Shoutbox 0 nowych PW 


52 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi S2 comeback ..., S2 żyje ... rok 2014 od strony 28
Azrael
post Fri, 26 May 2006 - 11:28
Post #201


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Quaife jest fajny - w zasadzie zero minusów, a w wyścigach wystarczy.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 26 May 2006 - 11:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Fri, 26 May 2006 - 11:30
Post #202


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Na przód jest ok. Chodz przy oderwani się jednego z kół od ziemi Quife przestaje działac wogóle. Chciał bym do tyłu wsadzic szpere płytkową ... ale to dopiero pewnie na 2007. Wtedy torsen centralny można ustawic 1:5.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 26 May 2006 - 15:53
Post #203


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Przy torsenie niestety musisz tak ustawiać żeby nie odrywało przedniego koła.


A co do płytek.. po Ringu byłem wożony autem które ma dwa Quaife'y i minusów nie zauważyłem. Jak jedziesz wyścigowo to płytki nie są takie potrzebne.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 27 May 2006 - 15:50
Post #204


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Zdjęcia z Piątku

Hamulce .... z tyłu 323mm + brembo 4 tłoczkowe


A to przód - 355mm + zaciski Stoptech 4 tłoczkowe



Oponki i felgi







--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Sat, 27 May 2006 - 16:18
Post #205


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Kiedy bodykit jakiś?


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cibor
post Sat, 27 May 2006 - 16:30
Post #206


Forum Homee
Dołączył: Sat, 17 September 2005
Skąd: Warszawa





gratuleuję, projekt jest niesamowity!smile.gif ciekaw jestem jak to wszystko będzie jeździło.
właśnie będzie jakiś body? w chwili obecnej to troszkę jak ciężarówka, stoi wysoko:)

ja mam takie off pytanie. od czego zależy w którym miejscu jest zacisk? bo raz jest z przodu, raz z tyłu a u Ciebie jest na górze?


--------------------
aryjska puszka 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Sat, 27 May 2006 - 16:32
Post #207


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





CYTAT("Azrael":1qnj2jj2)
Kiedy bodykit jakiś?


Te kapcie mocno wystają


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Sat, 27 May 2006 - 16:45
Post #208


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("cibor":vlrft8ik)
ja mam takie off pytanie. od czego zależy w którym miejscu jest zacisk? bo raz jest z przodu, raz z tyłu a u Ciebie jest na górze?



Od tego gdzie zwrotnica ma mocowania i gdzie zacisk ma odpowietrzniki.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 27 May 2006 - 17:23
Post #209


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Azrael":325bvxu1)
Kiedy bodykit jakiś?



niestety nie terminowosc nie jest tylko domena naszych rodakow. Miał byc juz 2 tygodnie temu. Bedziemy musieli na pierwszej eliminacji radzic sobie z tym co mamy i naciagnac nadkola metodami "monster garage"


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Sat, 27 May 2006 - 17:24
Post #210


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Widziałem kiedyś jakieś wyścigowe auto które miało tylko naklejone takie klocki z gąbki na błotnikach zeby regulamin spełniać


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 27 May 2006 - 17:27
Post #211


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





jak bys mial gdzies foty pod reka lub natrafil gdzies na googlach to wyslij na pw. na razie nie mamy jeszcze koncepcji a czasu co raz mniej

nad zawieszeniem zaczynamy prace w poniedzialek


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Sat, 27 May 2006 - 17:33
Post #212


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Nie mam niestety fot. Normalnie - kojarzysz takie klocki jak są przyklejone czasem do nowych aut żeby się nic o nie nie oparło?? Normalnie prostopadłościoany z gabki na dwustronną taśmę? Regulamin mówi chyba tylko że koło nie może wystawać poza obrys samochodu - no to nie wystaje. Nie gwarantuję że to przejdzie, wiem że gdzieś przeszło.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shiro
post Sat, 27 May 2006 - 17:34
Post #213


Super User
Dołączył: Wed, 21 July 2004
Skąd: wawa





Nie wiem, czy dobrze rozumuje - teraz dyfer centralny jest ustawiony w stos. 4:1 a po zmianie tylnej szpery bedzie w stos. 5:1, co daje przeniesienie prawie calego momentu na tylnia oś. Wtedy auto zachowuje sie jak RWD, posiadajac wzciaz minusy AWD w postaci wiekszej wagi calego przeniesienia napędu. Czy to sie oplaca? Czy nie lepiej zostawic tylko nieznacznie wiecej momentu na tyl? Moze plote bez sensu, bo nie rozumiem, jak dziala centralny torsen?


--------------------
Rajdowy mistrz gminy Stare Babice '04, '05, '06 ; ))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Sat, 27 May 2006 - 17:36
Post #214


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Shiro - to 1:5 to jakby mnożnik momentu tyle razy wiecej idzie tam gdzie jest większy opór (jeżeli dobrze rozumiem).


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sat, 27 May 2006 - 17:43
Post #215


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Tak, teraz bedzie 1:4 w stosunku przod/tyl. Tam gdzie wiecej przyczepnosci bedzie, tam bedzie przekazany moment. Z tylu przeważnie jest wiecej przyczepnosci + szpera wiec tam bedzie wiecej przyczepnosci.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shiro
post Sat, 27 May 2006 - 17:53
Post #216


Super User
Dołączył: Wed, 21 July 2004
Skąd: wawa





Czyli idac tym tropem przykladowo - na wyjsciu z zakretu, kiedy masa przenosi sie na tyl auta, torsen daje 5 razy wiecej momentu na tylnia oś. Czy wtedy na dohamowaniu i wejsciu w zakret przenosi moment pochodzacy od hamowania silnikiem na przednią oś? Czy ten stosunek rozdziału przod:tył 1:5 pozostaje niezmienny przez caly czas? Wybaczcie dociekliwosc, staram sie zrozumiec, gwoli jasnosci..

OK, juz sobie doczytalem:
"The Torsen differential is simply a torque multiplier that works through the use of friction generated by thrust forces from the internal gearing. It multiplies what torque is available from the wheel that is starting to spin-up or lose traction and sends that available torque, multiplied by the TBR, to the slower turning wheel with the better traction."

"TBR or Torque Bias Ratio, represents the "locking effect" of the differential. Specifically, it indicates how much more torque is sent to the high traction wheel (or axle) than is sent to the wheel with less traction. For example, a differential with a TBR of 4:1 sends 4 times the available torque that the wheel can maintain. In the example below, 80% of the total available torque goes to the higher traction, slower spinning wheel."

Co nie wyjasnia, gdzie idzie moment przy hamowaniu silnikiem. Na chlopski rozum przekladnie slimakowe powinny dzialac tak samo w tej sytuacji, jednak kola sie nie slizgaja, wiec powinien rozdzielac pół na pół


--------------------
Rajdowy mistrz gminy Stare Babice '04, '05, '06 ; ))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzeho
post Sat, 27 May 2006 - 19:20
Post #217


Super User
Dołączył: Sun, 25 September 2005





CYTAT("Azrael":1c042cmw)
CYTAT("cibor":1c042cmw)

ja mam takie off pytanie. od czego zależy w którym miejscu jest zacisk? bo raz jest z przodu, raz z tyłu a u Ciebie jest na górze?



Od tego gdzie zwrotnica ma mocowania i gdzie zacisk ma odpowietrzniki.


Z tego co widze stoptechy mają odpowietrzniki z prawej strony i to skierowanu w dół więc po odpowietrzeniu zostało by troche powietrza w nich!
?Chyba że odpowietrzanie odbyło sie w "normalnej" pozycji?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 28 May 2006 - 02:56
Post #218


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





shiro: to jest stosunek maksymalniy. Normalnie jest 50:50

Added after 2 minutes:

odpowietrza sie tak ze plyn sie wylewa z ukladu .... wtedy nie zostaje juz nic powietrza ... zreszta w stoptech ktore mam zaworek odpowietrzenia jest na gorze .... co daje mozliwosc ich pelnego odpowietrzenia


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Sun, 28 May 2006 - 12:46
Post #219


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT("Albert":4h89ii3m)
shiro: to jest stosunek maksymalniy. Normalnie jest 50:50

A czy jest taka możliwość i czy dużo by było z tym pracy żeby zmienić torsena na takiego jak w RS4 gdzie na starcie jest 40:60?

Co do projektu to gratuluje, coraz lepiej to zaczyna wyglądać


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Sun, 28 May 2006 - 13:23
Post #220


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Myślałem by zastosowac Torsen 3 generacji z RS4 nowego ... ale to rozwiązanie nie jest dla mnie osiagalne jak na razie


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 15:43