![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#561
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Z tym filtrem troche zle sie wyrazilem, mialem na mysli ze dzwiek wlasnie dobiega z dolotu/kolektora przez filtr, jak pisze guzior.
Ja mam taki problem w jednym S14 , z zaworem czy bez, ten sam dzwiek... -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#562
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
dźwięk też może się brać z faktu że powietrze jest źle upuszczane BOVem i przy zamknięciu przepustnicy (odjęcie gazu) powietrze (fala zwrotna) uderza w łopatki turbo
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#563
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Guzior wspomniał o odbojniku przepustnicy, jeśli on jest źle wyregulowany, to może powodować że przepustnica się nie zamyka od razu, przez co nie wytwarza się odpowiednie podciśnienie do otwarcia zaworu tak jak powinien.
Mieliśmy taki efekt w BMW w którym wolne rpm były zrealizowane przez uchylenie przepustnicy i cięcie zapłonem. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#564
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Fajnie, że jeździ. Mam nadzieję, że będzie wreszcie okazja spotkać się na torze
![]() BTW, mam HKS SSQV od kilku lat i nigdy nie miałem z nim problemów. -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#565
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Bardzo się cieszę, że projekt wrócił do życia live.
Parskający koń robi ten efekt wracające się powietrze przez wirnik turbiny. Może ten HKS upuszcza powietrze trochę a potem się przymyka. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#566
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
W sobotę będziemy upalali, kilka drobnych usterek usunalem, parę rzeczy podlaczylem. Jutro musze jeszcze uruchomić cala rzesze wskaźników, skrecic cisnienie na pompie i mozna testować bezawaryjność
![]() PS. Jutro zwrócę uwagę jakie jest podciśnienie po puszczeniu gazu. Fura nie ma krokowca wiec jest szansa ze obroty są podbite przepustnica na zimno, a zmulane zaplonem na goraco. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#567
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
znacząco rozbudowałem opis obecnego modyfikacji auta http://www.racingforum.pl/index.php?showto...0484&st=540
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#568
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Albert super ze S2 znowu żyje, niby 300KM ale miałem taką moc w moim S2 tyle ze +250kg i autko pieknie zapindalało także pokończ temat elektroniki i pierdół...moc się zawsze znajdzie ale przy tej wadze i tak musi pięknie to jezdzić.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#569
|
![]() |
ciekawe, że czas tak szybko leci.
dobrze pamiętam s2 w czerwieni na pierwszych sss. fajnie, że auto żyje - myślałem, że dawno gdzieś w szopie rozebrane stoi. powodzenia i aby auto wyjeżdżało na drogę częściej. |
|
|
![]()
Post
#570
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Na tor
![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#571
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Parskający koń robi ten efekt wracające się powietrze przez wirnik turbiny. Może ten HKS upuszcza powietrze trochę a potem się przymyka. Moim zdaniem to zupełnie normalne na półgazach przy większości zaworów, nie ma wystarczającego podciśnienia, żeby zawór otworzył się do końca, zostaje tylko lekko uchylony i powietrze ćwierka sobie przez sprężarkę. W momencie całkowitego zamknięcia przepustnicy powietrze jest chyba normalnie upuszczane, tak przynajmniej słyszę na filmiku, ale może mam coś z uchem ![]() PS. A co to za kolejny morderca pirat drogowy w Audi??? ![]() |
|
|
![]()
Post
#572
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
na początku jest upuszczane zaworem na w końcówce koń się śmieje ... za mało w zaworku podciśnienia ... pobawimy się w sobotę
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#573
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
w tym aucie to nie moc ma robić wrażenie tylko prowadzenie się
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#574
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
takie czasy ze 300KM to wzbudza usmiech politowania skoro juz 600KM w AWD nie jedzie
![]() w dobrym czasie na TP grip ma wieksze znaczenie i bezawaryjność niz srylion koni zrobione dla wykresu ![]() a ze tam Ohlins i Alcon zajebisty siedzi to juz nie ma znaczenia..., fajnie byłoby jakby to audi kreciło czasy nie gorsze niz evo i sti o podobnej mocy -------------------- |
|
|
![]()
Post
#575
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Nie znam Evo, które miało by 300 koni
![]() ![]() Ale nie zmienia to faktu, że na torze moc jest drugorzędną sprawą. |
|
|
![]()
Post
#576
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
A ja nie znam evo które na kołach na TP dojechało, poupalało i wróciło
![]() -------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#577
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#578
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
A ja nie znam evo które na kołach na TP dojechało, poupalało i wróciło ![]() A ja znam, w dodatku robiło to wielokrotnie ![]() -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#579
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Dopisz jeszcze ze sa acentryczne tuleje w saniach przod tył (zwiekszony rozstaw osi) i acentryczne poduszki skrzyni i dyfra - silnik maks cofniey w tyl ile pozwolily gniazda poduszek.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#580
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
STF, ma 100$ rację, 95% EVO, które mają 400+ nie są wstanie wrócić o własnych siłach po upalaniu na Ułęż lub Tor Poznań. No chyba, że kierownik uprawia crousing.
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 15:46 |