Shoutbox 0 nowych PW 


52 Stron V  « < 43 44 45 46 47 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi S2 comeback ..., S2 żyje ... rok 2014 od strony 28
Tommo
post Fri, 05 Sep 2014 - 07:18
Post #881


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Na Poznań przydałoby się jakieś duże skrzydło na tył jeszcze założyć. Przewidujecie taką opcję?


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 05 Sep 2014 - 07:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Fri, 05 Sep 2014 - 07:20
Post #882


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Tak. Ale do tej niedzieli juz nie damy rady.

Wybor i kąt montarzu skrzydla to tez nie jest prosta sprawa.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Fri, 05 Sep 2014 - 08:55
Post #883


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Czy miałeś okazję sięchwilę przejechać na 3 torsenach? Bardzo jestem ciekaw jak się to sprawuje...


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 05 Sep 2014 - 08:57
Post #884


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Jechalem chwile. Trudno ocenic jak to bedzie w zakrecie sie sprawowac. Po niedzieli bedzie wiadomo wiecej.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sat, 06 Sep 2014 - 14:17
Post #885


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Opory toczenia na 3 torsenach będą podobne jak w czołgu smile.gif Tak domniemam wink.gif


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Mon, 08 Sep 2014 - 12:37
Post #886


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





I jak po testach w Poznaniu?


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 08 Sep 2014 - 14:27
Post #887


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





nie było nas w Poznaniu. W sobotę od 13 do rana w niedziele (4 w nocy) walczyliśmy z autem, bo podczas ostatnich testów walnął pasek wspomagania i zrobił demolkę (w tym przeskoczył pasek rozrządu). Udało się sporo naprawić ale zatrzymały nas wtryski na 2 i 3 cylindrze. Do końca sami nie wiedzieliśmy po tylu godzinach walki co dzieje i nad ranem i padła decyzja że nie jedziemy. Fura przestała jechać na niskich obrotach a na wysokich EGT skoczyło. Teraz diagnozujemy na spokojnie.

Tak wyglądaliśmy w nocy



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 08 Sep 2014 - 22:40
Post #888


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





W sobotę mieliśmy możliwość przetestowania nowych hamulców. Wcześniej Audi miało problem ze zbyt wczesnym blokowaniem się tylnej osi z uwagi na zastosowanie zbyt mocnych zacisków. Teraz zainstalowano nowe hamulce których podstawą jest 4 tłoczkowy zacisk Brembo w raz z klockiem Ferodo DS2500 oraz tarczą 330 mm. Ten zastaw podczas testów sprawuje się bardzo dobrze.



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vwbandit
post Tue, 09 Sep 2014 - 12:55
Post #889


Rookie
Dołączył: Thu, 17 January 2013





Wtryski padły po przeskoczeniu paska rozrządu?
Co to za dziwna diagnoza? Kto taką diagnozę postawił?
Po przeskoczeniu paska to się najpierw ciśnienie na cylindrach sprawdza.
A tu to wygląda na pogięte zawory na 2 i 3 cylindrze (skoro to na nich są problemy z "wtryskami").
Pogięte zawory - silnik na niskich nie chce chodzić, na wysokie się dokręci ale EGT wysokie bo paliwo się w wydechu dopala.
Jak to możliwe, że zerwany pasek klinowy powoduje przeskoczenie paska rozrządu? Trzeba mieć nie wiem jakiego pecha albo nie mieć osłony rozrządu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 09 Sep 2014 - 13:02
Post #890


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





vwbandit - stały się dwie sprawy

1. zerwał się pasek który narobił bałaganu
2. skończyło się nam paliwo i pompa zassała syf z dołu baku

akcje związane z paskiem udało się nam usunąć, ciśnienie było sprawdzone na cylindrach, za wtryski zabraliśmy się koło 2 w nocy dopiero i nie starczyło już czasu

ps. nie mamy osłony rozrządu. teraz już będzie smile.gif


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Tue, 09 Sep 2014 - 13:36
Post #891


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





Zawsze w takich sytuacjach zastanawiam się, dlaczego syf przelatuje przez filtry...


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 09 Sep 2014 - 13:37
Post #892


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Ja tez. Teraz dam nowy filtr z audi 100 smile.gif


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 09 Sep 2014 - 13:40
Post #893


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Mam egt na kazdy cylinder ale kilka dni wczesniej niechcacy uszkodzilem termopare na 1 cylindrze. To powodowalo ze odczyt byl w okolicach 1500 stopi co zaburzalo inne odczyty z pozostalych cylindrow. Pozno w nocy, zmeczeni zamiast wypiac ta termopare i sprawdzic egt na pozostałych cylindrach to szukalismy problemow gdzie indziej. Dzis na spokojnie latwo powiedziec, zawinilo to i to, ale o 3 w nocy nie bylo nam do smiechu.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 09 Sep 2014 - 16:37
Post #894


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Potwierdziło się to co pisaliśmy na temat problemów auta w sobotę. Dziś wykonane zostały testy wtryskiwaczy. Dwa z pięciu miały o 1/3 gorszy przepływ. Po oczyszczeniu, przedmuchaniu i ponownych testach różnica wychodzi 1%. Teraz pozostaje włożyć do auta i wykonać testy drogowe. Pytanie dlaczego filtr nie wyfiltrował ?


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 09 Sep 2014 - 17:49
Post #895


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Moze ma 5 lat z czego większość stal? Dostal duży flow i cos z niego sie odkleilo..,


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Tue, 09 Sep 2014 - 19:46
Post #896


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





moze cos w przewodach za filtrem puscilo? takie luzne przypuszczenie


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Wed, 10 Sep 2014 - 19:34
Post #897


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Nie bez powodu ktoś wymyślił osłonę rozrządu, aby dokładać plastików wink.gif A tak na prawdę bez niej może się wiele stać. Paliwo czy olej może pasek rozpuścić, albo pasek czymś dostać jak wyżej.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 10 Sep 2014 - 19:37
Post #898


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Korci mnie by spróbować kółek do regulacji wałków. Mam już oba wałki z silnika N/A o symbolu 7A, ale możliwość ich dalszego regulowania chodzi mi po głowie od 2 tygodni.

Czy one faktycznie coś dadzą ?



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 10 Sep 2014 - 19:54
Post #899


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Dać mogą, pod warunkiem, że osoba ustawiająca wie jak ruszyć, żeby był efekt...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 10 Sep 2014 - 19:54
Post #900


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Tak jest zawsze. Trzeba umic wink.gif


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Stron V  « < 43 44 45 46 47 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 15:44