Shoutbox 0 nowych PW 


52 Stron V  « < 47 48 49 50 51 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi S2 comeback ..., S2 żyje ... rok 2014 od strony 28
bobr4
post Tue, 14 Oct 2014 - 00:25
Post #961


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





te fartuchy to dokladnie tak jak slonek69 napisal. kawal gumy - wilk syty i splitter caly wink.gif


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 14 Oct 2014 - 00:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Lapeno
post Tue, 14 Oct 2014 - 01:05
Post #962


User
Dołączył: Wed, 25 June 2014





CYTAT(brus_ik @ Mon, 13 Oct 2014 - 23:12) *
Coobcio dobrze radzi. Trochę upraszczając zagadnienie twardszy stabilizator z przodu - więcej przyczepności na tylnej osi, twardszy stabilizator z tyłu - więcej przyczepności na przedniej osi.

Usztywniając przedni stabilizator pójdziecie w drugą stronę - przód będzie trzymał tak samo dobrze, a przy okazji poprawi się trakcja na tylnej osi - masz dataloger w dashu więc łatwo przetestować robiąc kolejne kilkadziesiąt kółek i analizując później na spokojnie.


Albo jeszcze w inną. Pogłębiając nadsterowność. Skoro z przodu już jest mocniejszy, to może prościej będzie na tył dać słabszy i zobaczyć co się dzieje? To jest AWD z trzema torsenami z większością masy z przodu, a nie RWD.
Można coś jeszcze ugrać na wysokości obecnego setupu? Dacie rade zejść coś w dół?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 14 Oct 2014 - 07:33
Post #963


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Jak zejdziemy w dol to wjazd na lawetę będzie niewykonalny. Chyba ze najazdy będą na długości całego zestawu smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Tue, 14 Oct 2014 - 08:39
Post #964


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





To doleję trochę oliwy do rozważań stabowych - u mnie z przodu jest stab 26mm, z tyłu nie ma nic, a auto lata bokiem jak złe i wklepanie w zakręcie ZAWSZE powoduje uciekanie tyłu...
Centralny i tył torseny.


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yapko
post Tue, 14 Oct 2014 - 09:05
Post #965


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 August 2008
Skąd: wołomin





CYTAT(Albert @ Mon, 13 Oct 2014 - 16:57) *
a gdzie można kupić takie fartuchy ?


Może drutem podejdzie, ale niedawno była dyskusja na innym forum nad takimi "elastycznymi spoilerami"
Ludzie wskazywali na gumowe taśmy samoprzylepne wykorzystywane przy bramach garażowych z uwagą żeby jednak przymocować je bardziej "na stałe"


--------------------
https://www.facebook.com/yapkoteam?ref=hl - polub mój funpage
Nissan Sunny SR20DET et 12,339
1 miejsce FWD Turbo 2013
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 14 Oct 2014 - 09:42
Post #966


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





CYTAT(noorec @ Tue, 14 Oct 2014 - 08:39) *
To doleję trochę oliwy do rozważań stabowych - u mnie z przodu jest stab 26mm, z tyłu nie ma nic, a auto lata bokiem jak złe i wklepanie w zakręcie ZAWSZE powoduje uciekanie tyłu...
Centralny i tył torseny.

Probowalem kiedys z kolega w civicu zrobionym na 1/4 latac z zdemontowanym z tylu - po tym zabiegu tyl zyl wlasnym zyciem... byla tragedia.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 14 Oct 2014 - 11:45
Post #967


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(yapko @ Tue, 14 Oct 2014 - 09:05) *
Może drutem podejdzie, ale niedawno była dyskusja na innym forum nad takimi "elastycznymi spoilerami"
Ludzie wskazywali na gumowe taśmy samoprzylepne wykorzystywane przy bramach garażowych z uwagą żeby jednak przymocować je bardziej "na stałe"


podał byś linka do dyskusji ?


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Tue, 14 Oct 2014 - 11:52
Post #968


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(Wojtek @ Tue, 14 Oct 2014 - 09:42) *
Probowalem kiedys z kolega w civicu zrobionym na 1/4 latac z zdemontowanym z tylu - po tym zabiegu tyl zyl wlasnym zyciem... byla tragedia.


W moim aucie fabrycznie nie było staba i nadal go nie ma, chociaż leży i czeka na montaż już ze 3 lata smile.gif



--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 14 Oct 2014 - 11:52
Post #969


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(Lapeno @ Tue, 14 Oct 2014 - 01:05) *
Albo jeszcze w inną. Pogłębiając nadsterowność. Skoro z przodu już jest mocniejszy, to może prościej będzie na tył dać słabszy i zobaczyć co się dzieje? To jest AWD z trzema torsenami z większością masy z przodu, a nie RWD.
Można coś jeszcze ugrać na wysokości obecnego setupu? Dacie rade zejść coś w dół?


na razie luzujemy ciut z tyłu, ostatnio pomogło, teraz jest i tak więcej jak seria, wiec na test chce wrócić do serii z tyłu

anti-rollbar przód RS2 (28 mm) - seria w S2 ma 26 mm
tył regulowany Whiteline (18 mm) już poluzowany (67% serii) - seria w S2 ma 15 mm

z wyjmowaniem stabilizatora też będziemy kombinować, ale rożne szkoły są, jedni mówią że przez przedniego, inni że bez tego z tyłu ... muszę testować


niżej bez gruntownej przebudowy auta nie można. Półosie są już pod kontem mocnym, jak pójdziemy dalej to przekrzywimy i zaczniemy je ukręcać


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Tue, 14 Oct 2014 - 20:56
Post #970


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Może łatwiej będzie nie wyjmować staba, tylko odkręcić łączniki i podwiesić żeby nie latały?


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Wed, 15 Oct 2014 - 00:22
Post #971


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





wystarczy odkrecic jeden lacznik i nie bedzie latac. patent z niekotrych evo na zime;)


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 15 Oct 2014 - 12:48
Post #972


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





jedziemy w niedziele na Tor Poznań ... lista zmian jest krótka i liczymy na kolejne doświadczenia z walki w polu

Poprawiliśmy tarcze oddająć na szlifierkę magnetyczną. Tutaj foto tarcz po naprawie. Tarcze 370mm na kołach 15 cali leżą sobie



Pospawaliśmy kolektor i trwa jego montaż na aucie. Foto przed i po.





dziś wieczorem testy auta


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojcieh
post Wed, 15 Oct 2014 - 18:01
Post #973


User
Dołączył: Mon, 24 January 2011
Skąd: WT





Taki szlif to zamiast przetoczenia, czy po co taki zabieg?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Wed, 15 Oct 2014 - 18:37
Post #974


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Bo tarcze fabrycznie są frezowane/szlifowane nie toczone. Spojrz na nową tarczę to zobaczysz takie półokrągłe "honowanie". Toczenie to wymysł kogoś kto chciał zaoszczędzić.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Wed, 15 Oct 2014 - 19:04
Post #975


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(E30 owner @ Wed, 15 Oct 2014 - 18:37) *
Bo tarcze fabrycznie są frezowane/szlifowane nie toczone. Spojrz na nową tarczę to zobaczysz takie półokrągłe "honowanie". Toczenie to wymysł kogoś kto chciał zaoszczędzić.


Naprawdę myślisz że to ma jakiekolwiek znaczenie czy tarcza jest frezowana, szlifowana czy toczona ? Na sztywnej tokarce można uzyskać taką powierzchnie że nie byłbyś w stanie odróżnić czy to po szlifie czy toczeniu smile.gif


Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Wed, 15 Oct 2014 - 21:32
Post #976


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





A czy napisałem gdzieś że to robi jakąś różnicę? smile.gif Pracowałem w dużym zakładzie swego czasu i widziałem do czego zdolni są tokarze, więc różnicy pewnie nie ma. Technologiem nie jestem, stwierdzam jedynie co widzę po otwarciu pudełka z nowymi tarczami. Na części ciernej są ślady półokrągłe, jakby od krążka ściernego. Co mówi mi że tarcze są szlifowane, stąd zapewne Albert szlifował swoje. Może jestem w błędzie, ale skoro dzwony nowych tarcz noszą ślady toczenia (charakterystyczne pierścienie od noża, może to przez duży posów) dlaczego więc fabryka nie zastosowała tego również w części ciernej??

EDIT: W jednym z tematów, była także debata o trudności toczenia tarcz. Użytkownik Ali który toczył tarcze do Evo, wspominał o "podskakiwaniu" noża, w pewnych partiach tarczy, ze względu na różnice w strukturze materiału. Może szlif pozwala uniknąć takiej sytuacji??


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 15 Oct 2014 - 21:53
Post #977


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





niestety dziś na testach wyszło że jest jeszcze gorzej

jutro rano walka i szukanie winnego, zeger i test tarcz, dzwonu, piasty i może czegoś jeszcze ...

alternatywa to na szybko dokupienie tarczy litej i dopasowanie do obecnego zacisku z mocowaniem


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Wed, 15 Oct 2014 - 22:20
Post #978


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





też walczyłem kiedyś z bijącymi tarczami po montazu big brake'a w esie, toczyłem je itp. o dziwo po założeniu nowych tarcz było ok. przez jakiś czas a później zaczynały się wibracje to samo po przetoczeniu. W końcu jak trochę pojeździłem i wszystko się ułożyło wibracje same ustały... myślę, że to wina klocków była. Po kilkuset kilometrach musiały się dobrze usadowić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 15 Oct 2014 - 22:28
Post #979


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





teraz klocki też daliśmy do zabielenia i wyrównania .... tarcze też ... jutro testy na aucie z miernikiem

może nowe klocki ?


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Thu, 16 Oct 2014 - 08:09
Post #980


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





naprawde wyrownujecie klocki zamiast kupic nowe? mellow.gif


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Stron V  « < 47 48 49 50 51 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 15 August 2025 - 21:12