![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#681
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Albert, może lepiej zostaw K24 w spokoju i iść w małego garretta?
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#682
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Leo jak wjedzie Garrett to maly nie bedzie. W tym roku nie bede juz zmieniam turbo tylko szlifowal obecny setup.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#683
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
w takim razie jakie mody turbiny przewidujesz, że ma dać więcej koniuf?
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#684
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Jakies konie beda ... bede wiedzial wiecej na koniec tygodnia. Jakas hybryda z k24 wyjdzie.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#685
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
rozumiem ,że zlecasz komuś. To niech pamiętają, żeby oś turbiny też wymienić na grubszą.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#686
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
3-3,5mm większe CNC koło kompresji i lag bez zmian i te 30-40KM powinno dojść, niby nie wiele ale zawsze coś
![]() Do ogarnięcia jakby co ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
gość_michas_j_* |
![]()
Post
#687
|
![]() |
Mega auto ! Jedno z moich marzeń garażowych, całe białe i mocne na 500+
![]() btw: nie wiedziałem że jest taki zajebisty tor u naszzzz |
|
|
![]()
Post
#688
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
3-3,5mm większe CNC koło kompresji i lag bez zmian i te 30-40KM powinno dojść, niby nie wiele ale zawsze coś ![]() Do ogarnięcia jakby co ![]() Raczej nie , bo w przypadku tej turbiny to wirnik wydechowy blokuje oddech silnika. Większe koło kompresji ukręci oś turbiny - sprawdzone wielokrotnie na osi o średnicy 1mm większej i hybrydach k26/7. Jeżeli po kosztach to jakąś używkę w dobrym stanie z volvo lub Evo. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#689
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Kolejny wyjazd na Tor Jastrząb 16.08.
Przy 295 KM po ostatnim strojeniu jeździło przyjemnie, ale jeszcze sympatyczniej auto odpychać się będzie, gdy wynik na hamowni z przodu będzie miał cyfrę 3. Zdecydowałem się na przebudowę tak by możliwe było osiąganie wyższych mocy. Do zbudowania będzie wykorzystane turbo K26. Strojenie auta zaplanowane jest w przyszłym tygodniu. Podczas ostatnich jazd, gdy temperatura otoczenia przekraczała 30 stopni, intercooler nie pracował już tak wydajnie jak pompując gorące powietrze do silnika i obniżając moc auta. Dlatego idąc za dobrymi radami Macpl oraz fachowej lektury książkowej postanowiłem zbudować kierownice powietrza do intercoolera. Efekt poznamy przy najbliższym strojeniu i jazdach na torze. Powinno pomóc. Kolejnym usprawnieniem auta jest montaż swirl pot dla paliwa, którego zadaniem jest zapewnienie jednostajnego dostępu do paliwa przez pompę. Ostatnim razem podczas mocnych przechyłów w zakrętach pojawiały się momenty, gdy całe paliwo odpływało w baku z miejsca gdzie zamontowana była pompa, a to mogło prowadzić do zubożenia ilości dostarczanego paliwa do silnika. Tego trzeba uniknąć za wszelką cenę. Kolejnym nowym elementem są łapacze powietrza, które zostaną zamontowane w tylnych szybach S2. Ich celem jest dostarczanie świeżego powietrza do kabiny auta. W ostatnie upały w kabinie było jak w saunie. Oczywiście lista zmian przed kolejnymi jazdami testowymi jest dużo dłuższa. Wszystkie prace wykonane w BRmotoRS ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#690
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Dobre posunięcie. Sam będe rzeźbił zblachy alu kierownicę do mojego clio na chłodnicę
|
|
|
![]()
Post
#691
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
czyli według Bella masz teraz wersje better
![]() mopim zdaniem wazniejsze jest aby powietrze za lamelkami mogło sie swobodnie wydostawac czyli odpływ tego powietrza -------------------- |
|
|
![]()
Post
#692
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
czyli według Bella masz teraz wersje better ![]() mopim zdaniem wazniejsze jest aby powietrze za lamelkami mogło sie swobodnie wydostawac czyli odpływ tego powietrza Przy R5 nie ma tego problemu, bo za coolerem nie ma nic. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#693
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Przecież tu jest FMIC
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#694
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
W B2 R32 tez nie ma nic
![]() Każde S2 ma fmic. W serii. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#695
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
turbo po tuningu już w naszych rękach
![]() ![]() ![]() dzięki Guzior ! -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#696
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Można było dać wirnik billet cnc moze by coś pomógł
![]() |
|
|
![]()
Post
#697
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wirnik jest billet cnc tytanowy.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#698
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: oslo ![]() |
czyli max modyfikacji za rozsadne PLNY ??
-------------------- 2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg hvitlok.no macademy.no |
|
|
![]()
Post
#699
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
lux IC wpasowane z prowadnicami jest jakas różnica ? wyjdzie dopiero na hamowni, a faktycznie dopiero na torze podczas testow czyli max modyfikacji za rozsadne PLNY ?? Tak to było przemyślane -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#700
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
postęp prac
![]() ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 10:37 |