Shoutbox 0 nowych PW 


52 Stron V  « < 49 50 51 52 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi S2 comeback ..., S2 żyje ... rok 2014 od strony 28
guzior
post Sun, 19 Oct 2014 - 16:05
Post #1001


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Narazie jest pro Grzesiu. Sa nadmuchy. Niezbedna rzecz.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 19 Oct 2014 - 16:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Sun, 19 Oct 2014 - 16:22
Post #1002


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





dlatego u mnie wloty i rury sa kupione na ten cel.
jak widac tokarz adaptery zrobił profi, a skoro u Alberta sie to sprawdziło to wiem ze bedzie dobrze wink.gif
jak pompa finalnie poszła na przód 3/4 cala czy wiecej ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 19 Oct 2014 - 18:04
Post #1003


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Na tyle 1", na przód albo 5/8 albo 7/10 juz nie pamietam. Na 3/8 wogole nie bylo hamulca.

Hamulce przezyly.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Sun, 19 Oct 2014 - 18:26
Post #1004









gorzej z oponą :E
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 20 Oct 2014 - 18:52
Post #1005


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Wczoraj najlepszy czas na Torze Poznań, jaki udało się uzyskać to 1:47.751 Poniżej film z tego przejazdu. Ciekawy jestem waszych komentarzy.

Niestety na kolejnej sesji przejazdowej w Audi siadło wspomaganie. Pomimo prób nie udało się go już tego dnia z reanimować. Jazda S2 na oponach szerokości 275 mm bez wspomagania przypominała walkę o przetrwanie. Kto wie może gdyby wspomaganie działało dalej udałoby się zrobić lepszy czas.

Jestem bardzo zadowolony z auta. Ma ogromny potencjał i na pewno w przyszłym roku uda się poprawić uzyskany czas. Jak na używane slicki, początkującego kierowcę, cywilne hamulce i nie ustawione zawieszenie czas jest super. W ciągu najbliższych dni postaram się jeszcze o bardziej wnikliwy komentarz. Dziękuję wszystkim tego dnia za pomoc.



--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 20 Oct 2014 - 18:56
Post #1006


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(Coobcio @ Sun, 19 Oct 2014 - 13:09) *
No ładnie ładnie smile.gif
Jeszcze tylko z 7 sek poprawić i będzie naprawdę już coś smile.gif
Ps. Heble już nie biją ??


kilka sec w przyszłym roku urwiemy, jak naprawimy to co nie działa

heble nie były bo były inne, porzyczone


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 21 Oct 2014 - 00:14
Post #1007


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Co do jazdy bez wspomagania to nie polecam - kiedys w m3 rozszczelnila sie pompa i padlo wspomaganie. Krotszy pasek i ogien, po jakis 15-20 km urwal sie gumowy lacznik miedzy ukladem kierowniczym a maglem. Na szczescie przy zawracaniu, luz na kierze 3/4 obrotu.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 21 Oct 2014 - 00:28
Post #1008


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Ja chce filmy z driftow smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kozel
post Fri, 24 Oct 2014 - 18:24
Post #1009


Frequent User
Dołączył: Wed, 28 December 2011





Ogólnie na pierwszy rzut oka wygląda to całkiem schludnie.
Nie znam toru Poznań zbyt dobrze więc na temat najszybszej linii się nie wypowiem (choć ta wygląda dobrze), natomiast w tym momencie skupił bym się na wyjściach z zakrętów. Ciężko mi ocenić czy wcześniej mogłeś nacisnąć na gaz nie widząc kierownicy, ale auto wygląda na całkiem stabilne (za wyjątkiem kilku momentów), więc osobiście myślę że można minimalnie wcześniej wciskać gaz.

Auto na wyjściu z zakrętu ma nadsterowną charakterystykę, jeśli przekroczysz delikatnie granicę przyczepności to powinieneś zyskać trochę więcej prędkości na końcu prostych.

Tutaj jednak pojawia się pytanie odnośnie całego balansu samochodu, przód wydaje się nad wyraz stabilny a tył sprawia wrażenie trochę nerwowego, czy dobrze wnioskuje?

Myślę również że punkty hamowania też można by poprawić.

Czasami zdarzało Ci się przestrzelić szczyt zakrętu. Myślę że możesz też bardziej korzystać z tarek.





--------------------
E90 M54B30, E36 m42b18 + TD04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 28 Oct 2014 - 08:55
Post #1010


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(kozel @ Fri, 24 Oct 2014 - 18:24) *
Ogólnie na pierwszy rzut oka wygląda to całkiem schludnie.
Nie znam toru Poznań zbyt dobrze więc na temat najszybszej linii się nie wypowiem (choć ta wygląda dobrze), natomiast w tym momencie skupił bym się na wyjściach z zakrętów. Ciężko mi ocenić czy wcześniej mogłeś nacisnąć na gaz nie widząc kierownicy, ale auto wygląda na całkiem stabilne (za wyjątkiem kilku momentów), więc osobiście myślę że można minimalnie wcześniej wciskać gaz.

Auto na wyjściu z zakrętu ma nadsterowną charakterystykę, jeśli przekroczysz delikatnie granicę przyczepności to powinieneś zyskać trochę więcej prędkości na końcu prostych.

Tutaj jednak pojawia się pytanie odnośnie całego balansu samochodu, przód wydaje się nad wyraz stabilny a tył sprawia wrażenie trochę nerwowego, czy dobrze wnioskuje?

Myślę również że punkty hamowania też można by poprawić.

Czasami zdarzało Ci się przestrzelić szczyt zakrętu. Myślę że możesz też bardziej korzystać z tarek.


dzięki za rady, kierowca popracuje nad sobą .... tył jest trochę nerwowy, będziemy starali się go uspokoić

tymczasem jeszcze jedna fota z toru



S2 na torze to nie tylko fajne momenty i adrenalina, ale bardzo ciężka praca przed i po jazdach na torze. Prace w aucie nie koncertują się tylko na tym by auto działało, ale także na tym by było sobie w stanie poradzić z ciągłym obciążeniem podczas 15-30 minut jazdy po torze. Jadąc na 1/4 mili mamy pełne obciążenie przez około 8-12 sekund, w drifcie przeważnie od 30 do 90 sekund; podczas jednej sesji na Track day to 15-20 minut.

Taki czas pełnego obciążenia stawia ogromne wymagania przed elementami konstrukcyjnymi oraz systemem chłodzenia auta. Podczas ostatniego weekendu temperatura w oleju w silniku wzrastała do 119° C, woda w silniku do 103° C, olej w tylnym dyferencjale miał 109° C. Poddało się wspomaganie, prawdopodobnie z powodu przegrzania, a temperatura w kabinie doszła do 42° C! Wszystko to w momencie, gdy na zewnątrz było 17° C. To pokazuje, że wszystkie elementy chłodzenia w aucie trzeba poprawić! Gdyby było 30° C auto przegrzałoby się.

Dobrze, że zabieramy się do pracy od listopada by przygotować auto na sezon 2015 smile.gif


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 28 Oct 2014 - 10:14
Post #1011


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Albert co knujesz na nastepny sezon ? wink.gif

proponuje pompe wspomagana elektryczną wrzucić do bagażnika, zamiast tej pedzonej paskiem, ewentualnie chłodniczke zamiast tej powyginanej rurki...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 28 Oct 2014 - 10:18
Post #1012


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





mam taką zasadę że staram się nie pisać o planach do póki się nie zrealizują

na liście jest pompa elenktyczna wspomagania, w bagażniku było by jej idealnie tylko martwi mnie długa droga którą płyn będzie musiał przebyć by dotrzeć do magla i czas potrzebny na podniesienie ciśnienia w układzie. Chłodnica płynu wspomagania tez jest planowana.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 28 Oct 2014 - 10:23
Post #1013


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Z tego co wiem taka pompa jak u mnie działa z powodzeniem w pewnym znanym Ci audi uzywanym w sporcie, niedługo u mnie się przetestuje tez wiec bedziesz miał info z pierwszej ręki


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 28 Oct 2014 - 10:24
Post #1014


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





pompa tak, ale nie wiem czy siedzi z tyłu auta.

ważne jak to się zachowuje na oponie 275/35/18 ... bo to że da radę na 225/45/17 to inna bajka


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Tue, 28 Oct 2014 - 10:27
Post #1015


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





120 stopni olej to chyba jeszcze nie tragedia no ale wiadomo że lepiej mieć zapas
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 28 Oct 2014 - 10:28
Post #1016


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(m52owner @ Tue, 28 Oct 2014 - 10:27) *
120 stopni olej to chyba jeszcze nie tragedia no ale wiadomo że lepiej mieć zapas

było 17-18 stopni na zewnątrz, jak by było 30 to było by mniej wesoło. Optymalnie by olej działał sobie 100-110 stopni. 120 to górna rozsądna granica dlatego na 2015 trzeba poprawić chłodzenie.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 28 Oct 2014 - 10:55
Post #1017


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





trudno orzec ile by miał olej przy 30 st C na zewnatrz, moze ze 2 st C wiecej bo raczej nie wprost do temp zewnetrznej 12 wiecej wink.gif
a chłodniczke oleju mozna lepiej zamocować to fakt i niezaleznie od tego ile st C ma olej, zawsze warto poprawiać to co mozna poprawic
w sumie takie projekty to pasmo ciągłych poprawek i udoskonalania najpierw na podstawie teorii a potem juz praktyki z toru...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 28 Oct 2014 - 11:03
Post #1018


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(cowboy @ Tue, 28 Oct 2014 - 10:55) *
w sumie takie projekty to pasmo ciągłych poprawek i udoskonalania najpierw na podstawie teorii a potem juz praktyki z toru...

nie można tego lepiej było napisać


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 28 Oct 2014 - 11:51
Post #1019


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





CYTAT(m52owner @ Tue, 28 Oct 2014 - 10:27) *
120 stopni olej to chyba jeszcze nie tragedia no ale wiadomo że lepiej mieć zapas

To juz troszke ugotowany olej...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goldi860628
post Tue, 28 Oct 2014 - 12:29
Post #1020


Super User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: KrK/RbK





CYTAT(Wojtek @ Tue, 28 Oct 2014 - 11:51) *
To juz troszke ugotowany olej...

nie popadamy w skrajnosci ? wszystko zalezy jeszcze jaki olej... i gdzie pomiar temp oleju jest robiony


--------------------
 Toyota MR2 sw21 (5sfe(2,2 N/a) --> 5sfTe(2,2 + T) --> 3sgTe(2,0 T) -> 1MZfe(3,0 V6) --> ??) powered by Me & Tyłozmyk :)   
Go to the top of the page
 
+Quote Post

52 Stron V  « < 49 50 51 52 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 15 August 2025 - 19:07