![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#381
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Również gratuluje pierwszych prób z jazdy eską przydałby się jakiś filmik z jazd albo zdjęcia
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#382
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
ponieważ auto jeszcze nie było w pełnym rynsztunku to nie ma zdjęć. Brakowało kilku istotnych elementów. Liczę że w ciągu 2-3 tygodni będę w stanie już pokazać końcowe zdjęcia. Jak zawsze termin jest uzależniony od ludzi którzy dla mnie wykonują tą prace.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#383
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
ponieważ dostaję bardzo dużo wiadomości PW z prośbą o zdjęcia, wystawiam jedno tutaj by uciąć prośby w wiadomościach prywatnych
![]() więcej zdjęć za jakieś 2-3 tygodnie -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#384
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Wygląd robi nie mniejsze wrażenie, niż specyfikacja. Gratuluję
|
|
|
![]()
Post
#385
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Dziś udało mi się zważyć auto.
Podczas ważenia auto miało wszystkie płyny, 10-20 litrów paliwa, płyn spryskiwacza, fotel pasażera+ pasy (tego na zawodach nie będzie) itd. Waga auta to 1199kg. Rozkład 744 przód i 455 tył. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#386
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
To chyba z 200kg jeszcze można zrzucić?
Będą jakieś zdjęcia ze środka? -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#387
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Lublin ![]() |
To chyba z 200kg jeszcze można zrzucić? jak wyjmiesz silnik to tak ![]() -------------------- taniekola.pl
|
|
|
![]()
Post
#388
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Chodzi mi o minimum regulaminowe
![]() -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#389
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Mimo, że widziałem to auto na żywo (i to z bardzo bliska), to szczęka mi opadła widząc to zdjęcie... Albert, myślę, że określenie Twojego projektu najbardziej profesjonalnie wykonanym w całej historii forum nie będzie przegięciem. Jestem pod wrażeniem.
|
|
|
![]()
Post
#390
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Będą jakieś zdjęcia ze środka? Proszę bardzo. Zaznaczam ze foto było robione z lampą błyskową więc wygląda kijowo i nie oddaje tego jak to wygląda w rzeczywistości. ![]() ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#391
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
Profi
![]() -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#392
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
Tilton pedal box?
Gratuluje, bo auto miazdzy! -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#393
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Tilton pedal box? Tak, wersja 3-Pedal Floor-mount pedal assembly z serii 600. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#394
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Auto robi niesamowite wrazenie...naprawde mega Profi projekt
![]() ![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#395
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Prnit, nie od 3B tylko od wersji ABY która waży 1525kg. Ta różnica wagi to przede wszystkim cięższa skrzynia oraz dodatkowe elementy auta. Czyli udało mi się stracić 325kg. Mam większość osprzętu z ABY, a nawet wiele elementów jest cięższych lub jest ich więcej niż w serii.
Pamiętaj o tym co doszło: klatka, system gaśniczy, bardzo duże i ciężkie hamulce przód + tył, grube stabilizatory, szerokie i ciężkie opony (265) + ciężkie i serokie felgi 18x9.5". Zastąpione odpowiednimi mniejszymi elementami np gdyby przygotowywać auto na 1/4 mili lub nawet na ulicę to można urwać pewnie 80-100kg (sama klatka to 55kg). Zejście z wagą dalej jest możliwe, mam pomysły na dodatkowe 50kg, ale nie będę tego robił już w tym roku, chce cieszyć się jazdą, a nie oglądać auto ciągle na podnośniku. Na razie auto pojechało na wykonanie górnych regulowanych mocowań kolumn McPhersona. Ma to umożliwić regulację negatywu w aucie. Kiedy kolejne jazdy? Nie chce się deklarować, za dużo razy były opóźnienia, ma być skończone na spokojnie, a potem zacznie się ujeżdżanie. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#396
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
gdzie pojechało na przeróbkę tych górnych mocowań ? jeśli można wiedzieć
![]() -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#397
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
gdzie pojechało na przeróbkę tych górnych mocowań ? jeśli można wiedzieć ![]() na razie nie chcę mówić Jeszcze ciekawostka. Dzięki maksymalnym przesunięciu fotela kierowcy do tyłu udało się osiągnąć sytuacje w której auto bez kierowcy ma rozkład mas 62% / 38% a rozkład mas z kierowcą wynosi 61% / 39%. Cieszy to że masę zwiększa głownie tył i poprawia się rozkład mas. O to chodziło w przebudowie i to udało się osiągnąć ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#398
|
![]() |
heh, projekt godny administratora najlepszego forum w pl.
![]() |
|
|
![]()
Post
#399
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 27 October 2005 Skąd: Krakow ![]() |
CYTAT("Albert") Na razie auto pojechało na wykonanie górnych regulowanych mocowań kolumn McPhersona. Ma to umożliwić regulację negatywu w aucie. rozumiem ze nie sa to standardowe regulowane wahacze. mozesz napisac co ma byc w tym wypadku zrobione? -------------------- Accord CL7
www.promotormocy.pl |
|
|
![]()
Post
#400
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
rozumiem ze nie sa to standardowe regulowane wahacze. mozesz napisac co ma byc w tym wypadku zrobione? wahacze pozostają seryjne, modyfikuje się górne mocowanie kolumn McPhersona i umożliwia to regulację pochylenia całej kolumny od góry. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 12:18 |