Shoutbox 0 nowych PW 


52 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi S2 comeback ..., S2 żyje ... rok 2014 od strony 28
Fawor
post Sun, 02 Apr 2006 - 16:32
Post #121


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





To troche mało ważne, ale... : czy bedzie jakis aerodynamiczny body-kit i jakie będą felgi?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 02 Apr 2006 - 16:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Sun, 02 Apr 2006 - 16:33
Post #122


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Azrael":2ifitbuc)
Wstawiłeś kołki dębowe zamiast amortyzatorów?

Nie bój nic na przejściu z prostej startowej na krajówke w Kielcach Cię zdrowo wytelepie


Tamten fragment się przelatuje prawie .... może takźle nie będzie.

Added after 1 minutes:

Kit będzie ... felgi też będą ... wszystko pokaże w swoim czasie.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Sun, 02 Apr 2006 - 16:41
Post #123


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Albert":pdcj9r23)
CYTAT("Azrael":pdcj9r23)
Wstawiłeś kołki dębowe zamiast amortyzatorów? ;-)

Nie bój nic na przejściu z prostej startowej na krajówke w Kielcach Cię zdrowo wytelepie ;-)


Tamten fragment się przelatuje prawie .... może takźle nie będzie.



Mpje zdecydowanie nie wyścigowe auto wykonywało tam dwa skoki ;-) A jeszcze nie był to pełen ogień.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Mon, 03 Apr 2006 - 12:16
Post #124


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





obrabiarka numeryczna to jedno.... ale masz swiadomsoc ze trzeba miec skaner i ludzi umiejacych wykozystac to co jedno urzdzenie przygotuje do zaprogramowania drugiego..... edukacja obsugi tych zabawek pod ta robote to ladnych "pare" dn . Jesli ktos sie podejmie i programowania tych urzadzen pierwszy dam glowice do zrobienia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Mon, 03 Apr 2006 - 13:10
Post #125


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





Albert czy możemy się dzisiaj spodziewać fotek nowych gadżetów?


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 03 Apr 2006 - 13:12
Post #126


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("K47":19c5kure)
Albert czy możemy się dzisiaj spodziewać fotek nowych gadżetów?


lol ... dziś nie będzie nic ... mam dzień wolny ... musze troche poprawcować


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miniac
post Mon, 24 Apr 2006 - 10:37
Post #127


Forum Killer
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Albert":3q6vdb28)
Głowica została wykonana perfektyjnie. Obróbka przeszła moje oczekiwania a spodziewałem się wiele po tej robocie.


Ze wzgledu na to ze przygotowujemy silniki na 1ego maja na Krasnobrockiej z uzyciem flow bencha, miałem okazje oglądać też Twoją głowice i wyniki Głowica wygląda slicznie, ale czasy bling bling jesli chodzi o efekty chyba juz sie skonczyly

Moze wrzucisz wykresy z przeplywu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 24 Apr 2006 - 10:41
Post #128


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Miniac":23dz97ce)
ale czasy bling bling jesli chodzi o efekty chyba juz sie skonczyly


Co rozumiesz przez to zdanie ? Głowica miała byc obrobiona bezpiecznie i poprawiona miala byc fabryka. To obróbka nie hardcore 1000KM na 1/4 mili tylko 400KM na 3 godziny katowania fury non stop. Głowice w S2 nie trzbeba ruszac do 400-450KM wiec to co zrobiłem to raczej na zapas.

Wykresy dam jak bede mial porownanie z wykresami seryjnej głowicy.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 24 Apr 2006 - 11:46
Post #129


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





CYTAT("Miniac":1ttxhhmh)
Głowica wygląda slicznie, ale czasy bling bling jesli chodzi o efekty chyba juz sie skonczyly

Moze wrzucisz wykresy z przeplywu?


Czyżby nierównomierny przepływ? Bo to by było najgorsze....


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Mon, 24 Apr 2006 - 13:34
Post #130


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





a jakie jest prawdopodobienstwo, ze reczna robota da rowne przeplywy dla wszystkich kanalow? na moje oko bliskie zeru...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 24 Apr 2006 - 13:48
Post #131


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





słabe masz oko.... imo


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Mon, 24 Apr 2006 - 14:06
Post #132


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





sadzisz, ze ktos jest w stanie recznie i bez wspomagania sie flowbenchem wykonac taka obrobke, ze wszystkie kanaly beda takie same? szczerze watpie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 24 Apr 2006 - 14:26
Post #133


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Takie same nie, ale np do 1% przepływu już tak.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Mon, 24 Apr 2006 - 16:50
Post #134


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





CYTAT("Bullitt":c6bieqc0)
Takie same nie, ale np do 1% przepływu już tak.

a skad wiesz?


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 24 Apr 2006 - 17:48
Post #135


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





bo juz mam kartke z wynikami


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shiro
post Mon, 24 Apr 2006 - 17:57
Post #136


Super User
Dołączył: Wed, 21 July 2004
Skąd: wawa





CYTAT("Albert":1xguotwm)
Zdjęcia deski rozdzielczej dam w poniedziałek.

CYTAT("Albert":1xguotwm)
dziś nie będzie nic ... mam dzień wolny


Oszukali mie! ...Banda decydentów.

To ja czekam z niecierpliwoscia wieksza niz przed nowym odcinkiem "M jak Milosc". Kazdego ranka z wypiekami na twarzy, drżącymi rękoma wlaczam komputer z nadzieją, ze na naszym forum lizne troche tajemnego swiata wyscigow, a Albert pisze, ze dzis nie bedzie nic.. O nie!


--------------------
Rajdowy mistrz gminy Stare Babice '04, '05, '06 ; ))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 24 Apr 2006 - 18:05
Post #137


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa







cos tam sie robi, prace powoli ale do przodu

budowa samochodu to nie lada wyzwanie, nawet jak sa wszystkie czesci. Kasa poszła a czesci nie ma A że czesci brakuje bo solidni dostawcy ze szwecji czy niemiec daja ciala to sa opoznienia w budowie auta.

Czekam na korbowody .... 4 tygodnie opoźnienia
Czekam na wał korbowy .... 2 tygodnie opoźnienia


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shiro
post Mon, 24 Apr 2006 - 20:26
Post #138


Super User
Dołączył: Wed, 21 July 2004
Skąd: wawa





Ja to wszstko rozumiem, ale taka sytuacja nie powinna sie powtorzyc. Oczekuje na powazny progress report A tak serio, mam cicha nadzieje, ze kiedy jako stary wyjadacz, nabedziesz juz obycia na polskich i czeskich torach, podzielisz sie z nami- zwyklymi track day'owcami tajemna sztuką ustawiania, konstruowania zawieszeń itd

A propos.. Nic sie nie ruszylo w kwesti odnalezienia w wawie czlowieka, ktory dorabia customowe camber plates? Te HR'owskie sruby (tripple C?), ktore zalozyles do Audi wygladaja na pewne i precyzyjne rozwiazanie? Rozumiem, ze one pasuja do wiekszosci zawieszen (nie tylko amorkow H&R), o ile tylko zdejme sobie piaste, dokladnie pomierze mocowanie i odnajde w katalogu H&R dynksy o odpowiednich wymiarach.. To chyba fajne i tanie rozwiazanie.


--------------------
Rajdowy mistrz gminy Stare Babice '04, '05, '06 ; ))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coube
post Mon, 24 Apr 2006 - 21:12
Post #139


Flashmaster
Dołączył: Sun, 08 June 2003
Skąd: Katowice





[url:1zv3q7bu]http://www.k-mac.com/[/url:1zv3q7bu] tu nic do Ciebie nie spasuje w kwesti regulacji zawiasu


--------------------
Opel Z-series Counsellor
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shiro
post Mon, 24 Apr 2006 - 21:47
Post #140


Super User
Dołączył: Wed, 21 July 2004
Skąd: wawa





Do mnie, do E36 jest camber plates do wyboru, do koloru. Problemem sa jedynie ceny, wiec szukam jakiegos ekonomicznego rozwiazania na ten sezon. Przykladowo zestaw plytek na przod ze strony, ktora podales kosztuje 400$ razem z przesylka. Nie mniej jednak dzieki za link

Przepraszam za OT.


--------------------
Rajdowy mistrz gminy Stare Babice '04, '05, '06 ; ))
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 15 August 2025 - 21:12