![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 October 2002 Skąd: drifters.pl ![]() |
CYTAT("srbenda":1efj477i) a jaka je st mozliwosc skrzyni? tak z ciekawosci...i jakie obroty sa na zdjeciu?
P.S. chyba sie zaczynam przekonywac do silnkow Diesel-a W mojego ojca A6 (notabene też dłubane przez Patryka ) koniec jest na ok. 265km/h. Szkoda... bo do 250 jedzie bardzo ochoczo , a pozniej też nie ma tragedii.... mógł by mieć dłuższy ostatni bieg, abo mieć jeszcze jeden. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 19 September 2005 ![]() |
ładnie
Sam mam chęć na ten silniczek od jakiegoś czasu. tak plus/minus ile da się extremalnie z niego wydłubać po modach turbo/IC/wydech |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Super User Dołączył: Tue, 31 January 2006 Skąd: wRo ![]() |
cos mi sie wydaje ze swoje A6 tez zawioze do "poprawki"... dlugo zwlekalem bo balem sie o silnik ale widze ze wszystko w normie... gratuluje!! pzdr
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 23 August 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Buba rob przeszczep haldex i juz nie bedziesz mial takich zmartwien;)
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 January 2005 Skąd: Wrocław / Bielsko-Biała ![]() |
no way, ja jestem slepo wierny FWD
-------------------- srtw.pl
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 05 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
hmm a mnie dziwi jak na tdi tak wysoko moment obrotowy
-------------------- MTS Rally
Autoryzowany dealer Maptek /Ecutek/ Korzenna 17a Warszawa Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne Subaru & Mitsubishi |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
CYTAT("Mario_Subaru":xz43rels) hmm a mnie dziwi jak na tdi tak wysoko moment obrotowy CYTAT("Master/s":xz43rels) Spręzarka w tych silnikach pompuje super precyzyjnie...dosłownie co do milibara...tak jak się ustawi w programie
Dobry hardware+software -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 26 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie, mam nadzieję, że nie gniewacie się za odświeżenie tematu...
Czy planowana jest w niedalekiej przyszłości wersja A6 4.2 TDI 326PS??? |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 31 July 2003 Skąd: ... z Majorki ;) ... k/Cz-wy ![]() |
sorki, że ogrzewam ...
![]() (opcja cytatu nie działa, i nie wiem dlaczego ![]() Powołuję się na : "PaTDI napisał : Witam, zrobiliśmy juz bardzo dużo tych samochodów, w większości w wersji tiptronic. Najstarszy ma przejechane coś kolo 100tys km i ze skrzynią wszystko ok" ... i mam w związku z tym pytanie które mnie nurtuje już od dłuższego czasu. Pytanie ---------- Czy oprogramowanie skrzyni Tiptronic przez f-mę CompSport zostaje "dopasowane" do cziptuningu sterownika silnika ... jak to jest np. w wykonaniu f-my ABT ? -------------------- pzdr.
leoTDI -------------- +++ASV, czyli 180kM by ... oczywiście Ali |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
User Dołączył: Tue, 09 January 2007 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
to pytatnie należałoby wysłać na adres www.compsport.pl
-------------------- A4B6 1.9TDI Q NA DELIKATNYM SOFCIE
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
A ja mam pytanie co do 3.0 TDI..... co na to wszystko sprzęgło?daje radę ...?
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 September 2003 Skąd: Poznan ![]() |
Cześć
Ja mam program od CompSportów, przejechałem 60 tys km i wszysko jest w najlepszym porządku niejedokrotnie strzelałem z sprzegła i na razie spokój ![]() Paweł -------------------- Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
--------------------------- --------------------------- |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 31 July 2003 Skąd: ... z Majorki ;) ... k/Cz-wy ![]() |
Paweł,
ale Ty masz /jeśli mnie pamięć nie myli ?/ ... ![]() Immortalll, więc Tip (produkcji ZF) zaprojektowano na graniczne obciążenie 600Nm. Stąd praktyczne wartości po chiptuningu w okolicach 550Nm (czyli ok. 50Nm marginesu bezpieczeństwa). Informacja pochodzi z forum motor-talk.de Ponoć Audi (u nas też czytałem, tj. w AUTO /Gazeta Wyborcza/) ma problemy z ręcznymi skrzyniami. Chodzi oczywiście o osiagnięcie max. przenoszonej wartości momentu. Tip jest pod tym względem lepszy (jesli ktoś lubi Tip ![]() -------------------- pzdr.
leoTDI -------------- +++ASV, czyli 180kM by ... oczywiście Ali |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
sorki, że ogrzewam ... ![]() (opcja cytatu nie działa, i nie wiem dlaczego ![]() Powołuję się na : "PaTDI napisał : Witam, zrobiliśmy juz bardzo dużo tych samochodów, w większości w wersji tiptronic. Najstarszy ma przejechane coś kolo 100tys km i ze skrzynią wszystko ok" ... i mam w związku z tym pytanie które mnie nurtuje już od dłuższego czasu. Pytanie ---------- Czy oprogramowanie skrzyni Tiptronic przez f-mę CompSport zostaje "dopasowane" do cziptuningu sterownika silnika ... jak to jest np. w wykonaniu f-my ABT ? a powiedz, czy sadzisz, że oprogramowanie ABT czy jakiekolwiek inne zwieksza wytrzymałośc skrzyni? ![]() |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 31 July 2003 Skąd: ... z Majorki ;) ... k/Cz-wy ![]() |
a powiedz, czy sadzisz, że oprogramowanie ABT czy jakiekolwiek inne zwieksza wytrzymałośc skrzyni? ![]() wg mnie chodzi chyba o coś innego ![]() że skrzynia po chiptuningu "szybciej się wkręca na obroty". Więc wg ABT konieczne jest "dopasowanie" skrzyni do osiągów silnika. W końcu to "elektroniczny" automat. Chyba nie sądzisz, że ABT robi to tylko "dla sztuki" (czytaj : zbijania kasy od naiwnych klientów ![]() Właśnie interesuje odp. mnie na to pytanie. Konieczne jest dopasowanie czy nie ? -------------------- pzdr.
leoTDI -------------- +++ASV, czyli 180kM by ... oczywiście Ali |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
wg mnie chodzi chyba o coś innego ![]() że skrzynia po chiptuningu "szybciej się wkręca na obroty". Więc wg ABT konieczne jest "dopasowanie" skrzyni do osiągów silnika. W końcu to "elektroniczny" automat. Chyba nie sądzisz, że ABT robi to tylko "dla sztuki" (czytaj : zbijania kasy od naiwnych klientów ![]() Właśnie interesuje odp. mnie na to pytanie. Konieczne jest dopasowanie czy nie ? Nie ma koniecznosci dopasowywania elektoniki skrzyni biegow. Koenicznosc wystepowala tylko w 2,5TDI. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 31 July 2003 Skąd: ... z Majorki ;) ... k/Cz-wy ![]() |
Nie ma koniecznosci dopasowywania elektoniki skrzyni biegow. Koenicznosc wystepowala tylko w 2,5TDI. PatTDI, dziękuję za stanowisko ![]() -------------------- pzdr.
leoTDI -------------- +++ASV, czyli 180kM by ... oczywiście Ali |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
Chyba nie sądzisz, że ABT robi to tylko "dla sztuki" (czytaj : zbijania kasy od naiwnych klientów ![]() to chyba słabo znasz realia rzadzące zachodnimi, mainstreamowymi firmami tuningoiwymi. jestem pewien, że ABT działa podobnie jak Brabus. A Brabus działa tak, że nie chciałbym mieć z nimi nic wspólnego. |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
A ja mam pytanie co do 3.0 TDI..... co na to wszystko sprzęgło?daje radę ...? ja czytałem na forum Audi, ze w A4 sprzegło lubi klekać... nie wiem czy to prawda - moze ktoś potwierdzić ? czyzby w A4 było inne sprzegło niz w A6 ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
ja czytałem na forum Audi, ze w A4 sprzegło lubi klekać... nie wiem czy to prawda - moze ktoś potwierdzić ? czyzby w A4 było inne sprzegło niz w A6 ? A6 w większości jest z automatem więc tam taki problem nie wystąpi. W A4 jest zupełnie inaczej, a do tego przeważnie kierowca jest dużo młodszy i "ambitniejszy". Problem nie występuje ze sprzęgłem w rozumieniu tarcza-docisk a z kołem zamachowym które się po prostu rozpada. Kolejna rzecz to dyfer i wał korbowy. Kiedyś miałem klienta który podczas prób drogowych które robilismy w celu finalnego wystrojenia auta tak jeździł że nie wrózyłem długiej przyszłości samochodowi. Po pewnym czasie zaczął uskarżać się na wibracje z zespołu napędowego pomimo tego, że modyfikacja była wykonana z zapasem. Prawda jest taka, że wszystko ma swoją wytrzymałość a te silniki mają ogromny potencjął. Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 09:30 |