------------- Audi 2.0TDI
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
User Dołączył: Sun, 21 January 2007 ![]() |
to pytanie do posiadaczy a6 3.0TDI, ile palił przed chipem i po, tylko proszę zaznaczyć czy to automat czy manual, właśnie rozglądam się za a6 2.0 tdi ale widzę masę pochlebnych opinii o 3.0 tdi i pomału się zaczynam zastanawiać...
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 31 July 2003 Skąd: ... z Majorki ;) ... k/Cz-wy ![]() |
to pewnie mam sachsa i nawet o tym nie wiem :-) pawel20vt4, ma manula więc licz na niego ![]() Czemu myślisz / myślałeś o 2.0 TDi w A6 (?) Wg mnie to za słaby silnik, a samochód swoje waży ![]() Mam pytanie : kiedy (jeśli w ogóle) przewiduje się wymianę łańcucha rozrządu ??? Przeczytałem ostatnio, że przy przebiegu 200tkm. Jak jest naprawdę? -------------------- pzdr.
leoTDI -------------- +++ASV, czyli 180kM by ... oczywiście Ali |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
User Dołączył: Sun, 21 January 2007 ![]() |
ale 2.0 tdi będzie zapewne palił ok 7l/100 i można zrobić program na 170KM i spalanie powinno pozostać na tym samym poziomie??? może się myle???
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 21 October 2007 ![]() |
2.0tdi to sie w A6 rozpada co 50kkm. pekaja chlodnice oleju, bloki i głowice.
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 31 July 2003 Skąd: ... z Majorki ;) ... k/Cz-wy ![]() |
2.0tdi to sie w A6 rozpada co 50kkm. pekaja chlodnice oleju, bloki i głowice. dotyczy głównie 16V (do tego dochodzą j.problemy z DPF - najczęściej w A4). Nawiasem, 3.0 TDI też ma "wpadki" (jest takich parę przypadków opisanych na forum motor-talk.de) ps Te 7 litrów to chyba na ośce (?) i emeryckim stylu jazdy (?). Na pewno (nawet po chipie) bedzie za słaby do quattro. -------------------- pzdr.
leoTDI -------------- +++ASV, czyli 180kM by ... oczywiście Ali |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 10 January 2005 Skąd: warszawa ![]() |
Te 7 litrów to chyba na ośce (?) i emeryckim stylu jazdy (?). Na pewno (nawet po chipie) bedzie za słaby do quattro. Właśnie dla tego nie ma Q w 2.0 TDI ![]() -------------------- A4 3.0 TDI Q
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
to spalanie W TDI 1.9 i 2.0 to jest jakiś mit. Wiele razy słyszałem jak ktoś opowiadał, że nie wiadomo jak byś jeździł to "więcej niż 6,5 nie weźmie"
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 05 October 2006 Skąd: WP ![]() |
Bez dwóch zdań bierz 3.0 tdi. Brat ma a4 w manualu z 3.0 tdi zrobionym na 280 ps i 520 Nm i spalanie z ostatnich 8000 km to 8,2l (po połowie miasto/trasa, jazda bardzo dynamiczna
![]() Pzdr -------------------- - Live For This -
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
to spalanie W TDI 1.9 i 2.0 to jest jakiś mit. Wiele razy słyszałem jak ktoś opowiadał, że nie wiadomo jak byś jeździł to "więcej niż 6,5 nie weźmie" OT Mit nie mit mój podczas kilkukrotnego pałowania 0-180 na światłach pokazywał średnie spalanie na poziomie 10l specjalnie mierzyłem, koledze w Golfie GTI >200KM wychodziło coś około 17-20 Pb98... 2.0 TDi powinno palić minimalnie mniej bo jest to nowsza konstrukcja EOT A do tematu 3.0 TDI rulezz ![]() -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 16 March 2007 ![]() |
OT Mit nie mit mój podczas kilkukrotnego pałowania 0-180 na światłach pokazywał średnie spalanie na poziomie 10l specjalnie mierzyłem, koledze w Golfie GTI >200KM wychodziło coś około 17-20 Pb98... 2.0 TDi powinno palić minimalnie mniej bo jest to nowsza konstrukcja EOT A do tematu 3.0 TDI rulezz ![]() W mieście - zależy od warunków... Zielona fala poniżej 7L, ciężko normalnie jadąc przekroczyć 8,5L, jak od startu bez przerwy stanie w korku to komp pokaże i 12L. Na trasie nigdy nie przekracza 7 (na autostradach jadąc 160-180 spala 6,7L, a przy 90 spada do 5,2L). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 20:53 |