Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi A6 Q TDI CompSport x 2 ;) Update 4 str.
m@ciek
post Wed, 19 Apr 2006 - 19:27
Post #61


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 October 2002
Skąd: drifters.pl





CYTAT("srbenda":1efj477i)
a jaka je st mozliwosc skrzyni? tak z ciekawosci...i jakie obroty sa na zdjeciu?
P.S. chyba sie zaczynam przekonywac do silnkow Diesel-a



W mojego ojca A6 (notabene też dłubane przez Patryka ) koniec jest na ok. 265km/h.

Szkoda... bo do 250 jedzie bardzo ochoczo , a pozniej też nie ma tragedii.... mógł by mieć dłuższy ostatni bieg, abo mieć jeszcze jeden.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 19 Apr 2006 - 19:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rejtas
post Wed, 19 Apr 2006 - 19:33
Post #62


User
Dołączył: Mon, 19 September 2005





ładnie

Sam mam chęć na ten silniczek od jakiegoś czasu.

tak plus/minus ile da się extremalnie z niego wydłubać po modach turbo/IC/wydech
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RiDE_oR_dIe
post Wed, 19 Apr 2006 - 22:15
Post #63


Super User
Dołączył: Tue, 31 January 2006
Skąd: wRo





cos mi sie wydaje ze swoje A6 tez zawioze do "poprawki"... dlugo zwlekalem bo balem sie o silnik ale widze ze wszystko w normie... gratuluje!! pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Artic
post Wed, 19 Apr 2006 - 23:00
Post #64


Forum Killer
Dołączył: Sat, 23 August 2003
Skąd: Warszawa





Buba rob przeszczep haldex i juz nie bedziesz mial takich zmartwien;)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Buba6
post Wed, 19 Apr 2006 - 23:17
Post #65


Super User
Dołączył: Tue, 25 January 2005
Skąd: Wrocław / Bielsko-Biała





no way, ja jestem slepo wierny FWD


--------------------
srtw.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario_Subaru
post Thu, 20 Apr 2006 - 18:35
Post #66


Super User
Dołączył: Tue, 05 November 2002
Skąd: Wawa





hmm a mnie dziwi jak na tdi tak wysoko moment obrotowy


--------------------
MTS Rally
Autoryzowany dealer Maptek /Ecutek/
Korzenna 17a Warszawa
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne Subaru & Mitsubishi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vRS
post Thu, 20 Apr 2006 - 21:06
Post #67


Forum Killer
Dołączył: Mon, 06 February 2006
Skąd: Warszał





CYTAT("Mario_Subaru":xz43rels)
hmm a mnie dziwi jak na tdi tak wysoko moment obrotowy


CYTAT("Master/s":xz43rels)
Spręzarka w tych silnikach pompuje super precyzyjnie...dosłownie co do milibara...tak jak się ustawi w programie


Dobry hardware+software


--------------------
Michał [vRS]
Manual Devil
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RAL1N
post Wed, 17 May 2006 - 23:05
Post #68


Rookie
Dołączył: Wed, 26 October 2005
Skąd: Warszawa





Panowie, mam nadzieję, że nie gniewacie się za odświeżenie tematu...

Czy planowana jest w niedalekiej przyszłości wersja A6 4.2 TDI 326PS???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leoTDI
post Sun, 23 Mar 2008 - 14:39
Post #69


Frequent User
Dołączył: Thu, 31 July 2003
Skąd: ... z Majorki ;) ... k/Cz-wy





sorki, że ogrzewam ... dry.gif

(opcja cytatu nie działa, i nie wiem dlaczego ohmy.gif )

Powołuję się na :

"PaTDI napisał :

Witam,

zrobiliśmy juz bardzo dużo tych samochodów, w większości w wersji tiptronic. Najstarszy ma przejechane coś kolo 100tys km i ze skrzynią wszystko ok"


... i mam w związku z tym pytanie które mnie nurtuje już od dłuższego czasu.

Pytanie
----------
Czy oprogramowanie skrzyni Tiptronic przez f-mę CompSport zostaje "dopasowane" do cziptuningu sterownika silnika
...
jak to jest np. w wykonaniu f-my ABT ?



--------------------
pzdr.

leoTDI
--------------
+++ASV, czyli 180kM by ... oczywiście Ali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtas.bb
post Sun, 23 Mar 2008 - 16:17
Post #70


User
Dołączył: Tue, 09 January 2007
Skąd: Bielsko-Biała





to pytatnie należałoby wysłać na adres www.compsport.pl


--------------------
A4B6 1.9TDI Q NA DELIKATNYM SOFCIE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
immortalll
post Mon, 24 Mar 2008 - 16:25
Post #71


User
Dołączył: Thu, 21 February 2008





A ja mam pytanie co do 3.0 TDI..... co na to wszystko sprzęgło?daje radę ...?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel20vt4
post Tue, 25 Mar 2008 - 00:07
Post #72


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





Cześć

Ja mam program od CompSportów, przejechałem 60 tys km i wszysko jest w najlepszym porządku niejedokrotnie strzelałem z sprzegła i na razie spokój smile.gif


Paweł


--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leoTDI
post Tue, 25 Mar 2008 - 13:35
Post #73


Frequent User
Dołączył: Thu, 31 July 2003
Skąd: ... z Majorki ;) ... k/Cz-wy





Paweł,

ale Ty masz /jeśli mnie pamięć nie myli ?/ ... tongue.gif ręczną

Immortalll, więc Tip (produkcji ZF) zaprojektowano na graniczne obciążenie 600Nm. Stąd praktyczne wartości po chiptuningu w okolicach 550Nm (czyli ok. 50Nm marginesu bezpieczeństwa). Informacja pochodzi z forum motor-talk.de

Ponoć Audi (u nas też czytałem, tj. w AUTO /Gazeta Wyborcza/) ma problemy z ręcznymi skrzyniami. Chodzi oczywiście o osiagnięcie max. przenoszonej wartości momentu. Tip jest pod tym względem lepszy (jesli ktoś lubi Tip biggrin.gif ), oczywiście pod warunkiem, że dba się o olej i całą resztę z tym związaną.


--------------------
pzdr.

leoTDI
--------------
+++ASV, czyli 180kM by ... oczywiście Ali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Tue, 25 Mar 2008 - 13:57
Post #74


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





CYTAT(leoTDI @ Sun, 23 Mar 2008 - 14:39) *
sorki, że ogrzewam ... dry.gif

(opcja cytatu nie działa, i nie wiem dlaczego ohmy.gif )

Powołuję się na :

"PaTDI napisał :

Witam,

zrobiliśmy juz bardzo dużo tych samochodów, w większości w wersji tiptronic. Najstarszy ma przejechane coś kolo 100tys km i ze skrzynią wszystko ok"


... i mam w związku z tym pytanie które mnie nurtuje już od dłuższego czasu.

Pytanie
----------
Czy oprogramowanie skrzyni Tiptronic przez f-mę CompSport zostaje "dopasowane" do cziptuningu sterownika silnika
...
jak to jest np. w wykonaniu f-my ABT ?



a powiedz, czy sadzisz, że oprogramowanie ABT czy jakiekolwiek inne zwieksza wytrzymałośc skrzyni? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leoTDI
post Tue, 25 Mar 2008 - 14:17
Post #75


Frequent User
Dołączył: Thu, 31 July 2003
Skąd: ... z Majorki ;) ... k/Cz-wy





CYTAT(darksmile @ Tue, 25 Mar 2008 - 13:57) *
a powiedz, czy sadzisz, że oprogramowanie ABT czy jakiekolwiek inne zwieksza wytrzymałośc skrzyni? biggrin.gif


wg mnie chodzi chyba o coś innego dry.gif

że skrzynia po chiptuningu "szybciej się wkręca na obroty". Więc wg ABT konieczne jest "dopasowanie" skrzyni do osiągów silnika. W końcu to "elektroniczny" automat. Chyba nie sądzisz, że ABT robi to tylko "dla sztuki" (czytaj : zbijania kasy od naiwnych klientów laugh.gif ) ?

Właśnie interesuje odp. mnie na to pytanie. Konieczne jest dopasowanie czy nie ?


--------------------
pzdr.

leoTDI
--------------
+++ASV, czyli 180kM by ... oczywiście Ali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Tue, 25 Mar 2008 - 14:57
Post #76


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(leoTDI @ Tue, 25 Mar 2008 - 14:17) *
wg mnie chodzi chyba o coś innego dry.gif

że skrzynia po chiptuningu "szybciej się wkręca na obroty". Więc wg ABT konieczne jest "dopasowanie" skrzyni do osiągów silnika. W końcu to "elektroniczny" automat. Chyba nie sądzisz, że ABT robi to tylko "dla sztuki" (czytaj : zbijania kasy od naiwnych klientów laugh.gif ) ?

Właśnie interesuje odp. mnie na to pytanie. Konieczne jest dopasowanie czy nie ?


Nie ma koniecznosci dopasowywania elektoniki skrzyni biegow.
Koenicznosc wystepowala tylko w 2,5TDI.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
leoTDI
post Tue, 25 Mar 2008 - 15:03
Post #77


Frequent User
Dołączył: Thu, 31 July 2003
Skąd: ... z Majorki ;) ... k/Cz-wy





CYTAT(PatTDI @ Tue, 25 Mar 2008 - 14:57) *
Nie ma koniecznosci dopasowywania elektoniki skrzyni biegow.
Koenicznosc wystepowala tylko w 2,5TDI.


PatTDI,

dziękuję za stanowisko smile.gif


--------------------
pzdr.

leoTDI
--------------
+++ASV, czyli 180kM by ... oczywiście Ali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Tue, 25 Mar 2008 - 15:09
Post #78


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





CYTAT(leoTDI @ Tue, 25 Mar 2008 - 14:17) *
Chyba nie sądzisz, że ABT robi to tylko "dla sztuki" (czytaj : zbijania kasy od naiwnych klientów laugh.gif ) ?



to chyba słabo znasz realia rzadzące zachodnimi, mainstreamowymi firmami tuningoiwymi. jestem pewien, że ABT działa podobnie jak Brabus. A Brabus działa tak, że nie chciałbym mieć z nimi nic wspólnego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 25 Mar 2008 - 17:04
Post #79


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(immortalll @ Mon, 24 Mar 2008 - 16:25) *
A ja mam pytanie co do 3.0 TDI..... co na to wszystko sprzęgło?daje radę ...?


ja czytałem na forum Audi, ze w A4 sprzegło lubi klekać... nie wiem czy to prawda - moze ktoś potwierdzić ?

czyzby w A4 było inne sprzegło niz w A6 ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Tue, 25 Mar 2008 - 20:01
Post #80


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(cowboy @ Tue, 25 Mar 2008 - 17:04) *
ja czytałem na forum Audi, ze w A4 sprzegło lubi klekać... nie wiem czy to prawda - moze ktoś potwierdzić ?

czyzby w A4 było inne sprzegło niz w A6 ?


A6 w większości jest z automatem więc tam taki problem nie wystąpi. W A4 jest zupełnie inaczej, a do tego przeważnie kierowca jest dużo młodszy i "ambitniejszy". Problem nie występuje ze sprzęgłem w rozumieniu tarcza-docisk a z kołem zamachowym które się po prostu rozpada. Kolejna rzecz to dyfer i wał korbowy. Kiedyś miałem klienta który podczas prób drogowych które robilismy w celu finalnego wystrojenia auta tak jeździł że nie wrózyłem długiej przyszłości samochodowi. Po pewnym czasie zaczął uskarżać się na wibracje z zespołu napędowego pomimo tego, że modyfikacja była wykonana z zapasem. Prawda jest taka, że wszystko ma swoją wytrzymałość a te silniki mają ogromny potencjął.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 09:30