![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
bylo by milo przynajmniej terori posłuchac w czwartek/piątek przed zawodami
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 07 January 2004 Skąd: Świętokrzyskie ![]() |
Ja będę na pewno na wyścigach. I na pewno będę cię sprawdzał z przestrzegania regulaminu postojów w depot. O torze też mogę ci trochę poopowiadać.
-------------------- Pancin
** ScyZZoR SquaD Kielce ** Octavia TDi - AXR Civic EG9 VTi BMW 325e - prawie turbo |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: europa ![]() |
Sledze temat od poczatku i jak wszyscy jestem pod wrazeniem.
Natomiast mam taka mala dygresje- patrzac na te wszystkie nowe czesci,fajne fotki to ja chyba na miejscu Alberta jakbym juz skonczyl to bym nie jezdzil tylko postawil w garazu i ogladal, bo az szkoda zeby cos sie zabrudzilo albo padlo Albert szacun |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 June 2004 ![]() |
Albert felgi sa ATS DTM Comp tak ? Czy to jakies specjalne, lzejsze, bo na fotkach "widac" ich niska wage. Wazyles moze 1 sztuke ?
[zastanawiam sie nad jakimis lekkimi 17" w miare w dobrej cenie - stad moje pytanie] BTW: Temat kosmos. Gratuluje i nie moge sie doczekac fotek z akcji |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Albercik jakbys szukał kierowcy testowego to masz mój numer
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Hotsauce":26c0zb90) Albert felgi sa ATS DTM Comp tak ? Czy to jakies specjalne, lzejsze, bo na fotkach "widac" ich niska wage. Wazyles moze 1 sztuke ? [zastanawiam sie nad jakimis lekkimi 17" w miare w dobrej cenie - stad moje pytanie] To są DTM Competition 17" polecam ATS DTC Superlight (nie ma takich w 18) Added after 41 seconds: CYTAT("Azrael":26c0zb90) Albercik jakbys szukał kierowcy testowego to masz mój numer
Będe miał to na uwadze .. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
User Dołączył: Sun, 03 July 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
A gdzie mzona kupic te 17 dtc superlight bo szukam w google to strony niemieckei wyskakuja. Jest jaksi sklep w wawie ??
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 October 2002 Skąd: drifters.pl ![]() |
CYTAT("Mateush`":10rhtgy8) A gdzie mzona kupic te 17 dtc superlight bo szukam w google to strony niemieckei wyskakuja. Jest jaksi sklep w wawie ??
[url:10rhtgy8]http://www.google.pl/search?hl=pl&q=ats+dtc+&btnG=Szukaj&lr=lang_pl0[/url:10rhtgy8] pierwszy link na przykład: [url:10rhtgy8]http://www.alufelgi.pl/ats.html[/url:10rhtgy8] |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Albert, pokazujesz foty całego silnikowo - nadwoziowego stuff'u, a co z najważniejszym moim zdaniem problemem w płaskich, czyli z zawiasem i przeniesieniem napędu? Skrzynia seria czy idziesz w cos badziej profi? Co z dyframi itp? Bedziesz cos wrzucał ponad serie?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 27 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Bardzo ładny projekt, wkońcu jakieś ciekawe auto w WSMP.
Życze powodzenia w pierwszym starcie, zwłaszcza że w klasie masz Porsche. My jedną Lancie już skończyliśmy,druga sie kończy. Według specyfikacji grupy H zmieniliśy ją troche (skróciliśmy) i teraz wyglada tak : ![]() -------------------- Przygotowanie aut do sportu.
http://WWW.TRAXRACING.PL TRAX RACING Warszawa - Bemowo ul.Himalajska 1 (022) 861-96-60 |
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 January 2005 Skąd: GGC Inc. ![]() |
CYTAT("Trax":11lqmdv4) My jedną Lancie już skończyliśmy,druga sie kończy.
Według specyfikacji grupy H zmieniliśy ją troche (skróciliśmy) i teraz wyglada tak : ![]() Współczucie dla tej lanci -------------------- Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD M3 E46 LCI www.nissantech.pl |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Trax mam małe zapytanie czy to za drzwiami a przed tylnymi lampami to dolot?
-------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Fawor":2ii4xlyo) Albert, pokazujesz foty całego silnikowo - nadwoziowego stuff'u, a co z najważniejszym moim zdaniem problemem w płaskich, czyli z zawiasem i przeniesieniem napędu? Skrzynia seria czy idziesz w cos badziej profi? Co z dyframi itp? Bedziesz cos wrzucał ponad serie?
Tosen centralny ze zmienionym rozkładem 4:1 Tylny dyferenciał z szperą ślimakową Zawias gruby bilstein + h&r - ten element wymaga w przyszłości wymiany na bardziej profi. Licze ze szybko się to zmieni. Przeniesienie napędu - seriia - w audi nie ma z tym problemu Skrzynia RS2 - rozebrana, wzmocniona ... licze że da rade. Rozwiązane bardziej profi wymaga 4500 euro -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
torsen zmieniony czyli będzie więcej na tył , tak ?
Skrzynia - możesz powiedzieć na czym polegało jej wzmocnienie ? No i kto robił ? A co z prednim mechanizmem różnicowym? też jakoś zmieniony czy co? -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Przód jest nadal otwarty. Tak mi ktoś tam poradził. Zobaczymy jak auto się bedzie zachowywac.
Torsen centralny seryjny moze przenieśc 2:1 na tył/przód w zalerznosci od uślizgu kół daje tam gdzie wiecej może momentu dac. Teraz ten stosunek zmieniono na 4:1 co da automatycznie wiecej momentu na tył gdzie jest też szpera. To powinno spowodowac iż auto bedzie bardziej nadsterowne. Wzmocnienie skrzyni polegało na jej rozebraniu, wymianie przechodzonych łorzysk, załorzeniu mocniejszych synchronizatorów i zrobieniu obiegu oleju do chłodzenia go. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
czyli co , skrzynię masz piątkę ?! Bo szóstka ma chłodzenie już w sobie... Torsen to oczywiste, a co do przodu pytam, bo ja mam za sobą juz 3 mech. różnicowe przednie i wszystkie poszły od strzałów ze sprzęgła... A podejrzewam, że podczas startów może się zdarzyć coś... A synchronizatory ? Są jakieś mocniejsze? bo moze też bym sobie zapodał Można wiedzieć co to za synchronizatory są? No i jaka jest poprawa w stosunku do serii...
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 November 2002 Skąd: Poznań ![]() |
Jak masz z przodu szperę to przy mocnym aucie - a do takich będzie można zaliczyć auto Alberta - jazda po torze to męczarnia dla rąk - zwłaszcza w długim dystansie.
Zeszperowany sej w H-grupie potrafi tak zmordować łapy, że przez dwa dni później nie możesz nic podnieść. Oczywiście do wszystkiego można się przyzwyczaić - kwestia treningu, ale na początek też bym szpery na przód nie zakładał. -------------------- Turbo's don't die, They are killed
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Leo":2h6um2oe) czyli co , skrzynię masz piątkę ?! Bo szóstka ma chłodzenie już w sobie... Torsen to oczywiste, a co do przodu pytam, bo ja mam za sobą juz 3 mech. różnicowe przednie i wszystkie poszły od strzałów ze sprzęgła... A podejrzewam, że podczas startów może się zdarzyć coś... A synchronizatory ? Są jakieś mocniejsze? bo moze też bym sobie zapodał Można wiedzieć co to za synchronizatory są? No i jaka jest poprawa w stosunku do serii... Skrzynia 6 w S2/RS2 nie ma wcale chłodzenia. Ma ten patent dopiero skrzynia S4 2.7T. W DSMP jest start lotny wiec strzałów na starcie nie będzie. Sychronizatory pozłacane z jakiegoś materiału super wytrzymałego. Kupione w USA. Jaka jest poprawa od serii to dowiem sie jak troche pojezdze. Napewno zaczna poprawą bedzie ich wogole wymiana na nowe. Added after 1 minutes: CYTAT("BEN":2h6um2oe) Jak masz z przodu szperę to przy mocnym aucie - a do takich będzie można zaliczyć auto Alberta - jazda po torze to męczarnia dla rąk - zwłaszcza w długim dystansie.
Zeszperowany sej w H-grupie potrafi tak zmordować łapy, że przez dwa dni później nie możesz nic podnieść. Oczywiście do wszystkiego można się przyzwyczaić - kwestia treningu, ale na początek też bym szpery na przód nie zakładał. FWD szpera to inna bajka. Zreszta ważne jak mocno masz zeszperowane auto. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Brak zupełny szpery z przodu przy torsenie może zaowocować efektownym paleniem wewnętrznej przedniej opony na wyjściu z zakrętów - teraz kwestia takich ustawień zawiasu żeby to się nie działo. Na początek moze być naprawdę niezły setup
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Licze ze laczki przytrzymają .... 275/35 sa naprawde szerokie. Jak będzie nie za ciekawie to sie zalorzy Quife na przód. Wieczorkiem dam fotki z postepu prac ... tempo jest naprawde ostre
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 15:43 |