Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi A6 Q TDI CompSport x 2 ;) Update 4 str.
MGMario
post Fri, 17 Mar 2006 - 14:51
Post #41


User
Dołączył: Wed, 06 August 2003
Skąd: wesoła





233KM to juz w serii powinien 7 sek do 100 łamać, po wirusie to niezła rakieta musi być.
Byłem dziś w salonie, całkiem fajne rabaty dają.


--------------------
Biała - ET 13,4s

http://www.seat-racing.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 17 Mar 2006 - 14:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Matschke
post Fri, 17 Mar 2006 - 15:11
Post #42


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





w serii ma 7.0s do setki, po programie bedzie pewno podobnie latac jak S4


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Fri, 17 Mar 2006 - 15:53
Post #43


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





Wczoraj robiłem nowego Tuareqa 3.0TDi. Niestety nie mam hamowni 4x4 aby sprawdzić efekty pracy. W mojej opinii ten Tuareq po chiptuningu chodzi lepiej od V-10 TDi w serii


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario q.
post Sun, 19 Mar 2006 - 22:35
Post #44


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 29 March 2003
Skąd: Warszawa





Pytanie do twórców koni...

Czy helmuty robią coś jeszcze przy tych silnikach aby moc jeszcze wzrosla?

I na ile po ewentualnych modach można liczyć?


--------------------
RS4 powered by MT&Sportmile 3070/6046szt. :D


Do zobaczenia Jasięty, do zobaczenia....................... [']
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Sun, 19 Mar 2006 - 22:56
Post #45


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT("mario q.":62jjclgh)
Pytanie do twórców koni...

Czy helmuty robią coś jeszcze przy tych silnikach aby moc jeszcze wzrosla?

I na ile po ewentualnych modach można liczyć?


Narazie nic mi o tym nie wiadomo ale mysle ze sprezarka to klucz


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Sun, 19 Mar 2006 - 23:25
Post #46


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





Spręzarka w tych silnikach pompuje super precyzyjnie...dosłownie co do milibara...tak jak się ustawi w programie


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Sun, 19 Mar 2006 - 23:45
Post #47


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT("Master/s":39xvixvs)
Spręzarka w tych silnikach pompuje super precyzyjnie...dosłownie co do milibara...tak jak się ustawi w programie


dopuki nie zobaczy troszku sadzy. wtedy elektronicznie sterownany silownik czuje minimalny opor i mamy notlauf


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_pitruch_*
post Wed, 22 Mar 2006 - 22:54
Post #48









Czy auto po modyfikacji "kopci", "smuży"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Velocity
post Wed, 22 Mar 2006 - 23:00
Post #49


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 November 2004
Skąd: Wrocław





Występuje tylko charakterystyczny dla wszystkich TDI "odkurz". Generalnie nie zauważyłem różnicy w stosunku do serii.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JarekK
post Fri, 24 Mar 2006 - 04:12
Post #50


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





Naprawdę ładny wynik! Gratki dla właściciela i CompSport'ów bo ładnie to wygląda.
Muszę się tam do was wreszczie wybrać, bo pomieszkuję znowu coraz więcej w Tychach a to rzut beretem - a po odejsciu z ProjectXs warto się dowiedzieć co robią koledzy


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Mon, 27 Mar 2006 - 14:48
Post #51


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





CYTAT
warto się dowiedzieć co robią koledzy


to tak się teraz nazywa szpiegostwo przemysłowe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Buba6
post Mon, 27 Mar 2006 - 15:01
Post #52


Super User
Dołączył: Tue, 25 January 2005
Skąd: Wrocław / Bielsko-Biała





a ja milemokazje stanac na kresce w sobote w nocy z a6
bylo bardzo slisko, wiec na starcie byla totalna masakra, jak tomek mi odjechal przy starcie to juz trudno bylo go dorwac, poprostu torpeda. za to z rolowanego juz nie bylo tak nierowno samochody szly leb w leb.
tutaj filmik zeby porownac start
http://rapidshare.de/files/16346874/HPIM2535.MPG.html


--------------------
srtw.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JarekK
post Mon, 27 Mar 2006 - 15:10
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





CYTAT("darksmile":3l1z5i8m)
CYTAT
warto się dowiedzieć co robią koledzy


to tak się teraz nazywa szpiegostwo przemysłowe


Jassne - rozgryzłeś mnie!
Tak serio, to nie mam tam po co szpiegować.
Na początku marca odszedłem z ProjectXs i założyłem własną, niezależną firmę, której działania będą zależne tylko ode mnie.
Zajmuję się prawie wyłącznie Volvo, więc mało mogę "wyszpiegować" w firmie zajmującej się głównie VW. Do Volvo mam już dostawców oprogramowania, bo nie zamierzam sam "robić chipów" (u nas co krok to tuner) a raczej sprzedawać sprawdzone programy.
Jak będę miał kogoś z VW na program to wiem do kogo się zwrócić.


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel20vt4
post Sat, 08 Apr 2006 - 15:30
Post #54


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





Cześc

Ja też zawitałem po moc w CS i oto wyniki:

Auto to A6 3.0 TDI S-line manual.

seria

http://img119.imageshack.us/my.php?imag ... ria7is.jpg

seria+ chip

[url=http://imageshack.us:26btrrlq][/url:26btrrlq]

autostrada

http://img123.imageshack.us/img123/3325 ... 0019ry.jpg


Auto hamowane na w Gliwicach na Maha 4x4

Super auto nie jest do wyscigów tylko miało byc bezpiecznie zrobione, do zabawy mam inne Mimo to zapina nieźle:

Dzieki CS za profesjonalną obsługe.
Paweł


--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Velocity
post Sat, 08 Apr 2006 - 15:54
Post #55


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 November 2004
Skąd: Wrocław





No - w koncu podjąłeś dobrą dezycję - gratuluję
Heh, Pawel - widze, ze od razu wziałes sie za testowanie U mnie też limitera niet
Chyba zgodzisz sie z tym, ze teraz trzeba zwracac uwage, zeby nie przekrecic dwoch pierwszych biegow

Heh, jeśli jechałeś przez Wrocław, to chwile potem mijales mnie o jakies 100-200 metrow...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel20vt4
post Sat, 08 Apr 2006 - 15:59
Post #56


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





Tak zgadza sie 1,2 i 3 kończą sie brardzo szybko, wiec trzeba byc wpatrzonym w obrotomierz, jednak cała zabwa zaczyna sie na 5 i 6 powyżej 200 km/h wtedy widać jak to auto przyspiesza i przy 270 można prowadzić 1 ręką

Mi zostawili ogranicznik tylko, że teraz na 300 km/h

Tak jechałem w czwartek przez Wrocław

Paweł


--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Tue, 11 Apr 2006 - 09:56
Post #57


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





a jaka je st mozliwosc skrzyni? tak z ciekawosci...i jakie obroty sa na zdjeciu?
P.S. chyba sie zaczynam przekonywac do silnkow Diesel-a


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Wed, 19 Apr 2006 - 18:51
Post #58


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa







Szok, szok i szok. To ja się tu pocę kombinuję - wydech, DSMIC, turbo, wtryski, sryski aby marne 230KM z benzyny wycisnąć - a tu byle gnojowóz na chipie ma 300KM

Chyba czas przejść na ciemną strone mocy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Buba6
post Wed, 19 Apr 2006 - 18:53
Post #59


Super User
Dołączył: Tue, 25 January 2005
Skąd: Wrocław / Bielsko-Biała





mnie to juz dawno zalamalo, za pierwszym razem jak mi Tomek dupe zlał tym gnojowozem


--------------------
srtw.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Velocity
post Wed, 19 Apr 2006 - 19:02
Post #60


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 November 2004
Skąd: Wrocław





CYTAT("Buba6":2pziipen)
mnie to juz dawno zalamalo, za pierwszym razem jak mi Tomek dupe zlał tym gnojowozem

Teraz to się już z pewnością nie powtórzy
Ale chętnie stanę z Tobą i spróbuje z czystej ciekawości.

W sprawie samej modyfikacji, to autko przejechało już 8 kkm, do tej pory wszystko funkcjonuje bez zarzutu. Spalanie na trasie bez problemu poniżej 8 litrow - przy dosc emeryckiej jezdzie udalo mi sie zrobic 7


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 09:29