![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja mam w R5 GTT. Instalacja prosta, wystrojenie rowniez.
Niestety z braku czasu projekt stoi w miejscu ale jako NA pojezdzilem nim i bylem zaskoczony. Zadnych wad, szarpniec, pali od dotkniecia. sawiczyn, jak sie sprawuje ms2 extra? Mysle o nim. -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 16 January 2003 ![]() |
czy ktoś może się wypowiedzieć na temat tego ms??
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MEGASQUI ... enameZWDVW czym się różni ms 1 3.0 od ms 2 3.0pcb?? -------------------- Osa Motors Porsche serwis & tuning
Osa kom: 501413307 Sękocin Stary ul.Starowiejska 3 |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
MS2 ma przede wszystkim szybszy procek (znacznie większa dokładność) i więcej pamięci (2Kb zamiast 512b). Rozwój MS1 zatrzymał się, czy też mocno zwolnił, przede wszystkim z powodu zbyt małej pamięci - aktualnie żeby cokolwiek nowego dodać, trzeba by usuwać inne fragmenty programu.
-------------------- koniu.net | Gorechristmas.carbonmade.com | koniu.digart.pl | teksaschainsaw.blogspot.com
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Tak swoją szosą jest już w handlu MicroSquirt: [url:3cnqkq0k]http://www.microsquirt.info/[/url:3cnqkq0k]. Praktycznie ta sama rzecz, ale w zgrabniejszym opakowaniu.
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 February 2007 Skąd: Olsztyn ![]() |
Ja MS mam od roku i nie moge sobie poradzic z zaplonem. Grzeje mi sie modul zaplonowy i nie wiem dlaczego. Probowalem roznych rzeczy i nic:/
Wtrysk dziala, uzywam go do sterowania dodatkowym wtryskiem paliwa przy turbo. -------------------- e36 coupe m50b25T
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 June 2004 Skąd: Gdynia ![]() |
znjomy w przyszlym tyg ma mi kupic w usa ,bedzie montowany do starej 911 po znacznych modach z nowej epoki
-------------------- Toyota Supra T 582KM 636Nm et11,805@211.38km/h
Porsche 996 GT2 et11.194@208,49km/h Nissan Skyline GTR et11,013@197.07km/h Porsche 944 TurboS 924S Bmw M3 E46 Mistrz Polski 2007 Turbo+ |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
1. Ja mam MS na kodzie MSnS-Extra. Super sprawa. Z pierwszym autem miałem małe problemy przy strojeniu. Jednak drugim razem to po prostu bajka. Silnik pierwotnie był na gaźniku i były problemy z odpalaniem, troche nierówno chodził itp; teraz pracuje jak marzenie.
2. Pytanie do kolegów z forum MS, czy tamto forum już całkiem umarło Może warto by było uruchomić dział o MS na streetracing. PS. Jak sprawują się procki odemnie? |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
Forum wieje nudą, bo nie ma opisanych żadnych odpalonych projektów. Śpiący - Twoje procki sa ok - potrzeba mi jeszcze dwa. Z MSnS-Extra w środku. Opisz może tam swoje dzieło. Coś na pewno ruszy
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Z prockami to teraz jest problem z dostaniem w PL, ale da sie uchodzić.
Mam też prośbę - jakby ktoś ściągał MS z USA, to ja chętnie podłączył bym sie do zamówienia - będe potrzebował "upgradowy" MAP sensor. W razie czego prosiłbym o kontakt. (Przepraszam, że troche nie na temat, ale nie ma chyba lepszego miejsca, żeby to oznajmić) |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja tez bym sie podlaczyl. Kuplibym MS II albo przynajmiej procek to upgrade.
-------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
Ja też coś na pewno wezmę.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 April 2004 Skąd: drawsko p. ![]() |
wiem, ze to nie dzial sprzedam, ale za 2 tygodnie wraca kumpel z usa i ma przywiezc 2 megasquirty v3 - jeden dla mnie jeden bedzie do opchniecia, wiec jak cos to PW
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Czesc
Szukam kogoś kto pomógłby mi z doborem MS do mojego Uno Turbo. Czy jesteście w stanie mi coś podpowiedzieć?? Będę prawdopodobnie kupował MSa z USA wiec jak coś to mozna by razem zrobić zamówienie. Dolar jest tani jeszcze. pozdro -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Przepraszam, nie dajej jak 2 tygodnie temu odpalony zostal moj projekt na MS- scierka, to ze tutaj nie jest opisany nie znaczy ze w tej kwestii nic sie nie dzieje.
Zibi : PCB 3.x i procesor 2.2 to moi faworyci. Ja biore z DIYAUTOTUNE i problemow nie bylo nigdy. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Ja zastanawiałem się nad MSII V3
No dobra a jakie czujniki moge podłaczyć w standardzie z do jakich musze dokupowac jakieś moduły?? W Uno Turbo mam : 1. czujnik prędkości obrotowej na kole zamachowym 2. czujnik GMP na kole pasowym na wale 3. czujnik spalania stukowego 4. przepustnica ma 3 pozycje, zamknieta, otwarta do 50%, otwarta pow 50% 5. czujnik temp cieczy 6. czujnik temp powietrza zasysanego Wywalam MAF, zostanie MAP. Chce sterowac i paliwem i zapłonem. Mam jedą cewkę i rozdzielacz na wałku rozrzadu. Czy nie musze dokupić czegoś do sterowania cewką? Fabrycznie tam jest Bosch LE-Jetronic do paliwa i Microplex MagnetiMarelli oraz przy cewce jest moduł zapłonowy. Czy moduł zostanie czy moge go wywalić? -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT 4. przepustnica ma 3 pozycje, zamknieta, otwarta do 50%, otwarta pow 50% przydał by się "normalny" TPS -------------------- koniu.net | Gorechristmas.carbonmade.com | koniu.digart.pl | teksaschainsaw.blogspot.com
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Czy na MS1 V3 zrobie to samo czy już nie?
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Ciesze sie że będzie okazja do podłączenia sie pod zamówienie
![]() A wracając do tematu: przydał by się "normalny" TPS Z TPSem to najmniejszy problem bo pasuje od nowszych Fiatów i Lancii (ja do takiego kolektora ma założonego TPSa od Lancii 2.0 DOHC 8v i pasuje jakby stamtąd był). Pod resztę czujników (IAT, czujnik temp cieczy) da rade wykalibrować MS. Układ zapłonowy możesz zostawić seryjny; chyba że nie działa on jak należy, lub chcesz mieć możliwość dynamicznej zmiany map (np. pod podtlenek azotu). Jeśli zostawiłbyś seryjny zapłon to wystarczy MS1. W przypadku gdy chcesz sterować zapłonem to raczej MS2, albo MS1 ale na "extra" kodzie. Gdy chcesz zostawić rozdzielacz i z bezpośrednio z MS sterować cewką to konieczne będzie dolutowanie modułu IGBT i dlatego to polecam płytkę V3 (do 2.2 też da rade, ale jest więcej rzeźbienia); można też zaadaptować układ zapłonowy z innego auta. Ogólnie płytka V3 jest trochę bardziej rozwojowa niż V2.2 (łatwiej wykonać ewentualne modyfikacje) i ma trochę lepsze rozmieszczenie elementów. Jak coś niejasno napisałem to proszę pytać/poprawić. -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Robię zamówienie. Jezeli ktoś coś chce to prosze odnaleśc to na glen's garage http://www.glensgarage.com i podesłac mi link lub opis co to ma być. Do jutro do godz 8:00 przyjmuję zamówenia.
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
User Dołączył: Tue, 22 January 2008 Skąd: Bielsko-B ![]() |
Witam
Jezeli chodzi o mnie to nie kupowal bym w Glens garage. Czekalem na przesyłkę 2 miesiące! A facet odpisywał tylko że już prawie wszystko jest gotowe... Sam towar był ok. . . . Jeżeli ktoś waha się co zamówic to polecam płytke w wersji 3.0 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 12:09 |