![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#361
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Auto nie wygląda na off - road wiec chodziło mi raczej o wyścigi na torze.
Bo nie powiem bałbym się wsiąść w auto o takiej mocy i bawić się na torze od razu. Nie myślałeś pobawić się stopniowo powiedzmy ccc/sc na torze potem coś lepszego - 2 - 3 treningi każdym autem by na końcu wsiąść w przygotowane auto by trochę lepiej szło na torze? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#362
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Auto nie wygląda na off - road wiec chodziło mi raczej o wyścigi na torze. Bo nie powiem bałbym się wsiąść w auto o takiej mocy i bawić się na torze od razu. Nie myślałeś pobawić się stopniowo powiedzmy ccc/sc na torze potem coś lepszego - 2 - 3 treningi każdym autem by na końcu wsiąść w przygotowane auto by trochę lepiej szło na torze? Jeździłem szybkimi samochodami, po torze też, ale wszystko co robie przy tym projekcie jest wyzwaniem. Krótko terminowy plan jest taki: 1. Skończyć auto. 2. Dopalić motor na dłużej (na razie paliliśmy przez około minute czasu) i dotrzeć go. 3. Strojenie auta. 4. Sprawdzić czy nic się nie odkręca. 5. Wstępne strojenie zawieszenia w okolicach Warszawy. Co będzie dalej to się zobaczy i na co pozwoli budżet. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#363
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
A to zmienia postac rzeczy.
W takim razie pwodozenia zostaje życzyc i milej jazdy po torze wydumką bo do serii to za bardzo nie będzie podobne |
|
|
![]()
Post
#364
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Przepustnica została obrobiona w UK, jej średnica została zwiększona z 65mm do 70mm.
![]() ![]() ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#365
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 April 2005 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
A jak już ja obrabiali to dlaczego nie zrobili czegoś takiego:
przed: ![]() ![]() po: ![]() ![]() Czy takich przeróbek sie raczej nie stosuje? Ale te wystające śruby tak nie bardzo wyglądają... |
|
|
![]()
Post
#366
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
śrubki i tak chciałem spiłować
nie słyszałem by ktoś tak spłaszczał, u mnie ta praca to bardziej proforma robota, chodź wg Greham Bell Forced Induction to przepustnica 62mm jest przy turbo dobre do 390KM a przepustnica 70mm do 500KM ... wole mieć trochę zapasu. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#367
|
|
User Dołączył: Sun, 09 March 2008 Skąd: Wrocław ![]() |
Albert To Twoje Audi super wygląda, i patrze ze sporo dobrych części w nie wchodzi
![]() -------------------- Szukam pracy ;/ Mechanik/Elektromechanik/Kierowca/ Wrocław
|
|
|
![]()
Post
#368
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Albert, gdzie kupiłeś/kto Ci robił elementy karbonowe?
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#369
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
www.fibre-lyte.co.uk
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#370
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Kurde, myslałem ze choc to robiłes w Polsce
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#371
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
2. Dopalić motor na dłużej (na razie paliliśmy przez około minute czasu) i dotrzeć go. Jak to nie jakaś tajemnica to można wiedzieć jak zamierzesz dotrzeć silnik, na szybko czy "tradycyjnie"? -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#372
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak to nie jakaś tajemnica to można wiedzieć jak zamierzesz dotrzeć silnik, na szybko czy "tradycyjnie"? wg tego http://www.pumaracing.co.uk/runin.htm wg mnie bardzo ciekawa strona http://www.pumaracing.co.uk -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#373
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale rozumiem dociernaie na Ułęzu czy coś?
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#374
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
wolał bym docieranie na hamowni
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#375
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Dziś koleje części przyjechały. Byłem też w Trax Racing i udało się ustalić datę wyjazdu auta na pierwsze testy. Nie będę jej tutaj podawał bo wszyscy wiemy jak to jest ale jest już naprawdę blisko
![]() ![]() Pasy dla pasarzera ![]() ![]() Quick Release Sparco do kierownicy, abym mógł wysiadać z auta. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#376
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
pierwsze koty za płoty
![]() auto jeździło dziś cały dzień w Modlinie, zrobiłem ponad 100km, pierwsza część docierania za mną, nic nie cieknie, auto jeździ i skręca. Auto zaliczyło też wizytę w polu. Wielkie podziękowania za ostatnie 3 dni dla: macpl, donia i viktora. Teraz zmiana oleju, poprawki które trzeba wykonać po pierwszych testach i dalsze docieranie wraz ze wstępnym strojeniem. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#377
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Jakiś filmik wrzuć z jazd... Chętnie popatrzę i posłucham tego S2 i myślę, że nie tylko ja.
![]() -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#378
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
pięknie! Gratuluję
![]() ![]() -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#379
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 October 2002 Skąd: z Imprezy... ![]() |
Gratulacje Albert, aby tak dalej
![]() -------------------- ----------------
Pozdrawiam Krzysiek "Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety sa dla szybkich kierowcow" C. McRae [*] --------------------- Niezależnie co zrobisz, i tak inni będą ciebie oceniać......... |
|
|
![]()
Post
#380
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 22 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Hihihi. Dziekuje wraz z Wiciem za podziekowania
![]() ![]() -------------------- HITLER was THE only ORIGINAL EMO kid.
Ab alio exspectes, alteri quod feceris Doktor's suspension parts. Tez chce byc super fajny i miec podpis PRO pod avatar-em |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 18 August 2025 - 10:38 |