![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#721
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
to już musicie dać większą turbinę
![]() -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#722
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Nie, twardsza sprezyne do wg. To turbo zrobi 400hp. I wiekszy ic
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#723
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
A czy jest sens jeszcze moc podnosić?
Co prawda nie widziałem fury na żywo ale po filmikach obserwuję, że mocy mu nie brakuje. Bardziej skupiłbym się na prowadzeniu bo widać, że auto jest nerwowe i raczej niezbyt łatwe w prowadzeniu. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#724
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 January 2013 ![]() |
Wszyscy pytają o moc, a ja chciałbym się dowiedzieć czy jest szansa, że zrobicie coś z konstrukcją zawieszenia żeby ten samochód zaczął się chociaż nie najgorzej prowadzić...
Pięciocentymetrowe (jak nie więcej) dystanse między felgą a piastą sprawiają, że ten samochód szans na zakrętach nie ma z 328. I slick z najwyższej półki nie pomoże, tak długo jak koła nie będą tam gdzie być powinny :-) |
|
|
![]()
Post
#725
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
bez cięcia kielichów się nie da. Chłopaki przećwiczyli skrzynie inne, można cofnąć silnik, zmienić na unibole, wszystko można zrobić, tylko trzeba spytać właściciela gdzie docelowo chce jeździć
![]() bo to ,że daje radochę w tej postaci co jest teraz, nie ulega żadnej wątpliwości. -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#726
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
vwbandit: jak juz błysnąłes wiedzą i chyba masz szklaną kule, to napisz w kliku słowach co trzeba zrobić zeby to audi było szybsze od 328 ?
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#727
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
A czy jest sens jeszcze moc podnosić? Co prawda nie widziałem fury na żywo ale po filmikach obserwuję, że mocy mu nie brakuje. Bardziej skupiłbym się na prowadzeniu bo widać, że auto jest nerwowe i raczej niezbyt łatwe w prowadzeniu. Było bardzo mokro i auto ma zły balans hamulców (tył mocno się blokuje) - do końca miesiąca zmieniamy to na inny setup bo się nie da jechać teraz na mokrym. Teraz auto stawia przy do hamowaniu i tył leci w bok. Zawieszenie w tym aucie, poza zbieżnością, nie było jeszcze nigdy ustawiane. Wszyscy pytają o moc, a ja chciałbym się dowiedzieć czy jest szansa, że zrobicie coś z konstrukcją zawieszenia żeby ten samochód zaczął się chociaż nie najgorzej prowadzić... Pięciocentymetrowe (jak nie więcej) dystanse między felgą a piastą sprawiają, że ten samochód szans na zakrętach nie ma z 328. I slick z najwyższej półki nie pomoże, tak długo jak koła nie będą tam gdzie być powinny :-) Dystans jest dostarczany razem w komplecie z felgą (ATS DTM Competition 18x9.5 cala). Dystans ma grubość 55 mm. Felga ma natomiast ma ET mocno dodatnie, wiec razem z dystansem nie ma absolutnie dramatu. ![]() tutaj więcej zdjęć Problem tego auta to: 1. rozkład mas - 60% masy przód / 40% masy auta tył 2. szpera z tyłu, brak szpery z przodu 3. dobranie odpowiedniej twardości stabilizatorów 4. ustawienie Ohlinsa 3-way Dodatkowo: 5. zmiana wahaczy seryjnych na sportowe 6. wzmocnienie belki auta przód/tył Do wiosny będziemy pracowali by rozwiązać powyższe problemy. Punkt 4 podczas jazd wiosna 2015. Prawdę mówiąc dopiero uczymy się auta. Wideo poniżej pokazuje jak to wygląda przy dłuższych ujęciach. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#728
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
bez cięcia kielichów się nie da. jesli chodzi o domniemane przejscie w dodatni promien zataczania to da się. ciecie kielichów tu raczej nie nie pomoze za wiele trzeba zrobic adaptery do sworzni przy zwrotnicy które od razu polepszą kwestię roll center związaną z obnizeniem auta albo zrobić custom zwrotnice wyciete na CNC aczkolwiek lekka zmiana promienia zataczania i lekkie obnizenie nie jest tragedią bo jest wiele przykładów gdzie ludzie poprawiają czasy na torach na dystansach i obinzeniu auta (zmiana polozenia roll center), seryjne nastawy zawieszenia, katy itd nie mają nic wspolnego z torową jazdą ale tego to chyba nikomu nie trzeba tłumaczyc Albert jak bedziesz wrzucał filmiki z jazdy w deszczu na tych twoich slickach 280mm na tyle hamującym wczesniej to bedziesz miał setki radzaczy co wiedzą wszystko najlepiej ![]() pojedz sobie next sezon z kumatym człowiekiem na tor na którym chcesz robic wyniki (np TP) i w jeden dzien zrobisz wiecej niz przez 15 stron bicia piany na forum.. ps. w ciasnych zakretach podobno przednia szpera robi robote w audi - pogadaj z Arturem Rowińskim - ten przynajmniej Ci powie z praktyki jak to wyglada ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#729
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 25 June 2014 ![]() |
Nie mam pojęcia co tu się ostatnio dzieje, ale niektórzy chyba jeszcze czują ostatnie upały.
![]() W aucie siedzi zajebisty Ohlins, którego rozkminienie i ustawienie to połowa sukcesu, a ktoś wyskakuje z 328 - rozumiem modne ostatnio "eczydzieścisześć" jeszcze pewnie w serii bo to esencja prowadzenia? ![]() Ten samochód ma ekstra potencjał, który trzeba po prostu zacząć wykorzystywać. W samym kierowniku widać spore rezerwy, same punkty hamowania są do poprawy. Dajesz mocno hebel na szczycie albo zaraz po nim, nie ma siły żeby w takim aucie nie zblokowało tylnej osi. Dajcie się chłopowi wjeździć, to po primo. Powodzenia. ![]() |
|
|
![]()
Post
#730
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
brakowało przedniej rozpórki aluminiowej ... sneak peek
![]() i dojdzie jeszcze boczne wzmocnienie ![]() potem trzeba wypolerować, polakierować i zważyć ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#731
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
W samym kierowniku widać spore rezerwy, same punkty hamowania są do poprawy. Dajesz mocno hebel na szczycie albo zaraz po nim, nie ma siły żeby w takim aucie nie zblokowało tylnej osi. Są duże rezerwy w kierowniku, to obecnie największy defekt auta ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#732
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
mam jakies stare klocki do st-40 tzn nie ze mocno zuzyte ale nie potrzebne, moge podeslac podmienisz zobaczysz czy bedzie poprawa.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#733
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
mam jakies stare klocki do st-40 tzn nie ze mocno zuzyte ale nie potrzebne, moge podeslac podmienisz zobaczysz czy bedzie poprawa. dzięki, czeka już gotowy komplet do założenia: - tył zacisk z Porsche Cayenne 4 tłoczek - tarcza 330 mm - klocek Ferodo DS2500 Czekam teraz tylko na alu mocowanie zacisku od tokarza. Ten tył co mam był kiedyś przodem, ma ogromne tłoczki i inżynierowie z Tiltona napisali że nie da rady tego zbalansować tłoczkiem przy pedałach bo nie mają aż tak dużego rozmiaru. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#734
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
dzięki, czeka już gotowy komplet do założenia: - tył zacisk z Porsche Cayenne 4 tłoczek - tarcza 330 mm - klocek Ferodo DS2500 Czekam teraz tylko na alu mocowanie zacisku od tokarza. Ten tył co mam był kiedyś przodem, ma ogromne tłoczki i inżynierowie z Tiltona napisali że nie da rady tego zbalansować tłoczkiem przy pedałach bo nie mają aż tak dużego rozmiaru. A jest opcja zastosowanie korektora sily hamowania? Sa takie do nakrecenia na przewod (trzebe zarobic koncowki). Mozna kupic za 40-50zl nowe ATE (trzeba po 1szt na kazde kolo). -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#735
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Mam korektor Tilotona + regulacje docisku na pedałach. To za mało.
fotki z internetu jak to wygląda: ![]() Kupiłem już wszystko do zestawu nowego, a "stary" będę sprzedawał. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#736
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
i rozpórka gotowa. Waga 1.5 kg !
![]() ![]() ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#737
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 January 2013 ![]() |
Tutaj kilka osób mnie źle zrozumiało, nie chodzi mi o porównanie seryjnego 328 (E36 lub E46) vs S2 na prostej, tylko chodzi mi o zakręty. Seryjne M3 (E36 i E46) niestety na dzień dzisiejszy znokautuje przedstawiane tu, mocno doinwestowane S2.
I tu kolejna uwaga dla nerwowych: kocham Audi za napęd Quattro, kocham BMW za rzędowe szóstki i ich bardzo wyważone prowadzenie. W latach 80' i 90' BMW niestety bardzo mocno wyprzedzało Audi jeśli chodzi o dopracowanie geometrii zawieszenia, tak i statycznej jak i co ważniejsze - dynamicznej. Projekt doinwestowany jak mało który w Polsce, większość czytających to forum nigdy nie będzie w stanie kupić nawet połowy z tych fantów aby zbudować takie auto. Ale same dobre graty nie gwarantują sukcesu jeśli jest to poskładane w nieprzemyślany sposób. Widziałem na imprezie (było sucho) jak kierowca i właściciel w jednym WALCZY z tym samochodem, to nie jest przyjemność prowadzić samochód który nie słucha poleceń kierowcy, jest nerwowy przy przyspieszaniu, nerwowy przy hamowaniu, w zbyt szybko napadniętym zakręcie wyjeżdża przodem, a czasem bywa nadsterowny. Jednym słowem: nieprzewidywalny. (Czy takie masz odczucia Albert, że Twoje auto tak na prawdę żyje własnym życiem?) Albert: Felga ma ET73, minus dystans 55 daje nam efektywne ET18. Seryjne ET to w zależności od felgi 35-38. Czyli jesteś 17-20mm poza wartością fabryczną. To, że auto ma nieustawioną geometrię, widać po tym jak koła się układają podczas jazdy w zakręcie. Możliwości regulacyjne camber plate są kompletnie nie wykorzystane póki co. Balans hamulców na nowym setupie również będzie zły, nikt nie policzył sobie wymaganego rozkładu sił hamowania w tym samochodzie. Wciąż na nowych zaciskach siła hamowania tylnej osi będzie dużo za duża. Problemem jest rozkład masy 60/40? Evo 8/9 ma taki sam i nikt nie mówi, że się źle prowadzi. Co więcej, są samochody z rozkładem do 65/35 i się dobrze prowadzą. Oczywiście im bliżej 50/50 tym lepiej, ale to nie jest święty Graal. Szpera problemem? Niekoniecznie, pod warunkiem, że wiadomo jak ustawić pod nią geometrię, dobrać sprężyny, wyregulować amortyzatory i wybrać twardość stabilizatorów. Zmiana wahaczy seryjnych na sportowe i wzmocnienie belki auta przód/tył - a co to ma na celu? Nic nie zostało zrobione z dynamiczną geometrią zawieszenia (zmiana zbieżności w funkcji ugięcia zawieszenia, zmiana kąta pochylenia w funkcji skrętu koła i ugięcia zawieszenia). Rozpórkę bardzo ładnie wykonaną można kupić 1,2kilo ze stopu 7075. Z jakiego stopu aluminium została ta wykonana? cowboy: Mylisz dodatni promień zataczania z ujemnym. Wiesz w ogóle jaki seryjnie jest promień zataczania w tym samochodzie? Wiesz jak seryjnie jest układ kierowniczy skonfigurowany? Jest on w: Ackermann, proAckermann czy antiAckermann? Mówisz o "lekkiej zmianie promienia zataczania i lekkim obniżeniu" - 20mm dodane na promieniu zataczania to jest "lekko"? ![]() Czy widzisz jak koło się cofa w nadkolu w funkcji skrętu? Przecież to jest dramat! lapeno:Słusznie napisałeś "Przepraszam, ale naprawdę przy ogarnięciu wszystkich bolączek". Tak jak już wszystko zostanie doprowadzone do ładu, to jeden z droższych projektów na tym forum będzie na zakręcie szybszy od seryjnego 328 (E36 i E46) - chyba nie tędy droga? Właściciel może nakupić fantów za wywrotkę pieniędzy - ale jeśli osoba odpowiedzialna za dobranie komponentów i regulację wszystkiego nie ma pojęcia o tym zagadnieniu, to właściciel nie poczuje potencjału tego co posiada. Bo póki co to seryjne MX5 daje więcej frajdy z jazdy, seryjne Z3, seryjna 3ka i tak dalej. Seryjne! Bez Ohlinsa, klatki, rozpórek, camberplate i właściciel wie tylko czego jeszcze. |
|
|
![]()
Post
#738
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Dobry post. Jest w tym zapewne duzo racji.
A teraz pytanie. Co zrobic by bylo lepiej? -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#739
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 December 2011 ![]() |
vwbandit dobrze powiedziane, czasami mam wrażenie że w Polsce więcej uwagi przykłada się do tego jakiej marki partsy zostały wrzucone do samochodu niż to czego ten samochód naprawdę potrzebuje. Ludzie inwestują dziesiątki tysięcy złotych w części które do niczego nie są potrzebne tylko po to by wyeliminować skutki błędów które sami popełniają.
Ogólnie polecam, najpierw jazda, później jazda i jeszcze raz jazda, później nauka i na końcu części. Kierowcy wyścigowi nie zmieniają 30 części przed testami bo zniszczyło by to całkowicie balans auta. W tym momencie rozdzielił bym elementy układanki na hamulce, zawieszenie itd. i dopracowywał bym każdy element po kolei w systemie jedna zmiana kilka testów na różnych zakrętach i w różnych warunkach. Jeśli nie zmieniamy rozkładu mas samochodu to bazą wyjściową proporcji siły hamowania powinny być ustawienia fabryczne, zmiana zacisków, tarcz, klocków idp. powinna zostać przeprowadzona proporcjonalnie na obydwu osiach. W sieci jest dużo stron gdzie można się dokształcić odnośnie poprawy handlingu m.in turnfast.com, motoiq.com i wiele wiele innych. Auto zostanie ogarnięte tylko trzeba zmienić trochę podejście R&D wymaga czasu:) -------------------- E90 M54B30, E36 m42b18 + TD04
|
|
|
![]()
Post
#740
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Widziałem na imprezie (było sucho) jak kierowca i właściciel w jednym WALCZY z tym samochodem, to nie jest przyjemność prowadzić samochód który nie słucha poleceń kierowcy, jest nerwowy przy przyspieszaniu, nerwowy przy hamowaniu, w zbyt szybko napadniętym zakręcie wyjeżdża przodem, a czasem bywa nadsterowny. Jednym słowem: nieprzewidywalny. (Czy takie masz odczucia Albert, że Twoje auto tak na prawdę żyje własnym życiem?) Tak, dlatego robimy po kolei zgodnie z naszym stanem wiedzy poprawki i usprawnienia auta by prowadziło się co raz lepiej. Przed pierwszym Jastrzębiem 28.06 ustawiliśmy geometrię, przed drugim Jastrzębiem i w trakcie jazd grzebnęliśmy w ustawieniach Ohlinsa utwardzając przód. Przed trzecim zrobiliśmy szereg małych poprawek aby się lepiej prowadziło i skręcało. Za każdym razem staramy się wyciągać jakieś wnioski z jazd. A że jeździmy raz na miesiąc bo na to pozwala czas to nauka odbywa się wolno. Do teraz główną bolączką auta był brak stabilności nie tylko prowadzenia ale także przyśpieszania i hamowania. Wydaje mi się (potwierdzą to kolejne testy lub pokażą kolejne słabe punkty) że mamy największe bolączki za sobą (np. odpływające paliwo od pompy w zakręcie, czy przegrzewanie się elementów auta). Jedziemy 7 września na Tor Poznań by zobaczyć jak auto zachowuje się przy większych prędkościach. To tam wyjdą pewnie kolejne tematy do poprawek. Lista między każdą imprezą to przynajmniej 20 tematów do poprawy. Albert: Felga ma ET73, minus dystans 55 daje nam efektywne ET18. Seryjne ET to w zależności od felgi 35-38. Czyli jesteś 17-20mm poza wartością fabryczną. To, że auto ma nieustawioną geometrię, widać po tym jak koła się układają podczas jazdy w zakręcie. Możliwości regulacyjne camber plate są kompletnie nie wykorzystane póki co. 1. ustawiliśmy geometrię auta na czuja. Wkleiłem ustawienia poniżej większej rozdzielczości foto by można było odczytać co zostało ustawione. Kolejny obrazek to seryjne ustawienie do tego auta. ![]() Możliwości regulacyjne camber plate zostały przynajmniej częściowo wykorzystane co widać przy obecnym ustawieniu. ![]() ![]() Mam tylko takie foto pod ręką jak to na aucie wygląda ![]() Jeśli jesteśmy poza seryjnym ET to co zrobić by było lepiej ? zmienić felgę na seryjną ![]() Balans hamulców na nowym setupie również będzie zły, nikt nie policzył sobie wymaganego rozkładu sił hamowania w tym samochodzie. Wciąż na nowych zaciskach siła hamowania tylnej osi będzie dużo za duża. Policzył. Konsultowałem się z inżynierami Tiltona podając im sporo informacji. Mamy regulację o której pisałem na poprzednie stronie która umożliwi doszlifowanie setupu. Dodatkowo mamy rożnej wielkości tłoczki które można zamontować przy padłach. Teraz jesteśmy w zakresie regulacji. Wcześniej byliśmy 2 x poza nią. Problemem jest rozkład masy 60/40? Evo 8/9 ma taki sam i nikt nie mówi, że się źle prowadzi. Co więcej, są samochody z rozkładem do 65/35 i się dobrze prowadzą. Oczywiście im bliżej 50/50 tym lepiej, ale to nie jest święty Graal. Jest problem lekkiego tyłu który szybko zrywa. Planowane działania to dociążenie tyłu poprzez przeniesienie w zimie możliwe dużo elementów auta do bagażnika. Dodatkowo dojdzie tylna płetwa jak u kolegów z UK, podcięcie tylnego zderzaka i być może jakiś tunel oraz będziemy poprawiali zachowanie się auta poprzez ustawienia geometrii oraz stabilizatorów. ![]() Szpera problemem? Niekoniecznie, pod warunkiem, że wiadomo jak ustawić pod nią geometrię, dobrać sprężyny, wyregulować amortyzatory i wybrać twardość stabilizatorów. nie wiadomo ![]() Zmiana wahaczy seryjnych na sportowe i wzmocnienie belki auta przód/tył - a co to ma na celu? seryjne wahacze i seryjne sanki z przodu przy dobrze sklejonym sliku mają tendencje do poddawania się w zakręcie i auto traci geometrię. Tak przynajmniej twierdzą bardziej doświadczeni ludzie którzy ścigali się B4 Coupe. Sportowe wahacze dają też możliwość dodatkowej regulacji. wszystko już jest i zestaw czeka tylko na zamontowanie seria ![]() z przodu są kute, z tyłu "blaszaki" Nic nie zostało zrobione z dynamiczną geometrią zawieszenia (zmiana zbieżności w funkcji ugięcia zawieszenia, zmiana kąta pochylenia w funkcji skrętu koła i ugięcia zawieszenia). Nic jeszcze nie zostało zrobione bo nie było kiedy. Problemem było to że np. w aucie nie chciał wchodzić 3 bieg czy odpowietrzenie baku paliwa nie działało, olej z odmy lał się do bagażnika lub było złe ciśnienie oleju w głowicy. Udało się ogarnąć podstawowe problemy auta. Teraz przyjdzie czas na kręcenie śrubkami by coś lepiej poustawiać. Niestety dopiero będziemy się uczyć, by jak ustawić auto, to potrwa pewnie kolejny rok. Zresztą auto ustawia się pod kierowcę i coś co u jednego Angola może działać nie koniecznie zadziała dla mnie. Jeśli chciałbyś podzielić się wiedzą to bardzo chętnie posłuchamy tutaj wszyscy. Popieram konstruktywną krytykę a nie samo pisanie że jest źle. Bo to wiemy. Rozpórkę bardzo ładnie wykonaną można kupić 1,2kilo ze stopu 7075. Z jakiego stopu aluminium została ta wykonana? Nie za bardzo można kupić bo kielichy w S2 są inne niż w serii z uwagi na wsadzenie tam camber plates. Sprawdzę jakie alu. Tak po prawdzie to ta rozpórka jeszcze będzie do poprawy by zwiększyć jej odporność na wyginanie. ![]() Czy widzisz jak koło się cofa w nadkolu w funkcji skrętu? Przecież to jest dramat! Na szczęście auto nie będzie do KJSów gdzie się mocno kręci kierownicą. Masz pomysł jak to poprawić ? lapeno:Słusznie napisałeś "Przepraszam, ale naprawdę przy ogarnięciu wszystkich bolączek". Tak jak już wszystko zostanie doprowadzone do ładu, to jeden z droższych projektów na tym forum będzie na zakręcie szybszy od seryjnego 328 (E36 i E46) - chyba nie tędy droga? Właściciel może nakupić fantów za wywrotkę pieniędzy - ale jeśli osoba odpowiedzialna za dobranie komponentów i regulację wszystkiego nie ma pojęcia o tym zagadnieniu, to właściciel nie poczuje potencjału tego co posiada. Bo póki co to seryjne MX5 daje więcej frajdy z jazdy, seryjne Z3, seryjna 3ka i tak dalej. Seryjne! Bez Ohlinsa, klatki, rozpórek, camberplate i właściciel wie tylko czego jeszcze. Prawda, na razie jest źle. Mamy tego świadomość, najbliższy rok będziemy pracować nad tym by było lepiej. Najprościej było by wszystkie części sprzedać i kupić E36 jak się patrzy na czasy tych auta w WSMP. Tyle że kocham swoje Audi i nieracjonalnie będę się starał sprawić by się prowadziło. Audi dawało sobie radę w wyścigach z B4. Jeszcze daleka droga, bardzo daleka. Jedyne co mam to czas. Z dużą chęcią posłucham konstruktywnej krytyki. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 02:43 |