![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#861
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
"the springs are 2.5 x 10-inch units, rated at 550 lb. up front and 600 lb. at the rear."
Domyślam sie ze na cal to jest ugiecie, wiec daje to ~~ 10kg/mm z przodu i ~11kg/mm tym. Wiec sorry ale twój argument z mieciejszymi sprężynami jest gowno warty. Jego auto wazy 820kg, Alberta 1220. Daje to 400kg roznicy, zakładając równy rozklad mas (bo u niego nie wiadomo jaki jest) u Alberta samochod jak stoi to siada ok 20mm, jego siada ok. 19mm. Dalej twierdzisz ze ten koles ma mieciejsze sprężyny? najpierw policz a potem puknij sie w czolo zanim cos napiszesz bo mnie juz zalamujesz. Dodatkowo - wiesz dlaczego gosciu ma "mniejsze" heble - bo nie dość ze mniej wazy, to jeszcze na dodatek jezdzi na 16 felgach. Stadtez uwazam ze obydwa twoje argumenty są z dupy wzięte. Jeszcze jedno - wiesz dlaczego ma zaspawanego torsena - z bardzo prostego powodu. Chcial zejść z masa, zastosowal najlzejsza skrzynie quattro, ktora by byla calkiem niezla gdyby nie rozsypujacy sie torsen. Dlatego zostal on zaspawany. I nie mogl tam wsadzić szpery bo do tych skrzyń szper nie produkują.... -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#862
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Jest wynik strojenia 410 KM / 458 Nm ! Odcinka na 7600 obr/min. To co bardzo ważne to że moc rośnie do odcięcia obrotów które ustawione są na 7600 obr/min. Momentem obrotowym nie szalejemy bo to seryjny silnik.
jest nowy wykres (na szybko) ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#863
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
wystrojone 40 minut temu
jazdy po południu -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#864
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Jeszcze jedno - wiesz dlaczego ma zaspawanego torsena - z bardzo prostego powodu. Chcial zejść z masa, zastosowal najlzejsza skrzynie quattro, ktora by byla calkiem niezla gdyby nie rozsypujacy sie torsen. Dlatego zostal on zaspawany. I nie mogl tam wsadzić szpery bo do tych skrzyń szper nie produkują.... Tutaj nie do końca się zgodzę. Owszem, skrzynia wybrana dlatego, że lekka oraz dlatego, że masz do wyboru multum przełożeń, jednak sądząc po rozmachu z jakim zrobiony jest ten samochód(custom sanki, zawias z boxstera, downsizing silnika itp) dorobienie/dopasowanie mechanizmu z innego auta nie mogło być problemem. Co więcej w tych skrzyniach sypią się nie tylko torseny - powyżej 350+KM to wszystko się sypie, gubi zęby itp. Dlatego uważam, że celowo zrobił jak zrobił, bo zapewne w eventach, w których startuje bardziej liczy się stały rozkład momentu - przewidywalny, a taki będzie ze sztywnym centralnym. Zapewne nie potrzebuje zawijać sięna rękawie na pachołkach... PS. Albert, wynik na prawdę rewelacyjny!!! -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#865
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
gratulacje, wykres jak malowany, teraz to juz naprawde nie ma sie do czego przyczepic
pozostaje tylko zyczyc powodzenia na TP w weekend aby udało sie zrealizaowac wszystkie załozone plany -------------------- |
|
|
![]()
Post
#866
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Super wynik a co najwazniejsze moc leci do konca a nie spada jak wczesniej. Milego upalania
![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#867
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Gratulacje!!!
Maciuś ma szybkie terminy teraz? Też będę go atakował z korektą strojenia. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#868
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Gratulacje!!! Maciuś ma szybkie terminy teraz? Też będę go atakował z korektą strojenia. dzieki Maćka musisz sam łapać bo zalatany cały czas. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#869
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
właśnie policzyłem prędkości na poszczególnych biegach ... za długa skrzynia. Szukać muszę innej 01E z krótszymi przełożeniami
Top Speed in 1 gear = 63.848 KPH And changes into 2 gear at 4050 RPM dropping 3450 RPM Top Speed in 2 gear = 118.237 KPH And changes into 3 gear at 5238 RPM dropping 2262 RPM Top Speed in 3 gear = 169.293 KPH And changes into 4 gear at 5852 RPM dropping 1648 RPM Top Speed in 4 gear = 216.958 KPH And changes into 5 gear at 5898 RPM dropping 1602 RPM Top Speed in 5 gear = 275.885 KPH And changes into 6 gear at 6296 RPM dropping 1204 RPM Top Speed in 6 gear = 328.628 KPH wczoraj testowaliśmy na 3 biegu do odcięcia ... szybko było ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#870
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
zostaje Ci skrzynia z 2.0 16v competition, ew. 2.0 8v któreś ma jeszcze krótsze, chyba, że pobawisz się kołami, ale znajdź mądrego do tego.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#871
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Leo: ale w 2.0 16v jest 01E ? jakie tam są przełożenia biegów ?
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#872
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Nie, to są 01A. Zostaje 01E z 4,3x albo 0A3.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#873
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
01E które znalazłem na razie mają max 4.375
a ile mają 0A3 ? competition ma finall drive: 4.556 biegi 1. 3.545 2. 2.105 3. 1.3 4. 0.943 5. 0.789 -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#874
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
mój błąd. 01A nie polecam oczywiście do tego setupu.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#875
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
0A3 w większości ma 3.89, ale musisz popatrzec na biegi - bo je ma mega ciasno. Szczególnie te z RS4 - w końcu fura sie kreci ponad 8 kola.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#876
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
praca przed niedzielą na Torze Poznań
![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#877
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 June 2004 Skąd: wodzisław ![]() |
można ten spliter szybko zdemontować?
chętnie poznam rozwiązanie mocowania, bo wjazd na lawetę będzie raczej trudny. -------------------- civic only for track
www.facebook.com/EVORART |
|
|
![]()
Post
#878
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Mozna odkrecic 6 srobek i pletwa schodzi bez zdejmowania zderzaka.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#879
|
|
User Dołączył: Sat, 17 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#880
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
No dobra, 6srub od dolu, i od zastrzalow 2 bądź 4. Wszystko lekkie - nawet na 2 tylnych trzyma sie jak dzik.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 15:43 |