Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> nieaktualne
Zibi122
post Tue, 22 Jan 2008 - 18:11
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





Zamówiłem tylko płytkę z procem i 4 bar map wiec moze bedzie szybciej niz 2 miesiące.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 22 Jan 2008 - 18:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
327tbo
post Tue, 22 Jan 2008 - 22:37
Post #42


Rookie
Dołączył: Mon, 10 September 2007
Skąd: Puławy





W sobotę kliknąłem na ebayu a dziś już śledzę przesyłkę na stronie DHL. Aukcja z UK. Podobno do końca tygodnia ma być. Sobota będzie pracowita... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Tue, 22 Jan 2008 - 22:37
Post #43


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





Miejmy nadzieje że gościowi uda sie szybciej ogarnąć; chociaż mi aż tak bardzo sie nie spieszy (jeszcze mam całą bude do roboty angry.gif ).


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lexy
post Tue, 22 Jan 2008 - 23:55
Post #44


Frequent User
Dołączył: Fri, 13 February 2004
Skąd: www.prochip.com.pl





słyszał może ktoś o c20xe na megasquircie??


--------------------
Hamownia Obciążeniowa-Strojony Chiptuning
WWW.PROCHIP.COM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Wed, 23 Jan 2008 - 06:49
Post #45


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





ja polecam DIYAUTOTUNE, przesyłka szła do mnie niecały tydzień.

http://www.diyautotune.com/


--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Wed, 23 Jan 2008 - 13:26
Post #46


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





A co kupowałes i ile dales??


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Wed, 23 Jan 2008 - 13:38
Post #47


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





a takie tam pierdołki smile.gif

ms 1 pcb 3.0 kit black case , koszulkę + 3x vb921 do direct fire i naklejkę wink.gif

całość coś 270$


--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dboryr
post Wed, 23 Jan 2008 - 19:31
Post #48


User
Dołączył: Tue, 22 January 2008
Skąd: Bielsko-B





Na jednym z forów chwalili wlasnie DIYAUTOTUNE.
Wydaje mi się że dobrym wyjściem jest też e-bay... zamawiałem parę rzeczy do zapłonu i dotarły do mnie
w kilka dni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Wed, 23 Jan 2008 - 21:03
Post #49


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





Generalnie to ja tez kupuje na ebay czy gdzieś indzie i tez wszystko szybko dochodzi.
Ze stanów paczki to tak około 7-10 dni ale zdazają się opóźnienia


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
327tbo
post Fri, 25 Jan 2008 - 23:36
Post #50


Rookie
Dołączył: Mon, 10 September 2007
Skąd: Puławy





No i dotarł. 4 dni po zamówieniu (z kilkoma gratisami) MSII dojechał do Puław. Z czystym sumieniem mogę polecić gościa "*stuart" z ebaya. Ma pojęcie o temacie i dużo cierpliwości smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Sat, 26 Jan 2008 - 09:06
Post #51


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





No ja już mam nr do śledzenia przesyłki wiec tez nie jest źle.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Sat, 26 Jan 2008 - 15:02
Post #52


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Zibi - wiesz o tym ze 4 barowy mapsensor moze miec duze problemy z rozdzielczoscia ?


Panowie, jak wy sobie radzicie z wzbogaceniem mieszanki przy dodawaniu gazu ? Macie jakies sposoby czy "na pale" ? Dla mnie stanowi to najwiekszy problem z ktorym nie moglem sobie poradzic w 1.6T, w 2.0 n/a jest duzo mniejszy problem ale auto dalej nie reaguje na gaz tak jak bym chcial.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Sat, 26 Jan 2008 - 16:33
Post #53


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





Ten MAP będzie dla mnie, myślę że nie będzie tragedii z rozdzielczością jak zrobię bogatą mapę gdzieś do 280-300 kPa (niby starczył by 3bar, ale wole mieć troche zapasu w razie jakiś extremalnych modów, bo chyba wiecie co sie dzieje jak dopuszczalny sygnał z MAPa zostanie przekroczony); auto do którego to wrzucam i tak nie nadaje sie do użytku cywilnego.

Jeśli chodzi o wzbogacanie przy dodawaniu gazu to działało mi dobrze (tzn. lepiej niż na gaźniku) przy wzbogacaniu po MAPie i domyślnych ustawieniach (nie miałem wówczas TPSa), ale od czasu do czasu coś sie psuje (jakbym tego nie ustawił to i tak sie przydusza) i pomaga tylko wgranie od nowa softu do procka (jakbym go nie wgrał to po pewnym czasie soft wywali sie do końca). Fakt, że mój MS jest wybitnie niskobudżetowy; ale może coś podobnego się dzieje w orginale.


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Sat, 26 Jan 2008 - 20:20
Post #54


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Ok, a teraz powiedzcie laiikowi, co i za ile potrzebuje do odpalenia Fordowego r4(bądź v6) z czujników mam dostępne map, temperature, cpwk/hall, tps. Jak bardzo problematyczne to będzie?
Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Sat, 26 Jan 2008 - 22:23
Post #55


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(berkut @ Sat, 26 Jan 2008 - 15:02) *
Panowie, jak wy sobie radzicie z wzbogaceniem mieszanki przy dodawaniu gazu ? Macie jakies sposoby czy "na pale" ? Dla mnie stanowi to najwiekszy problem z ktorym nie moglem sobie poradzic w 1.6T, w 2.0 n/a jest duzo mniejszy problem ale auto dalej nie reaguje na gaz tak jak bym chcial.


Nie dotykalem jeszcze tabeli od wzbogacenia TPS'em i 1.4T reagowal idealnie. Zero dlawienia, wszystko OK. Duzo lepiej niz na gazniku.

Przy okazji zapytam, co nowego wnosi plytka 3.57 w stosunku do 3.0?
Na stronie malo konkretnych informacji, Ci co sprzedaja zachwalaja ze nie wymaga juz zabawy z lutownica przy zmianie zaplonu.
Wiec taki seryjny MS obsluzy mi wasted spark?


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Sun, 27 Jan 2008 - 09:59
Post #56


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Z tego co tak przegladamel to 3.57 ma poprostu elementy wysokiej mocy na wyjsciach gdzie w poprzednich wersjach trzeba bylo je lutowac oraz jest na elementach SMD co mozna okreslic jako "-" bo jak cos sie zepsuje albo chce sie przelutowac elementy to trzeba sie strasznie naje... natrudzic. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Tue, 29 Jan 2008 - 18:04
Post #57


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





smd mnie akurat nie przeraza, widze ze jest mozliwosc przelaczania wejsc zworkami z halla itd:
All standard ignition input setting are now easily set by jumper shunts, no need to bust out your soldering iron to change your base hardware ignition configuration anymore!

Ale ile jest wyjsc na zaplon doczytac sie nie moge sad.gif


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
327tbo
post Tue, 29 Jan 2008 - 23:00
Post #58


Rookie
Dołączył: Mon, 10 September 2007
Skąd: Puławy





CYTAT(dzik @ Tue, 29 Jan 2008 - 18:04) *
smd mnie akurat nie przeraza, widze ze jest mozliwosc przelaczania wejsc zworkami z halla itd:
All standard ignition input setting are now easily set by jumper shunts, no need to bust out your soldering iron to change your base hardware ignition configuration anymore!

Ale ile jest wyjsc na zaplon doczytac sie nie moge sad.gif

Masz na myśli ilość wyjść na cewki ? Z tego co wiem mogą być 4, dzięki czemu można obsłużyć 8 cylindrów (w połączeniu z traconą iskrą)
Więcej szczegółów TUTAJ
...yyy... ze schematu i opisu wynika, że może być 6 wyjść...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 17:22