![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("shiro":2a3akq8b) A tak serio, mam cicha nadzieje, ze kiedy jako stary wyjadacz, nabedziesz juz obycia na polskich i czeskich torach, podzielisz sie z nami- zwyklymi track day'owcami tajemna sztuką ustawiania, konstruowania zawieszeń itd
A propos.. Nic sie nie ruszylo w kwesti odnalezienia w wawie czlowieka, ktory dorabia customowe camber plates? . Znim naucze sie co kolwiek ustawiac to minie ze 3 lata. Camber plates ... nic sie nie ruszylo. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
CYTAT("Miniac":2bmantuv) CYTAT("Albert":2bmantuv) Głowica została wykonana perfektyjnie. Obróbka przeszła moje oczekiwania a spodziewałem się wiele po tej robocie. Ze wzgledu na to ze przygotowujemy silniki na 1ego maja na Krasnobrockiej z uzyciem flow bencha, miałem okazje oglądać też Twoją głowice i wyniki Głowica wygląda slicznie, ale czasy bling bling jesli chodzi o efekty chyba juz sie skonczyly Moze wrzucisz wykresy z przeplywu? ...i tu drogi kolego w moich oczach sie pograzyles, oceniasz jaki jest przeplyw glowicy obrobionej nie znajac przeplywu seryjnej ..a moze porownujesz glowice hondy z glowica audi?? |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Wykres głowicy po zrobieniu
![]() Cyferki glowicy po zrobieniu ... niezle. Odchylenie pomiedzy wszystkimi cylindrami wynosci 1.17% ![]() Porównanie 1 cylindra seria i po zrobieniu ![]() Seryjna głowica ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
No i proszę.... Dalo radę?
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Dało rade ... nie wiem jak jest w Autronic ale w AEM EMS robisz korekte % na kazdy cylinder paliwa. Możesz sobie wyrównac paliwo.
Jutro jade zawieźc kolektor dolotowy do testow przeplywu. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
fajnie, że na Krasnobrodzkiej ogarnęli w końcu tego flow-bench'a. Ile kosztuje pomiar jeśli można bo mam kolektor do pomierzenia?
-------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
nie wiem ile dokładnie kosztuje ... nie jest to w kazdym razie droga zabawa ... za mnie płacił kto inny
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
CYTAT("Albert":1qhq43f3) Odchylenie pomiedzy wszystkimi cylindrami wynosci 1.17%
ale tylko dla ssan i prz pelnym uchyleniu zaworow biorac pod uwage tez czesciowe uchylenia zaworow i wydechy to te roznice sa wieksze bardzo ciekawa sprawa taki flow-bench -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Przewody paliwowe
![]() Kolektor wydechowy ![]() Wał korbowy - 6.5 kg zdjęte od wału seryjnego ![]() Drzwi kewlarowo/karbonowe ![]() Sprzegło i docisk by Radzikowski ![]() -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Albert, skąd taki fajny kolektor masz ?
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Kojarzysz goscia w 700HP Audi wydmuszce na rurach ze srebrnym poszyciem ? Od niego.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
kojarzę, Szwecja chyba? Można wiedzieć ile ? może być pw.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Szwecja. PW wysłane
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Jaka jest różnica mas między drzwiami kewlarowo/karbonowymi a serią ?
-------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 July 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("K47":305q2tsj) Jaka jest różnica mas między drzwiami kewlarowo/karbonowymi a serią ?
Waga. |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 04 August 2005 Skąd: wafqa ![]() |
?
przecierz napisal: jaka jest roznica mas.... |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 July 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("Adam.":1iazby2e) ?
przecierz napisal: jaka jest roznica mas.... Ups... . Trochę się pośpieszyłem, zwracam honor. |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
CYTAT("Zima":2yi0buj3) CYTAT("K47":2yi0buj3) Jaka jest różnica mas między drzwiami kewlarowo/karbonowymi a serią ? Waga. ile kg ? -------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Drzwi nie sa kompletne ale na oko z poliweglanem ich waga oscyluj wokół 5 kilo zamiast 40-50
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
nie, drzwi jak będzie mi się chciało to zważę, ale na oko, czyli podnosząc jedną ręką to maja ok 20 kg, bez wzmocnień które to jedne mają a inne nie, więc sadzę, ze oszczędność to ok 15 kg jak nie więcej.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 04:43 |