Shoutbox 0 nowych PW 


52 Stron V  « < 42 43 44 45 46 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi S2 comeback ..., S2 żyje ... rok 2014 od strony 28
guzior
post Wed, 03 Sep 2014 - 07:24
Post #861


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





"the springs are 2.5 x 10-inch units, rated at 550 lb. up front and 600 lb. at the rear."
Domyślam sie ze na cal to jest ugiecie, wiec daje to ~~ 10kg/mm z przodu i ~11kg/mm tym. Wiec sorry ale twój argument z mieciejszymi sprężynami jest gowno warty.

Jego auto wazy 820kg, Alberta 1220. Daje to 400kg roznicy, zakładając równy rozklad mas (bo u niego nie wiadomo jaki jest) u Alberta samochod jak stoi to siada ok 20mm, jego siada ok. 19mm. Dalej twierdzisz ze ten koles ma mieciejsze sprężyny?
najpierw policz a potem puknij sie w czolo zanim cos napiszesz bo mnie juz zalamujesz.

Dodatkowo - wiesz dlaczego gosciu ma "mniejsze" heble - bo nie dość ze mniej wazy, to jeszcze na dodatek jezdzi na 16 felgach. Stadtez uwazam ze obydwa twoje argumenty są z dupy wzięte.

Jeszcze jedno - wiesz dlaczego ma zaspawanego torsena - z bardzo prostego powodu. Chcial zejść z masa, zastosowal najlzejsza skrzynie quattro, ktora by byla calkiem niezla gdyby nie rozsypujacy sie torsen. Dlatego zostal on zaspawany. I nie mogl tam wsadzić szpery bo do tych skrzyń szper nie produkują....


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 03 Sep 2014 - 07:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Wed, 03 Sep 2014 - 10:15
Post #862


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Jest wynik strojenia 410 KM / 458 Nm ! Odcinka na 7600 obr/min. To co bardzo ważne to że moc rośnie do odcięcia obrotów które ustawione są na 7600 obr/min. Momentem obrotowym nie szalejemy bo to seryjny silnik.

jest nowy wykres (na szybko)



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 03 Sep 2014 - 10:47
Post #863


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





wystrojone 40 minut temu

jazdy po południu


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Wed, 03 Sep 2014 - 11:10
Post #864


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(guzior @ Wed, 03 Sep 2014 - 07:24) *
Jeszcze jedno - wiesz dlaczego ma zaspawanego torsena - z bardzo prostego powodu. Chcial zejść z masa, zastosowal najlzejsza skrzynie quattro, ktora by byla calkiem niezla gdyby nie rozsypujacy sie torsen. Dlatego zostal on zaspawany. I nie mogl tam wsadzić szpery bo do tych skrzyń szper nie produkują....


Tutaj nie do końca się zgodzę. Owszem, skrzynia wybrana dlatego, że lekka oraz dlatego, że masz do wyboru multum przełożeń, jednak sądząc po rozmachu z jakim zrobiony jest ten samochód(custom sanki, zawias z boxstera, downsizing silnika itp) dorobienie/dopasowanie mechanizmu z innego auta nie mogło być problemem.
Co więcej w tych skrzyniach sypią się nie tylko torseny - powyżej 350+KM to wszystko się sypie, gubi zęby itp.
Dlatego uważam, że celowo zrobił jak zrobił, bo zapewne w eventach, w których startuje bardziej liczy się stały rozkład momentu - przewidywalny, a taki będzie ze sztywnym centralnym. Zapewne nie potrzebuje zawijać sięna rękawie na pachołkach...


PS. Albert, wynik na prawdę rewelacyjny!!!


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 03 Sep 2014 - 11:57
Post #865


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





gratulacje, wykres jak malowany, teraz to juz naprawde nie ma sie do czego przyczepic

pozostaje tylko zyczyc powodzenia na TP w weekend aby udało sie zrealizaowac wszystkie załozone plany



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Wed, 03 Sep 2014 - 13:28
Post #866


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Super wynik a co najwazniejsze moc leci do konca a nie spada jak wczesniej. Milego upalania smile.gif


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Wed, 03 Sep 2014 - 16:01
Post #867


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Gratulacje!!!
Maciuś ma szybkie terminy teraz? Też będę go atakował z korektą strojenia.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 03 Sep 2014 - 16:07
Post #868


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(kakao @ Wed, 03 Sep 2014 - 16:01) *
Gratulacje!!!
Maciuś ma szybkie terminy teraz? Też będę go atakował z korektą strojenia.


dzieki

Maćka musisz sam łapać bo zalatany cały czas.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 04 Sep 2014 - 09:06
Post #869


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





właśnie policzyłem prędkości na poszczególnych biegach ... za długa skrzynia. Szukać muszę innej 01E z krótszymi przełożeniami

Top Speed in 1 gear = 63.848 KPH
And changes into 2 gear at 4050 RPM dropping 3450 RPM
Top Speed in 2 gear = 118.237 KPH
And changes into 3 gear at 5238 RPM dropping 2262 RPM
Top Speed in 3 gear = 169.293 KPH
And changes into 4 gear at 5852 RPM dropping 1648 RPM
Top Speed in 4 gear = 216.958 KPH
And changes into 5 gear at 5898 RPM dropping 1602 RPM
Top Speed in 5 gear = 275.885 KPH
And changes into 6 gear at 6296 RPM dropping 1204 RPM
Top Speed in 6 gear = 328.628 KPH

wczoraj testowaliśmy na 3 biegu do odcięcia ... szybko było wink.gif


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Thu, 04 Sep 2014 - 10:05
Post #870


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





zostaje Ci skrzynia z 2.0 16v competition, ew. 2.0 8v któreś ma jeszcze krótsze, chyba, że pobawisz się kołami, ale znajdź mądrego do tego.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 04 Sep 2014 - 10:08
Post #871


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Leo: ale w 2.0 16v jest 01E ? jakie tam są przełożenia biegów ?


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 04 Sep 2014 - 10:10
Post #872


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Nie, to są 01A. Zostaje 01E z 4,3x albo 0A3.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 04 Sep 2014 - 10:14
Post #873


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





01E które znalazłem na razie mają max 4.375

a ile mają 0A3 ?

competition ma finall drive: 4.556

biegi
1. 3.545
2. 2.105
3. 1.3
4. 0.943
5. 0.789


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Thu, 04 Sep 2014 - 10:56
Post #874


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





mój błąd. 01A nie polecam oczywiście do tego setupu.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 04 Sep 2014 - 11:34
Post #875


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





0A3 w większości ma 3.89, ale musisz popatrzec na biegi - bo je ma mega ciasno. Szczególnie te z RS4 - w końcu fura sie kreci ponad 8 kola.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 04 Sep 2014 - 22:10
Post #876


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





praca przed niedzielą na Torze Poznań



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adanus
post Thu, 04 Sep 2014 - 22:40
Post #877


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 June 2004
Skąd: wodzisław





można ten spliter szybko zdemontować?
chętnie poznam rozwiązanie mocowania, bo wjazd na lawetę będzie raczej trudny.


--------------------
civic only for track
www.facebook.com/EVORART
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 04 Sep 2014 - 22:41
Post #878


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Mozna odkrecic 6 srobek i pletwa schodzi bez zdejmowania zderzaka.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kruszu
post Thu, 04 Sep 2014 - 23:36
Post #879


User
Dołączył: Sat, 17 March 2012
Skąd: Warszawa





CYTAT(MadeInPoland @ Tue, 02 Sep 2014 - 20:35) *
Nie mam pojęcia. Przykład może nienajlepszy, ale czy widzieliście kiedyś przegrzane hamulce tylne w F1?


GP Kanady w tym roku, oba bolidy Mercedesa.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 05 Sep 2014 - 07:10
Post #880


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





No dobra, 6srub od dolu, i od zastrzalow 2 bądź 4. Wszystko lekkie - nawet na 2 tylnych trzyma sie jak dzik.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Stron V  « < 42 43 44 45 46 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 15:43