![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#961
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
te fartuchy to dokladnie tak jak slonek69 napisal. kawal gumy - wilk syty i splitter caly
![]() -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#962
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 25 June 2014 ![]() |
Coobcio dobrze radzi. Trochę upraszczając zagadnienie twardszy stabilizator z przodu - więcej przyczepności na tylnej osi, twardszy stabilizator z tyłu - więcej przyczepności na przedniej osi. Usztywniając przedni stabilizator pójdziecie w drugą stronę - przód będzie trzymał tak samo dobrze, a przy okazji poprawi się trakcja na tylnej osi - masz dataloger w dashu więc łatwo przetestować robiąc kolejne kilkadziesiąt kółek i analizując później na spokojnie. Albo jeszcze w inną. Pogłębiając nadsterowność. Skoro z przodu już jest mocniejszy, to może prościej będzie na tył dać słabszy i zobaczyć co się dzieje? To jest AWD z trzema torsenami z większością masy z przodu, a nie RWD. Można coś jeszcze ugrać na wysokości obecnego setupu? Dacie rade zejść coś w dół? |
|
|
![]()
Post
#963
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Jak zejdziemy w dol to wjazd na lawetę będzie niewykonalny. Chyba ze najazdy będą na długości całego zestawu
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#964
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
To doleję trochę oliwy do rozważań stabowych - u mnie z przodu jest stab 26mm, z tyłu nie ma nic, a auto lata bokiem jak złe i wklepanie w zakręcie ZAWSZE powoduje uciekanie tyłu...
Centralny i tył torseny. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#965
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2008 Skąd: wołomin ![]() |
a gdzie można kupić takie fartuchy ? Może drutem podejdzie, ale niedawno była dyskusja na innym forum nad takimi "elastycznymi spoilerami" Ludzie wskazywali na gumowe taśmy samoprzylepne wykorzystywane przy bramach garażowych z uwagą żeby jednak przymocować je bardziej "na stałe" -------------------- https://www.facebook.com/yapkoteam?ref=hl - polub mój funpage
Nissan Sunny SR20DET et 12,339 1 miejsce FWD Turbo 2013 |
|
|
![]()
Post
#966
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
To doleję trochę oliwy do rozważań stabowych - u mnie z przodu jest stab 26mm, z tyłu nie ma nic, a auto lata bokiem jak złe i wklepanie w zakręcie ZAWSZE powoduje uciekanie tyłu... Centralny i tył torseny. Probowalem kiedys z kolega w civicu zrobionym na 1/4 latac z zdemontowanym z tylu - po tym zabiegu tyl zyl wlasnym zyciem... byla tragedia. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#967
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Może drutem podejdzie, ale niedawno była dyskusja na innym forum nad takimi "elastycznymi spoilerami" Ludzie wskazywali na gumowe taśmy samoprzylepne wykorzystywane przy bramach garażowych z uwagą żeby jednak przymocować je bardziej "na stałe" podał byś linka do dyskusji ? -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#968
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Probowalem kiedys z kolega w civicu zrobionym na 1/4 latac z zdemontowanym z tylu - po tym zabiegu tyl zyl wlasnym zyciem... byla tragedia. W moim aucie fabrycznie nie było staba i nadal go nie ma, chociaż leży i czeka na montaż już ze 3 lata ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#969
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Albo jeszcze w inną. Pogłębiając nadsterowność. Skoro z przodu już jest mocniejszy, to może prościej będzie na tył dać słabszy i zobaczyć co się dzieje? To jest AWD z trzema torsenami z większością masy z przodu, a nie RWD. Można coś jeszcze ugrać na wysokości obecnego setupu? Dacie rade zejść coś w dół? na razie luzujemy ciut z tyłu, ostatnio pomogło, teraz jest i tak więcej jak seria, wiec na test chce wrócić do serii z tyłu anti-rollbar przód RS2 (28 mm) - seria w S2 ma 26 mm tył regulowany Whiteline (18 mm) już poluzowany (67% serii) - seria w S2 ma 15 mm z wyjmowaniem stabilizatora też będziemy kombinować, ale rożne szkoły są, jedni mówią że przez przedniego, inni że bez tego z tyłu ... muszę testować niżej bez gruntownej przebudowy auta nie można. Półosie są już pod kontem mocnym, jak pójdziemy dalej to przekrzywimy i zaczniemy je ukręcać -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#970
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Może łatwiej będzie nie wyjmować staba, tylko odkręcić łączniki i podwiesić żeby nie latały?
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#971
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: KrK/RbK ![]() |
wystarczy odkrecic jeden lacznik i nie bedzie latac. patent z niekotrych evo na zime;)
-------------------- Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)
|
|
|
![]()
Post
#972
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
jedziemy w niedziele na Tor Poznań ... lista zmian jest krótka i liczymy na kolejne doświadczenia z walki w polu
Poprawiliśmy tarcze oddająć na szlifierkę magnetyczną. Tutaj foto tarcz po naprawie. Tarcze 370mm na kołach 15 cali leżą sobie ![]() Pospawaliśmy kolektor i trwa jego montaż na aucie. Foto przed i po. ![]() ![]() dziś wieczorem testy auta -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#973
|
|
User Dołączył: Mon, 24 January 2011 Skąd: WT ![]() |
Taki szlif to zamiast przetoczenia, czy po co taki zabieg?
|
|
|
![]()
Post
#974
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Bo tarcze fabrycznie są frezowane/szlifowane nie toczone. Spojrz na nową tarczę to zobaczysz takie półokrągłe "honowanie". Toczenie to wymysł kogoś kto chciał zaoszczędzić.
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#975
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Bo tarcze fabrycznie są frezowane/szlifowane nie toczone. Spojrz na nową tarczę to zobaczysz takie półokrągłe "honowanie". Toczenie to wymysł kogoś kto chciał zaoszczędzić. Naprawdę myślisz że to ma jakiekolwiek znaczenie czy tarcza jest frezowana, szlifowana czy toczona ? Na sztywnej tokarce można uzyskać taką powierzchnie że nie byłbyś w stanie odróżnić czy to po szlifie czy toczeniu ![]() Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#976
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
A czy napisałem gdzieś że to robi jakąś różnicę?
![]() EDIT: W jednym z tematów, była także debata o trudności toczenia tarcz. Użytkownik Ali który toczył tarcze do Evo, wspominał o "podskakiwaniu" noża, w pewnych partiach tarczy, ze względu na różnice w strukturze materiału. Może szlif pozwala uniknąć takiej sytuacji?? -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#977
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
niestety dziś na testach wyszło że jest jeszcze gorzej
jutro rano walka i szukanie winnego, zeger i test tarcz, dzwonu, piasty i może czegoś jeszcze ... alternatywa to na szybko dokupienie tarczy litej i dopasowanie do obecnego zacisku z mocowaniem -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#978
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
też walczyłem kiedyś z bijącymi tarczami po montazu big brake'a w esie, toczyłem je itp. o dziwo po założeniu nowych tarcz było ok. przez jakiś czas a później zaczynały się wibracje to samo po przetoczeniu. W końcu jak trochę pojeździłem i wszystko się ułożyło wibracje same ustały... myślę, że to wina klocków była. Po kilkuset kilometrach musiały się dobrze usadowić
|
|
|
![]()
Post
#979
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
teraz klocki też daliśmy do zabielenia i wyrównania .... tarcze też ... jutro testy na aucie z miernikiem
może nowe klocki ? -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#980
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
naprawde wyrownujecie klocki zamiast kupic nowe?
![]() -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 15 August 2025 - 21:12 |