Shoutbox 0 nowych PW 


52 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi S2 comeback ..., S2 żyje ... rok 2014 od strony 28
Albert
post Sat, 20 May 2006 - 19:59
Post #181


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





bylo by milo przynajmniej terori posłuchac w czwartek/piątek przed zawodami


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 20 May 2006 - 19:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Pancin_KTP
post Sat, 20 May 2006 - 20:15
Post #182


Super User
Dołączył: Wed, 07 January 2004
Skąd: Świętokrzyskie





Ja będę na pewno na wyścigach. I na pewno będę cię sprawdzał z przestrzegania regulaminu postojów w depot. O torze też mogę ci trochę poopowiadać.


--------------------
Pancin

** ScyZZoR SquaD Kielce **

Octavia TDi - AXR
Civic EG9 VTi
BMW 325e - prawie turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Olsen
post Sun, 21 May 2006 - 11:37
Post #183


Super User
Dołączył: Fri, 01 July 2005
Skąd: europa





Sledze temat od poczatku i jak wszyscy jestem pod wrazeniem.
Natomiast mam taka mala dygresje- patrzac na te wszystkie nowe czesci,fajne fotki to ja chyba na miejscu Alberta jakbym juz skonczyl to bym nie jezdzil tylko postawil w garazu i ogladal, bo az szkoda zeby cos sie zabrudzilo albo padlo

Albert szacun
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hotsauce
post Wed, 24 May 2006 - 01:06
Post #184


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 June 2004





Albert felgi sa ATS DTM Comp tak ? Czy to jakies specjalne, lzejsze, bo na fotkach "widac" ich niska wage. Wazyles moze 1 sztuke ?
[zastanawiam sie nad jakimis lekkimi 17" w miare w dobrej cenie - stad moje pytanie]

BTW: Temat kosmos. Gratuluje i nie moge sie doczekac fotek z akcji
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Wed, 24 May 2006 - 01:08
Post #185


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Albercik jakbys szukał kierowcy testowego to masz mój numer


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 24 May 2006 - 07:42
Post #186


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Hotsauce":26c0zb90)
Albert felgi sa ATS DTM Comp tak ? Czy to jakies specjalne, lzejsze, bo na fotkach "widac" ich niska wage. Wazyles moze 1 sztuke ?
[zastanawiam sie nad jakimis lekkimi 17" w miare w dobrej cenie - stad moje pytanie]


To są DTM Competition

17" polecam ATS DTC Superlight (nie ma takich w 18)

Added after 41 seconds:

CYTAT("Azrael":26c0zb90)
Albercik jakbys szukał kierowcy testowego to masz mój numer


Będe miał to na uwadze ..


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mateush`
post Wed, 24 May 2006 - 23:25
Post #187


User
Dołączył: Sun, 03 July 2005
Skąd: Warszawa





A gdzie mzona kupic te 17 dtc superlight bo szukam w google to strony niemieckei wyskakuja. Jest jaksi sklep w wawie ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m@ciek
post Wed, 24 May 2006 - 23:44
Post #188


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 October 2002
Skąd: drifters.pl





CYTAT("Mateush`":10rhtgy8)
A gdzie mzona kupic te 17 dtc superlight bo szukam w google to strony niemieckei wyskakuja. Jest jaksi sklep w wawie ??


[url:10rhtgy8]http://www.google.pl/search?hl=pl&q=ats+dtc+&btnG=Szukaj&lr=lang_pl0[/url:10rhtgy8]

pierwszy link na przykład: [url:10rhtgy8]http://www.alufelgi.pl/ats.html[/url:10rhtgy8]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 25 May 2006 - 13:44
Post #189


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Albert, pokazujesz foty całego silnikowo - nadwoziowego stuff'u, a co z najważniejszym moim zdaniem problemem w płaskich, czyli z zawiasem i przeniesieniem napędu? Skrzynia seria czy idziesz w cos badziej profi? Co z dyframi itp? Bedziesz cos wrzucał ponad serie?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Trax
post Thu, 25 May 2006 - 16:29
Post #190


User
Dołączył: Sat, 27 March 2004
Skąd: Warszawa





Bardzo ładny projekt, wkońcu jakieś ciekawe auto w WSMP.
Życze powodzenia w pierwszym starcie, zwłaszcza że w klasie masz Porsche.
My jedną Lancie już skończyliśmy,druga sie kończy.
Według specyfikacji grupy H zmieniliśy ją troche (skróciliśmy) i teraz wyglada tak :









--------------------
Przygotowanie aut do sportu.
http://WWW.TRAXRACING.PL

TRAX RACING
Warszawa - Bemowo
ul.Himalajska 1
(022) 861-96-60
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sender
post Thu, 25 May 2006 - 16:53
Post #191


Super User
Dołączył: Sun, 30 January 2005
Skąd: GGC Inc.





CYTAT("Trax":11lqmdv4)
My jedną Lancie już skończyliśmy,druga sie kończy.
Według specyfikacji grupy H zmieniliśy ją troche (skróciliśmy) i teraz wyglada tak :





Współczucie dla tej lanci


--------------------
Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD
M3 E46 LCI
www.nissantech.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Thu, 25 May 2006 - 17:53
Post #192


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





Trax mam małe zapytanie czy to za drzwiami a przed tylnymi lampami to dolot?


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Thu, 25 May 2006 - 22:04
Post #193


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Fawor":2ii4xlyo)
Albert, pokazujesz foty całego silnikowo - nadwoziowego stuff'u, a co z najważniejszym moim zdaniem problemem w płaskich, czyli z zawiasem i przeniesieniem napędu? Skrzynia seria czy idziesz w cos badziej profi? Co z dyframi itp? Bedziesz cos wrzucał ponad serie?


Tosen centralny ze zmienionym rozkładem 4:1
Tylny dyferenciał z szperą ślimakową
Zawias gruby bilstein + h&r - ten element wymaga w przyszłości wymiany na bardziej profi. Licze ze szybko się to zmieni.
Przeniesienie napędu - seriia - w audi nie ma z tym problemu
Skrzynia RS2 - rozebrana, wzmocniona ... licze że da rade. Rozwiązane bardziej profi wymaga 4500 euro


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Fri, 26 May 2006 - 07:47
Post #194


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





torsen zmieniony czyli będzie więcej na tył , tak ?
Skrzynia - możesz powiedzieć na czym polegało jej wzmocnienie ? No i kto robił ? A co z prednim mechanizmem różnicowym? też jakoś zmieniony czy co?


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 26 May 2006 - 08:03
Post #195


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Przód jest nadal otwarty. Tak mi ktoś tam poradził. Zobaczymy jak auto się bedzie zachowywac.

Torsen centralny seryjny moze przenieśc 2:1 na tył/przód w zalerznosci od uślizgu kół daje tam gdzie wiecej może momentu dac. Teraz ten stosunek zmieniono na 4:1 co da automatycznie wiecej momentu na tył gdzie jest też szpera. To powinno spowodowac iż auto bedzie bardziej nadsterowne.

Wzmocnienie skrzyni polegało na jej rozebraniu, wymianie przechodzonych łorzysk, załorzeniu mocniejszych synchronizatorów i zrobieniu obiegu oleju do chłodzenia go.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Fri, 26 May 2006 - 08:37
Post #196


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





czyli co , skrzynię masz piątkę ?! Bo szóstka ma chłodzenie już w sobie... Torsen to oczywiste, a co do przodu pytam, bo ja mam za sobą juz 3 mech. różnicowe przednie i wszystkie poszły od strzałów ze sprzęgła... A podejrzewam, że podczas startów może się zdarzyć coś... A synchronizatory ? Są jakieś mocniejsze? bo moze też bym sobie zapodał Można wiedzieć co to za synchronizatory są? No i jaka jest poprawa w stosunku do serii...


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BEN
post Fri, 26 May 2006 - 09:05
Post #197


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 November 2002
Skąd: Poznań





Jak masz z przodu szperę to przy mocnym aucie - a do takich będzie można zaliczyć auto Alberta - jazda po torze to męczarnia dla rąk - zwłaszcza w długim dystansie.
Zeszperowany sej w H-grupie potrafi tak zmordować łapy, że przez dwa dni później nie możesz nic podnieść.
Oczywiście do wszystkiego można się przyzwyczaić - kwestia treningu, ale na początek też bym szpery na przód nie zakładał.


--------------------
Turbo's don't die, They are killed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 26 May 2006 - 09:43
Post #198


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Leo":2h6um2oe)
czyli co , skrzynię masz piątkę ?! Bo szóstka ma chłodzenie już w sobie... Torsen to oczywiste, a co do przodu pytam, bo ja mam za sobą juz 3 mech. różnicowe przednie i wszystkie poszły od strzałów ze sprzęgła... A podejrzewam, że podczas startów może się zdarzyć coś... A synchronizatory ? Są jakieś mocniejsze? bo moze też bym sobie zapodał Można wiedzieć co to za synchronizatory są? No i jaka jest poprawa w stosunku do serii...


Skrzynia 6 w S2/RS2 nie ma wcale chłodzenia. Ma ten patent dopiero skrzynia S4 2.7T.

W DSMP jest start lotny wiec strzałów na starcie nie będzie.

Sychronizatory pozłacane z jakiegoś materiału super wytrzymałego. Kupione w USA. Jaka jest poprawa od serii to dowiem sie jak troche pojezdze. Napewno zaczna poprawą bedzie ich wogole wymiana na nowe.

Added after 1 minutes:

CYTAT("BEN":2h6um2oe)
Jak masz z przodu szperę to przy mocnym aucie - a do takich będzie można zaliczyć auto Alberta - jazda po torze to męczarnia dla rąk - zwłaszcza w długim dystansie.
Zeszperowany sej w H-grupie potrafi tak zmordować łapy, że przez dwa dni później nie możesz nic podnieść.
Oczywiście do wszystkiego można się przyzwyczaić - kwestia treningu, ale na początek też bym szpery na przód nie zakładał.


FWD szpera to inna bajka. Zreszta ważne jak mocno masz zeszperowane auto.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 26 May 2006 - 11:09
Post #199


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Brak zupełny szpery z przodu przy torsenie może zaowocować efektownym paleniem wewnętrznej przedniej opony na wyjściu z zakrętów - teraz kwestia takich ustawień zawiasu żeby to się nie działo. Na początek moze być naprawdę niezły setup


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Fri, 26 May 2006 - 11:23
Post #200


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Licze ze laczki przytrzymają .... 275/35 sa naprawde szerokie. Jak będzie nie za ciekawie to sie zalorzy Quife na przód. Wieczorkiem dam fotki z postepu prac ... tempo jest naprawde ostre


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 15:43