![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#541
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
S2 wróciło.
Stało prawie 2 lata u Artura w salonie. W końcu nabrałem sił i będziemy dalej robić. dziękuję voj2s za włorzoną prace. Obecnie projekt trafił do Guziora w firmie BRmotorRS i tam obecnie trwają prace nad autem. pełny aktualny opis auta w na pierwszej stronie wątku http://www.racingforum.pl/Audi-S2-comeback--t30484.html -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#542
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Staaaaary, nie wiesz jak sie ciesze że to auto żyje. Śledziłem temat z zapartym tchem. Powodzenia w walce na torze.
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#543
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Ćwierka ładnie, kiedy jakiś wypad na tor?
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#544
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
nie wiem i nie chce się zastanawiać. Jak auto będzie gotowe to będzie i tor. Teraz trzeba ogarnąć by nie popsuć. A detali do szlifowania jest całkiem sporo.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
gość_kredens_* |
![]()
Post
#545
|
![]() |
Na reszcie jeździ, mam nadzieję, że tym razem Fun z jazdy będzie trwał dużo dłużej
![]() Pozdro i Powodzenia ![]() |
|
|
![]()
Post
#546
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Bardzo sie ciesze, że projekt jest kontynuowany
![]() Im więcej szybkich Audi tym lepiej! Setup silnikowy zostaje taki jak jest czy planujesz upgrade? -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#547
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
upgrade silnika ... jak już nie będę miał czego poprawiać to wezmę się za silnik
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#548
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Forum bez tego auta to nie to nie to samo forum. Było od początku i ma zostać do końca!
![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#549
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Jaaaaaa ale to chodzi!!!! Pamiętam jak latałeś na ćwiarę - już wtedy było widać jak dbasz o szczegóły więc będzie to z pewnością jedno z ładnych i szybkich aut time attackowych. Coś z aerodynamiką będziesz robił?? Co to za BOV masz bo fajnie upuszcza ciśnienie
![]() ARTIX - Racja ![]() -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#550
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
aerodynamika później .... oryginalny BOV HKS, nie wiem czy to tylko przez niego świszczy ... muszę sprawdzić sterowanie by efekt nie był wzmacniany przez turbo
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#551
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane ![]() |
a czemu taka stara turbina ? trochę biednie z mocą
![]() -------------------- Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
|
|
|
![]()
Post
#552
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
jak auto będzie jeździć niezawodnie to jest zestaw by wstawić moc, 300KM przy tej masie odpycha się ok, celem jest doprowadzenie auta do stanu bezawaryjności z tym co jest, a potem przyjdzie moc
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#553
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
auto świetne, a Guzior daje rade na tej swojej Panderozie
![]() zeby zasiąść w tym aucie to trzeba cwiczyc joge ![]() wszyscy pytają o moc ale w aucie na tor jakies niebotyczne modne ostatnio moce to ostatnia potrzebna rzecz... ja sie mega ciesze ze szybkie torowe Audi ozyło... bo pełno jest szybkich VAGów na wprost, niemalże zdominowały 1/4 mili, a takich co jezdzą szybko po zakretach nie ma zbyt wiele, szczegolnie na TP wiem ze Albert chce miec tam 5 cylindrów ale uwazam ze R4 400KM@500NM zrobiłby tam robote, zreszta sam po tych latach przy moim aucie stwierdziłem ze zrobiłbym pewnie coś na bazie hybrydy FSI (alu blok) i gratów z TFSI, ale ja z kolei chce miec VR6 ![]() ja jestem mega ciekaw rozkładu mas bo jednak troche sie zmieniło (sucha miska itd) wiec powinno być ciut lepiej mam pytanko czemu zrezygnowałeś z tego przerabianego Torsena i czy planujesz szpery na przód / tył ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#554
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
mam centralnego Torsena 4:1 w garażu, teraz jest 2:1 seria i tak na razie zostanie
z tyłu jest Torsen z V8 który mam nadzieję że ciut wytrzyma inwestycje w porządne szpery będą, pewnie dość szybko. Na razie celem jest jazda, jazda i jazda by cieszyć się autem po takiej długiej przerwie. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#555
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Brawo, ale proszę o wypełnienie tematu zgodnie ze wzorem w ciągu 24 godzin ;P
No i wd40 w kości i trytytką w doł by zasuwać |
|
|
![]()
Post
#556
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
.... oryginalny BOV HKS, nie wiem czy to tylko przez niego świszczy ... muszę sprawdzić sterowanie by efekt nie był wzmacniany przez turbo Wywal to w cholere. Niepotrzebny gadżet z potencjałem że się rozszczelni albo zawiesi. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#557
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#558
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Może sapie przez filtr, czasem tak bywa...
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#559
|
|
User Dołączył: Wed, 12 November 2003 ![]() |
Noooo fredziu ... nie myślałem, że doczekam
![]() |
|
|
![]()
Post
#560
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Zasadniczo w furze jest problem albo z mapami, albo z odbojem przepustnicy - po puszczeniu gazu fura jeszcze wchodzi na obroty. Stad moze byc ten dźwięk. Kolektor ssący ma dużą pojemność (ale robilem większe
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 17:38 |