![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 04 July 2003 Skąd: Kraków ![]() |
Taki silniczek i mnie sie marzy. Ciagnie z samego dolu praktycznie do konca. Gratuluje autka. Fajnie byloby go zaszczepic np do Golfa 4 motion ale zdaje sie jest ciut za duzy.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
ja juz naprawde sie nie moge doczekac na moje A4 3.0 TDI
gratuluje moda.... -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
coś pięknego jakie pomiary na g-techu?
-------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: Kępno ![]() |
Coś pięknego. Wielkie brawa.
P.s. pawel20vt4, kiedy robisz swoje A6 ?? -------------------- NewBlackSeatLeonII2.0TDISport-UpCupraLook
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Warszawa / WN ![]() |
kurcze, ze tak powiem, tez bym pojezdzil sobie takim 3.0 TDI ale mnie nie stac
-------------------- Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA) Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS) |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
CYTAT("Nuttie":34kj4mqd) kurcze, ze tak powiem, tez bym pojezdzil sobie takim 3.0 TDI ale mnie nie stac
Zapomniałeś dodać że na razie Cię nie stać. Trzeba być optymistą -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 23 August 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
No A4 z tym motorem bedzie wymiatac. Myslalem nawet o takim autku, ale chyba wole cos w turbobenzynce
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Warszawa / WN ![]() |
vRS masz 100% racje
-------------------- Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA) Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS) |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 10 January 2005 Skąd: warszawa ![]() |
No kurde szok!! napewno pieknie daje rade
Chyba tez cos wgram ps.Matschke dobry wybór |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Bywało już sucho, jakieś wstępne pomiary przyspieszeń dokonane?
Co do samego 3.0 TDI, jak awaryjność tego silnika? Można coś już stwierdzić? Bo 2.5 TDI nie miały chyba dobrej opinii, a fakt faktem to też V6. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
ja dzisiaj słyszalem że chyba 2 szt sie popsuly,a dokladniej dół się rozsypał!
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 November 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("ctv":hg8me89z) ja dzisiaj słyszalem że chyba 2 szt sie popsuly,a dokladniej dół się rozsypał!
Serie, czy po modzie? Tak na poważnie, to chyba większość zależy od stylu jazdy i dbałości o silnik. Pierwsze, co zrobiłem, to zrezygnowałem z cholerstwa, jakim jest olej longlife, wymieniany co 30 tys km -------------------- |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 September 2003 Skąd: Poznan ![]() |
CYTAT("ctv":8asydem6) ja dzisiaj słyszalem że chyba 2 szt sie popsuly,a dokladniej dół się rozsypał!
Cześć Czy możesz podać jakies szczegóły, bo to jest dla mnie istone Paweł -------------------- Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
--------------------------- --------------------------- |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
prawie 100KM strat na przeniesieniu napędu???
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Wlasnie patrze na straty, dlaczego przybylo 40KM strat mimo ze hamowany byl na tym samym biegu?
-------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 November 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
Według wykresu straty zmieniły się z 65,8 KM na 75,4 KM, czyli niecałe 10 KM. To normalne, ze straty wzrosły - wszak i moc wzrosła. Czemu aż 75,4 KM? Przecież to czterołap, który generuje większe straty na kołach, niż ośka.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Dalej nie rozumiem tych wykresow, napisane 75KM a wykres prawie do 100 dochodzi.
-------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
CYTAT("dzik":3ukq5zrt) Dalej nie rozumiem tych wykresow, napisane 75KM a wykres prawie do 100 dochodzi.
Bo nie czytasz ze zrozumieniem. Max straty podawane sa przy Max mocy. Pozdrawiam -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 06 August 2003 Skąd: wesoła ![]() |
Super robota ,
ciekawe czym różnią się motorki 3,0TDI w A4 204KM i w A6 225KM czy ten w A4 dłubie się też tak ładnie -------------------- |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
roznica jest sam soft
nowe A4 3.0 TDI rocznik 2006 ma juz 233 KM... -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 01:40 |