Shoutbox 0 nowych PW 


52 Stron V  « < 33 34 35 36 37 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi S2 comeback ..., S2 żyje ... rok 2014 od strony 28
Leo
post Mon, 04 Aug 2014 - 07:44
Post #681


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





Albert, może lepiej zostaw K24 w spokoju i iść w małego garretta?


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 04 Aug 2014 - 07:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Mon, 04 Aug 2014 - 08:17
Post #682


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Leo jak wjedzie Garrett to maly nie bedzie. W tym roku nie bede juz zmieniam turbo tylko szlifowal obecny setup.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Mon, 04 Aug 2014 - 08:54
Post #683


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





w takim razie jakie mody turbiny przewidujesz, że ma dać więcej koniuf?


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 04 Aug 2014 - 08:56
Post #684


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Jakies konie beda ... bede wiedzial wiecej na koniec tygodnia. Jakas hybryda z k24 wyjdzie.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Mon, 04 Aug 2014 - 08:59
Post #685


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





rozumiem ,że zlecasz komuś. To niech pamiętają, żeby oś turbiny też wymienić na grubszą.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 04 Aug 2014 - 10:59
Post #686


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





3-3,5mm większe CNC koło kompresji i lag bez zmian i te 30-40KM powinno dojść, niby nie wiele ale zawsze coś smile.gif
Do ogarnięcia jakby co smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_michas_j_*
post Tue, 05 Aug 2014 - 23:11
Post #687









Mega auto ! Jedno z moich marzeń garażowych, całe białe i mocne na 500+ wink.gif

btw: nie wiedziałem że jest taki zajebisty tor u naszzzz

Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Wed, 06 Aug 2014 - 21:14
Post #688


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





CYTAT(Coobcio @ Mon, 04 Aug 2014 - 10:59) *
3-3,5mm większe CNC koło kompresji i lag bez zmian i te 30-40KM powinno dojść, niby nie wiele ale zawsze coś smile.gif
Do ogarnięcia jakby co smile.gif


Raczej nie , bo w przypadku tej turbiny to wirnik wydechowy blokuje oddech silnika. Większe koło kompresji ukręci oś turbiny - sprawdzone wielokrotnie na osi o średnicy 1mm większej i hybrydach k26/7.
Jeżeli po kosztach to jakąś używkę w dobrym stanie z volvo lub Evo.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 07 Aug 2014 - 15:45
Post #689


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Kolejny wyjazd na Tor Jastrząb 16.08.

Przy 295 KM po ostatnim strojeniu jeździło przyjemnie, ale jeszcze sympatyczniej auto odpychać się będzie, gdy wynik na hamowni z przodu będzie miał cyfrę 3. Zdecydowałem się na przebudowę tak by możliwe było osiąganie wyższych mocy. Do zbudowania będzie wykorzystane turbo K26. Strojenie auta zaplanowane jest w przyszłym tygodniu.

Podczas ostatnich jazd, gdy temperatura otoczenia przekraczała 30 stopni, intercooler nie pracował już tak wydajnie jak pompując gorące powietrze do silnika i obniżając moc auta. Dlatego idąc za dobrymi radami Macpl oraz fachowej lektury książkowej postanowiłem zbudować kierownice powietrza do intercoolera. Efekt poznamy przy najbliższym strojeniu i jazdach na torze. Powinno pomóc.

Kolejnym usprawnieniem auta jest montaż swirl pot dla paliwa, którego zadaniem jest zapewnienie jednostajnego dostępu do paliwa przez pompę. Ostatnim razem podczas mocnych przechyłów w zakrętach pojawiały się momenty, gdy całe paliwo odpływało w baku z miejsca gdzie zamontowana była pompa, a to mogło prowadzić do zubożenia ilości dostarczanego paliwa do silnika. Tego trzeba uniknąć za wszelką cenę.

Kolejnym nowym elementem są łapacze powietrza, które zostaną zamontowane w tylnych szybach S2. Ich celem jest dostarczanie świeżego powietrza do kabiny auta. W ostatnie upały w kabinie było jak w saunie.

Oczywiście lista zmian przed kolejnymi jazdami testowymi jest dużo dłuższa.

Wszystkie prace wykonane w BRmotoRS














--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Thu, 07 Aug 2014 - 19:16
Post #690


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Dobre posunięcie. Sam będe rzeźbił zblachy alu kierownicę do mojego clio na chłodnicę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 08 Aug 2014 - 07:20
Post #691


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





czyli według Bella masz teraz wersje better wink.gif

mopim zdaniem wazniejsze jest aby powietrze za lamelkami mogło sie swobodnie wydostawac czyli odpływ tego powietrza


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Fri, 08 Aug 2014 - 20:09
Post #692


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(cowboy @ Fri, 08 Aug 2014 - 07:20) *
czyli według Bella masz teraz wersje better wink.gif

mopim zdaniem wazniejsze jest aby powietrze za lamelkami mogło sie swobodnie wydostawac czyli odpływ tego powietrza

Przy R5 nie ma tego problemu, bo za coolerem nie ma nic.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Fri, 08 Aug 2014 - 20:56
Post #693


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Przecież tu jest FMIC


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 08 Aug 2014 - 20:56
Post #694


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





W B2 R32 tez nie ma nic tongue.gif

Każde S2 ma fmic. W serii.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 09 Aug 2014 - 06:50
Post #695


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





turbo po tuningu już w naszych rękach







dzięki Guzior !


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Sat, 09 Aug 2014 - 22:34
Post #696


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Można było dać wirnik billet cnc moze by coś pomógł smile.gif lux IC wpasowane z prowadnicami jest jakas różnica ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 09 Aug 2014 - 23:37
Post #697


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Wirnik jest billet cnc tytanowy.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
santacruz
post Sun, 10 Aug 2014 - 03:33
Post #698


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: oslo





czyli max modyfikacji za rozsadne PLNY ??


--------------------
2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg
hvitlok.no
macademy.no
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 10 Aug 2014 - 06:33
Post #699


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(mlody1921 @ Sat, 09 Aug 2014 - 22:34) *
lux IC wpasowane z prowadnicami jest jakas różnica ?


wyjdzie dopiero na hamowni, a faktycznie dopiero na torze podczas testow

CYTAT(santacruz @ Sun, 10 Aug 2014 - 03:33) *
czyli max modyfikacji za rozsadne PLNY ??


Tak to było przemyślane


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 10 Aug 2014 - 06:52
Post #700


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





postęp prac








--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Stron V  « < 33 34 35 36 37 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 10:37