Shoutbox 0 nowych PW 


52 Stron V  « < 46 47 48 49 50 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi S2 comeback ..., S2 żyje ... rok 2014 od strony 28
cieplak
post Tue, 07 Oct 2014 - 18:11
Post #941


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





pusciles gaz !


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 07 Oct 2014 - 18:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Tue, 07 Oct 2014 - 18:16
Post #942


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





tak, bo obracało mnie dalej


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Thu, 09 Oct 2014 - 08:08
Post #943


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





pierwsze S2 które nie ryje przodem wink.gif


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 09 Oct 2014 - 08:45
Post #944


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





jeszcze trochę zdjęć (foto. Sebastian Sokal)








--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 09 Oct 2014 - 21:23
Post #945


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Poniżej możecie zobaczyć film z kamery, z najlepszego przejazdu (1: 49) który udało mi się uzyskać w niedziele w Poznaniu. Niestety nie mam nagrania z przedniej kamery. Wydaje mi się aby robić lepsze czasy trzeba poprawić linię przejazdu w kilku miejscach, naprawić hamulce i jeździć, jeździć, jeździć.

Macie jeszcze jakieś pomysły po obejrzeniu wideo ?



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sat, 11 Oct 2014 - 16:42
Post #946


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(Leo @ Thu, 09 Oct 2014 - 08:08) *
pierwsze S2 które nie ryje przodem wink.gif

Za to być może problem ląduje na tyle.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 13 Oct 2014 - 16:18
Post #947


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Wklejam zmontowane najlepsze fragmenty z jazd 5/10 na TDTP. Niestety z przedniej kamery mam tylko nagrania z pierwszej sesji, gdy dopiero uczyłem się toru. W drugiej sesji źle zamontowałem kamerę, a kolejne już się nie nagrały Ale zawsze pozostaje podziwianie obrazu z tyłu auta.

Maksymalna prędkość, na prostej startowej, jaką zanotował GPS to 210 km/h i nie było to podczas najszybszego okrążenia. Analiza logów i wideo z przejazdów pokazuje, że najsłabszym elementem układanki jest obecnie wkładka. Na razie mam za sobą 23 kółka, zakładam, że przy 100 przejechanych kółkach zacznę w miarę ogarniać linię przejazdu.



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Mon, 13 Oct 2014 - 16:40
Post #948


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





Moze pod splitter zalozyc "fartuch" gumowy - elestyczny na tyle ze przy nierownosciach by sie podginal a na prostych bylby sztywny. Tym sposobem nie trzeba isc ze splitterem do samej nawierzchni ryzykujac jego uszkodzenie na nierownosciach czy apexach.
Przykladowo: http://www.airsociety.net/2013/08/art-trad...accuair-airrex/
911 RWB ma taki zalozony z przodu w linku wyzej
Widac rowniez, ze boczne fartuchy tez ma. W takiej sytuacji nie trzeba drastycznie obnizac auta ani ryzykowac uszkodzenia dokladek.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lino
post Mon, 13 Oct 2014 - 16:46
Post #949


Frequent User
Dołączył: Fri, 06 March 2009





Patrząc na onboard odnoszę wrażenie że tył masz zbyt "żywy". Niby jest quattro a musisz się pilnować z gazem jak w RWD. Wg mnie trochę bardziej podsterowny setup pozwoliłby na szybsze dodanie gazu na wyjściu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 13 Oct 2014 - 16:57
Post #950


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(bobr4 @ Mon, 13 Oct 2014 - 16:40) *
Moze pod splitter zalozyc "fartuch" gumowy - elestyczny na tyle ze przy nierownosciach by sie podginal a na prostych bylby sztywny. Tym sposobem nie trzeba isc ze splitterem do samej nawierzchni ryzykujac jego uszkodzenie na nierownosciach czy apexach.
Przykladowo: http://www.airsociety.net/2013/08/art-trad...accuair-airrex/
911 RWB ma taki zalozony z przodu w linku wyzej
Widac rowniez, ze boczne fartuchy tez ma. W takiej sytuacji nie trzeba drastycznie obnizac auta ani ryzykowac uszkodzenia dokladek.


a gdzie można kupić takie fartuchy ?


CYTAT(Lino @ Mon, 13 Oct 2014 - 16:46) *
Patrząc na onboard odnoszę wrażenie że tył masz zbyt "żywy". Niby jest quattro a musisz się pilnować z gazem jak w RWD. Wg mnie trochę bardziej podsterowny setup pozwoliłby na szybsze dodanie gazu na wyjściu.


pracuję na tym by auto było bardziej neutralne. Ostatnio znacząco udało się uspokoić auto luzując tylny stabilizator. Teraz będziemy kombinować dalej.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wrona
post Mon, 13 Oct 2014 - 17:00
Post #951


User
Dołączył: Thu, 21 February 2013





Boje sie ze na ten uciekajacy tyl pomoze tylko regulowana szpera, torsen z tylu niestety tak sie bedzie zachowywal i w tym wypadku mysle ze setupem niewiele sie ugra. Moje Audi (211koni/1100kg) na 2ch torsenach jezdzi prawie jak rwd smile.gif


--------------------
Pozdrawiam

Audi 80 B3 Q 1.8T 5,3kg/KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 13 Oct 2014 - 17:03
Post #952


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(Wrona @ Mon, 13 Oct 2014 - 17:00) *
Boje sie ze na ten uciekajacy tyl pomoze tylko regulowana szpera, torsen z tylu niestety tak sie bedzie zachowywal i w tym wypadku mysle ze setupem niewiele sie ugra. Moje Audi (211koni/1100kg) na 2ch torsenach jezdzi prawie jak rwd smile.gif


wg mnie problemem jest torsen w środku a nie z tyłu

ja mam 3 torseny teraz


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slonek69
post Mon, 13 Oct 2014 - 22:06
Post #953


User
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: MARKI





Splitter to kawał gumy ze sklepu przykręcony na kątowniki alu. W Warszawie taka guma jest np. w "Chiemi" na ul. Rzecznej, albo w "Technozbycie"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Mon, 13 Oct 2014 - 22:29
Post #954


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





Ja mam to samo po zamontowaniu na tył torsena do haldexa auto się zrobiło jak rwd trzeba ostrożnie z gazem w zakrętach bo jak się turbo napędzi od razu idzie bokiem, wcześniej jak miałem z tyłu otwarty dyfer to auto było neutralne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 13 Oct 2014 - 22:31
Post #955


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jak tyl ucieka to stabilizator z przodu utwardzic, u mnie po tym zabiegu zero nadsterownosci w aucie RWD


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 13 Oct 2014 - 22:36
Post #956


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





z przodu już mam dość grubo. 2mm grubiej jak seria (S2 -> RS2)

tył mam mocniejszy i muszę wrócić do serii


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 13 Oct 2014 - 22:46
Post #957


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(GMS. @ Mon, 13 Oct 2014 - 22:29) *
Ja mam to samo po zamontowaniu na tył torsena do haldexa auto się zrobiło jak rwd trzeba ostrożnie z gazem w zakrętach bo jak się turbo napędzi od razu idzie bokiem, wcześniej jak miałem z tyłu otwarty dyfer to auto było neutralne


a to oznacza ze jak był otwarty to koła się kręciły za szybko w stosunku do podłoża

pytanie dlaczego tak się zmieniło w stosunku do otwartego

w przypadku centralnego torsena to jest proste wytłumaczenie, jak depne w gaz to się rozkłada inaczej masa i 66% idzie momentu na tył


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brus_ik
post Mon, 13 Oct 2014 - 23:12
Post #958


Super User
Dołączył: Wed, 16 August 2006
Skąd: Starachowice





CYTAT(Albert @ Mon, 13 Oct 2014 - 22:36) *
z przodu już mam dość grubo. 2mm grubiej jak seria (S2 -> RS2)

tył mam mocniejszy i muszę wrócić do serii


Coobcio dobrze radzi. Trochę upraszczając zagadnienie twardszy stabilizator z przodu - więcej przyczepności na tylnej osi, twardszy stabilizator z tyłu - więcej przyczepności na przedniej osi.

"Luzując" tył pogorszył się grip przedniej osi i auto stało się bardziej neutralne, ale nie poprzez lepszą przyczepność tyłu, tylko słabszą przodu. Trochę jak założyć zimówki tylko na tylną oś - będzie sporo łatwiej nie wywinąć fifraka niż mając je tylko z przodu lub wogóle wink.gif

Usztywniając przedni stabilizator pójdziecie w drugą stronę - przód będzie trzymał tak samo dobrze, a przy okazji poprawi się trakcja na tylnej osi - masz dataloger w dashu więc łatwo przetestować robiąc kolejne kilkadziesiąt kółek i analizując później na spokojnie.

Chcesz "wyolbrzymić" efekt i przekonać się że to na prawdę działa jeżeli nie masz przekonania do tej teorii - jedź na duży parking najpierw ze zdemontowanym stabilizatorem z tyłu, a potem z zamontowanym tylnym i zdemontowanym z przodu.

Pozdr.


--------------------
2009 X5 3.5d
2004 E46 M3 S54B32
1997 E36 M3 S62B50
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wrona
post Mon, 13 Oct 2014 - 23:37
Post #959


User
Dołączył: Thu, 21 February 2013





Ja mysle ze jeszcze twardszy stab z przodu moze pogorszyc sprawe, centralny torsen kieruje nam wiecej momentu na os z lepszym gripem ( czyli wiadomo na wyjsciach jest to tyl). Dajac grubszy stab z przodu poglebimy to.Ciezka bedzie walka z 3ma torsenami, ale mysle ze trzeba isc sciezka transferu masy, i dobrac takie nastawy sprezyn i tlumienia ( wiecej wolnego tlumienia odbicia z przodu)zeby minimalizowac odciazanie przodu przy bucie na wyjscu, bo wtedy wiekszosc momentu idzie nam na tyl i bedzie miotac. Oczywiscie do tego slabszy stab z tylu i walka z geometria tylu.


--------------------
Pozdrawiam

Audi 80 B3 Q 1.8T 5,3kg/KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Mon, 13 Oct 2014 - 23:52
Post #960


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





A ja mysle ze bez problemu ogarnie to dobry magik od ohlinsa. Staby jaka maja srednice ?


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Stron V  « < 46 47 48 49 50 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 15 August 2025 - 21:12