![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#701
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jest CNC kołko kompresji nie marudzić
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#702
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Zestaw ukończony. Walka trwała wczoraj 15 godzin by zakończyć prace i oddać auto do strojenia.
![]() Założone zostało nowe turbo, zmienione wałki na te od wersji 7A, nowy kolektor rurowy, owinięty kolektor, turbo i down pipe bandażem termicznym, nowy spływ oleju i przewody wodne do turbo, podniesiony wydech, nowa magistrala olejowa do głowicy, nowe umiejscowienie filtra powietrza, , osłona termiczna na filtr powietrza, zmienione obejmy w układzie dolotowym ... i jeszcze masę innych detali. Nowy wykres niebawem Wszystko dzięki Guziorowi. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#703
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Przed strojeniem proponowal bym jeszcze poprawic dolot.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#704
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Wojtek co masz na myśli ?
Już nie robiłem zdjęć ale cały dolot razem z wylotem z turbo zostało odgrodzony osłoną termiczną aby nie dostawało temperatury z kolektora. Sam stożek jest umiejscowiony tuż za lampą przednią która jest tak naprawdę siateczką przez którą przelatuje powietrze padając wprost na stożek. ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#705
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
Wojtkowi pewnie chodzilo o te uspawane kolanko co widac na focie
![]() -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#706
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
kolanko piękne nie jest, ale z powodu braku czasu wykorzystano gotowy element. Pewnie poprawimy trasę rurki od turbo do IC.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#707
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
pare lat temu kolanak alu nie były tak powszechne ale to tylko walor estetyczny
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#708
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Nie tylko estetyczny przy takich zalamaniach jak tam sa
![]() Proponowal bym zrobic wlasnie z kolanek i tak aby nie szedl tak blisko kolektora - takie przynajmniej jest wrazenie na zdjeciu. -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#709
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Wojtek - tak jak napisałem będziemy pewnie poprawiać. Teraz już nie starczyło czasu i daliśmy co było pod ręką.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#710
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
W stolicy pewnie sklepow nie brakuje podjechac i cos dobrac przed strojeniem - zlikwidowac maks wszystkie mozliwe zalamania i starac sie aby dolot byl jak najmniej zakrecony - efekty beda wymierne
![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#711
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No jak ta nowa hybryda wstaje
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#712
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
jutro strojenie
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#713
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Gdzieś kiedyś robiono badania na temat zakrzywień rur dolotowych , podobno każde 90 st to strata 5% , ale czy dotyczy to akurat doładowania rzędu 1,5 bara to chyba raczej nie. Wydaje mi się , że chodziło o zdecydowanie większe przepływy i ciśnienia.
Termopary na każdy cylinder - świetna sprawa , mam nadzieję, że nie są one sławnej firmy Autogauge. Upalone lecą z prędkością naddżwiekową w kierunku wirnika ( bo taką prędkość mają tam gazy) i tylko popiół zostaje. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#714
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
385 KM i 472 Nm @ 1.2 bara dziekuje Macpl / Powertronic za profi strojenie.
![]() to nie ostatni wykres na tym turbo. Są jeszcze miejsca gdzie można "poprawić" i wynik powinien być "ciut" lepszy. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#715
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
w zasadzie to tylko wypłaszczyc moc o d 5700 do 6800 i bedzie OK jak z tej turbiny
mocy nie musi byc wiecej tylko zeby nie spadała i dół na wałkach 7a wcale nie taki zły, moim zdaniem jest swietny wynik, na pewno bedzie odczuwalny na dupohamowni i na torze -------------------- |
|
|
![]()
Post
#716
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
Noo ladnie kreski urosly
![]() -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#717
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Wyprostowac troszke wykres na gorze i 400 powinno peknac, w tak lekkim aucie juz musi byc fajnie.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#718
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Fura lata już konkretnie!
Pare rzeczy ogarnąć i można sie bawić dalej. Drifty w quattro to jest fun ;-) Dobrze że widać ATSy pod kocykiem ![]() -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#719
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Trzy krótkie filmy z wczoraj
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#720
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
Wyprostowac troszke wykres na gorze i 400 powinno peknac, w tak lekkim aucie juz musi byc fajnie. Gdyby boost nie spadał górą 4 by była spokojnie....ale następnym razem postaramy się żeby nie spadał ![]() -------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 10:38 |