![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#941
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
pusciles gaz !
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#942
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
tak, bo obracało mnie dalej
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#943
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
pierwsze S2 które nie ryje przodem
![]() -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#944
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
jeszcze trochę zdjęć (foto. Sebastian Sokal)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#945
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Poniżej możecie zobaczyć film z kamery, z najlepszego przejazdu (1: 49) który udało mi się uzyskać w niedziele w Poznaniu. Niestety nie mam nagrania z przedniej kamery. Wydaje mi się aby robić lepsze czasy trzeba poprawić linię przejazdu w kilku miejscach, naprawić hamulce i jeździć, jeździć, jeździć.
Macie jeszcze jakieś pomysły po obejrzeniu wideo ? -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#946
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
pierwsze S2 które nie ryje przodem ![]() Za to być może problem ląduje na tyle. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#947
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Wklejam zmontowane najlepsze fragmenty z jazd 5/10 na TDTP. Niestety z przedniej kamery mam tylko nagrania z pierwszej sesji, gdy dopiero uczyłem się toru. W drugiej sesji źle zamontowałem kamerę, a kolejne już się nie nagrały Ale zawsze pozostaje podziwianie obrazu z tyłu auta.
Maksymalna prędkość, na prostej startowej, jaką zanotował GPS to 210 km/h i nie było to podczas najszybszego okrążenia. Analiza logów i wideo z przejazdów pokazuje, że najsłabszym elementem układanki jest obecnie wkładka. Na razie mam za sobą 23 kółka, zakładam, że przy 100 przejechanych kółkach zacznę w miarę ogarniać linię przejazdu. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#948
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
Moze pod splitter zalozyc "fartuch" gumowy - elestyczny na tyle ze przy nierownosciach by sie podginal a na prostych bylby sztywny. Tym sposobem nie trzeba isc ze splitterem do samej nawierzchni ryzykujac jego uszkodzenie na nierownosciach czy apexach.
Przykladowo: http://www.airsociety.net/2013/08/art-trad...accuair-airrex/ 911 RWB ma taki zalozony z przodu w linku wyzej Widac rowniez, ze boczne fartuchy tez ma. W takiej sytuacji nie trzeba drastycznie obnizac auta ani ryzykowac uszkodzenia dokladek. -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#949
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 06 March 2009 ![]() |
Patrząc na onboard odnoszę wrażenie że tył masz zbyt "żywy". Niby jest quattro a musisz się pilnować z gazem jak w RWD. Wg mnie trochę bardziej podsterowny setup pozwoliłby na szybsze dodanie gazu na wyjściu.
|
|
|
![]()
Post
#950
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Moze pod splitter zalozyc "fartuch" gumowy - elestyczny na tyle ze przy nierownosciach by sie podginal a na prostych bylby sztywny. Tym sposobem nie trzeba isc ze splitterem do samej nawierzchni ryzykujac jego uszkodzenie na nierownosciach czy apexach. Przykladowo: http://www.airsociety.net/2013/08/art-trad...accuair-airrex/ 911 RWB ma taki zalozony z przodu w linku wyzej Widac rowniez, ze boczne fartuchy tez ma. W takiej sytuacji nie trzeba drastycznie obnizac auta ani ryzykowac uszkodzenia dokladek. a gdzie można kupić takie fartuchy ? Patrząc na onboard odnoszę wrażenie że tył masz zbyt "żywy". Niby jest quattro a musisz się pilnować z gazem jak w RWD. Wg mnie trochę bardziej podsterowny setup pozwoliłby na szybsze dodanie gazu na wyjściu. pracuję na tym by auto było bardziej neutralne. Ostatnio znacząco udało się uspokoić auto luzując tylny stabilizator. Teraz będziemy kombinować dalej. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#951
|
|
User Dołączył: Thu, 21 February 2013 ![]() |
Boje sie ze na ten uciekajacy tyl pomoze tylko regulowana szpera, torsen z tylu niestety tak sie bedzie zachowywal i w tym wypadku mysle ze setupem niewiele sie ugra. Moje Audi (211koni/1100kg) na 2ch torsenach jezdzi prawie jak rwd
![]() -------------------- Pozdrawiam
Audi 80 B3 Q 1.8T 5,3kg/KM |
|
|
![]()
Post
#952
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Boje sie ze na ten uciekajacy tyl pomoze tylko regulowana szpera, torsen z tylu niestety tak sie bedzie zachowywal i w tym wypadku mysle ze setupem niewiele sie ugra. Moje Audi (211koni/1100kg) na 2ch torsenach jezdzi prawie jak rwd ![]() wg mnie problemem jest torsen w środku a nie z tyłu ja mam 3 torseny teraz -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#953
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: MARKI ![]() |
Splitter to kawał gumy ze sklepu przykręcony na kątowniki alu. W Warszawie taka guma jest np. w "Chiemi" na ul. Rzecznej, albo w "Technozbycie"
|
|
|
![]()
Post
#954
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
Ja mam to samo po zamontowaniu na tył torsena do haldexa auto się zrobiło jak rwd trzeba ostrożnie z gazem w zakrętach bo jak się turbo napędzi od razu idzie bokiem, wcześniej jak miałem z tyłu otwarty dyfer to auto było neutralne
|
|
|
![]()
Post
#955
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jak tyl ucieka to stabilizator z przodu utwardzic, u mnie po tym zabiegu zero nadsterownosci w aucie RWD
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#956
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
z przodu już mam dość grubo. 2mm grubiej jak seria (S2 -> RS2)
tył mam mocniejszy i muszę wrócić do serii -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#957
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja mam to samo po zamontowaniu na tył torsena do haldexa auto się zrobiło jak rwd trzeba ostrożnie z gazem w zakrętach bo jak się turbo napędzi od razu idzie bokiem, wcześniej jak miałem z tyłu otwarty dyfer to auto było neutralne a to oznacza ze jak był otwarty to koła się kręciły za szybko w stosunku do podłoża pytanie dlaczego tak się zmieniło w stosunku do otwartego w przypadku centralnego torsena to jest proste wytłumaczenie, jak depne w gaz to się rozkłada inaczej masa i 66% idzie momentu na tył -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#958
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 16 August 2006 Skąd: Starachowice ![]() |
z przodu już mam dość grubo. 2mm grubiej jak seria (S2 -> RS2) tył mam mocniejszy i muszę wrócić do serii Coobcio dobrze radzi. Trochę upraszczając zagadnienie twardszy stabilizator z przodu - więcej przyczepności na tylnej osi, twardszy stabilizator z tyłu - więcej przyczepności na przedniej osi. "Luzując" tył pogorszył się grip przedniej osi i auto stało się bardziej neutralne, ale nie poprzez lepszą przyczepność tyłu, tylko słabszą przodu. Trochę jak założyć zimówki tylko na tylną oś - będzie sporo łatwiej nie wywinąć fifraka niż mając je tylko z przodu lub wogóle ![]() Usztywniając przedni stabilizator pójdziecie w drugą stronę - przód będzie trzymał tak samo dobrze, a przy okazji poprawi się trakcja na tylnej osi - masz dataloger w dashu więc łatwo przetestować robiąc kolejne kilkadziesiąt kółek i analizując później na spokojnie. Chcesz "wyolbrzymić" efekt i przekonać się że to na prawdę działa jeżeli nie masz przekonania do tej teorii - jedź na duży parking najpierw ze zdemontowanym stabilizatorem z tyłu, a potem z zamontowanym tylnym i zdemontowanym z przodu. Pozdr. -------------------- 2009 X5 3.5d
2004 E46 M3 S54B32 1997 E36 M3 S62B50 |
|
|
![]()
Post
#959
|
|
User Dołączył: Thu, 21 February 2013 ![]() |
Ja mysle ze jeszcze twardszy stab z przodu moze pogorszyc sprawe, centralny torsen kieruje nam wiecej momentu na os z lepszym gripem ( czyli wiadomo na wyjsciach jest to tyl). Dajac grubszy stab z przodu poglebimy to.Ciezka bedzie walka z 3ma torsenami, ale mysle ze trzeba isc sciezka transferu masy, i dobrac takie nastawy sprezyn i tlumienia ( wiecej wolnego tlumienia odbicia z przodu)zeby minimalizowac odciazanie przodu przy bucie na wyjscu, bo wtedy wiekszosc momentu idzie nam na tyl i bedzie miotac. Oczywiscie do tego slabszy stab z tylu i walka z geometria tylu.
-------------------- Pozdrawiam
Audi 80 B3 Q 1.8T 5,3kg/KM |
|
|
![]()
Post
#960
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
A ja mysle ze bez problemu ogarnie to dobry magik od ohlinsa. Staby jaka maja srednice ?
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 15 August 2025 - 21:12 |