Shoutbox 0 nowych PW 


52 Stron V  « < 21 22 23 24 25 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi S2 comeback ..., S2 żyje ... rok 2014 od strony 28
GTO
post Fri, 13 Jun 2008 - 21:53
Post #441


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





Albert jaki miales dwell wczesniej a jaki teraz ?



--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 13 Jun 2008 - 21:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Fri, 13 Jun 2008 - 22:01
Post #442


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





pytanie do macpl, ja zajmowałem się trafianiem w drogę


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Fri, 13 Jun 2008 - 22:08
Post #443


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





ja u siebie standardowo mam 3.6ms, przy kreceniu rozrusznikiem 6.0ms, czas minimalny wyladowania 0.1ms ,
nie wiem jak to w twoim SA ale pewnie podobnie.


--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Fri, 13 Jun 2008 - 23:43
Post #444


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





http://www.megamanual.com/ms2/configure.htm

Wpisac dwell w wyszukiwarce i na dole bedzie duzo o tym napisane + kalkulator prosty.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Sun, 15 Jun 2008 - 09:56
Post #445


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





CYTAT(Albert @ Sat, 31 May 2008 - 23:04) *
oooooooooooooooooooooooooo, jeszcze jest tak daleko smile.gif


CYTAT(Albert @ Fri, 12 Sep 2003 - 10:41)
coś co stanie się twoim hobby i będziesz poświęcał mu swój czas oraz energie w odbudowę i budowę potwora. Nie jest to proces szybki ani łatwy ale napewno dający ogromną satysfakcje z własnoręcznej pracy fizycznej i koncepcyjnej. To takie małe dziecko ... trzeba wychodwać by stało się człowiekiem



Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Tue, 17 Jun 2008 - 17:05
Post #446









tutaj macie pare fotek szpiegowskich. wink.gif
http://www.streetracing.pl/forum/index.php...c=55979&hl=
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 28 Jun 2008 - 09:30
Post #447


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Bardzo dużo się działo od ostatniego wpisu. Najważniejszą wiadomością jest to że auto już ma za sobą pierwszy chrzest bojowy. Ale po kolei.

Wymieniony został wiatrak chłodnicy wody na bardziej wydajny model z Audi RS2.

Przygotowując auto natknęliśmy się na bardzo dużo dziwnych problemów, wiadomo było że będą nas spotykać rożne niespodzianki ale auto naprawdę dało nam popalić.

Strojenie auta zajęło nam 3 dni w firmie VTG. Pierwszego dnia, popołudniu podczas strojenia okazało się że pompa paliwowa ma za małą wydajność, drugim problemem był przepalony kabel wysokiego napięcia, ktory pomimo tego iż został zakupiony nowy po prostu doczekał się awarii. Tego dnia osiągnęliśmy zastraszającą moc 226KM smile.gif Podziękowania dla GS za trafne podpowiedzi.

Drugiego dnia po wymianie pompy ma słusznego Boscha 044 oraz użyciu sprawnych kabli (dzięki DES) rozpoczęło się faktycznie strojenie. Jednak ustawienie mapy podstawowej zajęło nam dużo czasu i udało nam się tylko doprowadzić do ustawienia czujników spalania stukowego.

Najlepsze zostało na trzeci dzień. Macpl i ja widzieliśmy że będzie dobrze ale żaden z nas nie spodziewał się tak dobrego wyniku. Pod koniec dnia na ciśnieniu doładowania 1.5 bara uzyskaliśmy 450KM !!!

Następnego dnia ustawialiśmy geometrie, jak okazało się było to dość skomplikowane zadanie gdyż zajęło nam ponad 4 godziny. Po ustawieniu geometrii auto zostało wciągnięte na lawetę i zabrane na tor poznań.


Na samym morze auto jeździło bardzo dobrze, z tym że niestety auto nie ma jeszcze docelowego zawieszenia, a obecny setup można uznać jako raczej tuningowy. Pojawiły się problemy z odmą olejową która źle zaprojektowana dała się we znaki dopiero na torze. Drugim dużym problemem były problemy z wysprzeglikiem sprzęgła co bardzo mocno utrudniało zmiany biegów. Zamiast koncentrować się na jeździe po torze musiałem na 2-3 razy wkładać biegi a to przy redukcji przed zakrętem skutecznie dekoncentrowało kierowcę. Ostatnim problemem był balans hamulcy. Pomimo maksymalnej regulacji nadal tylne koła potrafiły przy hamowaniu zablokować się co skutecznie powodowało wizyty na poboczu toru.


Plany na najbliższe dni to:
- założenie docelowego zawieszenia
- dopracowanie programu w komputerze, gdyż miejscami auto potrafi się zadławić
- założenie lusterek bocznych
- wymiana tłoczków tiltona na inne
- uporanie się z odmą olejową
- masę innych pierdółek

Wielkie podziękowania dla Macpl, ekipy Trax Racing oraz Donia.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
F_ado
post Sat, 28 Jun 2008 - 09:56
Post #448


User
Dołączył: Wed, 26 March 2008





no to gratulacje. Masz może jakiś film z toru??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 28 Jun 2008 - 09:57
Post #449


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





niestety filmu brak, zbytnio byliśmy zajęci tym co się dzieje by pamiętać o filmie. Nawet kamera była pod ręką smile.gif


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rowin
post Sun, 29 Jun 2008 - 23:20
Post #450


User
Dołączył: Tue, 25 September 2007
Skąd: Warszawa





A masz może jakiś wykres z hamowni? od jakich obrotów auto zaczyna jechać ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 29 Jun 2008 - 23:37
Post #451


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





niestety nie skalibrowaliśmy obrotów silnika do hamowni. W związku z tym nie można pokazać dokładnie ile Nm jest przy jakich obrotach.

Z wrażeń na torze mogę śmiało powiedzieć że od 3500 jest już full boost, power a moment jest na tyle płaski że na kołach przy 5000 zaczyna się masakra ... ciągnie jak oszalały do 7000

Dla uszczegółowienia auto jest wystrojone na VPower Racing


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Samcrk
post Mon, 30 Jun 2008 - 00:06
Post #452


Forum Homee
Dołączył: Sat, 09 September 2006
Skąd: ARS Serwis 4x4





CYTAT(Albert @ Sun, 29 Jun 2008 - 23:37) *
niestety nie skalibrowaliśmy obrotów silnika do hamowni. W związku z tym nie można pokazać dokładnie ile Nm jest przy jakich obrotach.

Z wrażeń na torze mogę śmiało powiedzieć że od 3500 jest już full boost, power a moment jest na tyle płaski że na kołach przy 5000 zaczyna się masakra ... ciągnie jak oszalały do 7000

Dla uszczegółowienia auto jest wystrojone na VPower Racing



gratki, bliżej jak dalej.
Jakiej natury są problemy z odmą ?


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekS
post Mon, 30 Jun 2008 - 14:15
Post #453


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 October 2003
Skąd: 100lica





Czy barwy bojowe zaliczają się do "masy innych pierdółek'?


--------------------
Mitsumaniak

Legnum VR-4 '99
Space Wagon '99 Swap 2.5 V6-24 - żonoidzieciowóz
Galanty A161 '82 i A164 '81 - zabytki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 13 Jul 2008 - 10:52
Post #454


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Albert, od czego masz FMIC-a? Jakis customowy czy podpasowany od innego auta? Przegladałem cały temat i chyba mi to umkneło.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 13 Jul 2008 - 22:03
Post #455


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





FIMC to custom firmy Spearco


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 03 Aug 2008 - 12:02
Post #456


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Na jakim oleju auto śmiga? Jak wyglada jego temperatury?
Od jakiego silnika jest docisk sprzegła? Czy jest cały custom-made-em Radzikowskiego?
Zastosowałes głowice od 7A. W czym jest ona lepsza od 3B/AAN itp?

PS. Jak byś mógł to daj jakis namiar na tego Jorgensen-a (czy jak mu tam, tego od kolektora wydechowego) bo nie moge w necie nic znalesc. No i jeszcze jakbys na PW podał cene, to byłoby LUX. Rozumiem ze kolektror jest z flansza pod Garrecika, czy mozna sobie dowolnie wybrac?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Sun, 03 Aug 2008 - 12:05
Post #457


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





speraco?
co ta za firma? rodzima?

moze chodzi o IC Spearco?


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 03 Aug 2008 - 20:55
Post #458


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(guzior @ Sun, 03 Aug 2008 - 12:02) *
Na jakim oleju auto śmiga? Jak wyglada jego temperatury?
Od jakiego silnika jest docisk sprzegła? Czy jest cały custom-made-em Radzikowskiego?
Zastosowałes głowice od 7A. W czym jest ona lepsza od 3B/AAN itp?

PS. Jak byś mógł to daj jakis namiar na tego Jorgensen-a (czy jak mu tam, tego od kolektora wydechowego) bo nie moge w necie nic znalesc. No i jeszcze jakbys na PW podał cene, to byłoby LUX. Rozumiem ze kolektror jest z flansza pod Garrecika, czy mozna sobie dowolnie wybrac?



1. Motul 300V COMPETITION 15w-50. Temperatury wygądają ok, poniżej 130 stopni
2. Docisk jest z 3B, wzmocniony u Radzikowskiego.
3. głowica od 7A nie miała pęknięć przy świecach co jest bardzo częste przy głowicach 3B. głowica 7A wymagała przeróbek by pasowała do 3B/ABY.
4. repo - pro-mo.info, kupowałem ponad rok temu wiec cena którą ja znam jest pewnie nie aktualna. Flansze można dowolnie wybrać.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 03 Aug 2008 - 20:56
Post #459


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(bobr4 @ Sun, 03 Aug 2008 - 12:05) *
speraco?
co ta za firma? rodzima?

moze chodzi o IC Spearco?


tak rodzima firma Spearco tongue.gif

Co teraz sie dzieje ?

Auto jest w trakcie drobnych poprawek i dużego upgrade zawieszenia. Szczegóły i foto w ciągu kilku dni.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 03 Aug 2008 - 21:48
Post #460


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
3. głowica od 7A nie miała pęknięć przy świecach co jest bardzo częste przy głowicach 3B. głowica 7A wymagała przeróbek by pasowała do 3B/ABY.

Czy głowice nowszych 2,2T (AAN/ABY) sa pozbawione tego "mankamentu"? Jak wyglądało to przystosowanie jej?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Stron V  « < 21 22 23 24 25 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 14:11