![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
MODYFIKACJE
Kute korbowody Carrillo H Kute tłoki JE Pistons Wyważony układ korbowo tłokowy Modfyikacja elektroniki SMT7 Śruby ARP Uszczelka pod głowicę COMETIC Zawór blow off Greddy Type-S ![]() ![]() Doładowanie 1 bar ![]() Doładowanie 0.8 bara Na tej samej hamowni - maha - przy 0,95 bara było 281 KM Jak auto trochę pojeździ to wystorojmy je na 1.3-1.4 bara. Docelowo chcemy 350KM. Pozdrowienia -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 February 2005 Skąd: [ S R C ] ![]() |
Dlaczego nie kreciliscie wyzej podczas pomiaru na hamowniach?? (moc jeszcze wzrastala)
-------------------- ET 12.793s
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("TOMSON":305s6is9) Jak auto trochę pojeździ to wystorojmy je na 1.3-1.4 bara. Docelowo chcemy 350KM. Pozdrowienia Są osoby na forum,które twierdzą,że na gt28RS nigdy nie zrobi się 350 koni: CYTAT("AjaX":305s6is9) Tery , 400KM z GT28rs...bez jaj!!!
Więcej niż podaje producent? Poczekaj na primas-aprilis Jak mi pokażesz auto na GT28rs z mocą...350KM....nie 400KM to stawiam skrzynkę dobrego browaru. Poza tym czy to 1,8 czy 2,0 czy 2,2 l to nie ma znaczenia, jedynie prędkość wkręcania się jest inna. 330KM miałem przy 1,7 bara. Gratuluję projektu i jestem ciekaw jakie możliwośći faktycznie ma ta suszarka? -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
drift freak Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: kterej.pl ![]() |
Dokladnie Sluger na to auto czekalem zeby wam wkleic wykres
poprostu zaczekam na nagrode za wygrany zaklad Projekt bardzo fajny, 3mam kciuki za 350 -------------------- _http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("tery":1prkvlc2) Dokladnie Sluger na to auto czekalem zeby wam wkleic wykres
poprostu zaczekam na nagrode za wygrany zaklad Projekt bardzo fajny, 3mam kciuki za 350 A kiedy można spodziewać się tego wykresu. Bo dla mnie to info też ma spore znaczenie! -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
drift freak Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: kterej.pl ![]() |
CYTAT jak Auto troche pojezdzi
czyli pewnie z 2 tyg, tak strzelam... -------------------- _http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
jak sprawuje sie smt7? z którego roku jest ten leon?
-------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 April 2005 Skąd: Lublin/W-wa ![]() |
CYTAT("tery":3sr8zkjt) Dokladnie Sluger na to auto czekalem zeby wam wkleic wykres
poprostu zaczekam na nagrode za wygrany zaklad Projekt bardzo fajny, 3mam kciuki za 350 I ja czekam z zapartym tchem...nie zebym 3mał kciuki ...ale jestem bardzo ciekawy... |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Silnik kręci się do 6700 o ile dobrze pamiętam.
Na Maha nie dokręciliśmy do końca bo był zimówki i zaczeły się sypać więc po paru próbach zrezygnowaliśmy. Raz dokręciliśmy i wyszło 281KM. U Andrzeja silnik był kręcony do odcinki. Myślę że 350KM nie będzie problemem. Jak będą letnie opony i chack norris pozwoli to zrobimy nową mapę. -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
rozumiem, że Chuck pozwolił też, żeby ecu nie kłócił sie z smt ?
-------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 23 August 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
projekt ciekawy - jak nie wyjdzie 350KM na GT28rs to mozna zalozyc wieksza czapke badz pojsc w 2871 - wiele robotki w koncu nie ma.
Co do sterowania to wolalbym to rozwizac na ECU badz idac na maxa wybrac SA i startowac na 400+ PS Tomek czy to nie ten Leonik, ktorego juz zrobiliscie z rok temu a teraz dodatkowo zakuliscie? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 September 2003 Skąd: Poznan ![]() |
Też śledze ten projekt bo może pójdę w jego ślady
Myśle że dobrze zestrojone 350 KM jest to moc wystarczająca do ulicznych pojedynków szczególnie 4x4 Niestety nie wszystko można zrobić seryjnym ECU Paweł -------------------- Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
--------------------------- --------------------------- |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 23 August 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
a to 4x4 jest? jesli tak to jeszcze ciekawiej:)
mozna zrobic sporo na seryjnym ECU - trzeba tylko wiedziec jak... U Ciebie Pawel z tego co pamietam to opcja byla na tyle pokrecona, ze miales sporo problemow z czujnikami i poprzecieranymi kabelkami... W tym momencie smt bylo prostsza opcja... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Nie, nie , to jest FWD Artur. Paweł myslał o swoim potforku Jestem ciekaw czy pęknie to 350, jesli tak to moze byc niezły killerek.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Artic":1ax96id6) mozna zrobic sporo na seryjnym ECU - trzeba tylko wiedziec jak...
Dokładnie. Chłopaki w stanch na seryjnym ECU i softem REVO robią na GTRSach 12,8x przy dobrze ponad 300KM. Trza tylko umić ! |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Mon, 27 December 2004 Skąd: Ostrzeszów ![]() |
CYTAT("Fawor":d912tor6) Nie, nie , to jest FWD Artur. Paweł myslał o swoim potforku Jestem ciekaw czy pęknie to 350, jesli tak to moze byc niezły killerek. 350 w FWD = brak trakcji ale jak złapie to hoho z pewnością goli konkretnie czekam na filmik z przejazdu jak się osuszy troszke
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 23 August 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Elberoth":26dibt7w) Dokładnie. Chłopaki w stanch na seryjnym ECU i softem REVO robią na GTRSach 12,8x przy dobrze ponad 300KM.
Trza tylko umić ! tutaj dochodzi jeszcze kwestia dragstripu ale generalnie mozna dzialac na ori ECU. Wymaga to wiekszej wiedzy i walki niż przy swinkach, ale jest jednoczesnie bezpieczniejsze. Revo to obecnie jeden z 2 najpopularniejszych programow w USA. Notabene ten drugi program ma korzenie Polskie;) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
to w końcu jak jest z ecu w 1,8t?
da rade to wystroić na seryjnym ecu - np. w leonie? -------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 November 2003 Skąd: www.tomson.com.pl ![]() ![]() |
Nowy wykres,
Doładowanie 1.5 bara ![]() -------------------- TOMSON Motorsport
www.tomson.com.pl (22) 836 50 40 Oficjalny dystrybutor - JE Pistons, Wossner, Carrillo, DTA Fast, Quaife, Jenvey, K1 Technologies, D2 Racing |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 June 2004 Skąd: Warszawa WD ![]() |
meeesko pasi
-------------------- K-sport, HKS, Akrapovic i wiele innych. GT-R online Shop : http://sklep.tgauto.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 05 September 2025 - 22:39 |