Shoutbox 0 nowych PW 


52 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi S2 comeback ..., S2 żyje ... rok 2014 od strony 28
CZUCZU
post Fri, 07 Mar 2008 - 17:45
Post #361


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Auto nie wygląda na off - road wiec chodziło mi raczej o wyścigi na torze.
Bo nie powiem bałbym się wsiąść w auto o takiej mocy i bawić się na torze od razu.
Nie myślałeś pobawić się stopniowo powiedzmy ccc/sc na torze potem coś lepszego - 2 - 3 treningi każdym autem by na końcu wsiąść w przygotowane auto by trochę lepiej szło na torze?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 07 Mar 2008 - 17:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Fri, 07 Mar 2008 - 17:57
Post #362


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(CZUCZU @ Fri, 07 Mar 2008 - 17:45) *
Auto nie wygląda na off - road wiec chodziło mi raczej o wyścigi na torze.
Bo nie powiem bałbym się wsiąść w auto o takiej mocy i bawić się na torze od razu.
Nie myślałeś pobawić się stopniowo powiedzmy ccc/sc na torze potem coś lepszego - 2 - 3 treningi każdym autem by na końcu wsiąść w przygotowane auto by trochę lepiej szło na torze?


Jeździłem szybkimi samochodami, po torze też, ale wszystko co robie przy tym projekcie jest wyzwaniem. Krótko terminowy plan jest taki:

1. Skończyć auto.
2. Dopalić motor na dłużej (na razie paliliśmy przez około minute czasu) i dotrzeć go.
3. Strojenie auta.
4. Sprawdzić czy nic się nie odkręca.
5. Wstępne strojenie zawieszenia w okolicach Warszawy.

Co będzie dalej to się zobaczy i na co pozwoli budżet.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Fri, 07 Mar 2008 - 18:00
Post #363


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





A to zmienia postac rzeczy.
W takim razie pwodozenia zostaje życzyc i milej jazdy po torze wydumką bo do serii to za bardzo nie będzie podobne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 14 Mar 2008 - 09:45
Post #364


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Przepustnica została obrobiona w UK, jej średnica została zwiększona z 65mm do 70mm.







--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MuMineQ
post Fri, 14 Mar 2008 - 11:47
Post #365


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 April 2005
Skąd: Gorzów Wlkp.





A jak już ja obrabiali to dlaczego nie zrobili czegoś takiego:

przed:



po:



Czy takich przeróbek sie raczej nie stosuje? Ale te wystające śruby tak nie bardzo wyglądają...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 14 Mar 2008 - 14:48
Post #366


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





śrubki i tak chciałem spiłować

nie słyszałem by ktoś tak spłaszczał, u mnie ta praca to bardziej proforma robota,

chodź wg Greham Bell Forced Induction to przepustnica 62mm jest przy turbo dobre do 390KM a przepustnica 70mm do 500KM ... wole mieć trochę zapasu.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ALUNO
post Sat, 15 Mar 2008 - 11:01
Post #367


User
Dołączył: Sun, 09 March 2008
Skąd: Wrocław





Albert To Twoje Audi super wygląda, i patrze ze sporo dobrych części w nie wchodzi smile.gif prawdziwa wyścigówka, Powodzenia w Projekcie i oby zakończył się on pełnym sukcesem


--------------------
Szukam pracy ;/ Mechanik/Elektromechanik/Kierowca/ Wrocław
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 16 Mar 2008 - 17:20
Post #368


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Albert, gdzie kupiłeś/kto Ci robił elementy karbonowe?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 16 Mar 2008 - 17:28
Post #369


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





www.fibre-lyte.co.uk


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 16 Mar 2008 - 17:35
Post #370


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Kurde, myslałem ze choc to robiłes w Polsce smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Sun, 16 Mar 2008 - 22:04
Post #371


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





CYTAT(Albert @ Fri, 07 Mar 2008 - 17:57) *
2. Dopalić motor na dłużej (na razie paliliśmy przez około minute czasu) i dotrzeć go.


Jak to nie jakaś tajemnica to można wiedzieć jak zamierzesz dotrzeć silnik, na szybko czy "tradycyjnie"?


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 16 Mar 2008 - 23:46
Post #372


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(LuiG @ Sun, 16 Mar 2008 - 22:04) *
Jak to nie jakaś tajemnica to można wiedzieć jak zamierzesz dotrzeć silnik, na szybko czy "tradycyjnie"?


wg tego http://www.pumaracing.co.uk/runin.htm

wg mnie bardzo ciekawa strona http://www.pumaracing.co.uk


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Mon, 17 Mar 2008 - 00:08
Post #373


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Ale rozumiem dociernaie na Ułęzu czy coś?


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 17 Mar 2008 - 09:55
Post #374


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





wolał bym docieranie na hamowni


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 20 Mar 2008 - 14:31
Post #375


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Dziś koleje części przyjechały. Byłem też w Trax Racing i udało się ustalić datę wyjazdu auta na pierwsze testy. Nie będę jej tutaj podawał bo wszyscy wiemy jak to jest ale jest już naprawdę blisko smile.gif



Pasy dla pasarzera




Quick Release Sparco do kierownicy, abym mógł wysiadać z auta.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 30 Mar 2008 - 19:08
Post #376


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





pierwsze koty za płoty smile.gif

auto jeździło dziś cały dzień w Modlinie, zrobiłem ponad 100km, pierwsza część docierania za mną, nic nie cieknie, auto jeździ i skręca. Auto zaliczyło też wizytę w polu.

Wielkie podziękowania za ostatnie 3 dni dla: macpl, donia i viktora.

Teraz zmiana oleju, poprawki które trzeba wykonać po pierwszych testach i dalsze docieranie wraz ze wstępnym strojeniem.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Sun, 30 Mar 2008 - 19:13
Post #377


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





Jakiś filmik wrzuć z jazd... Chętnie popatrzę i posłucham tego S2 i myślę, że nie tylko ja.

rolleyes.gif


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Sun, 30 Mar 2008 - 20:20
Post #378


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





pięknie! Gratuluję smile.gif Pierwsze koty za ploty wink.gif


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzysiek_WAWA
post Sun, 30 Mar 2008 - 22:39
Post #379


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 October 2002
Skąd: z Imprezy...





Gratulacje Albert, aby tak dalej wink.gif


--------------------
----------------
Pozdrawiam Krzysiek
"Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae [*]
---------------------
Niezależnie co zrobisz, i tak inni będą ciebie oceniać.........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
e7
post Mon, 31 Mar 2008 - 11:01
Post #380


User
Dołączył: Sat, 22 October 2005
Skąd: Warszawa





Hihihi. Dziekuje wraz z Wiciem za podziekowania wink.gif. Dla mnie najwazniejsze jest, ze hamulce dzialaly i beda dzialac wink.gif.Ciesze sie z tego, ze potwor juz jezdzil i jezdzic bedzie.


--------------------
HITLER was THE only ORIGINAL EMO kid.
Ab alio exspectes, alteri quod feceris
Doktor's suspension parts.
Tez chce byc super fajny i miec podpis PRO pod avatar-em
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 10:38