![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#881
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Na Poznań przydałoby się jakieś duże skrzydło na tył jeszcze założyć. Przewidujecie taką opcję?
-------------------- A110S
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#882
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak. Ale do tej niedzieli juz nie damy rady.
Wybor i kąt montarzu skrzydla to tez nie jest prosta sprawa. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#883
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Czy miałeś okazję sięchwilę przejechać na 3 torsenach? Bardzo jestem ciekaw jak się to sprawuje...
-------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#884
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Jechalem chwile. Trudno ocenic jak to bedzie w zakrecie sie sprawowac. Po niedzieli bedzie wiadomo wiecej.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#885
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Opory toczenia na 3 torsenach będą podobne jak w czołgu
![]() ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#886
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
I jak po testach w Poznaniu?
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#887
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
nie było nas w Poznaniu. W sobotę od 13 do rana w niedziele (4 w nocy) walczyliśmy z autem, bo podczas ostatnich testów walnął pasek wspomagania i zrobił demolkę (w tym przeskoczył pasek rozrządu). Udało się sporo naprawić ale zatrzymały nas wtryski na 2 i 3 cylindrze. Do końca sami nie wiedzieliśmy po tylu godzinach walki co dzieje i nad ranem i padła decyzja że nie jedziemy. Fura przestała jechać na niskich obrotach a na wysokich EGT skoczyło. Teraz diagnozujemy na spokojnie.
Tak wyglądaliśmy w nocy ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#888
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
W sobotę mieliśmy możliwość przetestowania nowych hamulców. Wcześniej Audi miało problem ze zbyt wczesnym blokowaniem się tylnej osi z uwagi na zastosowanie zbyt mocnych zacisków. Teraz zainstalowano nowe hamulce których podstawą jest 4 tłoczkowy zacisk Brembo w raz z klockiem Ferodo DS2500 oraz tarczą 330 mm. Ten zastaw podczas testów sprawuje się bardzo dobrze.
![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#889
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 January 2013 ![]() |
Wtryski padły po przeskoczeniu paska rozrządu?
Co to za dziwna diagnoza? Kto taką diagnozę postawił? Po przeskoczeniu paska to się najpierw ciśnienie na cylindrach sprawdza. A tu to wygląda na pogięte zawory na 2 i 3 cylindrze (skoro to na nich są problemy z "wtryskami"). Pogięte zawory - silnik na niskich nie chce chodzić, na wysokie się dokręci ale EGT wysokie bo paliwo się w wydechu dopala. Jak to możliwe, że zerwany pasek klinowy powoduje przeskoczenie paska rozrządu? Trzeba mieć nie wiem jakiego pecha albo nie mieć osłony rozrządu. |
|
|
![]()
Post
#890
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
vwbandit - stały się dwie sprawy
1. zerwał się pasek który narobił bałaganu 2. skończyło się nam paliwo i pompa zassała syf z dołu baku akcje związane z paskiem udało się nam usunąć, ciśnienie było sprawdzone na cylindrach, za wtryski zabraliśmy się koło 2 w nocy dopiero i nie starczyło już czasu ps. nie mamy osłony rozrządu. teraz już będzie ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#891
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Zawsze w takich sytuacjach zastanawiam się, dlaczego syf przelatuje przez filtry...
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#892
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja tez. Teraz dam nowy filtr z audi 100
![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#893
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Mam egt na kazdy cylinder ale kilka dni wczesniej niechcacy uszkodzilem termopare na 1 cylindrze. To powodowalo ze odczyt byl w okolicach 1500 stopi co zaburzalo inne odczyty z pozostalych cylindrow. Pozno w nocy, zmeczeni zamiast wypiac ta termopare i sprawdzic egt na pozostałych cylindrach to szukalismy problemow gdzie indziej. Dzis na spokojnie latwo powiedziec, zawinilo to i to, ale o 3 w nocy nie bylo nam do smiechu.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#894
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Potwierdziło się to co pisaliśmy na temat problemów auta w sobotę. Dziś wykonane zostały testy wtryskiwaczy. Dwa z pięciu miały o 1/3 gorszy przepływ. Po oczyszczeniu, przedmuchaniu i ponownych testach różnica wychodzi 1%. Teraz pozostaje włożyć do auta i wykonać testy drogowe. Pytanie dlaczego filtr nie wyfiltrował ?
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#895
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Moze ma 5 lat z czego większość stal? Dostal duży flow i cos z niego sie odkleilo..,
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#896
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
moze cos w przewodach za filtrem puscilo? takie luzne przypuszczenie
-------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#897
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Nie bez powodu ktoś wymyślił osłonę rozrządu, aby dokładać plastików
![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#898
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Korci mnie by spróbować kółek do regulacji wałków. Mam już oba wałki z silnika N/A o symbolu 7A, ale możliwość ich dalszego regulowania chodzi mi po głowie od 2 tygodni.
Czy one faktycznie coś dadzą ? ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#899
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Dać mogą, pod warunkiem, że osoba ustawiająca wie jak ruszyć, żeby był efekt...
|
|
|
![]()
Post
#900
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak jest zawsze. Trzeba umic
![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 15:44 |