![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#441
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
Albert jaki miales dwell wczesniej a jaki teraz ?
-------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#442
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
pytanie do macpl, ja zajmowałem się trafianiem w drogę
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#443
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
ja u siebie standardowo mam 3.6ms, przy kreceniu rozrusznikiem 6.0ms, czas minimalny wyladowania 0.1ms ,
nie wiem jak to w twoim SA ale pewnie podobnie. -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#444
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
http://www.megamanual.com/ms2/configure.htm
Wpisac dwell w wyszukiwarce i na dole bedzie duzo o tym napisane + kalkulator prosty. |
|
|
![]()
Post
#445
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
oooooooooooooooooooooooooo, jeszcze jest tak daleko ![]() CYTAT(Albert @ Fri, 12 Sep 2003 - 10:41) coś co stanie się twoim hobby i będziesz poświęcał mu swój czas oraz energie w odbudowę i budowę potwora. Nie jest to proces szybki ani łatwy ale napewno dający ogromną satysfakcje z własnoręcznej pracy fizycznej i koncepcyjnej. To takie małe dziecko ... trzeba wychodwać by stało się człowiekiem |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#446
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#447
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Bardzo dużo się działo od ostatniego wpisu. Najważniejszą wiadomością jest to że auto już ma za sobą pierwszy chrzest bojowy. Ale po kolei.
Wymieniony został wiatrak chłodnicy wody na bardziej wydajny model z Audi RS2. Przygotowując auto natknęliśmy się na bardzo dużo dziwnych problemów, wiadomo było że będą nas spotykać rożne niespodzianki ale auto naprawdę dało nam popalić. Strojenie auta zajęło nam 3 dni w firmie VTG. Pierwszego dnia, popołudniu podczas strojenia okazało się że pompa paliwowa ma za małą wydajność, drugim problemem był przepalony kabel wysokiego napięcia, ktory pomimo tego iż został zakupiony nowy po prostu doczekał się awarii. Tego dnia osiągnęliśmy zastraszającą moc 226KM ![]() Drugiego dnia po wymianie pompy ma słusznego Boscha 044 oraz użyciu sprawnych kabli (dzięki DES) rozpoczęło się faktycznie strojenie. Jednak ustawienie mapy podstawowej zajęło nam dużo czasu i udało nam się tylko doprowadzić do ustawienia czujników spalania stukowego. Najlepsze zostało na trzeci dzień. Macpl i ja widzieliśmy że będzie dobrze ale żaden z nas nie spodziewał się tak dobrego wyniku. Pod koniec dnia na ciśnieniu doładowania 1.5 bara uzyskaliśmy 450KM !!! Następnego dnia ustawialiśmy geometrie, jak okazało się było to dość skomplikowane zadanie gdyż zajęło nam ponad 4 godziny. Po ustawieniu geometrii auto zostało wciągnięte na lawetę i zabrane na tor poznań. Na samym morze auto jeździło bardzo dobrze, z tym że niestety auto nie ma jeszcze docelowego zawieszenia, a obecny setup można uznać jako raczej tuningowy. Pojawiły się problemy z odmą olejową która źle zaprojektowana dała się we znaki dopiero na torze. Drugim dużym problemem były problemy z wysprzeglikiem sprzęgła co bardzo mocno utrudniało zmiany biegów. Zamiast koncentrować się na jeździe po torze musiałem na 2-3 razy wkładać biegi a to przy redukcji przed zakrętem skutecznie dekoncentrowało kierowcę. Ostatnim problemem był balans hamulcy. Pomimo maksymalnej regulacji nadal tylne koła potrafiły przy hamowaniu zablokować się co skutecznie powodowało wizyty na poboczu toru. Plany na najbliższe dni to: - założenie docelowego zawieszenia - dopracowanie programu w komputerze, gdyż miejscami auto potrafi się zadławić - założenie lusterek bocznych - wymiana tłoczków tiltona na inne - uporanie się z odmą olejową - masę innych pierdółek Wielkie podziękowania dla Macpl, ekipy Trax Racing oraz Donia. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#448
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 26 March 2008 ![]() |
no to gratulacje. Masz może jakiś film z toru??
|
|
|
![]()
Post
#449
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
niestety filmu brak, zbytnio byliśmy zajęci tym co się dzieje by pamiętać o filmie. Nawet kamera była pod ręką
![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#450
|
|
User Dołączył: Tue, 25 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
A masz może jakiś wykres z hamowni? od jakich obrotów auto zaczyna jechać ?
|
|
|
![]()
Post
#451
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
niestety nie skalibrowaliśmy obrotów silnika do hamowni. W związku z tym nie można pokazać dokładnie ile Nm jest przy jakich obrotach.
Z wrażeń na torze mogę śmiało powiedzieć że od 3500 jest już full boost, power a moment jest na tyle płaski że na kołach przy 5000 zaczyna się masakra ... ciągnie jak oszalały do 7000 Dla uszczegółowienia auto jest wystrojone na VPower Racing -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#452
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: ARS Serwis 4x4 ![]() |
niestety nie skalibrowaliśmy obrotów silnika do hamowni. W związku z tym nie można pokazać dokładnie ile Nm jest przy jakich obrotach. Z wrażeń na torze mogę śmiało powiedzieć że od 3500 jest już full boost, power a moment jest na tyle płaski że na kołach przy 5000 zaczyna się masakra ... ciągnie jak oszalały do 7000 Dla uszczegółowienia auto jest wystrojone na VPower Racing gratki, bliżej jak dalej. Jakiej natury są problemy z odmą ? -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#453
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 16 October 2003 Skąd: 100lica ![]() |
Czy barwy bojowe zaliczają się do "masy innych pierdółek'?
-------------------- Mitsumaniak
Legnum VR-4 '99 Space Wagon '99 Swap 2.5 V6-24 - żonoidzieciowóz Galanty A161 '82 i A164 '81 - zabytki |
|
|
![]()
Post
#454
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Albert, od czego masz FMIC-a? Jakis customowy czy podpasowany od innego auta? Przegladałem cały temat i chyba mi to umkneło.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#455
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
FIMC to custom firmy Spearco
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#456
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Na jakim oleju auto śmiga? Jak wyglada jego temperatury?
Od jakiego silnika jest docisk sprzegła? Czy jest cały custom-made-em Radzikowskiego? Zastosowałes głowice od 7A. W czym jest ona lepsza od 3B/AAN itp? PS. Jak byś mógł to daj jakis namiar na tego Jorgensen-a (czy jak mu tam, tego od kolektora wydechowego) bo nie moge w necie nic znalesc. No i jeszcze jakbys na PW podał cene, to byłoby LUX. Rozumiem ze kolektror jest z flansza pod Garrecika, czy mozna sobie dowolnie wybrac? -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#457
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
speraco?
co ta za firma? rodzima? moze chodzi o IC Spearco? -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#458
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Na jakim oleju auto śmiga? Jak wyglada jego temperatury? Od jakiego silnika jest docisk sprzegła? Czy jest cały custom-made-em Radzikowskiego? Zastosowałes głowice od 7A. W czym jest ona lepsza od 3B/AAN itp? PS. Jak byś mógł to daj jakis namiar na tego Jorgensen-a (czy jak mu tam, tego od kolektora wydechowego) bo nie moge w necie nic znalesc. No i jeszcze jakbys na PW podał cene, to byłoby LUX. Rozumiem ze kolektror jest z flansza pod Garrecika, czy mozna sobie dowolnie wybrac? 1. Motul 300V COMPETITION 15w-50. Temperatury wygądają ok, poniżej 130 stopni 2. Docisk jest z 3B, wzmocniony u Radzikowskiego. 3. głowica od 7A nie miała pęknięć przy świecach co jest bardzo częste przy głowicach 3B. głowica 7A wymagała przeróbek by pasowała do 3B/ABY. 4. repo - pro-mo.info, kupowałem ponad rok temu wiec cena którą ja znam jest pewnie nie aktualna. Flansze można dowolnie wybrać. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#459
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
speraco? co ta za firma? rodzima? moze chodzi o IC Spearco? tak rodzima firma Spearco ![]() Co teraz sie dzieje ? Auto jest w trakcie drobnych poprawek i dużego upgrade zawieszenia. Szczegóły i foto w ciągu kilku dni. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#460
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT 3. głowica od 7A nie miała pęknięć przy świecach co jest bardzo częste przy głowicach 3B. głowica 7A wymagała przeróbek by pasowała do 3B/ABY. Czy głowice nowszych 2,2T (AAN/ABY) sa pozbawione tego "mankamentu"? Jak wyglądało to przystosowanie jej? -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 14:11 |