Shoutbox 0 nowych PW 


52 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi S2 comeback ..., S2 żyje ... rok 2014 od strony 28
lightman
post Mon, 31 Mar 2008 - 12:05
Post #381


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





Również gratuluje pierwszych prób z jazdy eską przydałby się jakiś filmik z jazd albo zdjęcia smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 31 Mar 2008 - 12:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Mon, 31 Mar 2008 - 12:09
Post #382


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





ponieważ auto jeszcze nie było w pełnym rynsztunku to nie ma zdjęć. Brakowało kilku istotnych elementów. Liczę że w ciągu 2-3 tygodni będę w stanie już pokazać końcowe zdjęcia. Jak zawsze termin jest uzależniony od ludzi którzy dla mnie wykonują tą prace.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 03 Apr 2008 - 12:21
Post #383


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





ponieważ dostaję bardzo dużo wiadomości PW z prośbą o zdjęcia, wystawiam jedno tutaj by uciąć prośby w wiadomościach prywatnych



więcej zdjęć za jakieś 2-3 tygodnie


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Thu, 03 Apr 2008 - 14:13
Post #384


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Wygląd robi nie mniejsze wrażenie, niż specyfikacja. Gratuluję
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 17 Apr 2008 - 20:40
Post #385


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Dziś udało mi się zważyć auto.

Podczas ważenia auto miało wszystkie płyny, 10-20 litrów paliwa, płyn spryskiwacza, fotel pasażera+ pasy (tego na zawodach nie będzie) itd.

Waga auta to 1199kg. Rozkład 744 przód i 455 tył.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Thu, 17 Apr 2008 - 21:13
Post #386


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





To chyba z 200kg jeszcze można zrzucić?

Będą jakieś zdjęcia ze środka?


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pilachgt
post Thu, 17 Apr 2008 - 21:34
Post #387


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 February 2004
Skąd: Lublin





CYTAT(LuiG @ Thu, 17 Apr 2008 - 21:13) *
To chyba z 200kg jeszcze można zrzucić?


jak wyjmiesz silnik to tak smile.gif


--------------------
taniekola.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Thu, 17 Apr 2008 - 21:52
Post #388


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Chodzi mi o minimum regulaminowe tongue.gif


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Thu, 17 Apr 2008 - 22:26
Post #389


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





Mimo, że widziałem to auto na żywo (i to z bardzo bliska), to szczęka mi opadła widząc to zdjęcie... Albert, myślę, że określenie Twojego projektu najbardziej profesjonalnie wykonanym w całej historii forum nie będzie przegięciem. Jestem pod wrażeniem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 18 Apr 2008 - 00:00
Post #390


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(LuiG @ Thu, 17 Apr 2008 - 21:13) *
Będą jakieś zdjęcia ze środka?


Proszę bardzo. Zaznaczam ze foto było robione z lampą błyskową więc wygląda kijowo i nie oddaje tego jak to wygląda w rzeczywistości.





--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Qulek
post Fri, 18 Apr 2008 - 00:03
Post #391


Forum Killer
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: Kielce





Profi blink.gif szczena opada.. pozostaje pogratulowac i zyczyc udanych startów ..


--------------------
STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Fri, 18 Apr 2008 - 07:46
Post #392


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





Tilton pedal box?

Gratuluje, bo auto miazdzy!


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 18 Apr 2008 - 08:14
Post #393


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(piechur @ Fri, 18 Apr 2008 - 08:46) *
Tilton pedal box?


Tak, wersja 3-Pedal Floor-mount pedal assembly z serii 600.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Fri, 18 Apr 2008 - 10:01
Post #394


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Auto robi niesamowite wrazenie...naprawde mega Profi projekt ohmy.gif ohmy.gif Szok....ale ALbert takie pytanko..zobacz tak naprawde udało się zejsc z wagi standardowego 3B z roku 91 o 220kg...hmm myslalem ze bedzie blizej 300kg..rozumiem ze juz bardziej z 1200kg nie zejdziesz? kiedy planujesz podciagnac silnik powyzej smile.gif 3tysii? i zobaczyc jak to naprawde lata?


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 18 Apr 2008 - 10:15
Post #395


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Prnit, nie od 3B tylko od wersji ABY która waży 1525kg. Ta różnica wagi to przede wszystkim cięższa skrzynia oraz dodatkowe elementy auta. Czyli udało mi się stracić 325kg. Mam większość osprzętu z ABY, a nawet wiele elementów jest cięższych lub jest ich więcej niż w serii.

Pamiętaj o tym co doszło: klatka, system gaśniczy, bardzo duże i ciężkie hamulce przód + tył, grube stabilizatory, szerokie i ciężkie opony (265) + ciężkie i serokie felgi 18x9.5". Zastąpione odpowiednimi mniejszymi elementami np gdyby przygotowywać auto na 1/4 mili lub nawet na ulicę to można urwać pewnie 80-100kg (sama klatka to 55kg).

Zejście z wagą dalej jest możliwe, mam pomysły na dodatkowe 50kg, ale nie będę tego robił już w tym roku, chce cieszyć się jazdą, a nie oglądać auto ciągle na podnośniku.

Na razie auto pojechało na wykonanie górnych regulowanych mocowań kolumn McPhersona. Ma to umożliwić regulację negatywu w aucie.

Kiedy kolejne jazdy? Nie chce się deklarować, za dużo razy były opóźnienia, ma być skończone na spokojnie, a potem zacznie się ujeżdżanie.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Fri, 18 Apr 2008 - 11:31
Post #396


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





gdzie pojechało na przeróbkę tych górnych mocowań ? jeśli można wiedziećsmile.gif


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 18 Apr 2008 - 12:14
Post #397


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(Leo @ Fri, 18 Apr 2008 - 12:31) *
gdzie pojechało na przeróbkę tych górnych mocowań ? jeśli można wiedziećsmile.gif


na razie nie chcę mówić

Jeszcze ciekawostka. Dzięki maksymalnym przesunięciu fotela kierowcy do tyłu udało się osiągnąć sytuacje w której auto bez kierowcy ma rozkład mas 62% / 38% a rozkład mas z kierowcą wynosi 61% / 39%. Cieszy to że masę zwiększa głownie tył i poprawia się rozkład mas. O to chodziło w przebudowie i to udało się osiągnąć smile.gif


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Fri, 18 Apr 2008 - 12:23
Post #398









heh, projekt godny administratora najlepszego forum w pl. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rudzinski
post Fri, 18 Apr 2008 - 12:25
Post #399


Super User
Dołączył: Thu, 27 October 2005
Skąd: Krakow





CYTAT("Albert")
Na razie auto pojechało na wykonanie górnych regulowanych mocowań kolumn McPhersona. Ma to umożliwić regulację negatywu w aucie.

rozumiem ze nie sa to standardowe regulowane wahacze. mozesz napisac co ma byc w tym wypadku zrobione?


--------------------
Accord CL7
www.promotormocy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 18 Apr 2008 - 12:37
Post #400


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(rudzinski @ Fri, 18 Apr 2008 - 13:25) *
rozumiem ze nie sa to standardowe regulowane wahacze. mozesz napisac co ma byc w tym wypadku zrobione?


wahacze pozostają seryjne, modyfikuje się górne mocowanie kolumn McPhersona i umożliwia to regulację pochylenia całej kolumny od góry.



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 12:18