Shoutbox 0 nowych PW 


52 Stron V  « < 48 49 50 51 52 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi S2 comeback ..., S2 żyje ... rok 2014 od strony 28
Albert
post Thu, 16 Oct 2014 - 08:16
Post #981


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Klocki maja niecake 100km. Sa jak nowe. Wyrownanie bylo na wszelki wypadek


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 16 Oct 2014 - 08:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Wojtek
post Thu, 16 Oct 2014 - 08:42
Post #982


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Hortex wiesz jak masz dac 1,5k tylko po to zeby znow wiedziec ze to nie to, to czasem i lepiej wyrownac i miec 1500 zaoszczedzone na tarcze...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 16 Oct 2014 - 08:52
Post #983


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Wiec jest powodów bicia może być kilka. Przynajmniej nasze typy na teraz

1) tarcza
2) dzwon
3) piasta która kiedyś została przez kogoś jakiś czas temu ocynkowana - może ocynk nie równo się rozlał

dziś powtórka z czujnika zegarowego i będzie wiadomo co bije, bo może bije 1+3 na przykład. Wcześniej biło dopiero jak się rozgrzało a teraz bije od razu


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 16 Oct 2014 - 08:59
Post #984


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Na czujniku wyjdzie wam wszystko ok. Nie ma sie co oszukiwac, jest tak jak pisalem w mailu.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 16 Oct 2014 - 09:12
Post #985


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Chce wyeliminowac ewentualne bicie na piascie.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Thu, 16 Oct 2014 - 10:50
Post #986


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





co do kolektora wydech. odrazu mogli ci dospawać blaszke między flanszą wylotu kolektora i flanszą WG bo znowu puści
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 16 Oct 2014 - 11:33
Post #987


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(Albert @ Thu, 16 Oct 2014 - 09:12) *
Chce wyeliminowac ewentualne bicie na piascie.

na prawej 7 setek, na prawej 2 setki. mierzone na krawędzi piasty czyli na największym obwodzie


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CELICA FAN
post Thu, 16 Oct 2014 - 11:35
Post #988


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





Dobra to teraz pytanie lamerskie: jak ustawiacie Audi na kolkach do mierzenia czujnikiem zegarowym? Przecież po podniesieniu auta zawsze piasty opadają? Pytam bo sam będę zmieniał na tarcze 2 częściowe, a i czujnik się znajdzie, to pomierze.


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 16 Oct 2014 - 11:56
Post #989


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Co ma Ci tam opadac ? Bo raczej nie piasta chyba ze lozysko wywalone.
Montujesz czujnik do zwrotnicy lub amora i krecisz tarcza, pozniej to samo z 2 strony tarczy i tak kazda tarcze po kolei.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radar
post Thu, 16 Oct 2014 - 19:04
Post #990


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Bydgoszcz





Żeby sprawdzić czy bicie powodują same hamulce, można zrobić pomiar na stacji kontroli pojazdów, na której rolki do pomiaru skuteczności hamulców mają wskaźniki zegarowe. Podczas pomiaru wystarczy przez chwilę przytrzymać hamulec (nie cisnąć maksymalnie) i obserwować wskazówki, widać wtedy dokładnie równomierność siły hamowania każdego koła.

Nie jest to pomiar dokładny, ale daje bardzo szybko odpowiedź, na które koło zwrócić uwagę, tzn. sprawdzać dalej.
Stosowałem to wiele razy zarówno w autach na ulice, jak i wyczynowych, bo naprawdę oszczędza czas.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 17 Oct 2014 - 14:30
Post #991


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





walczymy dalej z biciem

po kolejnych szlifowaniach mamy 0,08 mm bicia na końcu tarczy 370 mm ... uważam że jest nieźle ... zobaczymy dziś wieczorem jak się zachowuje tarcza po nagrzaniu się

tymczasem jeszcze jedno zdjęcia z Toru Poznań 5/10/2014



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 17 Oct 2014 - 15:56
Post #992


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Zrob ten test co pisalem - dohamowuj tak jak do skrzyzowania i zwroc uwage czy hamowanie to nie "skoki do przodu", a bicie nie jest takie jak od np kola tylko takie szarpanie kiera. Wtedy bedzie pewnosc czy tarcze czy nie.
Hamuj normalnie bez specjalnego nacisku na sile hamowania - jak cywilem bys chcial sie zatrzymac przed swiatlami. Mozesz wczesniej rozgrzac troszke hamulec to efekt bedzie bardziej odczuwalny.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 17 Oct 2014 - 16:01
Post #993


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





wiem o co chodzi, dziś zobaczymy


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chudini3
post Sat, 18 Oct 2014 - 09:29
Post #994


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 November 2013





Albert wyczyść skrzynkę i odpisz na PW ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 19 Oct 2014 - 12:41
Post #995


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





1.47


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lapeno
post Sun, 19 Oct 2014 - 12:48
Post #996


User
Dołączył: Wed, 25 June 2014





Brawo wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 19 Oct 2014 - 12:54
Post #997


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Albert jeszcze pracuje nad poprawa.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 19 Oct 2014 - 13:09
Post #998


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No ładnie ładnie smile.gif
Jeszcze tylko z 7 sek poprawić i będzie naprawdę już coś smile.gif
Ps. Heble już nie biją ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 19 Oct 2014 - 14:04
Post #999


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Zalozylem 345x32 na zaciski zr17. Bylo pod reka.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 19 Oct 2014 - 15:37
Post #1000


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(guzior @ Sun, 19 Oct 2014 - 14:04) *
Zalozylem 345x32 na zaciski zr17. Bylo pod reka.


wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Stron V  « < 48 49 50 51 52 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 15 August 2025 - 19:07