Shoutbox 0 nowych PW 


52 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi S2 comeback ..., S2 żyje ... rok 2014 od strony 28
guzior
post Sat, 31 Jan 2009 - 17:27
Post #501


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Albert, czy kolo jest "sztywne" czy z tłumikiem drgan?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 31 Jan 2009 - 17:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Sat, 31 Jan 2009 - 17:36
Post #502


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





bez tłumika, tłumik na alternatorze


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Sat, 31 Jan 2009 - 18:25
Post #503


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



a na jaki intercooler się zdecydowałeś?


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 31 Jan 2009 - 19:34
Post #504


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





pozostawiłem bez zmian


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 01 Feb 2009 - 00:12
Post #505


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
tłumik na alternatorze

A cos wiecej o tym? Jakies dodatkowe info/zdjecie?
I czy zmieniałes przełozenie "paska" (mniejsze/wieksze kolo)?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 19 Feb 2009 - 23:51
Post #506


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Przednie kółko skończone.






--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 20 Feb 2009 - 13:19
Post #507


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Mozesz zapodac fotke tłumika z alternatora?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 20 Feb 2009 - 13:21
Post #508


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





o szczegóły takie pisać pw do voj2s


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 04 Jun 2009 - 21:03
Post #509


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa







by voj2s. Temat wyważenia 5 cylindrówki mamy roztrzaskany, kosztowało to masę czasu i kasy ale było warto. Wszystko co wiedziałem wyrzuciłem do kosza. Ale już umiemy poprawnie wyważyć wał i to co bajdurzyli na Krasnobrodzkiej to można śmiało powiedzieć że zdrowo ściemniali.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Thu, 04 Jun 2009 - 21:44
Post #510


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Czy brak tlumika drgan skretnych walu jest aby napewno dobrym pomyslem ? Mozna to tak sobie przeniesc na alternator ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Thu, 04 Jun 2009 - 22:00
Post #511


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





wkradla sie mala niescislosc na alternatorze mialo byc sprzeglo .... brak tlumika na kole odbije sie mocno w przypadku silnika z duzym momentem ponizej 2500-3000 rpm w tym przypadku nam to nie grozi, do decyzji ze likwisujemy go przekonal mnie fakt ze starsze silniki specyfikacja drogowa czy wyscigowa nie maja tego tlumika i 2 sezony wytrzymuja bez problemu ...wiemy to z doswiadczenia zaprzyjaznionej firmy specjalizujacej sie w silnikach z lat 70-80
drugi argument jest taki ze seryjny tlumik jest policzony pod mase korb i tlokow seyjnych u nas masa ta mocno zmienila sie
po 3 z roznych zrodel wynika ze tlumik drgan skretnych jest z przodu a co z tylem ?? kolo mamy jedno masowe tarcze bez sprezyn ..... taki zestaw gwarantuje zmiane panwewk co ok 80-100tys dokladnie tak samo jak kolo pasowe bez tlumika taki przebieg nie grozi temu silnikowi
roznica w wadze miedzy kolem alu a seryjnym jest 3,5 kg w audi kazdy kg przed przednia osia jest na wage zlota



--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 04 Jun 2009 - 22:19
Post #512


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Albert - rozumiem ze wyważyć wał jest w stanie voj2s. A kto ma go odelyc?

I jeszcze pytanko: jakich srub uzywasz do przykrecenia zamachu? Seryjne sa na klucz 19 bodajże.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 04 Jun 2009 - 22:20
Post #513


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





wszystko ogarnia już voj2s. Może ci też odciążyć bo szlak jest przetarty. Ostrzegam to nie jest tania zabawa bo wymaga dużo godzin przy wale. Generalnie poprawialiśmy po Niemcach z PK Motorsport.

Śruby do koła aluminium to kolejna historia. Ale także opanowana.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 04 Jun 2009 - 22:33
Post #514


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Śruby do koła aluminium to kolejna historia. Ale także opanowana.

Coś więcej?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S.A
post Thu, 04 Jun 2009 - 23:21
Post #515


User
Dołączył: Sun, 04 January 2009
Skąd: Pińczów





CYTAT(voj2s @ Thu, 04 Jun 2009 - 22:00) *
brak tlumika na kole odbije sie mocno w przypadku silnika z duzym momentem ponizej 2500-3000 rpm w tym przypadku nam to nie grozi, do decyzji ze likwisujemy go przekonal mnie fakt ze starsze silniki specyfikacja drogowa czy wyscigowa nie maja tego tlumika i 2 sezony wytrzymuja bez problemu ...wiemy to z doswiadczenia zaprzyjaznionej firmy specjalizujacej sie w silnikach z lat 70-80

Czy może to ta firma wink.gif rolleyes.gif
http://www.szlifowaniewalow.za.pl/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Thu, 04 Jun 2009 - 23:25
Post #516


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





voj2s - w wypadku drgan skretnych walu korbowego mozna potraktowac kolo zamachowe jak sztywny element (porownujac mase kola pasowego i kola zamachowego bedziesz wiedzial oco mi chodzi).

Odelzajac wal przesuneliscie czestotliwosc walu w gore, oby nie stalo sie tak ze pokryje sie ona z jakims zakresem obrotow uzytecznych.

Taakk, to z tym silnikiem to wiem, widzialem jak audi jest zrobione, nie chce wzbudzac flamewar'ow ale jest to porazka smile.gif Walka na calym froncie napewno sie odbywa z tymi kilogramami.

Respect za opracowanie tego i budowanie tak poteznej maszyny, naprawde przyjemnie sie patrzy.

W alternatorze nie widze sensu instalowac sprzegla, mozna po prostu zalozyc przekaznik odpinajacy wzbudzenie. Wentylatorek alternatora chyba duzo mocy nie zjada.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S.A
post Fri, 05 Jun 2009 - 00:20
Post #517


User
Dołączył: Sun, 04 January 2009
Skąd: Pińczów





CYTAT(berkut @ Thu, 04 Jun 2009 - 23:25) *
Odelzajac wal przesuneliscie czestotliwosc walu w gore, oby nie stalo sie tak ze pokryje sie ona z jakims zakresem obrotow uzytecznych.

Stanie sie to ze wzrosnie amplituda drgan i układ wpadnie w rezonans.Skutkiem może byc pęknięcie rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Fri, 05 Jun 2009 - 00:28
Post #518


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





No tak, ale to sie dzieje dopiero przy "magicznych" obrotach smile.gif Wpierw panewki powiedza papa sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S.A
post Fri, 05 Jun 2009 - 00:34
Post #519


User
Dołączył: Sun, 04 January 2009
Skąd: Pińczów





CYTAT(berkut @ Fri, 05 Jun 2009 - 00:28) *
No tak, ale to sie dzieje dopiero przy "magicznych" obrotach smile.gif Wpierw panewki powiedza papa sad.gif

Dokładnie tak.Auto nie bedzie robiło duzych przebiegów ale żywotność układu korbowego nie bedzie mocna stroną rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 05 Jun 2009 - 06:42
Post #520


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





To lepiej nie odelzac wału? Bo nie bardzo już rozumiem?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 17:38