Shoutbox 0 nowych PW 


52 Stron V  « < 34 35 36 37 38 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi S2 comeback ..., S2 żyje ... rok 2014 od strony 28
Coobcio
post Sun, 10 Aug 2014 - 13:42
Post #701


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jest CNC kołko kompresji nie marudzić smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 10 Aug 2014 - 13:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Tue, 12 Aug 2014 - 11:28
Post #702


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Zestaw ukończony. Walka trwała wczoraj 15 godzin by zakończyć prace i oddać auto do strojenia.



Założone zostało nowe turbo, zmienione wałki na te od wersji 7A, nowy kolektor rurowy, owinięty kolektor, turbo i down pipe bandażem termicznym, nowy spływ oleju i przewody wodne do turbo, podniesiony wydech, nowa magistrala olejowa do głowicy, nowe umiejscowienie filtra powietrza, , osłona termiczna na filtr powietrza, zmienione obejmy w układzie dolotowym ... i jeszcze masę innych detali.

Nowy wykres niebawem

Wszystko dzięki Guziorowi.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 12 Aug 2014 - 11:34
Post #703


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Przed strojeniem proponowal bym jeszcze poprawic dolot.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 12 Aug 2014 - 11:35
Post #704


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Wojtek co masz na myśli ?

Już nie robiłem zdjęć ale cały dolot razem z wylotem z turbo zostało odgrodzony osłoną termiczną aby nie dostawało temperatury z kolektora. Sam stożek jest umiejscowiony tuż za lampą przednią która jest tak naprawdę siateczką przez którą przelatuje powietrze padając wprost na stożek.



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Tue, 12 Aug 2014 - 12:48
Post #705


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





Wojtkowi pewnie chodzilo o te uspawane kolanko co widac na focie wink.gif


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 12 Aug 2014 - 12:50
Post #706


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





kolanko piękne nie jest, ale z powodu braku czasu wykorzystano gotowy element. Pewnie poprawimy trasę rurki od turbo do IC.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 12 Aug 2014 - 12:58
Post #707


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





pare lat temu kolanak alu nie były tak powszechne ale to tylko walor estetyczny


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 12 Aug 2014 - 13:14
Post #708


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Nie tylko estetyczny przy takich zalamaniach jak tam sa smile.gif
Proponowal bym zrobic wlasnie z kolanek i tak aby nie szedl tak blisko kolektora - takie przynajmniej jest wrazenie na zdjeciu.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 12 Aug 2014 - 13:21
Post #709


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Wojtek - tak jak napisałem będziemy pewnie poprawiać. Teraz już nie starczyło czasu i daliśmy co było pod ręką.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 12 Aug 2014 - 14:09
Post #710


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





W stolicy pewnie sklepow nie brakuje podjechac i cos dobrac przed strojeniem - zlikwidowac maks wszystkie mozliwe zalamania i starac sie aby dolot byl jak najmniej zakrecony - efekty beda wymierne smile.gif


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 13 Aug 2014 - 14:58
Post #711


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No jak ta nowa hybryda wstaje smile.gif ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 13 Aug 2014 - 15:09
Post #712


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





jutro strojenie


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Wed, 13 Aug 2014 - 18:41
Post #713


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Gdzieś kiedyś robiono badania na temat zakrzywień rur dolotowych , podobno każde 90 st to strata 5% , ale czy dotyczy to akurat doładowania rzędu 1,5 bara to chyba raczej nie. Wydaje mi się , że chodziło o zdecydowanie większe przepływy i ciśnienia.

Termopary na każdy cylinder - świetna sprawa , mam nadzieję, że nie są one sławnej firmy Autogauge. Upalone lecą z prędkością naddżwiekową w kierunku wirnika ( bo taką prędkość mają tam gazy) i tylko popiół zostaje.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 14 Aug 2014 - 21:41
Post #714


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





385 KM i 472 Nm @ 1.2 bara dziekuje Macpl / Powertronic za profi strojenie.



to nie ostatni wykres na tym turbo. Są jeszcze miejsca gdzie można "poprawić" i wynik powinien być "ciut" lepszy.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 14 Aug 2014 - 21:52
Post #715


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





w zasadzie to tylko wypłaszczyc moc o d 5700 do 6800 i bedzie OK jak z tej turbiny

mocy nie musi byc wiecej tylko zeby nie spadała

i dół na wałkach 7a wcale nie taki zły, moim zdaniem jest swietny wynik, na pewno bedzie odczuwalny na dupohamowni i na torze


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Fri, 15 Aug 2014 - 10:35
Post #716


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





Noo ladnie kreski urosly smile.gif na torze bedzie zapewne mile zaskoczenie


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 15 Aug 2014 - 14:15
Post #717


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Wyprostowac troszke wykres na gorze i 400 powinno peknac, w tak lekkim aucie juz musi byc fajnie.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Sat, 16 Aug 2014 - 22:40
Post #718


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





Fura lata już konkretnie!
Pare rzeczy ogarnąć i można sie bawić dalej.

Drifty w quattro to jest fun ;-)



Dobrze że widać ATSy pod kocykiem wink.gif


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 17 Aug 2014 - 14:19
Post #719


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Trzy krótkie filmy z wczoraj







--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macpl
post Tue, 19 Aug 2014 - 07:02
Post #720


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





CYTAT(Wojtek @ Fri, 15 Aug 2014 - 14:15) *
Wyprostowac troszke wykres na gorze i 400 powinno peknac, w tak lekkim aucie juz musi byc fajnie.

Gdyby boost nie spadał górą 4 by była spokojnie....ale następnym razem postaramy się żeby nie spadał wink.gif


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Stron V  « < 34 35 36 37 38 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 10:38