Shoutbox 0 nowych PW 


52 Stron V  « < 30 31 32 33 34 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi S2 comeback ..., S2 żyje ... rok 2014 od strony 28
Albert
post Sat, 28 Jun 2014 - 21:36
Post #621


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





cieplak - na tor się nada ?


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 28 Jun 2014 - 21:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
arab82
post Sat, 28 Jun 2014 - 22:37
Post #622


User
Dołączył: Sat, 12 November 2011
Skąd: essen





Ja mam takiego u siebie i ostatnio po rozmowie z Rafałkiem sprawdzałem czy da sie wbić 1
Wbić sie da ale wchodzi na tyle cieżko ze można sie zorientować ze cos jest nie tak.
Albert one są produkowane z myślą na tory itp ogólnie w De nie można ich używać w normalnym ruchu ulicznym
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Sat, 28 Jun 2014 - 22:40
Post #623


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





2 srubki do regulacji pozwalaja tal go ustawic ze sie nie da bez podniesienia blokady

A co do nadawania sie to ja od jakiegoś czasu rozgryzam temat 01e sterowanej linkami, wychodzi na to ze jest to idealne rozwiazanie do mocnych szarpiacych.motorem sprzetow.

Czekam na set czesci z usa i zakladam podobna konstrukcje do naszej 700km s2 bo tam jest dramat ze zmiana biegow z 1 na 2. Zobaczymy jak bedzie.


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Sat, 28 Jun 2014 - 23:40
Post #624


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Shifter rewelacja ale cena nie zachęca..
Co do szarpiącego motoru i 01E - to można akurat załatwić problem odpowiednimi poduszkami silnika i skrzyni.
U mnie nie ma odboju przedniego a mimo to biegi wchodzą jak trzeba.

Albert, gratuluje "debiutu" biggrin.gif najważniejsze, że fura lata - dopracować detale i będzie kosić smile.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Sun, 29 Jun 2014 - 00:37
Post #625


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





u mnie też nie ma, a cały napęd wisi na 3 podporach i prędzej buda się skręci niż silnik na niej.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Sun, 29 Jun 2014 - 01:17
Post #626


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





nie ma jakieś alternatywy?????, cena mocno zaporowa, były kiedyś te zwykłe shorty, ale opinie mocno zróżnicowane. Miałem jakiś w S4 B5, działał zajebiście, ale była to jakaś prosta wersja


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Sun, 29 Jun 2014 - 01:31
Post #627


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(LCQ @ Sun, 29 Jun 2014 - 01:17) *
nie ma jakieś alternatywy?????, cena mocno zaporowa, były kiedyś te zwykłe shorty, ale opinie mocno zróżnicowane. Miałem jakiś w S4 B5, działał zajebiście, ale była to jakaś prosta wersja


No ale short shifter nie poprawi Ci precyzji, a jedynie skróci drogi prowadzenia.
Na precyzję to usztywnić zespół napędowy, skasować luzy na ruchomych połączeniach wodzika i tyle mniej/więcej można zrobić.
W B5 dodatkowo lewarek jest ruchomy i ma w teorii podążać za ruchem motoru - tam warto przesmarować szyny-sprawdzić czy ślizga się bez zacięć.


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Sun, 29 Jun 2014 - 08:59
Post #628


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





poduszki 5 sztuk mocnych sa już od dawna. ostatnio mocowanie poduszki zaczelo pekac przy zgrzewie z podluznica. jak było 500 km to niebyło zadnego problemu z biciem biegow. jak jest 700 albo i więcej bo nie robilem pomiaru na docelowym booscie, mocna z miana z 1 na 2 z FS jest mega ciezka, glowny problem jest w przesuwkach, ale wodziki niepomagaja.


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 29 Jun 2014 - 09:06
Post #629


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





poglądowy filmik jak było



inne wrzucę poźniej


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 29 Jun 2014 - 09:09
Post #630


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Mi zaczelo w b4 tez pękać mocowanie. I to przy 120hp smile.gif

nie dziala link tongue.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sun, 29 Jun 2014 - 11:18
Post #631


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





jak chcecie przerabiać na linki to mechanizmy z boxstera są tanie tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Sun, 29 Jun 2014 - 12:11
Post #632


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





ale on wymaga przerobek, a jest jeszcze inna opcja tylko ciężko dostepna.


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 29 Jun 2014 - 13:04
Post #633


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





To co ja ci mowilem czy jeszcze cos innego wyczailes?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markzo
post Sun, 29 Jun 2014 - 22:33
Post #634


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Rzeszów





Pięknie się patrzy, jak fura wraca do żywych wink.gif działaj i powodzenia wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 29 Jun 2014 - 22:39
Post #635


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





trzy filmiki, słaba jakość, łącznik kierownicy z pedałami nadal musi się jeszcze dużo nauczyć







--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 29 Jun 2014 - 23:01
Post #636


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(noorec @ Sun, 29 Jun 2014 - 01:31) *
No ale short shifter nie poprawi Ci precyzji, a jedynie skróci drogi prowadzenia.
Na precyzję to usztywnić zespół napędowy, skasować luzy na ruchomych połączeniach wodzika i tyle mniej/więcej można zrobić.
W B5 dodatkowo lewarek jest ruchomy i ma w teorii podążać za ruchem motoru - tam warto przesmarować szyny-sprawdzić czy ślizga się bez zacięć.

+1

Mam u siebie w CQ 2.2T 01E z 2.7BiT . Tak jak napisał Noorec nasmarowałem prowadnice lewarka aby się ruszał razem ze skrzynią, zlikwidowałem luzy na przegubach lewarka(trzeba się dobrze przyjrzeć mocowaniu blachy trapezowej na wałku zmieniającym biegi, ja dostałem egzemplarz wybieraka bez klina w blasze trapezowej, komuś się chyba urwał w drodze do mnie i się zgubił, musiałem swój dorobić, użytkowanie tak groziłoby szybkim wysraniem skrzyni), wzmocniłem poduchy skrzyni i biegi wchodzą ładnie. Co prawda mam tylko marne 300KM, ale jeździ się ok.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 03 Jul 2014 - 08:30
Post #637


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Byłem przed jazdami na torze ustawić geometrię. Poniżej to co się udało w 4turbo wymodzić.



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Thu, 03 Jul 2014 - 09:25
Post #638


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Tył mamy identycznie smile.gif
Z przodu u mnie mniejsze nagatywy i mam mniejszy kwsz


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 10 Jul 2014 - 14:11
Post #639


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





update prac:
- odpowietrzenie głowicy. autor zestawu suchej miski rekomenduje odpowietrzenie dekla głowicy do góry zbiornika oleju w bagażniku (-10AN). Przewód ma nie mieć ograniczeń w przepływie w obie strony.
- instalacja catch tank Moroso w zabudowie w której już znajduje się zbiornik oleju w bagażniku
- jest coś nie tak z wchodzeniem 3 biegu wiec Guzior powalczyć i przerobić mocowanie aby wyeliminować problem
- zmieniono poduszkę w tylnym dyferencjale - była jedna seryjna :!
- wymienić uszczelkę w baku paliwa - trochę benzyną jechało w aucie sad.gif

W najbliższym czasie auto będzie także ponownie strojone.

Planowane kolejne jazdy 26.07 na Tor Jastrząb


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FOOR!4
post Fri, 11 Jul 2014 - 03:18
Post #640


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 December 2006
Skąd: 3CITY





Wyczytalem ze masz 4tloczkowe zaciski z tylu ale "bedzie zmiana" mozesz podac powod czy...nie masz co robic i tak sobie wymysliles wink.gif .
Pytam bo mam b. podobny zestaw 6x360 i 4x312 i nie bardzo widze wady tego rozwiazania bo hebel dziala wysmienicie ale moja coupejka to tylko dupowoz nie rajdowka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Stron V  « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 13:55